خانه / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش ویرایش مدل سه بعدی راینو Rhino Trimming splitting
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش ویرایش مدل سه بعدی راینو Rhino Trimming splitting" توسط تاریخ انتشار:30/08/2016

Rhino tutorial architecture Modeling – Editing and Transforming Trimming and splitting                       در این فیلم ما دو ابزار ویرایش بحرانی، تر و تمیز و تقسیم اکتشاف. نخست تعریف، هر دو دستور به دنبال ما دو یا چند قطعه هندسه متقاطع تقسیم خواهد شکست آنها را …

آموزش ویرایش مدل سه بعدی راینو Rhino Trimming splitting

Rhino tutorial architecture Modeling – Editing and Transforming

Trimming and splitting

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این فیلم ما دو ابزار ویرایش بحرانی، تر و تمیز و تقسیم اکتشاف.
نخست تعریف، هر دو دستور به دنبال ما دو یا چند قطعه
هندسه متقاطع تقسیم خواهد شکست
آنها را از هم ترک تمام قطعات باقی مانده است.
اما تر و تمیز خواهد تقاطع پیدا و قطعات باقی مانده نیز حذف کنید.
بنابراین هر دو دستور کار به همان شیوه در منحنی ها، سطوح، و یا ترکیبی از هر دو.
ما قصد داریم برای شروع کردن با پیوستن به اشکال
با هم، سه راه مختلف. بیایید زوم در اینجا.
بنابراین این یک دایره و دو مستطیل می باشد.
به جلو بسیار مستقیم. بنابراین، ما با تقسیم است.
و من قصد دارم به انتخاب شاید دو مستطیل اول، راست کلیک کنید.
و سپس روی cirlce. بنابراین، این بچه ها از هم جدا شکسته.
00:00:47 در حال حاضر، اجازه دهید از دستور را تکرار کنید. اشیاء به تقسیم، ما قصد داریم به
00:00:50 تقسیم دایره، راست کلیک کنید. و پس از آن اشیاء برش.
00:00:55 ما می توانیم آن قطعه در هر دو طرف که در آن آنها را لمس کنید.
00:00:59 نتیجه این است، این بیش از چپ اشکال.
00:01:02 بسیاری از کلیک کردن، من قصد دارم به پیوستن به آن تا
00:01:05 با Ctrl + J و فقط دور انداختن قطعات در داخل.
00:01:08 به طوری که هدف نهایی ما بود.
00:01:09 اجازه دهید آن را با تر و تمیز سعی کنید، ببینید که آیا بهتر کار می کند.
00:01:13 بنابراین در اینجا از دستور TRIM است. هدف برش
00:01:16 خواهد بود یک دایره.
00:01:19 کلیک راست کنید و سپس ما در حال رفتن به از این قطعات با هم تداخل خلاص شوید.
00:01:22 در حال حاضر دستور با تکرار دوباره کلیک راست کنید.
00:01:25 هدف برش خواهد بود که دو بیش از چپ مستطیل.
00:01:28 کلیک راست کنید و در حال حاضر، به تر و تمیز، ما می خواهیم باید به انتخاب بخش
00:01:31 ما می خواهیم به حذف کرده بنابراین ما باید مراقب باشید که در آن ما را انتخاب کنید.
00:01:35 چیزی کمی سریع تر است.
00:01:37 شاید همین راه حل های مورد علاقه من برای انجام این کار، با یک بولی منحنی.
00:01:40 بنابراین ما در حال رفتن به رفتن به
00:01:41 منحنی منوی ابزار است.
00:01:43 در اینجا نسبت به پایان منحنی بولی است.
00:01:47 بنابراین انتخاب کنید که، و قبل از رفتن، این مهم است برای تغییر این یک پیش فرض است.
00:01:53 بنابراین ما هندسه اصلی می خواهید نیست، ما فقط می خواهم فینال.
00:01:55 بنابراین ما در حال رفتن به می گویند حذف ورودی برابر است.
00:02:00 پس این واقعا خوب کار می کند.
00:02:01 ما فقط می توانید جعبه کوچک رسم در اطراف وجود دارد، و سپس ما را وادار به انتخاب مناطق.
00:02:05 بنابراین، شما فقط می توانید
00:02:06 شروع به اضافه کردن یا کم کردن. من قصد دارم به فرار از که.
00:02:10 من قصد دارم به شما یک راه کمی سریعتر به انجام این کار را نشان می دهد.
00:02:13 بنابراین، که بسیاری از کلیک کردن بود، و تصور چیزی پیچیده تر است.
00:02:15 بنابراین، من قصد دارم برای گرفتن تمام این، فقط
00:02:18 تکرار فرمان، و من قصد دارم به کلیک کنید خارج.
00:02:23 حال حاضر، با یک راست کلیک ما از چیزهایی که خلاص شدن از شر
00:02:25 در داخل وجود دارد، به طوری که ما را نجات دهد بسیار کمی از زمان.
00:02:28 خوب، گام بعدی یکی از حقه های مورد علاقه من است.
00:02:31 ما در حال رفتن به یک چرخ دنده با استفاده از منحنی بولی در فقط چند قدم.
00:02:36 شما نمی خواهد باور چه سرعتی ما می توانیم آن را انجام دهد.
00:02:40 شما شروع کردن با طراحی منحنی.
00:02:41 من قصد دارم به یک ستاره چند ضلعی، من
00:02:44 دارند تعدادی از طرف شاید به عدد چهار.
00:02:48 کمی پیچیده تر و ظالمانه. بنابراین ما در حال رفتن به ضربه محکم و ناگهانی به نقطه است.
00:02:52 است یکی دیگر از نقطه من در حال حاضر ساخته شده است. ما نمی
00:02:56 به بیش از حد تیز و یا بیش از حد صاف، اما چیزی درست در میان است.
00:03:01 خوب، که بخش اول است.
00:03:02 در حال حاضر من نیاز به رسم یک دایره، در واقع دو نفر از آنها.
00:03:07 من می خواهم به بیا اینجا و با هم تداخل فقط کمی،
00:03:10 شما می دانید، آن را خوراکی زیادی است، بنابراین من می خواهم به کلید Alt را.
00:03:13 نادیده گرفتن که فقط یک کمی.
00:03:15 خوب، تکرار می کنم که.
00:03:16 ما باز یک دایره بیشتر، ضربه کلید Alt دوباره.
00:03:20 بنابراین اگر شما فقط در این نگاه، ما می خواهیم دندان به بالا برود،
00:03:25 پایین، و سپس ما یک بخش مسطح کمی در عقب، بالا و بیش از.
00:03:29 به طوری که می تواند بسیاری از تقسیم و یا پیرایش، و احتمالا یک یا دو سردرد.
00:03:33 اما با منحنی بولی، ما قصد داریم به واقع
00:03:35 این راه سریع تر از شما می توانید تصور کنید.
00:03:38 بنابراین بازگشت به ابزار منحنی، در اینجا منحنی بولی است.
00:03:41 و به این آسان، من قصد دارم به جلو بروید و انتخاب این در دو پاس.
00:03:46 من می خواهم به انتخاب چرخ دنده، و یکی از دایره ها، آن را که یکی مهم نیست.
00:03:52 پس من دستور منحنی بولی، و پس از آن ما احتمالا می تواند
00:03:56 تصمیم گیری حق کردن خفاش، ما می خواهیم به داخل و یا خارج می شود؟
00:03:58 بنابراین من حدس می زنم آن را داخل در اینجا. به نظر می رسد بسیار خوب است، فقط راست کلیک کنید.
00:04:02 بیایید اجرا منحنی بولی با دو منحنی آخرین.
00:04:06 و فقط شروع به دستور منحنی بولی.
00:04:10 انتخاب دو منحنی، راست کلیک کنید به پذیرفتن.
00:04:14 و حالا این می خواهد به در خارج باشد.
00:04:16 به یاد داشته باشید، اگر ما در رفتن به داخل، ما
00:04:17 همه این مثلث کوچک به خلاص شدن از شر.
00:04:19 بنابراین من فقط رفتن خارج که در آن پاک کن.
00:04:22 بنابراین این به من می دهد پیش نمایش.
00:04:24 کلیک راست کنید به پذیرفتن. بنابراین وجود شما به.
00:04:26 خواهد بود که مجموعه ای بسیار پیچیده از خطوط برای ساخت هر راه دیگر.
00:04:31 بعد تا من قصد دارم به شما نشان می دهد چگونه به قدم زدن سطوح با منحنی.
00:04:34 این نوع از غیر منتظره است
00:04:35 رفتار برای بسیاری از مردم.
00:04:36 آنها می خواهند دو سطح به قطع میکنند.
00:04:38 اما لازم نیست بیشتر از زمان.
00:04:40 من می خواهم برای به حداکثر رساندن پورت جلو.
00:04:44 من فقط رفتن را به منظور جلب یک منحنی نقطه کنترل ساده واقعی در اینجا.
00:04:46 برو به منوی استاندارد، کنترل منحنی نقطه،
00:04:53 وجود دارد که شما بروید.
00:04:55 بسیار خوب، بیایید فقط شاید یک دستور ساده تر و تمیز.
00:05:00 هدف برش منحنی است.
00:05:03 زوم در یک بیت، راست کلیک کنید به قبول، و پس از آن ما شروع را
00:05:06 پیرایش برخی از هندسه 3D است که در واقع در هر نقطه نزدیک نیست.
00:05:13 اجازه دهید یک نگاه که در، چشم انداز پورت دیدگاه.
00:05:18 این مقدار.
00:05:19 و شما می توانید ببینید که منحنی در هواپیما ساخت و ساز بود.
00:05:22 اما در عین حال، کرگدن قادر به تقریبا آن پروژه بود، و یا
00:05:25 ایجاد یک اکستروژن، و تبدیل آن دوبیتی سطوح خاموش، به راحتی.
00:05:29 در حال حاضر ما پایان کردن با راه های مورد علاقه من برای کار با سطوح و منحنی با هم.
00:05:35 ما در حال رفتن به این منحنی در اینجا، ما در حال رفتن به یک اکستروژن.
00:05:45 اطمینان حاصل کنید که آنها عبور، پاک از طریق و بسیاری از همپوشانی وجود دارد.
00:05:51 این خواهید بود سری از دو انشعابات، کی. ما بخش اول a به b تقسیم می شود.
00:05:59 این اشیاء برش، و ما فقط تکرار و رفتن
00:06:03 در جهت مخالف، B، را وارد کنید، به بخش.
00:06:10 بنابراین اگر آن را با موفقیت کار می کرد، این چیزی است که ما، دور انداختن زباله.
00:06:15 در حال حاضر، مردم از کجا کمی گیج بود، است، من
00:06:18 استفاده از تر و تمیز و یا تقسیم به پانچ سوراخ است.
00:06:22 اما آنها که منحنی برای ایجاد یک سطح استفاده نمی کند.
00:06:25 و این چیزی است آن را می بندد خاموش، که کلید است.
00:06:28 بنابراین استفاده شما از تقسیم پیرایش و حتی منحنی بولی، بستگی
00:06:32 به همان اندازه در پروژه خود را به عنوان آن را ترجیح شخصی شما.
00:06:36 یک نکته خوب را امتحان کنید.
00:06:37 مانند Mal خود را در برابر پیچیده تر و بیشتر شما ممکن است
00:06:39 می خواهید برای شروع استفاده از این دستور تقسیم بر دستور TRIM.
00:06:43 دلیل آن این است در پیچیده تر
00:06:44 مدل، کرگدن ممکن است مشکل پیدا کردن تقاطع دارند.
00:06:48 بنابراین با استفاده از تقسیم شما می توانید قطعات را با استفاده از تقسیم
00:06:50 هر دو طرف یا هر دو برای کمک به کرگدن پیدا تقاطع.

 

 

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)