Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش کامپوزیت ترکیب و فیلتر راینو :Rhino Comparing blending filleting

آموزش کامپوزیت ترکیب و فیلتر راینو :Rhino Comparing blending filleting

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

Rhino tutorial : Comparing blending and filleting

 

 

 

 

در این فیلم رویه بعدی، ما یاد بگیرند که چگونه می توانید یک ترکیبمورد استفاده برای ایجاد یک انتقال برتر بین دو قطعه از هندسه. این که آیا آنها آلی یا در غیر این صورت هستند.اما در ابتدا، اجازه دهید به یک تظاهرات کمی از تفاوت بین یک پر کرده و یک ترکیب، بنابراین ما می توانیم درک اینکه چگونه آنها به سطوح اعمال می شود. من قصد دارم به رفتن به منوی Tools منحنی.و را انتخاب کنید منحنی فیله. تغییر شعاع در اینجا به 20.
من در فقط دو طرف را انتخاب کنید. بنابراین ترک است که به تنهایی برای یک ثانیه. ما در حال حاضر رو به انجام یک ترکیب در دو منحنی مشابه است. یافتن که در اینجا. کلیک راست کنید برای به دست آوردن منحنی ترکیب.
، کی. حالا قبل از اینکه ما به مقایسه، من می خواهم به نوبه خود نقاط کنترل. F10.  و توجه داشته باشید تفاوت، هر چند. این اساسا یک درجه است. بنابراین این یک واقع بخش کوچکی از یک قوس است. این دارای نقاط کنترل بیشتر است. این تلاش برای حفظ تداوم از هر دو منحنی در هر دو طرف. به طوری که همان راه آن را با سطوح کار می کند. اجازه دهید به جلو و به نوبه خود بر روی لایه هندسه ما، بنابراین ما می توانید برخی از کار وجود دارد را انجام دهد.
00:01:04 همچنین خاموش کردن فیله مقابل مخلوط. بنابراین ما در حال رفتن به
00:01:10 ساخت پا، ما نیاز به یک نمای داخل در اینجا، بنابراین من قصد دارم برای رفتن به شبح تبدیل گشته نمایش،
00:01:17 و راه من قصد دارم برای ساخت این فقط یک رفت و برگشت یک راه آهن ساده است.
00:01:20 یک نمایه کردم داخل و خارج.
00:01:23 اجازه دهید به جلو و انجام این کار. سطح.
00:01:25 جارو یک راه آهن.
00:01:28 سپس ما دو منحنی مقطع کردم.
00:01:31 راست کلیک کنید به پذیرفتن.
00:01:32 و سپس ما مطمئن شوید درزهای ما به انتظارنشسته بودند.
00:01:34 آنها نوع در یک نقطه تصادفی در اینجا.
00:01:38 من کسانی که بیش از فقط یک کمی حرکت می کند. فلش در محور باشد.
00:01:42 من قصد دارم به راست کلیک کنید و به قبول.
00:01:46 راست خوب، به طوری که سطح و در نتیجه در حال رفتن به درجه سه در هر دو
00:01:50 جهت زیرا نمایه و ریل
00:01:53 همه درجه سه برای تولید آن بود.
00:01:56 در حال حاضر اگر شما را به یاد ما باید برخی از کاهش در اینجا را به در هر زمان یک ترکیب است
00:02:00 اعمال شما باید دهانه اند بنابراین شما می توانید انتقال بین این دو است.
00:02:05 بنابراین به اولین برش من قصد دارم به استفاده از یکی از این منحنی ISO را به خود تر و تمیز.
00:02:11 بنابراین ما قصد داریم برای رفتن به منوی تقسیم در اینجا آن تحت استاندارد است، استفاده از
00:02:15 تقسیم منحنی ISO که کلیک راست کنید من پیش بروید و کلیک کنید تا اینجا.
00:02:20 (سر و صدا)
00:02:22 بنابراین به طور پیش فرض آن را فقط بر میدارد یک جهت تصادفی.
00:02:26 بنابراین ما می خواهیم برای ضربه زدن به ضامن، پس از آن خواهید جهت تغییر دهید، و
00:02:30 در حال حاضر این است که واقعا خوب، به دلیل آن فایل به صورت واقعا پاک.
00:02:33 و شما می توانید ببینید که چرا تقریبا یک تعداد نامحدود از منحنی های ISO وجود دارد.
00:02:37 (سر و صدا)
00:02:37 من قصد دارم به ضربه کلید Alt را پایین، پس از آن متوقف می شود خوراکی.
00:02:40 و برخی از آنها در اینجا است که احتمالا یک جای خوب.
00:02:43 به جلو و آن را به عقب پس از آن می توانید این فرصت را به جریان را به بقیه بدن است.
00:02:48 خوب، پس من در حال حاضر جدا به آن دو.
00:02:53 در حال حاضر، اجازه دهید در مورد بدن صحبت کنید. ما باید برای ایجاد یک باز.
00:02:55 من قصد دارم به جلو بروید و به نوبه خود آن منحنی ISO
00:02:57 وجود دارد بنابراین ما می توانیم کمی بهتر را ببینید.
00:03:00 ما باید به نحوی قطع باز کردن.
00:03:01 بنابراین اکثر مردم احتمالا یک دایره در نمای جانبی را جلب کند.
00:03:05 و سپس پروژه و یا خروج، و ریز ریز که از.
00:03:08 من قصد دارم به سعی کنید کمی روش خنک تر است.
00:03:10 من قصد دارم به انتخاب این قطعه پس مانده غذا کمی از پا.
00:03:13 من قصد دارم برای رفتن به سطح ابزار، و افست آن است.
00:03:18 از فلش های جهت اشاره در. بیایید آن را از بیرون رفتن.
00:03:21 اجازه بدهید من فاصله در اینجا تغییر دهید، اجازه دهید سعی کنید هفت.
00:03:24 آیا
00:03:27 خواهید آن را به جامد.
00:03:30 سست خوب است، نیازی به بسیار دقیق باشد.
00:03:33 من می خواهم به راست کلیک کنید و به قبول.
00:03:36 بنابراین در حال حاضر ما یک ابزار اصلاح دستی کوچک کردم.
00:03:39 من می خواهم به بازگشت به نمای جانبی، شاید انجام ویرایش کمی بیشتر است.
00:03:45 بنابراین مطمئن شوید که این نیز حالت شبح تبدیل گشته. من هستم
00:03:51 فقط رفتن را به حرکت این یک کمی، و اجازه دهید مواد بیشتر از بالا برش.
00:03:59 علت این که در آن آن را به نشان می دهد و پس از آن کمتر زیر.
00:04:04 کی، بنابراین ما فقط در مورد آماده به ترکیب است. ما یک تقسیم تر کردم اینجا.
00:04:08 من می خواهم به تقسیم بدن، راست کلیک کنید به پذیرفتن.
00:04:12 با این ابزار برش کوچک من فقط به طور موقت ساخته شده است.
00:04:18 کی، در حال حاضر ما می توانید به دور قطعه اضافی پرتاب.
00:04:20 بنابراین ضربه را حذف کنید.
00:04:30 خب، این خیلی دو طرف آماده شده است. اجازه دهید به جلو و انجام مخلوط سطحی.
00:04:34 بنابراین در اینجا در ابزار سطح، بنابراین ما یک طرف و یا لبه اول را انتخاب کنید.
00:04:41 کلیک راست کنید به انتخاب طرف دوم.
00:04:44 شما برخی از درزهای دوباره، آن نگاه مانند آنها به انتظارنشسته بودند تا واقعا سادگی.
00:04:47 من قصد دارم به راست کلیک کنید و به قبول، و این
00:04:52 است که در آن شما را وادار به ایجاد برخی از تنظیمات.
00:04:53 به طور پیش فرض، می تواند نگاه
00:04:55 کمی شدید است.
00:04:57 پس چه من دوست دارم انجام دهید این است، نوع حرکت این لغزنده پایین.
00:05:01 همچنین کمک می کند تا اگر شما یک دید که یک کمی آسان تر برای دیدن.
00:05:04 بنابراین من می خواهم شاید کمتر از لبه، و بیشتر از این لبه.
00:05:10 ما می توانیم به جلو و انجام یک پیش نمایش کوچک.
00:05:13 در واقع، به نظر می رسد خیلی خوب است. برو جلو و به قبول OK کلیک کنید.
00:05:24 بنابراین اگر شما می خواهم برای ادامه، شما در واقع می توانید انجام دهید که در
00:05:26 طرف دیگر، و یا حتی فقط آینه این قطعات، و سپس آنها را با هم بپیوندند.
00:05:29 این تکنیک اجازه می دهد تا شما را به فوق العاده صاف و
00:05:32 اشکال آلی، بلکه جزئیات شگفت انگیز اضافه هر کجا که می خواهید.
00:05:35 که جزئیات پس از آن می تواند حتی بیشتر آلی
00:05:37 ترکیب، و یا می توان آن را تیز، جزئیات هندسی.
00:05:40 شما واقعا می تواند هر آنچه شما می خواهید ساخت.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید