Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 Tweaking camera position and rendering

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

00:00:00 در این فیلم رندر نهایی، ما با اثرات نتیجه گیری خواهد شد
00:00:03 و راهنمایی دوربین به تفاسیر خود را بسیار جالب تر است.
00:00:06 اما در ابتدا، من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن مورد علاقه من
00:00:08 روش رندر که من بدون میوه پاسخ هنوز هم زندگی.
00:00:12 من استفاده می شود به مبارزه ساخت تفاسیر قانع کننده
00:00:13 تنها با یک شی، آن را فقط تنهایی بود.
00:00:17 سپس من یک نقاشی از میوه دیدم و متوجه شدم، هی
00:00:21 هرگز فقط یک موز یا سیب وجود دارد، همیشه یک دسته وجود دارد.
00:00:24 بنابراین این میوه عمیق
00:00:25 بینش به من اجازه ایجاد و استفاده از این ساده
00:00:28 روش برای اکثر همه تفاسیر من.
00:00:30 بیایید این کار را برای اولین بار.
00:00:32 با این حال ما نیاز به سازماندهی، من قصد دارم به یک لایه بیشتر برای این
00:00:35 نسخه اضافی، بنابراین من قصد دارم به راست کلیک در فصل جاری، و رفتن زیر لایه ی جدید.
00:00:43 من که 14 03 غرفه را نام برد. به طوری که می شود به مقصد
00:00:51 این کپی.
00:00:53 بعد، من راست کلیک بر روی لایه فعلی ما.
00:00:55 ادامه کشتی فضایی.
00:00:57 کنیم و تمام اشیاء را انتخاب کنید. بنابراین آنها روشن است.
00:01:02 در حال حاضر به پایین به لایه جدید است.
00:01:04 و راست کلیک کنید. و کپی اشیاء به لایه ی جدید.
00:01:08، کی، بنابراین کسانی که همه هنوز هم مشخص شده است.
00:01:11 من کلیدهای Ctrl + G، به گروه آنها. و پس از آن شاید در بالای
00:01:16 نمایش، من زوم کردن کمی.
00:01:20 حرکت است که کپی کردن به سمت.
00:01:22 چیزی که بعد از ما می خواهم به انجام است از آنجایی که آنها هر دو رو به همان شیوه و
00:01:26 نوع خاموش کار برکنار شده، اجازه دهید فقط یک چرخش، برای استاندارد بروید و چرخش.
00:01:32 بنابراین شما می توانید در هر نقطه کلیک کنید، آن مهم نیست، من قصد دارم به
00:01:35 نوع در 180، آن را به یک نیمه چرخش کامل را انجام دهد.
00:01:39 و در حال حاضر میزارم به دنبال در دید پرسپکتیو است.
00:01:41 شما باید برای دیدن، دو نمایش های متناوب.
00:01:45 من احتمالا
00:01:45 حرکت این تماس فقط کمی.
00:01:47 و این در واقع زیر کف رفت، اجازه دهید CTRL + Z به خنثیسازی.
00:01:55 بیایید غیر فعال کردن برخی از کسانی که جرقه بزند و پس از آن شما باید قادر به آن را بدون مشکل کشیدن باشد.
00:02:01 وجود دارد ما به، باشه اجازه دهید که ما تأیید مجدد زاویه کردم
00:02:04 لنز، تنها در مورد شما این را شروع کرده، و به طور پیش فرض تغییر کرده است.
00:02:08 بنابراین من می خواهم به راست کلیک بر روی زبانه، مشاهده و خواص پورت.
00:02:11 مطمئن شوید آن را حدود 30، شما می توانید به 25 رفتن است، اما این نوع از فشار دادن آن.
00:02:16 هر چیزی گسترده تر می شود بسیار تحریف شده است.
00:02:17 به طور پیش فرض 50 است، و برای من که فقط کافی نیست angleness گسترده ای است.
00:02:21 من می خواهم به چیزی که کمی به وضوح بیشتر 3D.
00:02:24 به همین دلیل است که من انجام این.
00:02:27 خوب، اجازه دهید تنظیمات ما برای ارائه بررسی کنید قبل از ما شروع می شود.
00:02:30 برو به ارائه ابزار، من قصد دارم به راست کلیک کنید و برای دسترسی به تمام تنظیمات.
00:02:36 در حال حاضر، اگر شما پورت دیدگاه خود را تغییر دادید اطراف، ما فقط نیاز به این را تغییر دهید.
00:02:42 و که منطبق بر نسبت ابعاد، که نسبتا گسترده ای در مورد من، اگر شما
00:02:48 به تنظیم مجدد پورت نظر شما می خواهید فقط تغییر وضعیت است که به آن را دریافت به
00:02:52 اندازه دقیق درست است. ما مجموعه ای ضد aliasing به 2X داشته باشد.
00:02:57 در حال حاضر یکی از ما در حال رفتن به ترک هستند نورگیر
00:02:58 من هنوز هم به برخی از نور از وجود دارد
00:03:00 ما پس زمینه سیاه و سفید نگه دارید و من قصد دارم به
00:03:02 پمپ کردن این نور محیط فقط یک کمی.
00:03:05 من قصد دارم به آمده تا به حدود یک سوم از راه.
00:03:08 این سیل فقط کمی بیشتر نور به داخل را
00:03:10 صحنه و امیدوارم آن را را
00:03:11 پس زمینه بسیار سبک تر و شاید حتی ناپدید می شوند.
00:03:16 OK را بزنید.
00:03:17 و
00:03:17 آخرین چیزی که من می خواهم به بررسی کنید، فقط تا مطمئن شوید از
00:03:21 من قصد دارم به یکی از نهایی تصویر با وضوح بالا، این مش است.
00:03:26 بنابراین، ما در این مورد صحبت قبل، و این
00:03:28 صافی از این مش است که اعمال است
00:03:31 به تمام nerbs، و بنابراین این مش چیزی است که استفاده می شود برای قرار دادن مواد در به.
00:03:36 و چیزی است که شما در یک رندر را ببینید.
00:03:38 بنابراین شما قطعا می خواهید به نگه داشتن آن به صاف و آهسته تر
00:03:41 حداقل، و به دور از دندانه دار و سریع تر باقی بماند.
00:03:43 این خوب برای مدل سازی. نمی بسیار خوبی برای ارائه.
00:03:47 بیایید OK را بزنید.
00:03:48 یکی تیک تیک نهایی است. اس ام اس دوربین نسبتا افقی.
00:03:52 من این ناوبر 3D که اجازه دهید من انجام بسیاری از اس ام اس
00:03:54 اوج، اما اگر شما لازم نیست که در اینجا چگونه شما دسترسی به آن از ویژگی های.
00:03:57 که فکر می کنم می سازد همه چیز کمی بیشتر پویا.
00:04:00 داریم به راست کلیک بر روی دید.
00:04:02 دوربین را تنظیم کنید و پس از آن شیب نمایش.
00:04:05 بنابراین بیش از حد نیست.
00:04:06 شما نمی خواهید آن را به نگاه مانند کسی را گرفتن
00:04:08 بیمار اما کمی از زاویه.
00:04:10 شما می توانید این بیشتر شبیه به یک کتاب کمیک کمی در برخواهد داشت، یک درام کمی بیشتر است.
00:04:14 خوب، من فکر می کنم ما آماده است.
00:04:15 اجازه دهید فقط بر روی توپ آبی کلیک کنید و شروع میشوند.
00:04:21 خوب رندر انجام شده است، و آن را
00:04:23 به دنبال خیلی بهتر با تمام ترفند های اخیر.
00:04:26 بیایید بررسی برخی از اثرات پست.
00:04:29 بنابراین به طور پیش فرض ما گاما برابر است با یک.
00:04:31 و این، نوع تنظیم شبیه به روشنایی.
00:04:35 اما در امتداد یک منحنی است هر چند، پس از آن کاملا همان چیزی نیست.
00:04:38 پس من فقط رفتن به دست انداز که تا کمی روشن تر است.
00:04:40 و من انجام این کار، نگاه کردن زیر در نقشه برداری تن است.
00:04:44 این رنگ سفید به ارزش سیاه و سفید نشان می دهد.
00:04:47 بنابراین شما می توانید آن را ببینید فشرده می شود از چپ به راست.
00:04:49 و آن را با هم فشار.
00:04:52 خوب.
00:04:53 من می خواهم به آن فشار تماس است. من قصد دارم به آن را ترک سمت راست وجود دارد.
00:04:55 و سپس من قصد دارم برای رفتن به این تنظیم تن، نقشه برداری.
00:04:59 من قصد دارم به استفاده از فقط یک نقطه بسیار اساسی سیاه و سفید.
00:05:02 بنابراین ما متوجه خواهید شد که بیش از همه در اینجا به سمت سفید.
00:05:05 این بدان معناست که این نوع از روشن است.
00:05:07 بیایید فلش بیش از حرکت می کند. و سپس نگاه
00:05:12 در تصویر، آن را بسیار دیدنی و جذاب.
00:05:14 بنابراین ما اشباع افزایش داده ایم اما ما هیچ جزئیات در هر نقطه از دست داده ام.
00:05:18 چرا که هیچ اطلاعات به سمت چپ وجود دارد
00:05:20 این منحنی، پس از آن هیچ چیز برای از دست دادن وجود دارد.
00:05:23 بنابراین ما فقط هل دادن مقدار و با هم یک کمی.
00:05:27 به طوری که در واقع به نظر می رسد به عنوان است. پس از آن یک زن و شوهر بسیار تنظیمات ساده است.
00:05:31 که واقعا می تواند فشار این تفاسیر بیش از بالا.
00:05:33 پس این یکی از دلایل اصلی که من هرگز نگران است، اگر تصاویر
00:05:37 نگاه کمی بیش از حد صاف و یا یکنواخت، من می دانم که می توانم انجام
00:05:40 فقط یک کمی از فشرده سازی با قرار گرفتن در معرض و رنگ نقشه برداری است.
00:05:44 و آنها فقط موسیقی پاپ خارج است.
00:05:47 در نهایت اجازه دهید به ارسال اثر می رفتند و این برای تفریح عمدتا.
00:05:51 بنابراین ساده ترین برای استفاده از یکی است سر و صدا، تا زمانی که شما بر روی این کلیک
00:05:54 با لامپ به آن را روشن شما متوجه خواهید شد امیدوارم کمی از دانه.
00:05:59 بنابراین بسیاری از اوقات تفاسیر 3D می توانید درست مانند بیش از حد نگاه
00:06:02 تیز، خیلی براق است.
00:06:04 بنابراین این به شما می دهد یک نوع کمی از دانه فیلم تقریبا.
00:06:08 و در صورتی که به اندازه کافی نیست، و یا بیش از حد، شما می توانید به خواص است.
00:06:12 اجازه دهید فقط پیش بروید، و آن را چهار بار سر و صدا است.
00:06:16 سپس آن را پیش نمایش.
00:06:18 بنابراین، بدیهی است این است راه بیش از حد. بنابراین شاید 0.15.
00:06:22 پیشنمایش که.
00:06:25 همچنین، سر و صدا در آن وجود دارد این است که کمی
00:06:26 کمی از رنگ، به طوری که شما می توانید آن را تک رنگ.
00:06:29 بیایید پیش نمایش است.
00:06:33 بنابراین کمی از آزمایش یک راه طولانی بروید.
00:06:35 و شما می توانید تمام دیگر پس از اثر را ببینید.
00:06:39 یکی که ممکن است مورد علاقه ISO-منحنی است.
00:06:42 این قرار می دهد منحنی اصلی، مانند
00:06:44 لبه، در ISO-منحنی بر روی رندر.
00:06:46 بنابراین این نوع از یک نوع ترکیبی بسیار عجیب و غریب و جالب از تصویر است.
00:06:51 اجازه دهید فقط تبدیل آن ارسال می شود.
00:06:53 و در نهایت، تمام این اثرات غیر مخرب می باشد.
00:06:56 بنابراین اطلاع زمانی که من آنها را خاموش کنید، ما رو به
00:06:58 تصویر اصلی.
00:06:59 بنابراین اگر شما زندگی هنوز هم من بدون روش میوه استفاده نمی کند، این درست است.
00:07:03 اما در اینجا آنچه به مراقب.
00:07:05 برخی مبتدیان خواهد نمایش جداگانه برای سمت چپ و سمت راست رندر.
00:07:09 سپس در ارائه اسلاید و یا صفحه خود، آنها را از این تصاویر
00:07:13 تا نزدیک به هم آن را می سازد آن نگاه مانند دوربین لوچ است.
00:07:16 این دقیقا همان چیزی است که ما در حال تلاش برای جلوگیری از.
00:07:19 بنابراین، با استفاده از روش من شما دو دیدگاه ها و یکی خود را ارائه.
00:07:22 شارژ بدون اضافی.
00:07:23 خوب، قبل از ما، یک چیز بیشتر.
00:07:26 ما انجام داده ایم به طوری که بسیاری آزمایش و ترفند، من
00:07:28 در واقع فراموش کرده به ذکر نحوه ذخیره رندر.
00:07:31 بنابراین، به سمت چپ، در گوشه بالا، شما یک کمی را ببینید
00:07:36 آیکون برای یک دیسک، من مطمئن هستم که شما آن را متوجه شده ام و یا آن را نمیفهمد حال حاضر هستم.
00:07:40 اما، اگر شما می خواهید برای ذخیره این رندر، که در آن شما خواهد شد.

About evermotion3d

Check Also

آموزش کار با متریال و نور راینو : rhino materials lighting

rhino tutorial architecture  : Understanding materials and lighting               …

پاسخ دهید