Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش راینو : کپی کردن آبجکت دستور Rhino arrays

آموزش راینو : کپی کردن آبجکت دستور Rhino arrays

Rhino tutorial architecture : Editing and Transforming

Making copies and structured sets using arrays

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تا بعد، من نشان می دهد که چگونه به نسخه در مجموعه سازمان یافته به نام آرایه.
00:00:03 در واقع شش نوع آرایه وجود دارد، اما
00:00:05 ما در سه از رایج ترین تمرکز می کنند.
00:00:07 اجازه دهید یک نگاه که در آن ما در حال رفتن به پیدا کردن آن.
00:00:09 آن را تحت تبدیل آرایه، و ما برای اولین بار نوع، به نام مستطیل را انجام دهد.
00:00:15 من مطلع شده است که ما در حال اجرا پایین در پسر لاک پشت
00:00:17 سر، بنابراین ما در حال رفتن به به را کاملا چند.
00:00:19 بنابراین دستور درخواست من برای انتخاب اشیاء.
00:00:22 بنابراین یکی از اولین انتخاب کنید و صدای کلیک سمت راست آن، وارد کنید هنگامی که انجام می شود.
00:00:26 بعدی است که ما در حال رفتن به آن تعداد در هر سه جهت می دهد.
00:00:30 من می خواهم به انجام سه در جهت x، سه در Y، Z و سه در.
00:00:38 در حال حاضر بخش بعدی این است که درخواست ما به تعریف فاصله.
00:00:42 پس این می شود در فضای بین هر نسخه، بنابراین
00:00:45 من قصد دارم به نوع در 50 برای فاصله X است.
00:00:49 فاصله Y همان خواهد شد، 50.
00:00:51 Z یکی از آخرین است.
00:00:53 ما که کمی بلندتر است. 100.
00:00:57 حال حاضر، آن را سخت برای دیدن گاهی اوقات، اما
00:00:59 به شما می دهد پیش نمایش، بسته به رنگ پس زمینه خود را.
00:01:04 شما می توانید آن را به راحتی و یا نمی بینم.
00:01:05 بنابراین بسیاری از اوقات، شما به طور تصادفی می تواند ادامه
00:01:07 مدل سازی، متوجه نیست که آن را در انتظار شما را به قبول،
00:01:10 زیرا شما در واقع در حال حاضر می توانید، تغییر تعداد
00:01:13 فاصله و تعداد واحد و همه چیز ما فقط
00:01:16 ورودی، پس از. اگر آن را خوب، دکمه Enter را بزنید.
00:01:21 و 27 لاک پشت پسر سر وجود دارد.
00:01:26 این در واقع می تواند خطرناک باشد، اگر شما تایپ
00:01:28 در اعداد بزرگتر شما می توانید هزاران نسخه داشته باشد.
00:01:30 و شما نمی کارهای زیادی آن را انجام داده
00:01:32 در واقع می تواند خفه کردن کامپیوتر شما، و شاید حتی
00:01:36 کارت گرافیک خود را بسیار آهسته، اما کنترل + Z ضربه
00:01:39 برای خنثیسازی فقط کسانی که از راه دریافت کنید.
00:01:41 در اینجا یک فرماندهی آرایه کمی بیشتر مفید است.
00:01:43 ما قصد داریم برای قرار دادن این متن لاک پشت پسر و فقط کپی در طول منحنی است.
00:01:49 پس بروید تبدیل، آرایه،
00:01:51 در طول منحنی.
00:01:55 ما متن را انتخاب کنید، آن را در واقع در یک گروه.
00:01:58 ما را مجبور به انتخاب منحنی مسیر، که آن را نشسته در حال حاضر.
00:02:03 بنابراین من می خواهم به 24 نسخه.
00:02:06 برای اولین گزینه من در اینجا، فقط می گویند هیچ چرخش.
00:02:09 اجازه دهید یک نگاه که بیرون می آید.
00:02:12 بنابراین با چرخش، و همه آنها همان جهت گیری روبرو هستند، همه 24 نسخه.
00:02:17 CTRL + Z و انجام این کار یک بار دیگر. بنابراین من تا به اینجا بروید، راست کلیک کنید.
00:02:24 فرمان آرایه وجود دارد.
00:02:26 بنابراین من این منحنی Object انتخاب کنید. اجازه دهید برچسب.
00:02:35 همان تعداد. OK را بزنید.
00:02:38 و این بسیار قابل ملاحظه است. این در واقع آن می چرخد در اطراف منحنی،
00:02:42 پس از آن مواجه همان جهت گیری آن را به عنوان، هنگامی که آن آغاز شده است.
00:02:45 پس از آن نوع به نظر می رسد که در آن هندسه است، رو به رو است، و جهت از منحنی.
00:02:50 و آن را می سازد تنظیمات برای هر کپی جداگانه.
00:02:52 بنابراین یک مثال روی منحنی.
00:02:55 من راست کلیک کنید، اشعه در طول منحنی.
00:02:58 من می خواهم به نوع در تعداد بسیار بزرگتر.
00:03:02 اما این جالب توجه است، چرا که شما می توانید هر منحنی تولید شده
00:03:08 هر راه و از آن خواهد شد هندسه کردهاید،
00:03:11 به همان اندازه تمام امتداد طول کل آن فاصله.
00:03:16 خوب، من قصد دارم به سوئیچ لایه های حال حاضر است.
00:03:19 من به هندسه B، خاموش کردن که آخرین لایه.
00:03:22 و
00:03:24 این است که احتمالا یکی از بیشتر
00:03:26 دستورات قابل توجه شما می توانید با این آرایه است.
00:03:28 من قصد دارم به جلو بروید و سوئیچ را، به این دیدگاه پوشیده است.
00:03:31 بنابراین شما می توانید برخی از، برخی از جزئیات اینجا را ببینید.
00:03:33 من
00:03:36 رفتن به جلو بروید و فقط انجام یک آرایه واقعا سریع است.
00:03:38 (صدا)
00:03:40 با تمام اجزای اینجا برای دنده فرود.
00:03:43 و این یکی از دستورات آرایه بالا من است.
00:03:46 این قطبی نامیده می شود.
00:03:48 بنابراین، ما در واقع استفاده از قطبی ری نماد حق در اینجا.
00:03:53 بنابراین، من مقداری محور کردم پایین وجود دارد.
00:03:56 بنابراین، من می توانید به آن ضربه محکم و ناگهانی.
00:03:58 شما می توانید در شماره به عنوان بسیاری که شما می خواهید تایپ کنید.
00:04:01 در واقع، یکی نمی خواست زیادی انجام دهد.
00:04:02 اما، دو در واقع به خوبی کار می کند. بنابراین، در حال حاضر ما باید
00:04:06 کردم چهار در حال حاضر ورودی.
00:04:07 و سپس شما می توانید آن را شروع و پایان در هر محدوده.
00:04:10 بنابراین، ما می تواند آن چهار نسخه بین صفر و 90 درجه و سپس متوقف شود.
00:04:14 در عوض، من فقط رفتن به آن را ترک به طور پیش فرض به 360.
00:04:16 بنابراین، آن را به اطراف یک دایره کامل.
00:04:20 سپس دوباره ما پیش نمایش، بنابراین ما ضربه وارد کنید و یا کلیک راست را بپذیرد.
00:04:26 و این تنها یکی از مورد علاقه من، من استفاده از این همه زمان ها.
00:04:28 برای به همان اندازه فاصله اشیاء و چرخش آنها را به عنوان آنها بروید.
00:04:31 اما یک احتمالا بهترین و در عین حال، وقتی است که
00:04:34 شما از آن استفاده با دستور دیگری به نام پروژه.
00:04:37 بنابراین آنچه که ما در حال رفتن به انجام دهید این است باز کردن یک نوار ابزار است.
00:04:41 نمایش نوار ابزار.
00:04:42 این خواهد بود که منحنی از اشیاء. این بسیار مفید است.
00:04:46 ما این ترک و حوض آن را در فقط در یک دقیقه.
00:04:48 بنابراین آنچه ما می خواهیم انجام دهیم این است، این
00:04:51 خط آبی و آن پروژه تمام راه در سراسر سطح فضاپیما است.
00:04:56 و سپس ما را یک خط زیر سطح را داشته باشد،
00:04:58 و سپس ما می توانیم یک آرایه که در امتداد منحنی است.
00:05:01 بنابراین اجازه دهید به نمای درست است.
00:05:04 به یاد داشته باشید این طرح عمود بر رخ می دهد
00:05:07 به هواپیما ساخت و ساز، به طوری که در
00:05:08 بالای صفحه نمایش آن شده اند که در آینده نیز کار کرده است.
00:05:11 بنابراین ما باید به حق در اینجا در جلو است.
00:05:12 من می خواهم به منحنی پروژه.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید