Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش مدلسازی راینو Offsetting a helmet سطوح منحنی

آموزش مدلسازی راینو Offsetting a helmet سطوح منحنی

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

Rhino tutorial architecture Modeling and Editing Organic Surfaces : Offsetting a helmet

 

 

 

 

 

00:00:00 بعد، ما یکی دیگر از روش ثبت برای ساخت کشف
00:00:03 سطوح پیچیده سریع و به زیبایی از هندسه که در حال حاضر موجود است.
00:00:07 بیایید یک کلاه ایمنی برای لاک پشت پسر.
00:00:09 بنابراین قبل از ما شروع، فقط یک یادآوری است. من دو قاب عکس در اینجا.
00:00:13 شما می توانید آنها را در دید پرسپکتیو را ببینید.
00:00:16 مطمئن شوید آن قفل شده است.
00:00:18 آنها خیلی آسان به طور تصادفی آنها را انتخاب کنید هستید
00:00:20 و سپس آنها را به حرکت و یا حتی حذف آنها.
00:00:21 اما من قصد دارم به انجام کار من در اینجا در
00:00:23 راست مشاهده پورت، و من باید آن را به ورفرم تنظیم شده است.
00:00:26 ما در حال رفتن به یک منحنی کنترل.
00:00:31 بنابراین کلیدی در اینجا است که شروع به خارج که در آن شما آن را می خواهم.
00:00:35 پس از آن یک تقاطع بسیار تمیز و مشهود است.
00:00:40 همچنین آن شروع به ضربه محکم و ناگهانی به اشیاء مختلف
00:00:42 بنابراین من قصد دارم برای ضربه زدن به کلید Alt پس از آن خواهید آن را نادیده گرفت.
00:00:44 (صدا)
00:00:47 به نظر می رسد که بسیار خوب است، من فکر می کنم شما می توانید آن را در ترک.
00:00:49 خوب، گام بعدی من می خواهم به نحوی استفاده کنید که به تقسیم سر.
00:00:55 اما ما نیاز به منحنی بر روی سطح به عنوان بهترین راه برای انجام آن.
00:00:59 پس من این نوار ابزار باز، که ما به تازگی استفاده می شود را کردم.
00:01:02 اما اگر تی نیست شما فقط می توانید راست کلیک کنید نمایش نوار ابزار و منحنی انتخاب کنید و از شی.
00:01:07 دستور ما قصد داریم به استفاده است پروژه ای به نام.
00:01:09 بنابراین منحنی است در حال حاضر انتخاب شده است.
00:01:12 ما در حال رفتن به انتخاب این سطوح پلی.
00:01:15 همچنین توجه داشته باشید، من در پورت دیدگاه حق با من، چرا که این
00:01:17 است، بستگی به هواپیما ساخت و ساز به عنوان جهت طرح ریزی.
00:01:22 بنابراین راست کلیک کنید، و سپس شما می توانید در اینجا در چشم انداز را ببینید
00:01:25 پورت دیدگاه، که منحنی در واقع طرح ریزی هر دو روش.
00:01:31 پس از آن واقعا سرد است.
00:01:32 این راه کرگدن نمیفهمد است تقاطع رفتن هر دو جهت است.
00:01:36 اما این وابسته به هواپیما ساخت و ساز.
00:01:38 من فکر می کنم ما با استفاده از قاب عکس بنابراین ما می توانیم آن بچه ها را خاموش انجام می شود.
00:01:42 در حال حاضر ما باید این منحنی در سطح اجازه دهید آن را با استفاده از یک دستور تقسیم می شود.
00:01:46 بنابراین ما به اشیاء منوی اصلی برو به تقسیم است
00:01:49 سر راست کلیک کنید و من می خواهم به استفاده از این منحنی.
00:01:54 بنابراین در حال حاضر این نوع از جدا شده است.
00:01:57 بنابراین به گرفتن برخی از ضخامت، ما قصد داریم به استفاده از یک سطح افست.
00:02:00 که به دنبال تحت ابزار سطح باشد.
00:02:04 در اینجا افست. بنابراین ما قصد داریم به زوم در اینجا.
00:02:07 راست کلیک کنید، فلش قرمز، خواهد شد به شما می گویم جهت آن را.
00:02:11 در این جاست که آن را در نظر سطح نرمال و یا عمود بر.
00:02:14 من قصد دارم به تغییر فاصله من، به تعداد کمتری.
00:02:19 هر چیز دیگری به نظر می رسد خوب، پس من قصد دارم به راست کلیک کنید و به قبول.
00:02:25 به طوری که به نظر می رسد مانند کلاه خود را کمی تنگ است.
00:02:27 بنابراین من قصد دارم فقط
00:02:29 حذف کنید که.
00:02:31 و تکرار از دستور با راست کلیک کردن در اینجا در منطقه فرمان.
00:02:34 افست.
00:02:39 تغییر فاصله در اینجا. بیایید سعی کنید نه.
00:02:41 من راست کلیک کنید و به قبول. که به نظر می رسد خیلی بهتر است.
00:02:48 اما من قصد دارم به شما یک کمی را نشان می دهد
00:02:50 گزینه در اینجا این بسیار ساده تر which’ll است.
00:02:52 بنابراین ما نزدیک کردن این لبه باید.
00:02:53 اگر من به تکرار این دستور یک بار دیگر.
00:02:56 سطح افست، همان بخش، کلیک راست، و پس از آن در اینجا در زیر گزینه،
00:03:04 قرار جامد برابر بله. است که باید در آن لبه برای ما را پر کنید.
00:03:11 و وجود آن است. بسیار خوب.
00:03:14 خوب، من قصد دارم برای به حداکثر رساندن پورت دیدگاه.
00:03:18 رفتن از حافظه در حال حاضر ما یک کمی از حال
00:03:20 chantra همراه که لبه اجازه دهید به جلو و انجام این کار.
00:03:23 این ها را به یک جامد تبدیل شده به طوری که ما می خواهم ابزار جامد استفاده کنید.
00:03:28 در اینجا chanffer است.
فاصله را 00:03:29 اجازه دهید در مورد دو یا سه برای تلفن های موبایل خوب است.
00:03:34 سعی کنید دو، را انتخاب کنید که در حال حاضر متوجه آن تمام راه را رفت اطراف و من
00:03:38 مجبور به مورد زنجیری لبه یا هر انتخاب دیگر گام چند نگران باشید.
00:03:42 که همیشه نشانه خوبی است که سطح
00:03:44 نسبتا ساده است، اگر آنرا پیدا کرد لبه همه در یک بار.
00:03:47 من می خواهم به راست کلیک کنید و به قبول، من یک کمی از یک پیش نمایش می دهد.
00:03:53 بنابراین آن را بررسی کنید.
00:03:54 ما در واقع می تواند ببینید که چگونه این ممکن است در زندگی واقعی کمی نگاه
00:03:57 کمی بهتر تنها با رفتن به
00:03:59 خواص، و خاموش کردن منحنی های ISO را.
00:04:02 این یک راه عالی به نوع ارزیابی است.
00:04:07 خوب، من قصد دارم به پرتاب یک سناریوی جدید در شما.
00:04:08 بیایید می گویند شما تنها شده ام توسط بالا آگاه
00:04:11 فرمان لاک پشت که این کلاه به اندازه اشتباه است.
00:04:15 بنابراین اجازه دهید فقط به جلو و پنهان کردن آن.
00:04:16 و بنابراین ما در حال رفتن به آن را بازسازی از ابتدا.
00:04:20 بنابراین، بسیاری از مردم فکر می کنم، خوب، که بیش از حد مشکل است.
00:04:22 من نمی خواهم به مجبور به ساخت کل بدن و سپس آن را تقسیم کرد.
00:04:25 اما، صبر کنید.
00:04:26 اگر ما به نوار ابزار اصلی در اینجا، این است در منوی سمت.
00:04:30 و درست در کنار اصلاح
00:04:32 گزینه ای به نام Untrim است، آن را به راست کلیک بر روی وجود دارد.
00:04:36 ما در حال رفتن به انتخاب این لبه، و آن را هنوز هم برای لبه های دیگر را به دنبال
00:04:41 untrim بنابراین ما در حال رفتن به به راست کلیک کنید و آن را به اجازه دهید آن را می دانم که من انجام داده ام.
00:04:43 اما، پشت قسمت اصلی وجود دارد. چقدر سرد است؟
00:04:48 بنابراین اجازه بازگشت به دید. و، نشان می دهد کلاه.
00:04:56 بنابراین این تکنیک های ویرایش سطح می تواند
00:04:57 شما سرعت فوق العاده ای و انعطاف پذیری در به
00:05:00 ساخت برخی از سطوح پیچیده بسیار زیبا و در عین حال،.
00:05:03 من می گویم زیبا، چرا که این استراتژی نه تنها باعث می شود چیزهایی
00:05:06 ساده تر برای ایجاد، اما همچنین به شما آزادی را به اکتشاف.
00:05:10 و به همین دلیل ما 3D استفاده در وهله اول، به شما گزینه است.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید