Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش مدل سازی راینو سطح منحنی : rhino Curve Network

آموزش مدل سازی راینو سطح منحنی : rhino Curve Network

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

rhino tutorial architecture pdf : Building Turtle Boy using Surface From Curve Network

 

 

 

00:00:00 در این فیلم بعدی، ما عمیق تر به ترین حفاری
00:00:03 قدرتمند AL دستور سطح بیش از کرگدن، سطح از یک شبکه منحنی.
00:00:08 اگر شما نمی دانید، این دستور است که می تواند ساخت است
00:00:09 فرم آلی شگفت انگیز است که هیچ چیز دیگری می توانید، اما این خبر خوبی است.
00:00:14 خبر بد این است، آن را به راحتی از دستور سخت ترین در کرگدن به استاد،
00:00:18 اما هنگامی که شما متوجه شده اید این هر چیز دیگری در کرگدن به نظر می رسد بسیار ساده تر.
00:00:23 قبل از اینکه ما شروع ساختمان لاک پشت پسر، اجازه دهید بررسی نهایی
00:00:26 هدف، و پوشش قوانین اساسی است.
00:00:30 خوب، من روی صفحه نمایش با تعداد زیادی از اس ام اس
00:00:33 رنگ های بسیار اینجا، و ما نیز در حالت شبح تبدیل گشته است.
00:00:35 بنابراین ما می توانیم از طریق.
00:00:36 بنابراین اجازه دهید برجسته قوانین قبل از ما در مورد آنچه ما به دنبال در صحبت کنید.
00:00:39 قانون شماره یک، شما می خواهید به از منحنی شما در حال ایجاد برای این فرمان فکر می کنم
00:00:42 به عنوان منحنی ISO.
00:00:44 قانون شماره دو، هر جهت باید تطبیق شود.
00:00:47 بنابراین آن را به باز یا بسته باشد، اما آن نمی تواند مخلوط شود.
00:00:50 در نهایت، قانون شماره سه، یکی از جهت
00:00:52 نیاز به باز باشد، با توجه به صحنه است.
00:00:55 بنابراین در حال حاضر اجازه دهید
00:00:55 یک نگاه.
00:00:56 منحنی آبی را در اینجا، و ISO-منحنی که من
00:00:59 ایجاد من قصد دارم به را انتخاب کنید فقط دو تا از این بچه ها.
00:01:03 ما فقط رفتن به پاسخ که جهت طولانی از این دو.
00:01:07 بنابراین شما متوجه خواهید شد که کسانی که به صورت جداگانه باز شود.
00:01:11 آنها در حال رفتن به شکل یک سطح نزدیک زمانی که انجام می شود.
00:01:14 آن منحنی به صورت جداگانه باز است.
00:01:15 در حال حاضر در جهت دیگر رفتن، که ما
00:01:17 پاسخ کوتاه جهت، این ها همه بسته است.
00:01:19 بنابراین ما تمام معیارهای ملاقات کرد.
00:01:22 و اگر شما نمی دانید، ما برخی از خطوط قرمز کوچک دارم اینجا.
00:01:24 و کسانی که فقط خطوط ساخت و ساز می باشد.
00:01:26 بنابراین ما می شود ساخت آن به طور جداگانه، و به توضیح و آنچه انجام می دهند که ما به همراه.
00:01:31 خوب، چین و چروک جدید بعدی چیزی به نام قاب عکس است.
00:01:34 من در حال حاضر یکی از آنها نصب شده است.
00:01:37 این یک دستور بسیار مفید هنگامی که شما در حال انجام سطوح آلی و یا پیچیده است.
00:01:41 شما می توانید یک عکس از یک طرح را و یا تقریبا هر
00:01:43 تصویر، و آن را به یک سطح ایجاد و نقشه آن برای شما.
00:01:48 بنابراین، شما می توانید ببینید چه شکل ما این است که اتصالات تا خیلی خوبی.
00:01:52 اجازه دهید به جلو و ساخته شده است یک قاب عکس رفتن
00:01:54 جهت مخالف، بنابراین ما می توانیم کسانی که پروفایل وقتی ما گرفتن.
00:01:59 پس از آن تحت طرحبندی است. این قاب عکس وجود دارد.
00:02:04 در حال حاضر من یکی برای نمای جلو کردم. من را انتخاب کنید.
00:02:09 قبل از اینکه من از آن محل، شما باید توجه داشته باشید که نمای شما در آن هستید.
00:02:13 ما در چشم انداز هستید،
00:02:14 هواپیما ساخت و ساز است تخمگذار تخت می باشد. بنابراین ما در حال رفتن به به را انتخاب کنید عمودی.
00:02:17 این ممکن است آسان تر به انجام آن از نمای جلو بوده است.
00:02:19 من قصد دارم به جلو بروید و نگه داشتن آن در چشم انداز.
00:02:22 بنابراین ما در حال رفتن به ضربه محکم و ناگهانی گوشه و کنار.
00:02:25 سپس به پایین Shift را نگه دارید، بنابراین من راست را به سمت رفتن.
00:02:29 در حال حاضر، من می دانم که آنها به همان اندازه، و یا حتی ثبت نشده است.
00:02:31 اما یک چیز من می خواهم به این نکته اشاره در این نقطه، این است که من
00:02:34 این دو مربع ایجاد شده، که باعث می شود همه چیز خیلی آسان تر به آنها حرکت در اطراف.
00:02:38 من لازم نیست که در مورد پوسته پوسته شدن دیفرانسیل نگران باشید.
00:02:40 به طوری که ما می خواهم با چیزهایی که له یا کشیده تا پایان.
00:02:43 بنابراین مقیاس تبدیل شود بسیار آسان است.
00:02:45 من قصد دارم به را انتخاب کنید این یکی از ما انجام داد.
00:02:48 شما به یک فرمان مقیاس 3D است. من قصد دارم به ضربه محکم و ناگهانی در گوشه است.
00:02:52 که یکی از ما می خواهید به ماندن است.
00:02:55 و سپس گوشه دوم اصلاح خواهد شد،
00:02:57 و ما فقط ضربه محکم و ناگهانی به اصلی.
00:03:00 خوب، پس آن را هنوز هم در موقعیت نهایی اما ما در حال نزدیک شدن.
00:03:02 من قصد دارم به جلو بروید و انتخاب کنید و استفاده
00:03:05 فرمان حرکت می کند. در حال حاضر من کردم اواسط ضربه محکم و ناگهانی است.
00:03:09 بنابراین مطمئن شوید که از مال شما را نیز انتخاب شده است.
00:03:12 من می خواهم از یک نقطه اواسط رفتن به اواسط نقطه دیگر است.
00:03:17 نزدیک.
00:03:17 من فکر می کنم این در واقع نیاز به درآورده شود فقط کمی، به طوری که
00:03:20 من احتمالا آن را با چند کلیک می دهد، با، از SHIFT + ARROW کلید است.
00:03:25 به نظر می رسد خیلی خوب است.
00:03:28 بنابراین شما می توانید ببینید که چگونه مفید این خواهد بود، زمانی که ما شروع
00:03:30 ردیابی منحنی ها و ساخت این از ابتدا.
00:03:34 حالا یک چیز گذشته، این قاب عکس از نوع مسدود کردن نظر من.
00:03:39 من می خواهم به انتخاب هر دو از این هواپیما،
00:03:41 و پایین رفتن در زیر خواص و شما این را پیدا کنید.
00:03:46 آن کمی دشوار است برای پیدا چون بسیاری از گزینه های وجود دارد.
00:03:48 اما ما شفافیت کردم.
00:03:50 من می خواهم به شماره گیری آن هر دو را به حدود 50 درصد به اضافه یا منهای.
00:03:56 و در نهایت، من فقط رفتن به آن را قفل لایه قاب عکس.
00:04:00 پس من می خواهم که قادر به حرکت آن بچه ها
00:04:02 از راه به طور تصادفی، که به راحتی می تواند رخ دهد.
00:04:06 بنابراین قاب عکس ما وجود دارد.
00:04:08 ما طراحی نهایی ما را در حال حاضر وجود دارد. حالا آن را از ابتدا ساخت.
00:04:11 من قصد دارم به نوبه خود که پشت کردن.
00:04:16 و شروع به در نمای جانبی. مهم نیست که شما در مشاهده شروع می شود.
00:04:23 منحنی از شی.
00:04:24 ما قصد داریم تا با یک منحنی کنترل شروع می شود.
00:04:31 مقررات عمومی که جزئیات بیشتر نیاز به نقاط با هم بودن نزدیک تر است.
00:04:38 یکی دیگر از قاعده کلی است، من سعی نکنید و بیش از حد دقیق اولین بار.
00:04:42 من قطعا می خواهید آن را به پایان برساند تا، و پس از آن انجام برخی از افزایش سرعت.
00:04:46 این تقریبا غیر ممکن است که شما باید این چیز
00:04:48 کامل پاس اول، به طوری که حتی نمی امتحان کنید.
00:04:54 خوب، خیلی بد نیست.
00:04:55 برو جلو و انجام یک کمی از ویرایش، F10 خواهد نقاط کنترل را روشن.
00:04:59 (صدا)
00:05:04 و شما فقط او را فقط یک کمی با ارنج زدن. من قصد ندارم به انجام بیش از حد است.
00:05:17 من
00:05:21 فکر می کنم که آن را انجام.
00:05:22 بیایید فقط مطمئن شوید که ما به هر چیزی ضربه محکم و ناگهانی به طور تصادفی.
00:05:25 من قصد دارم برای رفتن به بندر دیدگاه.
00:05:28 و به اطراف نگاه.
00:05:30 بله، ما ضربه محکم و ناگهانی بود.
00:05:31 به نظر می رسد آن را به وسط این هواپیما شروع به پریدن کرد به طور تصادفی.
00:05:35 بنابراین اجازه دهید به جلو و به نوبه خود نقاط کنترل و رفع آن حق دور.
00:05:40 بنابراین به نظر بروید که در آن به نظر می رسد درست،
00:05:41 و نظر حق است، و ما پروژه را تبدیل به
00:05:46 هواپیما C.
00:05:48 و سوال می آید تا خط فرمان، حذف ورودی، می گویند بله.
00:05:52 بنابراین بررسی کنید که در دیدگاه. ما مسطح آن را به خارج سادگی.
00:05:56 این اتفاق می افتد تمام مدت زمانی که شما در حال تلاش برای ردیابی اشیاء.
00:06:00 چیزهای دیگر در صحنه باعث می شود خوراکی جلو و عقب.
00:06:03 بنابراین شما فقط می توانید با استفاده از این پروژه یک هواپیما C به آن را تعمیر بسیار به سرعت و به آسانی.
00:06:07 من فقط برای یک ثانیه روشن کنید و این قاب عکس است.
00:06:13 به نظر میرسد این که چرا آن را در راه ما است. آن را بر روی لایه اشتباه است.
00:06:17 بنابراین من می خواهم به حرکت است که بیش از.
00:06:21 خوب، پس این در حال حاضر یک منحنی بسته. هنگامی که من به شما لایه هدف نهایی نشان داد.
00:06:25 که همه در آن یک جهت طولانی باز بود.
00:06:28 بنابراین اجازه دهید پیش بروید و تقسیم این است.
00:06:30 این در واقع ما برخی از ویرایش خوبی می دهد
00:06:31 نقاط اینجا، هنگامی که ما به جهت مخالف است.
00:06:35 پس من دستور تقسیم را انجام دهد. انشعابی که مشخصات است.
00:06:39 کلیک راست کنید و سپس این دسترسی کمی
00:06:41 خط در حال حاضر کشیده شده است، با هدف برش.
00:06:43 بنابراین کسانی که در دو بخش می باشد. حالا من قصد دارم به
00:06:47 انجام برخی از خطوط ساخت و ساز. فقط چند آنهایی که سریع و آسان.
00:06:51 برای انجام این کار، بهترین راه، من نیاز به رفتن به یک نوار ابزار است.
00:06:56 من می خواهم به راست کلیک، نشان می دهد نوار ابزار، و این خطوط به نام.
00:07:04 و چیزی که من در مورد این پسر را دوست دارم، این یک دستور است در اینجا.
00:07:07 این خط از نقطه اواسط است.
00:07:11 بنابراین ما قصد داریم به زوم در اینجا، ما در حال رفتن به ضربه محکم و ناگهانی که تقاطع.
00:07:15 پایین نگه داشتن تغییر، ما قصد داریم به برخی از خطوط ساخت و ساز.
00:07:20 ما در حال رفتن به استفاده از در اینجا بسیار اندکی
00:07:21 (صدا)
00:07:25 همین در پایین.
00:07:26 (صدا)
00:07:31 و درست است. پس چرا من آن جلب کرد؟
00:07:35 خب من به جلوگیری از خرج کردن را به این اتصال.
00:07:38 در آن همه این منحنی خواهد بود غواصی به مانند قطب شمال.
00:07:42 بنابراین، راه من که قرار داده است تا خطوط ساخت و ساز.
00:07:45 روشن نقاط کنترل است. از برخی از آنهایی که کوچکتر وجود دارد خلاص شوید.
00:07:50 و سپس فقط ضربه محکم و ناگهانی این نقطه است.
00:07:53 شاید با عمود بر. ما کسانی که حق در وجود دارد.
00:08:02 و اگر آنها کمی هستید کردن شما باید به زوم در یک بیت.
00:08:05 اگر ما بیش از حد بسیاری از نقاط ما فقط حذف کنید.
00:08:07 بنابراین هدف این است که در اینجا به عنوان آنها در می آیند، به قطب شمال، آنها را در هم ترازی است.
00:08:12 به یاد داشته باشید دو نقطه آخر باید در تراز باشند.
00:08:15 اجازه دهید همان چیزی که در پایین.
00:08:20 در واقع این است خیلی نزدیک، شما ممکن است بخواهید به آن حرکت
00:08:22 دور، و سپس آن را حرکت به عقب، که در واقع یک ترفند کوچک خوب است.
00:08:27 از آنهایی که کمی بیش از حد تنگ خلاص شوید.
00:08:31، کی، یک بار آنها را پایین ضربه محکم و ناگهانی، شما می توانید
00:08:32 در واقع حفظ حرکت آنها را با ابزار اشاره.
00:08:35 هر چه کار می کند برای حفظ شکل کلی و شکل مشاهده این پروفایل.
00:08:43 خوب، اجازه دهید قاب برای عکس ها پشت در.
00:08:46 بیایید رسم پروفیل رفتن راه دیگر.
00:08:48 من می خواهم به انجام منحنی برچسب دیگری.
00:08:52 در واقع من قصد دارم به فرار که فرمان و تغییر مشخصات پورت.
00:08:55 قطعا می خواهید به در نمایش ارتو اینجا.
00:08:58 همچنین ما ویرایش انجام بنابراین ما ضربه F11، به نوبه خود نقطه از کنترل ما است.
00:09:02 من قصد دارم برای به حداکثر رساندن این دیدگاه جلو است.
00:09:08 خوب، 12 نقطه دیگر است.
00:09:10 در واقع، من قصد دارم به عقب به چشم انداز به آن شروع می شود.
00:09:14 این است که چرا ما انجام بسیاری از پریدن به اطراف با مدل های آلی است.
00:09:17 بنابراین دو مورد اول، من به تراز می خواهید.
00:09:22 و من به نمای Front می آیند.
00:09:29 باز هم ما در حال رفتن به ردیابی بدن نسبتا به سرعت.
00:09:32 رفتن به برخی از ویرایشهای به عنوان مورد نیاز است.
00:09:35 بنابراین در اینجا خط ساخت و ساز ما درست پایین وجود دارد.
00:09:39 من probally باید بازگشت به دیدگاه به آن پایان.
00:09:42 در بسیاری از مسائل در رفتن وجود دارد.
00:09:45 خوب.
00:09:48 بیایید آن را بررسی کنید. نمای جلو به نظر می رسد بسیار نزدیک است.
00:09:53 روشن نقاط کنترل در، رفتن را به انجام یک یا دو کمی از ترفند.
00:09:59 من فکر می کنم ما باید اجازه دهید آن را در آن است.
00:10:00 حالا خبر خوب این است، آن را متقارن، بنابراین ما می توانیم
00:10:05 به جلو بروید و آینه این را به طرف دیگر.
00:10:09 F11 آن را خاموش.
00:10:12 در واقع قاب عکس ما، من فکر می کنم ما در حال بسیار با آن را برای این بخش انجام می شود.
00:10:15 برو جلو و خاموش.
00:10:18 همه چیز را خیلی آسان تر است، بنابراین من قصد دارم به را انتخاب کنید که مشخصات طرف.
00:10:21 این خواهد بود که یک آینه تبدیل.
00:10:23 پس من فقط رفتن به استفاده از این خطوط ساخت و ساز به عنوان خوراکی است.
00:10:28 خوب، پس وجود دارد ما در یک جهت را کردم،
00:10:31 که من فقط خواستار جهت طولانی تعریف شده است.
00:10:34 در حال حاضر ما نیاز به منحنی که در جهت مخالف است.
00:10:37 به طوری که می تواند یک ترفند واقعی است.
00:10:39 من می خواهم به شما این دستور واقعا سرد نشان می دهد.
00:10:40 شما مجبور به استفاده از آن در تمام بنادر چهار نمایش، هر چند.
00:10:45 زوم در، من قصد دارم به ساخت و ساز در نوع مشخصات جانبی،
00:10:48 اما من نیاز به چشم انداز باز به این کار می کنند.
00:10:50 بنابراین دستور در منوی منحنی واقع شده است.
00:10:52 این منحنی، پروفیل مقطع نامیده می شود.
00:10:57 و در حال حاضر من می پرسی برای انتخاب پروفایل های آن را به عبور شود.
00:11:02 در نظم، و این بدان معناست که ما باید به یک جهت.
00:11:05 بنابراین، من فقط رفتن به انتخاب یکی در تصادفی، و فقط به اطراف.
00:11:11 کلیک راست کنید.
00:11:11 و در حال حاضر این است که در آن ما نیاز به رفتن به پورت نمایش است.
00:11:16 در حال حاضر این است که به ایجاد نوعی از یک خط لیزر.
00:11:18 ما در حال رفتن به انتخاب در جایی، و سپس پایین نگه داشتن شیفت، رفتن
00:11:21 تمام راه را به پایان مقابل و با تصویب آن.
00:11:24 پس چه اتفاقی افتاده، در چشم انداز، شما می توانید ببینید که آن را
00:11:26 یک منحنی که لمس همه کسانی که در مورد ایجاد شده است.
00:11:30 به جز ما تنظیمات را تغییر دهید، بنابراین این همیشه اتفاق می افتد.
00:11:33 ما باید از آن مرد خلاص، حالا بیایید
00:11:36 تکرار که فرمان. پروفیل سطح مقطع.
00:11:40 ما در حال رفتن به آنها را انتخاب کنید به منظور. من قصد دارم به با جلو شروع می شود.
00:11:44 در اینجا چهار است. بسته برابر شماره
00:11:51 بنابراین اجازه دهید تغییر دهید که به بستن برابر بله. من قصد دارم به شروع خارج.
00:11:55 من قصد دارم به انتخاب یک نقطه نظر منطقی که در آن می خواهید یک ISO-منحنی اضافی اینجا.
00:12:01 به نظر می رسد خوب به من. بنابراین راست کلیک کنید و برای خروج وجود دارد.
00:12:06 بیایید این را بررسی کنید. بنابراین کرگدن در واقع بسیار هوشمند است.
00:12:09 ما باید، آنچه به نظر میرسد برخی از ریاضی پیچیده در جریان است.
00:12:12 روشن نقاط کنترل، آن را بررسی کنید.
00:12:16 تنها مشکل من هر چند ببینید، شکل است
00:12:18 توسط barest حداقل از نقاط کنترل تعریف شده است.
00:12:21 ما چهار، و من واقعا نمی تواند انجام ویرایش بسیار
00:12:22 بدون این چیز کاملا از دست رفته منحنی رفتن جهت دیگر.
00:12:26 مشکلی نیست.
00:12:27 روشن نقاط کنترل کردن F11.
00:12:28 به را انتخاب کنید که مشخصات، و فقط ویرایش بازسازی.
00:12:33 و برخی از امتیاز بیشتر. به راحتی.
00:12:36 من فکر می کنم ده امتیاز کافی خواهد بود. شروع کردن با چهار.
00:12:41 OK را بپذیرد. روشن کردن نقاط کنترل پشت در.
00:12:47 من می خواهم به نوع به نظر من حرکت به بالا و، و
00:12:49 من فکر می کنم من می خواهم بینی خود را به کمی کمتر تیز.
00:12:52 من می خواهم به حرکت آن بچه ها تا با هم.
00:12:56 شاید این دو کمی، نه کاملا به همان اندازه.
00:13:00 و سپس احساس آن را از دست رفته. بیایید فقط گرفتن این گروه از سه.
00:13:06 و با ارنج زدن آن تماس پس از آن نزدیک می شود.
00:13:07 این مهم نیست که این لمس دقیقا.
00:13:10 کرگدن بود به میان عبارات، و بنابراین اگر دو منحنی
00:13:13 خانم هر یک از دیگر، در واقع یک راست سطح ساخت در میان است.
00:13:19 نیاز به این کمی گسترده تر، دو، سه، چهار.
00:13:24 من همیشه سعی کنید برای مطابقت با این اگر آن را به متقارن.
00:13:26 یک، دو، سه، چهار.
00:13:29 من فکر می کنم که به اندازه کافی خوب است. برای بدن لاک پشت پسر و سر.
00:13:34 در حال حاضر، ما دو پروفیل های دیگر راه همان است.
00:13:36 من در حال حاضر آن انجام می شود.
00:13:37 به طوری که آنها در لایه های پنهان است.
00:13:40 بنابراین ما به نوبه خود آن نقطه کنترل در، فقط یک نگاه سریع.
00:13:43 بنابراین کسانی که بسیار تمیز و
00:13:44 بسیار نزدیک است. من فکر می کنم ما آماده هستیم.
00:13:49 برو به سطحی از منحنی شبکه.
00:13:53 در حال حاضر، آن را معمولا مهم نیست که سفارش شما آنها را در انتخاب کنید.
00:13:56 اما من می خواهم فقط همه چیز سازمان یافته است.
00:13:58 آن را برای اشکال پیچیده تر مهم است.
00:14:01 پس من جهت اولین بار به عنوان یک مجموعه و پس از آن جهت دوم را برداشت کرده ام.
00:14:06 هنگامی که شما این را دریافت کنید، پس از برخورد با راست کلیک کنید و یا وارد کنید.
00:14:10 این به این معنی شما تقریبا انجام شده است.
00:14:12 همه ما باید برای انجام یک کمی از ترفند است.
00:14:15 بنابراین، که شکل است.
00:14:17 در حال حاضر، ما هنوز در، مشاهده شبح تبدیل گشته. بنابراین شما را به دیدن حق را از طریق آن.
00:14:22 اما آن را نیز به طور بالقوه یک کمی پیچیده است.
00:14:25 بنابراین، به طور معمول شما فقط با زدن کلید OK و بعد از یک نقطه خاص در زمان، و یا شاید
00:14:29 شما برخی از مشکلات حال، شما می خواهید انجام ویرایش بازسازی، و این یک شکل نرم و صاف.
00:14:32 اما، ما در واقع می تواند کاهش تحمل در حال حاضر قبل از ما دستور کامل است.
00:14:37 من می خواهم به دست کشیدن چند رقم اعشار کردن در اینجا.
00:14:42 بنابراین به جای آن نیاز به یک 1000 از یک میلیمتر دقیق است.
00:14:46 من قصد دارم هی، این فقط یک شکل آلی است.
00:14:48 من می تواند بسیار سست است.
00:14:50 بنابراین ما می تواند فقط پیش نمایش خاموش، و در دوباره.
00:14:52 و این می شود بسیار ساده تر، پس از آن در واقع می خواهید به ما کمک کند
00:14:55 با مشکلات در آینده، اگر ما در حال ساخت جزئیات کوچک است.
00:14:59 بیایید OK را بزنید.
00:14:59 و تبدیل به سایه بان دار مشاهده است.
00:15:06 فقط آن را به اتمام.
00:15:09 بنابراین سطح از دستور شبکه منحنی قطعا خواهد
00:15:11 برخی از عمل به درک و استاد، اما آن را کاملا به ارزش آن.
00:15:15 برخی از راهنمایی اگر همه چیز را در راه خود را رفتن نیست.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید