Home / آموزش نرم افزار / آموزش افتر افکت / آموزش افترافکت: ایجاد افکت درام drama و تنظیمات شدت نور intensity

آموزش افترافکت: ایجاد افکت درام drama و تنظیمات شدت نور intensity

آموزش افتر افکت

آموزش کامپوزیت افترافکت adjustments for drama intensity

در این آموزش ، میخواهیم روی یک شات کار کنیم که مثال خوبی برای color keying و روتوسکوپی rotoscoping  و اج کورس edge courses هستش. حالا میخوام کیفیت این شات ر ابالا ببرم. و این کار را با  هماهنگ کردن foreground and background و اعمال یک افکت انجام بدهم…

آموزش افترافکت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

After Effects Compositing 01: Intro to VFX _ 06 – Push adjustments hard for drama and intensity

در اینجا یک شوت زیبا که به عنوان مثال در هر دو استفاده می شود
00:00:03 محلهای رنگ و rotoscoping و لبه دوره است.
00:00:06 حال حاضر، ما در حال رفتن به آن را به نگاه خیلی بهتر
00:00:09 با فشار دادن زمینه و پس زمینه
00:00:12 بسیار کمی بیشتر از یک ممکن است انتظار می رود.
00:00:15 به ما وجود دارد، ما در حال رفتن به یک نگاه
00:00:16 در مرجع جهان واقعی است.
00:02:09 بنابراین حتی فقط با در نظر گرفتن نگاه کسانی که عکس،
00:02:11 شات من است که به دنبال فوق العاده کسل کننده.
00:02:15 و به این ترتیب برای رفع آن، ما قصد داریم به
00:02:17 شروع با پس زمینه.
00:02:18 در حال حاضر، ما می دانیم این یک عمق شات درست است.
00:02:22 چگونه ما می دانیم؟
00:02:23 اجازه بدهید من را خاموش پس زمینه برای یک لحظه،
00:02:25 و شما خواهید دید که این آینه است راه خارج از فوکوس،
00:02:29 عنوان آینه پیش زمینه است، و او در است.
00:02:32 بنابراین این یک عمق شات درست است.
00:02:34 خب، این بدان معنی است که که پس زمینه است برای رفتن به
00:02:36 راهی برای خروج از تمرکز، و به انجام رساندن آن
00:02:40 من قصد دارم به استفاده از
00:02:45 تاری لنز دوربین.
00:02:49 و من قصد دارم به آن خم کردن بسیار بالا.
00:02:55 و نه تنها من رفتن به
00:02:58 که پس زمینه بسیار تار،
00:03:00 من هم حاضر به رفتن به آن را بسیار دمیده.
00:03:04 برای انجام این کار، من می توانم به دست آوردن بالا می برد،
00:03:07 اما من همچنین می خواهم برای کاهش آستانه پایین بسیار زیادی است،
00:03:11 شاید تقریبا به صفر در این مورد.
00:03:16 حالا که شات نظر می رسد بسیار شسته،
00:03:18 پس من اشباع افزایش
00:03:20 به بازگرداندن رنگ در پس زمینه.
00:03:23 و بیشتر شبیه به آنچه من فکر است
00:03:26 به عنوان نقطه شروع در اینجا.
00:03:28 در واقع، من تمایل به رفتن و حتی هستم
00:03:30 کمی بیشتر با تاری.
00:03:33 بنابراین در حال حاضر، ما باید یک پس زمینه
00:03:36 که ما دیگر نمی توانیم به خوبی مشاهده کنید،
00:03:38 اما نه تنها آن را نوع نگاه کولر،
00:03:42 اما در واقع در حال حاضر ارائه کنتراست
00:03:46 که ما باید برای مطابقت با در پیش زمینه.
00:03:49 بنابراین اجازه دهید نگاهی به که.
00:03:50 پیش زمینه شامل داخلی
00:03:54 و خارجی از ماشین.
00:03:56 خوشبختانه، شما می توانید ببینید که یک ماسک وجود دارد
00:03:59 سراسر بیرونی جلو، به طوری که فوق العاده است.
00:04:02 که رفتن به ما کمک می کند از بسیاری.
00:04:04 برای شروع، اجازه دهید فقط یک تنظیم را برای فضای داخلی
00:04:10 با استفاده از اثر سطح است.
00:04:13 ما قطعا نیاز کنتراست بیشتری در سیاه پوستان.
00:04:19 که در حال حاضر فقط احساس خیلی بهتر نیست؟
00:04:21 در حال حاضر البته او شروع به ناپدید می شوند.
00:04:25 بنابراین، من می توانید بازگرداندن برخی از روشنایی،
00:04:30 اما این بخش ذهنی از شات است.
00:04:33 چقدر ما را از؟
00:04:35 آیا ما می خواهیم آن را به نوع سادگی و متعادل کننده شده که می خواهم؟
00:04:40 یا اینکه ما می خواهید برای دیدن چیزی مثل
00:04:43 چیزی که ما در مرجع دیدم، که ممکن است به
00:04:47 در یک جهت بیشتر شبیه به این.
00:04:49 خوب، اجازه دهید ترک که کنار برای یک لحظه
00:04:51 و رفع خارجی، به دلیل بیشتر وجود دارد
00:04:54 مقابل به شات اضافه شده است.
00:04:56 من یکی دیگر از اثرات سطوح اضافه کنید و تغییر نام این
00:05:01 با EXT در پایان.
00:05:03 این سطح برای سطح خارجی است.
00:05:05 حال حاضر، من کلید E را به فاش کردن اثرات در اینجا استفاده کنید،
00:05:09 و در زیر گزینه های ترکیب
00:05:11 من قصد دارم به کلیک بر روی این نماد به همراه و را انتخاب کنید که ماسک.
00:05:15 من هم نیاز به آن را فعال کنید، بنابراین من از SHIFT + متر استفاده کنید
00:05:20 به فاش کردن ماسک در بالا وجود دارد
00:05:23 و اضافه کردن آن.
00:05:25 و در حال حاضر، اگر من را تنظیم در اینجا،
00:05:31 است که به بیرونی استفاده می شود.
00:05:35 در حال حاضر، اثر سطح اول نیز اعمال می شود،
00:05:38 بنابراین من ممکن است به حتی
00:05:40 مقابله که فقط یک کمی
00:05:43 شاید بلند سیاه و سفید کمی.
00:05:48 و در حال حاضر شما می توانید ببینید که ما در حال حاضر کردم چیزی
00:05:50 رفتن که بسیار جالب تر
00:05:52 از جایی که ما آغاز شده است.
00:05:54 اجازه بدهید من فقط شما را با خاموش کردن یادآوری
00:05:57 اثرات برای هر دو از آن لایه.
00:06:02 اگر شما تا به حال نگران شما بیش از حد دور شده ایم
00:06:04 با مجموعه ای از تنظیمات،
00:06:06 من یک راه حل ساده برای شما داشته باشد.
00:06:08 مطلع از مانیتور خود را، راه دور،
00:06:11 به یک استراحت برای چند دقیقه.
00:06:14 هنگامی که شما به پشت، تصویر نگاه تازه به شما،
00:06:17 و شما تصور روشنی از آنچه باید خارج از غرفه
00:06:20 در مورد راه شما شات خود را تنظیم کرده ام.
00:06:22 این یک روش که برای من برای سال کار کرده است
00:06:25 در حالی که من گرفتن به تنظیم تصویر مورد استفاده قرار گرفت،
00:06:27 و با برخی از آنهایی که سختتر،
00:06:30 آن را هنوز هم برای من امروز کار می کند.

About evermotion3d

Check Also

آموزش جلوه های ویژه سینمایی ویژوال افکت نرم افزار های گرافیک دو بعدی و سه بعدی

جلوه های ویژه visual effects چیست ؟ در دنیای جلوه های ویژه visual effects ، …

پاسخ دهید