Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش کپی پیست مدل سه بعدی راینو : Copying pasting objects

آموزش کپی پیست مدل سه بعدی راینو : Copying pasting objects

Rhino tutorial architecture Modeling – Editing and  Transforming

Copying and pasting objects

 

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

گام بعدی، ما یک نگاه استفاده از کپی و چسباندن است. این دو تابع کار خواهد کرد که شما ممکن است بر روی هر نوع انتظار می رود نهاد، که شامل: نقاط، خطوط، سطوح،جامدات، و هر ترکیبی از موارد فوق.اگر شما می توانید کپی کنید و در مایکروسافت ورد، تبریک می گویم، شما می دانید چگونه به آن را در 3D.
00:00:17 یکی از جنبه های به آگاهی، هندسه جا به جا می شود
00:00:20 واقع در دقیق بالای همان یا راست بر روی از اصل.
00:00:24 این می تواند در ابتدا به عنوان اگر چیزی به نظر می رسد
00:00:25 اتفاق می افتد، بنابراین ما بررسی بهترین روش برای جلوگیری از مشکلات و یا سردرگمی است.
00:00:31 بنابراین، یکی از بهترین استفاده از کپی و چسباندن برای من این است که اکتشاف طراحی.
00:00:35 بنابراین، اجازه دهید یک مثال از آن.
00:00:38 بنابراین
00:00:41 من قصد دارم به انتخاب این ارابه فرود.
00:00:45 و سپس من فقط استفاده از تمام کاهش کوتاه کلیدهای Ctrl + C،
00:00:48 کلیدهای Ctrl + V و پس از آن اشاره است که پیکان رو به پایین.
00:00:53 یک زن و شوهر نسخه های اضافی.
00:00:54 بنابراین تکرار می کنم که با یکی از همان هنوز در حالت انتخاب کلیدهای Ctrl + C، Ctrl + V را.
00:01:02 و شاید یک مجموعه بیشتر کلیدهای Ctrl + C،
00:01:04 کلیدهای Ctrl + V، یک، دو، سه، چهار، پنج، برای رفتن به تمام به همان اندازه فاصله.
00:01:12 لذا هدف از انجام این کار من است
00:01:13 هم اکنون می توانید تغییر دهید هر یک متفاوت، و پس از آن مقایسه کنید.
00:01:16 و سپس تصمیم بگیرید که کدام یک خواهد بود که طرح نهایی.
00:01:19 در حال حاضر، یک چیز شما باید مراقب است به طور تصادفی تکرار.
00:01:23 بنابراین، برای مثال، اجازه دهید اضافه کردن کپی کردن این. کلیدهای Ctrl + C و سپس جا به جا.
00:01:28 اگر من پس از آن دستور را با ضربه راست کلیک تکرار، با فاصله وارد کنید.
00:01:36 این کار نه، بلافاصله مانند هر چیز نگاه اتفاق افتاده است.
00:01:40 با این حال، وقتی که من دوباره بعد از آن و این را انتخاب کنید، آن را
00:01:43 اکنون به من می گوید من یک مقدار زیادی از مسائل روی هم انباشته شده.
00:01:47 بنابراین، در گذشته به شما استفاده می شود که آنها را انتخاب کنید یکی از
00:01:50 یک زمان و حذف کنید، اما در حال حاضر یک راه بهتر برای انجام آن وجود دارد.
00:01:52 پس من به مسیر Edit اشیاء را انتخاب کنید تکراری اشیاء.
00:01:59 بنابراین، چه می کند این کاملا هوشمند است.
00:02:02 این همه از نسخه به جز یک را انتخاب کنید.
00:02:05 اگر من ضربه حذف، آن را یکی اضافی برگ.
00:02:09 بنابراین در حال حاضر بیشتر از آنها تکراری در بالای هر یک دیگر وجود دارد.
00:02:13 یکی دیگر از نوک به می رود همراه با این کند و کاو طراحی شده است را کپی کنم
00:02:17 نسخه اصلی در به آنچه که من لایه ذخیره سازی و یا یک مخزن است.
00:02:22 فقط در مورد، به عنوان من بیشتر به پایین خط با
00:02:24 طراحی و ممکن است بخواهید یکی از نسخه های قدیمی تر است.
00:02:27 بنابراین این ساده به عنوان انتخاب اشیاء، پرتاب
00:02:31 آنها را بر روی یک لایه ذخیره سازی مانند من در حال حاضر در اینجا ایجاد شده است.
00:02:35 تغییر لایه، و سپس تبدیل که خاموش است، و
00:02:37 بعد از آن ادامه کار بر روی هر کدام نسخه من انتخاب شده است.
00:02:40 نهایت، اجازه دهید بررسی کنید که چگونه برای کپی کردن بین فایل های مختلف.
00:02:44 بنابراین من در واقع نسخه دیگری از کرگدن در حال اجرا است.
00:02:51 بنابراین در اینجا آن است. ما قصد داریم به انتخاب این قطعات.
00:02:57 زوم کردن آن، بنابراین شما می توانید زمینه.
00:03:00 فقط با استفاده از کلید های میانبر همان، کلیدهای Ctrl + C کپی کنید.
00:03:02 حالا من قصد دارم برای برگشت به فایل ما مشغول به کار بودند.
00:03:09 من می توانم زوم به عقب به طوری که خواهیم دید چه اتفاقی می افتد.
00:03:13 حالا اگر من کلیدهای Ctrl + V برای چسباندن، من
00:03:14 فقط کسانی که از یک فایل کرگدن را به دیگری انتقال دهد.
00:03:18 و این کار واقعا خوب، تا زمانی که شما به اندازه کافی
00:03:20 حافظه در کامپیوتر شما برای اجرای هر دو در همان زمان.
00:03:22 تنها چیزی که شما رو به مراقب است اگر
00:03:24 یک فایل است که مجموعه ای متفاوت از فلس است.
00:03:27 آنها ممکن است از شما درخواست برای تغییر اندازه. آری یا نه عنوان شما را در آمده است.
00:03:31 بنابراین کپی و چسباندن بیش از ساخت نسخه های اضافی به صرفه جویی در وقت است.
00:03:34 آن را بزرگ
00:03:34 راه به بیراهه طراحی و کشف دیگر
00:03:37 گزینه به دیدن آنها چگونه در نگاه قبل از شما مرتکب.
00:03:40 فقط یادت باشه همیشه یک کپی نگه
00:03:42 هندسه خود را قبل از تغییرات عمده ساخته شده است.
00:03:44 و همچنین تمام منحنی است که شما برای تولید فرم.
00:03:48 این دو تکنیک خواهد بود، افزایش عظیمی به خود را
00:03:50 توانایی ایجاد تغییرات، و شما می دانید وجود خواهد داشت تغییرات.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید