Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش کروپ کردن آبجکت راینو Rhino Grouping objects

آموزش کروپ کردن آبجکت راینو Rhino Grouping objects

Rhino tutorial architecture Modeling – Editing and Transforming

 Grouping objects

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

 

حالا اجازه دهید به بررسی دستور گروه. همه نرم افزار ویرایش، که آیا آن 2D و 3D، دارای یک
00:00:05 دستور گروه، و این کار بسیار به همان شیوه.
00:00:08 یکی علاوه بر واقعا خوب هر چند، کرگدن شما اجازه اضافه کردن و یا
00:00:10 تفریق اشیاء از مجموعه، و حتی گروه یک نام بدهید.
00:00:14 سر تا اول، هر چند.
00:00:16 یک گروه است فقط یک مجموعه یا مجموعه ای به عنوان
00:00:18 من ذکر شد، آن نشان نمی دهد که قطعات
00:00:20 به هیچ طریق پیوست شده است، به عنوان برخی از مبتدیان
00:00:22 گاهی اوقات به اشتباه فکر می کنم زمانی که آنها یک انتخاب برجسته را ببینید.
00:00:26 بیایید شروع کردن با دنبال آن دستور گروه در نوار منو قرار گرفته است.
00:00:29 تحت ویرایش گروه است.
00:00:32 و پنج دستورات پایه وجود دارد.
00:00:34 اگر چه این ساده ترین محل به آنها دسترسی پیدا کنید، به طوری که
00:00:36 ما قصد داریم به واقع باز کردن یک نوار ابزار برای همه ی این مثال.
00:00:40 من قصد دارم به راست کلیک بر روی یک منطقه خالی، نمایش
00:00:45 نوار ابزار، و پایین آمدن تا ما ضربه گروه.
00:00:51 خوب، من قصد ندارم به حتی آن حوض، زیرا به زودی
00:00:53 احتمالا فقط از آن استفاده کنید سمت راست وجود دارد، برای این چند مثال.
00:00:56 بیایید اسکن برخی از دستورات است.
00:00:58 بنابراین ما گروه پایه، حالت گروه خارج کردم.
00:01:01 بعد باید اضافه یک شی به یک موجود
00:01:03 گروه، و یا تفریق یک شی از گروه موجود است.
00:01:07 و این یکی جالبترین یکی است، ما می توانیم گروه یک نام را،
00:01:11 بنابراین اگر ما تعداد زیادی و تعداد زیادی از گروه ها، این کمک می کند که همه چیز واقعا سازمان یافته است.
00:01:15 خوب، اجازه دهید شروع کردن با گروه بندی برخی
00:01:16 اشیاء با هم.
00:01:18 من قصد دارم به زوم در اینجا و به یک پنجره عبور است.
00:01:22 پایین نگه داشتن شیفت،
00:01:26 اجازه دهید من بیشتر از این آیتم ها اضافه کردن به مجموعه.
00:01:30 خوب، من قصد دارم به جلو بروید و انتخاب کنید این عنوان است.
00:01:38 در حال حاضر، ما فقط می توانید فقط با کلیک بر روی گروه، یا Ctrl + G میانبر است.
00:01:43 در حال حاضر پس از آن که گروه ایجاد می شود، بعد از آن شما می توانید به من بدهید
00:01:45 آن یک نام، شما می توانید آن را در هر منظور دیگر نیست.
00:01:47 بنابراین اگر شما فقط می توانید هر یک از این اشیاء انتخاب کنید،
00:01:49 گروه طیف روشن، و در حال حاضر ما می توانیم آن یک نام بدهید.
00:01:52 یکی نیاز است این است که شما می توانید هر فضاهای قرار داده است، به زودی به عنوان
00:01:55 شما به یک فضا، آن را فکر می کنم شما انجام می شود تایپ کردن، و این آن است.
00:01:58 پس من فقط ساخته شده یک گروه به نام، و من آن را به نام فرود، کوتاه را برای ارابه فرود.
00:02:03 بیایید
00:02:03 جلو و گروه دیگر.
00:02:07 این یکی من قصد دارم به همه از موتور.
00:02:11 من بیش از حد بسیاری از اینجا.
00:02:13 بنابراین پایین نگه داشتن شیفت، من می توانم این دسته بعدی، گروه و پس از آن نام آن را اضافه کنید.
00:02:20 بنابراین تا در خط فرمان است که در آن درخواست، آن را همیشه آشکار نیست.
00:02:25 موتورهای
00:02:30 در حال حاضر، برای دسترسی به آن گروه به نام، ما باید به انتخاب نوار ابزار باز، و
00:02:36 فرمان افتخاری است در اینجا. انتخاب کنید با نام گروه.
00:02:41 بنابراین در اینجا ما دو گروه به نام.
00:02:45 من ممکن است فقط برای یک ثانیه را لغو کند.
00:02:47 من توجه به این که من موتور به فرود قرار داده ام
00:02:50 گروه دنده، زمانی که من گروه دیگری، به نام موتور به طور خاص.
00:02:54 بنابراین اجازه دهید که اگر ما می تواند حرکت کند که
00:02:55 از یک گروه به طرف دیگر. بنابراین من قصد دارم برای رفتن به حذف از گروه.
00:03:01 پس فقط موتور را انتخاب کنید.
00:03:03 موتور 1 انجام می شود، بنابراین من قصد دارم به راست کلیک کنید.
00:03:07 حالا وقتی که من فرود مجموعه دنده و یا گروه را انتخاب کنید، این است که دیگر گنجانده شده است.
00:03:13 بنابراین اجازه دهید آن را به گروه موتور به نام.
00:03:17 بنابراین ما با کلیک بر روی اضافه کردن به گروه، اشیاء برای اضافه کردن این یکی است، را وارد کنید که انجام می شود.
00:03:22 و سپس آن را برای گروه می پرسد، بنابراین ما باید به کلیک بر روی یکی از قطعات.
00:03:28 خوب، اجازه دهید در صورتی که کار می کند.
00:03:29 من قصد دارم به برجسته این مرد، و آن همه نور بالا، بسیار خوب است.
00:03:33 و در حال حاضر زمانی که من به برگشت به انتخاب نوار ابزار، و کلیک بر روی نام گروه.
00:03:40 ما موتور و دنده فرود.
00:03:45 بنابراین اجازه دهید یک نسخه ی نمایشی نهایی اینجا انجام دهید.
00:03:48 من قصد دارم برای انتخاب موتورهای حرفه ای، و یک بار دیگر.
00:03:51 و سپس ما ضربه از حالت گروه خارج، و میانبر برای دسترسی به
00:03:54 این است که کلیدهای Ctrl + Shift + G، اگر شما می خواهید برای دریافت کنید که حفظ شده است.
00:03:59 پس چه اتفاق می افتد، به طوری که آنها در حال حاضر به قطعه اصلی از هندسه.
00:04:02 و اگر من به منوی انتخاب برو، را انتخاب کنید بر اساس نام، موتورهای رفته است.
00:04:07 بنابراین ما فقط از آن لغو.
00:04:11 بنابراین گروه بندی یک راه سریع و آسان برای سازماندهی اشیاء در صحنه است، اما در
00:04:14 به نظر من آن بهترین کار برای کوتاه مدت
00:04:16 عملیات، مانند تنها یک چرخش سریع و یا در حال حرکت است.
00:04:20 اگر من نیاز به هندسه به از بقیه از صحنه جدا شود،
00:04:22 آن را حس می تر به من برای قرار دادن این مسائل در لایه بسیار خود را دارد.
00:04:26 همچنین، مراقب برای گروه بندی سردرگمی، به ویژه گروه های داخل
00:04:29 گروه های دیگر، که کرگدن اجازه خواهد داد که شما را به انجام.
00:04:32 همچنین همانطور که قبلا ذکر شد، شما به راحتی می توانید با کلیک بر روی
00:04:34 در یک گروه و به اشتباه فکر می کنم که قطعات
00:04:36 به دقت پیوست شده است و آماده برای نمونه سازی می باشد.
00:04:38 بنابراین مراقب است که برای.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید