خانه / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش کامل مدلسازی راینو Finishing Turtle Boy
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش کامل مدلسازی راینو Finishing Turtle Boy" توسط تاریخ انتشار:28/08/2016

                              00:00:00 در این فیلم سطوح تراز وسط پیشرفته نهایی، اجازه دهید پایان برساند از ما از 00:00:04 بازدید کننده فضا، لاک پشت پسر، و او برخی از اسلحه و یقه را. 00:00:08 شروع با یقه، من دو منحنی در اینجا …

آموزش کامل مدلسازی راینو Finishing Turtle Boy

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

00:00:00 در این فیلم سطوح تراز وسط پیشرفته نهایی، اجازه دهید پایان برساند از ما از
00:00:04 بازدید کننده فضا، لاک پشت پسر، و او برخی از اسلحه و یقه را.
00:00:08 شروع با یقه، من دو منحنی در اینجا در حال حاضر در صحنه را کردم.
00:00:13 ما باید برای دریافت آن بر روی سطح.
00:00:15 بنابراین ما قصد داریم به استفاده از منحنی ما از شی نوار ابزار.
00:00:19 و پروژه می باشد.
00:00:20 بنابراین ما در این دو منحنی را انتخاب کنید، ما راست کلیک کنید.
00:00:24 و پس از آن سطح
00:00:25 به پروژه بر روی.
00:00:28 در حال حاضر، در چشم انداز، شما می توانید ببینید آنها در حال حاضر روشن.
00:00:32 در حال حاضر در سخنرانی های قبلی، ما پیش رفت
00:00:35 و تقسیم این به برخی از عملیات دیگر.
00:00:37 ما قصد داریم برای انجام کاری کمی متفاوت است.
00:00:39 بر اساس منوهای ایجاد سطحی، این است که منحنی خروج معمولی به یک سطح نامیده می شود.
00:00:45 بنابراین ما قصد داریم به انتخاب این منحنی است که بر روی سطح.
00:00:49 این در حال حاضر من برای سطح پایه درخواست، در مورد
00:00:51 به دیگران وجود دارد در اطراف. فقط وجود دارد کلیک کنید.
00:00:52 و سپس آن را برای یک فاصله پرسیدن.
00:00:56 اما شما می توانید در اینجا مشاهده کنید، این خیلی جالب است.
00:00:57 آن بیرون می آید عمود بر از تمام نقاط اطراف
00:01:01 A، هر سطح پیچیده شما می توانید آن را.
00:01:03 من قصد دارم به نوع در 12. ترک آن را در که.
00:01:08 بنابراین ما همین کار را با آن مرد در کنار انجام دهد.
00:01:11 را انتخاب کنید، تا اینجا، راست کلیک کنید. اکسترود منحنی نرمال.
00:01:16 انتخاب پایه. و فقط در 12 نوع است.
00:01:21 این بخش است، چیزی که من کاملا به طور تصادفی کشف.
00:01:24 من برای راه بود به دور این خاموش، بنابراین اکثر مردم انجام یک رفت و برگشت دو حلقه.
00:01:30 و یا حتی یک انبار از لبه.
00:01:32 در عوض، ما در حال رفتن به یک ترکیب سطح، بنابراین اگر شما هم مثل من هستید.
00:01:35 شما در حال رفتن خوب است که قصد ندارم به کار، آنها احتمالا موازی.
00:01:38 آنها نیاز به نسبت به یکدیگر عنوان می شود، در واقع آن را نمی کند.
00:01:42 بنابراین اجازه دهید رفتن به سطح ابزار. و انتخاب سطح مخلوط.
00:01:46 بنابراین، ما در حال رفتن به انتخاب که لبه، راست کلیک کنید لبه دوم ما
00:01:50 برخی درز که به سادگی به انتظارنشسته بودند، ما قصد داریم به راست کلیک کنید تا قبول کند.
00:01:54 و سپس ما برخی از تنظیمات کمی، بنابراین ما می توانیم آنها را به همان ارتفاع را.
00:02:01 که می خواهید برخی از تغییر شکل از اتفاق می افتد.
00:02:03 بنابراین ما می توانیم منحنی تا آنجا که شما می خواهید بکشید.
00:02:06 شما در واقع می تواند بیش از اینجا بروید و با شتاب
00:02:07 این قلم، بیش از حد. من ترجیح می دهم حرکت لغزنده.
12:02:11 فقط رفتن به جلو بروید و حتی پیش نمایش آن را، و سپس OK را بزنید.
00:02:16 بنابراین، این هنوز هم نیاز به آنها پیوست.
00:02:17 به یاد داشته باشید یک ترکیب به طور پیش فرض متصل نیست.
00:02:20 بنابراین شما دو یقه، بالا و پایین انتخاب کنید.
00:02:22 و سپس این ترکیب.
00:02:23 کنترل + J میانبر است. آن
00:02:28 یک راه عالی را به اشکال آلی است.
00:02:30 و تنوع کمی از یک کمی از شخصیت اضافه می کند.
00:02:32 شما نمی خواهید آن را به کاملا متقارن، و یا کاملا هندسی.
00:02:36 کمی از عدم تقارن بزرگ برای شخصیت های آلی است.
00:02:40 بنابراین در اینجا یک فرمان دیگر بالا آمدن است.
00:02:42 من قصد دارم به ایجاد جامد.
00:02:43 من قصد دارم به انجام دستور pipe، اما
00:02:46 ما در حال رفتن به استفاده از عطر و طعم های مختلف در این زمان.
00:02:47 این کلاه دور است.
00:02:50 من می خواهم به انتخاب این منحنی حال حاضر از پیش ساخته شده است.
00:02:55 در حال حاضر به یکی از پرش و آن شروع می شود.
00:02:57 شما می توانید در هر تعداد که می خواهید، و یا فقط آن کره چشم.
00:02:59 من قصد دارم به استفاده از برخی از شماره های خاص در اینجا.
00:03:02 جهش به انتهای دیگر. بیایید که ده.
00:03:08 و شما در بیشتر در طول راه اضافه کنید اگر شما می خواهید.
00:03:10 من فقط رفتن به استفاده از آن دو.
00:03:11 کلیک راست کنید.
00:03:13 به طوری که در واقع یک شکل آلی بسیار خوب، و من عاشق پایان می رسد گرد بر روی آن.
00:03:19 خوب، برای بازو بعدی، ما قصد داریم برای انجام یک کمی از تفاوت.
00:03:23 ما در حال رفتن به جلو بروید و به نوبه خود در تاریخ ضبط است.
00:03:28 سپس، شما در حال رفتن به انتخاب منحنی، و انجام یک لوله گرد.
00:03:34 بنابراین، شروع می شود شش، همان نگه داشتن آن.
00:03:38 و آن خواهید بود 10. راست کلیک را بپذیرد.
00:03:46 بنابراین، به نظر می رسد تقریبا همان.
00:03:49 بیا اینجا در چشم انداز بنابراین ما می تواند نوع از این لذت ببرید.
00:03:52 من قصد دارم به جلو بروید و به نوبه خود در نقاط کنترل.
00:03:55 این قسمت سرد است.
00:03:56 من می توانم این نقاط کنترل با شتاب و فقط
00:03:58 ارنج زدن آنها را در اطراف، و شما به روز رسانی سطح را ببینید.
00:04:03 بنابراین، این است واقعا خوب اگر می خواهید مطمئن
00:04:04 شوید که شما یک تقاطع یا چیزهای وسط قطع نمی کند.
00:04:11 تغییر برخواهد داشت.
00:04:12 شما لازم نیست که برای حفظ بازسازی آن بارها و بارها.
00:04:14 با که تاریخ، شما می توانید نگه داشتن رفتن و
00:04:16 ایجاد تغییرات، حتی پس از سطح ساخته شده است.
00:04:22 بنابراین، به پایان برساند این تا چه توصیه من است شاید فقط برخی از تقسیم
00:04:25 هر دو از این و یا حتی یک از عملگرهای منطقی و پس از آن فقط یک پر ساده آن.
00:04:29 من فکر می کنم ترکیب بر روی پاها نگاه کردن بهترین.
00:04:31 این نوع از یک تقاطع کوچک وجود دارد که باید انجام دهیم یک ترکیب بزرگتر است.
00:04:35 این تکنیک های مختلف سطوح تراز وسط قرار آلی پیشرفته باید یک تفاوت بزرگ را
00:04:39 در کمک به شما ساخت تقریبا هر نوع از مدل، به خصوص شخصیت.
00:04:43 اما، این strategics نیز می تواند استفاده شود به فقط در مورد هر نوع از مدل.

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)