Home / آموزش نرم افزار / آموزش افتر افکت / آموزش افتر افکت : ساخت افکت آتش گرما و درخشش موج دار

آموزش افتر افکت : ساخت افکت آتش گرما و درخشش موج دار

آموزش افتر افکت : ساخت افکت آتش گرما و درخشش موج دار

 آموزش افتر افکت  heat ripple and glow :

در این قسمت ، اصول پایه ای  شبیه سازی افکت فیلم های قدیمی old TV movie و افکت های دود و آتش fire and smoke in After Effects را کار خواهیم کرد. شبیه سازی این افکت ها ، بسیار ساده است و کاربردی فراوانی در دنیای جلوه های سینمایی دارد…

آموزش افترافکت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

After Effects Compositing 01: Intro to VFX _ 10 – Add heat ripple and glow

شما در حال مشاهده برخی از عکس های من از
00:00:01 یک فیلم تلویزیونی قدیمی به نام Superfire که مرتب سازی بر بود
00:00:04 محاکمه من با آتش است.
00:00:07 این پروژه به من چیزهای زیادی در مورد تدریس
00:00:08 کار با آتش و دود در پس اثر،
00:00:11 و بسیاری از کسانی که اصول هنوز هم امروز نگه دارید تا.
00:00:15 بنابراین در این درس من قصد دارم به شما نشان می دهد
00:00:17 سه راه برای قراردادن بهتر این بسیار خوب
00:00:21 به دنبال آتش سوزی که ما در حال حاضر اینجا.
00:00:25 یکی از اولین بسیار ساده است،
00:00:27 و آن را به عکس های مربوط به شما
00:00:28 فقط درختان دیدم، بنابراین شما همیشه نمی توانید
00:00:31 دور تنها با یک ماسک نرم اطراف آتش خود را،
00:00:35 بنابراین من یک لایه دیگر ایجاد کرده اید، و اگر من
00:00:38 انفرادی آن، آن را فقط پیش زمینه با این
00:00:41 معادل برخی توپولوژی ورقه های سبز رنگ است،
00:00:44 در حال حاضر من بسیار مراقب باشید در مورد این نیست،
00:00:47 مهم نیست، به دلیل آن را به
00:00:49 احمق چشم خود را اگر آن را فقط به نظر می رسد مانند آن را تا
00:00:52 مقدار مناسب از جزئیات، به طوری اگر من یک
00:00:57 قبل و بعد از، شما فقط می توانید ببینید که در حال حاضر که
00:01:01 آتش در پشت برخی از خاک های جاسازی شده،
00:01:04 پس از آن کمی حاوی بیش،
00:01:06 و این که چگونه شما کمی مقابله
00:01:08 دقیق تر با لبه پایین
00:01:11 از آتش، بنابراین شما می تواند یک خط درخت در آن وجود دارد قرار داده است،
00:01:14 یا هر آنچه شما کردم.
00:01:17 به طوری که نوک شماره یک است.
00:01:19 نوک بعدی است برای رفتن به اضافه کردن برخی از درخشش.
00:01:23 حالا شما ممکن است به یاد داشته باشید که زمانی که من
00:01:27 تنظیم عنصر آتش در یک درس جداگانه
00:01:30 و من سخت بر روی آن رانده شد، برخی از تب و تاب بودن وجود دارد
00:01:32 آینده را از طریق، اما آن نوع از رنگ های خنده دار بود،
00:01:35 و شروع به نگاه بسیار بد است.
00:01:37 بنابراین اجازه دهید که نمی کنند.
00:01:38 در عوض، من لایه را کپی.
00:01:41 تماس درخشش تکراری.
00:01:45 و اعمال …
00:01:48 اجازه دهید یک تاری جعبه در اینجا.
00:01:51 و من میخوام آن را فشار بسیار سخت است،
00:01:53 جایی وجود دارد، در حال حاضر …
00:01:58 تب و تاب بودن و آتش در واقع همان است،
00:02:01 اما درخشش در حال حاضر تار.
00:02:03 هر دوی آنها اضافه کردن حالت های اعمال شده به آنها،
00:02:05 پس از آن مهم نیست که آیا این نشسته
00:02:09 در جلو یا پشت، به دلیل حالت ترکیب
00:02:12 که راه کار نمی کند، به طوری که آنها میخوای
00:02:15 اضافه کردن با هم در هر صورت.
00:02:17 و این ممکن است نگاه کمی بیش از حد گرم،
00:02:21 تا با قرار دادن آن پشت سر، شما ممکن است تصور،
00:02:22 “خوب، شاید آن را نمی خواهد نگاه کنید تا گرم اگر
00:02:24 “من آن را پشت، خوب، آن کار نمی کند.”
00:02:26 چه شما می توانید به جای انجام درست کار است
00:02:27 برخی بیشتر با سطوح، پس اگر من را افزایش می دهد
00:02:30 کنتراست تیره …
00:02:34 که رفتن به من کمک می کند تب و تاب بودن
00:02:38 اتفاق می افتد شاید فقط در اطراف لبه،
00:02:41 البته من می توانید شعاع تاری نیز افزایش دهد.
00:02:45 و در جایی وجود دارد من احتمالا رفتن به
00:02:47 چیزی مانند آنچه من می خواهم.
00:02:54 و بنابراین ما یک نور زیبا در کنار آتش.
00:02:58 حالا که باعث می شود آن نگاه گرم تر،
00:03:00 و باعث می شود وجود دارد آن را بسیار آشکار است که
00:03:02 چیز دیگری از دست رفته است که موج دار شدن گرما،
00:03:05 بنابراین اگر شما با این اثر آشنا نیست،
00:03:09 شما قبل از آن دیده می شود.
00:03:11 هوای گرم باعث ناهمواری، آن را به عنوان اگر هوا است
00:03:15 مایع بود، آن را در واقع یک گاز،
00:03:19 اما به عنوان شما را از طریق آن نگاه وجود دارد
00:03:21 امواج در گاز ایجاد شده، و بنابراین ما در حال رفتن به
00:03:24 از نو خلق آن اثر در اینجا بسیار به سادگی.
00:03:28 خوب، آن را کمی کمتر ساده
00:03:29 از آنچه که من فقط به شما نشان داد.
00:03:31 اما برای شروع، ما یک زن و شوهر از ایجاد
00:03:35 لایه هایی که در حال رفتن به یک نقشه
00:03:37 برای جابجایی، بنابراین من با یک جامد شروع می شود.
00:03:42 و من فقط قصد دارم به این جابجایی است.
00:03:47 و قاب کامل است.
00:03:50 و در این لایه، من اعمال می شود، تحت اثر،
00:03:54 شبیه سازی، ذرات زمین بازی.
00:03:57 در حال حاضر این است که در واقع تنها استفاده من
00:03:59 تا به حال برای ذرات زمین بازی یافت می شود،
00:04:01 اما خوشبختانه شما لازم نیست که برای تنظیم
00:04:03 بسیار به این کار.
00:04:05 بنابراین اولین چیزی که شما باید انجام دهید
00:04:07 آنچه را به نام توپ و
00:04:09 حرکت آن را به وسط که در آن آتش خود را است.
00:04:13 اگر من انفرادی این و پیش نمایش آن،
00:04:15 آن را فقط یک چشمه ذرات است.
00:04:19 نکته بعدی که ما در حال رفتن به انجام است
00:04:21 افزایش تعداد ذرات با بسیار زیادی است.
00:04:27 بنابراین این ذرات در هر ثانیه است که از رفتن
00:04:30 60 تا، من نمی دانم، چیزی شبیه به 500.
00:04:35 و این هنوز و یک تفاوت بزرگ نیست
00:04:40 تا زمانی که من همه چیز یک زن و شوهر بیشتر انجام دهد.
00:04:42 یکی این است که گسترش شعاع بشکه.
00:04:46 بنابراین من می خواهم این را به عنوان گسترده ای به عنوان
00:04:49 منطقه که در آن آتش است.
00:04:51 در حال حاضر شما می توانید آن را تا بالا و پایین توسعه یافته،
00:04:55 تا من هم می خواهم آن را به حرکت تا کمی.
00:04:59 ذرات می تواند یک کمی بزرگتر.
00:05:04 نه چندان، اما کمی.
00:05:08 چیز دیگری است که در واقع، من قصد دارم به
00:05:10 قبل از رول این، چون در حال حاضر آن را به عنوان اگر
00:05:14 آن شروع در آغاز از آتش،
00:05:17 زمانی که در واقع، ما باید یک آتش سوزی که در حال حاضر رفتن.
00:05:19 با این اثر من می توانم واقعا به سادگی
00:05:22 فقط آن را scooch برای یک قبل از رول.
00:05:26 من این چند بار انجام دهید.
00:05:29 و در حال حاضر ما در حال گرفتن ذرات در طول عمر کامل خود را.
00:05:35 در حال حاضر شما می توانید ببینید که برخی از آنها در حال سقوط،
00:05:36 پس من هم می خواهم برای تنظیم گرانش …
00:05:41 به کمی پایین تر، به طوری که آنها بالا برود تر است.
00:05:46 برای دیدن اگر من آن را درست بدست،
00:05:48 من فقط رفتن به آن پیش نمایش در حرکت است.
00:05:51 و شما فقط می خواهید به استفاده از تخیل خود و
00:05:54 ببینید که اگر این ذرات به نظر می رسد سفر می شود
00:05:57 در چیزی شبیه به نرخ آتش است.
00:05:59 در حال حاضر ما می تواند، بنابراین بله، آنها می تواند
00:06:01 کمی سریع تر، بنابراین اجازه دهید من پایین تر
00:06:03 گرانش کمی بیشتر.
00:06:05 ما همچنین می توانیم سرعت را افزایش دهد.
00:06:10 اما من قصد دارم که می گویند که که خیلی خوب است.
00:06:13 اگر آنها بالا رفتن بیش از حد بالا، ما می توانیم
00:06:15 کاهش طول عمر و همچنین، اما اجازه دهید
00:06:17 فقط می گویند ما خوب مثل این است.
00:06:20 بنابراین ما باید یک مجموعه ای از ذرات قرمز.
00:06:22 ما نیاز به دو مجموعه از ذرات قرمز؛
00:06:24 ما می خواهیم آنها را به بسیار مشابه است.
00:06:27 اما کس در حال رفتن به جابجایی در یک افقی
00:06:29 جهت و یکی دیگر عمودی،
00:06:31 بنابراین من قصد دارم به تکراری که لایه.
00:06:35 و در تکراری من آن را تغییر
00:06:37 از ذرات قرمز به سبز است.
00:06:42 من آن را بیش حرکت می کند، زیرا در حال حاضر
00:06:44 آنها به طور مستقیم با هم تداخل دارند، اما من هم می خواهم به
00:06:47 فقط آن را دوباره افست در زمان کمی
00:06:50 به طوری که آنها دقیقا نمی مطابقت.
00:06:55 من دو لایه و پیش-COMP آنها.
00:06:58 حرکت تمام صفات به کامپیوتر جدید است.
00:07:01 من آن را پاسخ جابجایی نقشه، و من قصد دارم به
00:07:06 اضافه کردن یک لایه تنظیم.
00:07:10 و من این تاری پاسخ.
00:07:13 و دوباره، من اثر جعبه تاری استفاده کنید.
00:07:21 فقط به این نگاه بسیار مبهم تر،
00:07:23 زیرا در غیر این صورت ما در حال رفتن به پیکسل است.
00:07:28 خوب، پس بدیهی است که این چیزی است که
00:07:29 ما نمی خواهیم برای دیدن، بنابراین من آن لایه را خاموش کنید.
00:07:34 به من اجازه زوم، بنابراین ما می توانید ببینید چه اتفاق می افتد.
00:07:37 و در حال حاضر در لایه پس زمینه،
00:07:40 در منوی تحریف، من نقشه جابجایی اعمال می شود.
00:07:45 در حال حاضر، به طور پیش فرض، آن را جابجایی کل صحنه
00:07:49 پنج پیکسل در هر جهت، اما اگر من درخواست نقشه …
00:07:54 آن را به استفاده از کانال قرمز برای
00:07:57 جابجایی افقی، و در حال حاضر آن را
00:08:00 پنج پیکسل، و سبز برای عمودی.
00:08:02 باز هم، پنج پیکسل، بنابراین شما می توانید ببینید
00:08:05 کمی از موج دار شدن، و آن را تنها
00:08:07 اتفاق می افتد در منطقه ای که ما مشخص شده است.
00:08:13 من آن را برجسته کمی بیشتر است.
00:08:20 و پیش نمایش آن.
00:08:24 پس می توانم بگویم که من در واقع از آن ساخته شده
00:08:25 کمی بیش از حد قوی و احتمالا بود
00:08:27 خوب در سطوح قبلی است.
00:08:30 ما زوم کردن برای پیش نمایش کل صحنه،
00:08:33 و در حال حاضر شما می توانید ببینید که آن را ظریف،
00:08:36 اما ما مجبور موج دار شدن حرارت وجود دارد،
00:08:38 و امیدوارم، به چشم خود، ما چیزی
00:08:40 به نظر می رسد که در حال حاضر به طور طبیعی بیشتر مثل آتش است.
00:08:44 حال حاضر، شما ممکن است می گویند، “خوب، آن را نگاه
00:08:45 “بیشتر شبیه به آتش اگر دود وجود دارد.”
00:08:47 ما قصد داریم که مسئولیت رسیدگی به دود در یک درس جداگانه.
00:08:50 اما در حال حاضر، کسانی که راهنمایی من هستند
00:08:52 فروش یک عنصر آتش در یک شات.

About evermotion3d

Check Also

آموزش جلوه های ویژه سینمایی ویژوال افکت نرم افزار های گرافیک دو بعدی و سه بعدی

جلوه های ویژه visual effects چیست ؟ در دنیای جلوه های ویژه visual effects ، …

پاسخ دهید