Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش کامل راینو 5 : Insetting a turtle smile

آموزش کامل راینو 5 : Insetting a turtle smile

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

00:00:00 در این فیلم ما را روش سطوح تراز وسط یکی دیگر از کاوش و
00:00:03 ساخت داخل به لاک پشت پسر یک بازی دوستانه، لبخند لاک پشت.
00:00:07 این روش شبیه به کلاه ایمنی است، اما استفاده شده است
00:00:09 به ساخت جزئیات زنگ تفریح که باید به دنبال یک سطح پیچیده است.
00:00:12 ما قصد داریم برای شروع کردن با کار در سمت راست.
00:00:15 این احتمالا بهترین در سیم حالت فریم باشد.
00:00:17 من را به یک نقطه کنترل منحنی، و زوم فقط یک کمی اینجا.
00:00:22 احتمالا، خاموش کردن Osnaps چرا که ما در حال رفتن به زیر می شود
00:00:25 منحنی آلی در اینجا. بسیار خوب، ما بسیار مراقب باشید.
00:00:30 من نمی خواهم به این بیش از حد تیز در اینجا.
00:00:37 بیایید زوم در داخل و فقط دو برابر بررسی این، به نوبه خود از نقاط کنترل با F10.
00:00:43 و به همین دلیل است، من ممکن است بخواهید برای اجرای یک فیله
00:00:45 اطراف لبه به برخی از آنها لب لاک پشت خوبی می دهد.
00:00:51 به نظر می رسد خوب است. ما F11 را بزنید تا خاموش شود.
00:00:53 در حال حاضر ما در حال رفتن به استفاده از منحنی از نوار ابزار شی دوباره.
00:00:57 ما در حال رفتن به استفاده از فرمان پروژه. لبخند من فقط به خود جلب کرد را انتخاب کنید.
00:01:04 و انتخاب سر پسر لاک پشت است، راست کلیک کنید،
00:01:08 و ما می توانیم چشم انداز را ببینید می رود هر دو روش. من فکر می کنم ما با این قاب عکس انجام می شود.
00:01:14 بیایید خاموش. و
00:01:17 در حال حاضر من معتقدم که ما می توانید یک تقسیم کمی انجام دهید، پس در نوار ابزار اصلی وجود دارد.
00:01:22 تقسیم سر با منحنی ما فقط پیش بینی شده،
00:01:28 و ببینید که چگونه این به نظر می رسد. در حال حاضر این می تواند گاهی اوقات اتفاق می افتد.
00:01:31 به نظر می رسد مانند در سراسر درز، ما در اینجا دو بخش است.
00:01:36 بنابراین ما هنوز هم می تواند ادامه پیدا کند، اما آن را نمی ممکن است به عنوان تمیز و زیبا.
00:01:39 بنابراین من قصد دارم برای خنثیسازی که آخرین عملیات.
00:01:42 پس از آن تا پیوست، من قصد دارم به معرفی واقعا
00:01:45 یک تکنیک واقعا سرد من به تازگی در مورد پیدا شده است.
00:01:47 من می خواهم به این درز را از راه.
00:01:50 پس چگونه شما انجام این کار؟ من قصد دارم به تایپ در خط فرمان، SRF.
00:01:54 فرمان است که به نام گشت و گذار صحنه.
00:01:56 این اجازه می دهد شما را که به درز سطح و فقط آن را به منطقه دیگر حرکت می کند.
00:02:04 خوب، پس تماشای بعدی.
00:02:05 ما در حال رفتن به جلو بروید و تقسیم سر، راست کلیک کنید،
00:02:09 استفاده از منحنی، راست کلیک کنید و در حال حاضر آن را یک قطعه است.
00:02:15 دلخواه من می خواهم در مورد آن فرمان گشت و گذار درز زودتر می دانستند.
00:02:17 که واقعی، واقعا می توانست بسیاری از زمان و مشکل را نجات داد.
00:02:20، کی، در حال حاضر ما آماده برای جبران است. ما در حال رفتن به رفتن به ابزارهای سطحی.
00:02:25 در اینجا دستور سطح جبران است. طوری که برای رفتن راه اشتباه است.
00:02:29 ما در حال رفتن به سمت داخل. بیایید برخی از گزینه های اینجا سری بزنید.
00:02:32 ما مواد جامد به بله کردم.
00:02:34 ما می خواهیم به انجام این کار. فاصله است راه بیش از حد.
00:02:37 اجازه دهید آن را با ضربت بزمین کوبیدن به شاید حدود سه.
00:02:42 و ما فقط آن ضربه را، ببینید که چگونه به نظر می رسد.
00:02:44 باز هم، برخی از این دستورات را مدتی.
00:02:47 اگر ما در داخل می توانید بروید، که من انجام بسیاری، آن را احتمالا به اندازه کافی عمیق نیست.
00:02:52 بنابراین اجازه دهید فقط کلیدهای Ctrl + Z + واگرد.
00:02:55 و راست کلیک کنید تا در اینجا که برای دریافت آخرین فرمان افست سطح.
00:03:00 خوب، شما می توانید کلیک کنید برای دریافت آن فلش رفتن به راه راست.
00:03:03 پس از آن، آن را فقط یک ضامن ساده هر بار که من با دکمه سمت چپ کلیک کنید و آن می رود
00:03:07 مخالف است.
00:03:08 من قصد دارم به تغییر فاصله اجازه دهید سعی کنید شش، که من است
00:03:12 یک حلقه خوب به آن، بنابراین ما در حال رفتن به سمت راست کلیک کنید.
00:03:18 و باید کار کند.
00:03:20 خوب، تا حالا شما می گی، چگونه است که من لب به من بدهید؟
00:03:24 در می رود، اما آن را یک جامد است. سوال خوبی بود.
00:03:27 ما در حال رفتن به حال استفاده از یک، من حدس می زنم من نسبی منفجر فرماندهی پاسخ.
00:03:31 این عصاره به نام.
00:03:32 بنابراین با راست کلیک کردن.
00:03:34 ما می توانیم فقط از یک قطعه در یک زمان خلاص شدن از شر از
00:03:37 هر Polysurface، بنابراین راست کلیک کنید و از آن را حذف کنید، به طوری که بقیه هم باقی می ماند.
00:03:43 در حال حاضر، تنها سه قطعه کلی، اما تصور وجود دارد
00:03:45 اگر شما صدها قطعه، و شما
00:03:47 فقط می خواهم به یک بخش شد، که راه برای انجام آن با سطح استخراج است.
00:03:52 بنابراین من می خواهم برای اجرای یک فیله همراه این لبه که ما ذکر شده است.
00:03:55 اما من ترجیح می دهم به استفاده از فیله جامد.
00:03:58 پس من به جلو بروید و پیوستن همه چیز.
00:03:59 شما فقط کنترل + J به عنوان میانبر ضربه، و یا شما
00:04:03 می توانید این آیکون در اینجا استفاده می کنید، پیوستن و یا قطعه پازل است.
00:04:08، کی، ما قصد داریم به
00:04:08 به به ابزار جامد. آن را به ما اجازه استفاده از دستور فیله.
00:04:12 من قصد دارم به انتخاب این لبه.
00:04:16 می رود تمام راه در سراسر. همیشه یک نشانه خوب است.
00:04:20 من می خواهم به اینجا نگاه کنید، و آن را به ما می دهد یک دسته پیش نمایش کوچک.
00:04:25 در واقع، آنچه من تصمیم به انجام این کار، من قصد دارم به
00:04:26 برخی شعاع متغیر، من قصد دارم به اضافه کردن برخی از دسته است.
00:04:29 من قصد دارم به قرار دسته دیگر در بالا، در واقع
00:04:32 به نوبه خود از کنترل ما جرقه بزند پشت در، با Osnaps.
00:04:36 و ما قصد داریم تا مطمئن شوید که این منطقه بحرانی در اینجا است.
00:04:40 پس از آن می خواهد برخی از کنترل وجود دارد در گوشه و کنار.
00:04:44 به یاد داشته باشید، اگر شعاع است
00:04:45 بزرگ، آن را فقط به کار نمی کند. «کی.
00:04:48 بنابراین من انجام می شود اضافه کردن دسته. بنابراین من قصد دارم به راست کلیک کنید و به قبول.
00:04:52 و در حال حاضر ما می توانید برخی از تنظیمات را انجام دهید.
00:04:53 شما در واقع می تواند فقط گرفتن این نقطه وجود دارد و تغییر آن.
00:04:58 یا روی آن کلیک کنید و نوع در یک عدد است. پس بیایید سعی کنیم دو.
00:05:05 همان چیزی که با این زیرین.
00:05:07 آن کلیک کنید، نوع در دو، به طوری که انتقال بین دو می کنم
00:05:12 در اینجا، در هر گوشه ای، و پس از آن دو در پایین.
00:05:15 بیایید آن ضربه را. من قصد دارم به کلیک راست را بپذیرد.
00:05:19، کی، آن را فقط به پایان رسید. ممکن است کمی طول بکشد.
00:05:22 من گرفتن یک عکس بهتر در اینجا، بنابراین من قصد دارم به
00:05:24 رفتن به خواص و خاموش کردن همه کسانی که Isocurves.
00:05:27 بنابراین
00:05:30 در حال حاضر من یک ایده خیلی بهتر است، و آن را یک لبخند لاک پشت بسیار خوشحال است.
00:05:34 روش من فقط نشان داد شما نیز مورد استفاده قرار گرفت به ساخت
00:05:36 به سمت داخل برای پنجره ها و درها در هنر و صنعت فضای لاک پشت پسر.
00:05:40 شما همچنین می توانید از این روش برای آرم، لهجه یا هر گونه استفاده
00:05:43 نوع بازنشانی سطح است که باید به دنبال یک سطح پیچیده است.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید