Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش کامل مدلسازی راینو Finishing Turtle Boy

آموزش کامل مدلسازی راینو Finishing Turtle Boy

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

00:00:00 در این فیلم سطوح تراز وسط پیشرفته نهایی، اجازه دهید پایان برساند از ما از
00:00:04 بازدید کننده فضا، لاک پشت پسر، و او برخی از اسلحه و یقه را.
00:00:08 شروع با یقه، من دو منحنی در اینجا در حال حاضر در صحنه را کردم.
00:00:13 ما باید برای دریافت آن بر روی سطح.
00:00:15 بنابراین ما قصد داریم به استفاده از منحنی ما از شی نوار ابزار.
00:00:19 و پروژه می باشد.
00:00:20 بنابراین ما در این دو منحنی را انتخاب کنید، ما راست کلیک کنید.
00:00:24 و پس از آن سطح
00:00:25 به پروژه بر روی.
00:00:28 در حال حاضر، در چشم انداز، شما می توانید ببینید آنها در حال حاضر روشن.
00:00:32 در حال حاضر در سخنرانی های قبلی، ما پیش رفت
00:00:35 و تقسیم این به برخی از عملیات دیگر.
00:00:37 ما قصد داریم برای انجام کاری کمی متفاوت است.
00:00:39 بر اساس منوهای ایجاد سطحی، این است که منحنی خروج معمولی به یک سطح نامیده می شود.
00:00:45 بنابراین ما قصد داریم به انتخاب این منحنی است که بر روی سطح.
00:00:49 این در حال حاضر من برای سطح پایه درخواست، در مورد
00:00:51 به دیگران وجود دارد در اطراف. فقط وجود دارد کلیک کنید.
00:00:52 و سپس آن را برای یک فاصله پرسیدن.
00:00:56 اما شما می توانید در اینجا مشاهده کنید، این خیلی جالب است.
00:00:57 آن بیرون می آید عمود بر از تمام نقاط اطراف
00:01:01 A، هر سطح پیچیده شما می توانید آن را.
00:01:03 من قصد دارم به نوع در 12. ترک آن را در که.
00:01:08 بنابراین ما همین کار را با آن مرد در کنار انجام دهد.
00:01:11 را انتخاب کنید، تا اینجا، راست کلیک کنید. اکسترود منحنی نرمال.
00:01:16 انتخاب پایه. و فقط در 12 نوع است.
00:01:21 این بخش است، چیزی که من کاملا به طور تصادفی کشف.
00:01:24 من برای راه بود به دور این خاموش، بنابراین اکثر مردم انجام یک رفت و برگشت دو حلقه.
00:01:30 و یا حتی یک انبار از لبه.
00:01:32 در عوض، ما در حال رفتن به یک ترکیب سطح، بنابراین اگر شما هم مثل من هستید.
00:01:35 شما در حال رفتن خوب است که قصد ندارم به کار، آنها احتمالا موازی.
00:01:38 آنها نیاز به نسبت به یکدیگر عنوان می شود، در واقع آن را نمی کند.
00:01:42 بنابراین اجازه دهید رفتن به سطح ابزار. و انتخاب سطح مخلوط.
00:01:46 بنابراین، ما در حال رفتن به انتخاب که لبه، راست کلیک کنید لبه دوم ما
00:01:50 برخی درز که به سادگی به انتظارنشسته بودند، ما قصد داریم به راست کلیک کنید تا قبول کند.
00:01:54 و سپس ما برخی از تنظیمات کمی، بنابراین ما می توانیم آنها را به همان ارتفاع را.
00:02:01 که می خواهید برخی از تغییر شکل از اتفاق می افتد.
00:02:03 بنابراین ما می توانیم منحنی تا آنجا که شما می خواهید بکشید.
00:02:06 شما در واقع می تواند بیش از اینجا بروید و با شتاب
00:02:07 این قلم، بیش از حد. من ترجیح می دهم حرکت لغزنده.
12:02:11 فقط رفتن به جلو بروید و حتی پیش نمایش آن را، و سپس OK را بزنید.
00:02:16 بنابراین، این هنوز هم نیاز به آنها پیوست.
00:02:17 به یاد داشته باشید یک ترکیب به طور پیش فرض متصل نیست.
00:02:20 بنابراین شما دو یقه، بالا و پایین انتخاب کنید.
00:02:22 و سپس این ترکیب.
00:02:23 کنترل + J میانبر است. آن
00:02:28 یک راه عالی را به اشکال آلی است.
00:02:30 و تنوع کمی از یک کمی از شخصیت اضافه می کند.
00:02:32 شما نمی خواهید آن را به کاملا متقارن، و یا کاملا هندسی.
00:02:36 کمی از عدم تقارن بزرگ برای شخصیت های آلی است.
00:02:40 بنابراین در اینجا یک فرمان دیگر بالا آمدن است.
00:02:42 من قصد دارم به ایجاد جامد.
00:02:43 من قصد دارم به انجام دستور pipe، اما
00:02:46 ما در حال رفتن به استفاده از عطر و طعم های مختلف در این زمان.
00:02:47 این کلاه دور است.
00:02:50 من می خواهم به انتخاب این منحنی حال حاضر از پیش ساخته شده است.
00:02:55 در حال حاضر به یکی از پرش و آن شروع می شود.
00:02:57 شما می توانید در هر تعداد که می خواهید، و یا فقط آن کره چشم.
00:02:59 من قصد دارم به استفاده از برخی از شماره های خاص در اینجا.
00:03:02 جهش به انتهای دیگر. بیایید که ده.
00:03:08 و شما در بیشتر در طول راه اضافه کنید اگر شما می خواهید.
00:03:10 من فقط رفتن به استفاده از آن دو.
00:03:11 کلیک راست کنید.
00:03:13 به طوری که در واقع یک شکل آلی بسیار خوب، و من عاشق پایان می رسد گرد بر روی آن.
00:03:19 خوب، برای بازو بعدی، ما قصد داریم برای انجام یک کمی از تفاوت.
00:03:23 ما در حال رفتن به جلو بروید و به نوبه خود در تاریخ ضبط است.
00:03:28 سپس، شما در حال رفتن به انتخاب منحنی، و انجام یک لوله گرد.
00:03:34 بنابراین، شروع می شود شش، همان نگه داشتن آن.
00:03:38 و آن خواهید بود 10. راست کلیک را بپذیرد.
00:03:46 بنابراین، به نظر می رسد تقریبا همان.
00:03:49 بیا اینجا در چشم انداز بنابراین ما می تواند نوع از این لذت ببرید.
00:03:52 من قصد دارم به جلو بروید و به نوبه خود در نقاط کنترل.
00:03:55 این قسمت سرد است.
00:03:56 من می توانم این نقاط کنترل با شتاب و فقط
00:03:58 ارنج زدن آنها را در اطراف، و شما به روز رسانی سطح را ببینید.
00:04:03 بنابراین، این است واقعا خوب اگر می خواهید مطمئن
00:04:04 شوید که شما یک تقاطع یا چیزهای وسط قطع نمی کند.
00:04:11 تغییر برخواهد داشت.
00:04:12 شما لازم نیست که برای حفظ بازسازی آن بارها و بارها.
00:04:14 با که تاریخ، شما می توانید نگه داشتن رفتن و
00:04:16 ایجاد تغییرات، حتی پس از سطح ساخته شده است.
00:04:22 بنابراین، به پایان برساند این تا چه توصیه من است شاید فقط برخی از تقسیم
00:04:25 هر دو از این و یا حتی یک از عملگرهای منطقی و پس از آن فقط یک پر ساده آن.
00:04:29 من فکر می کنم ترکیب بر روی پاها نگاه کردن بهترین.
00:04:31 این نوع از یک تقاطع کوچک وجود دارد که باید انجام دهیم یک ترکیب بزرگتر است.
00:04:35 این تکنیک های مختلف سطوح تراز وسط قرار آلی پیشرفته باید یک تفاوت بزرگ را
00:04:39 در کمک به شما ساخت تقریبا هر نوع از مدل، به خصوص شخصیت.
00:04:43 اما، این strategics نیز می تواند استفاده شود به فقط در مورد هر نوع از مدل.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید