Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش Prototyping راینو : پوسته دادن به مدل سه بعدی rhino Shelling

آموزش Prototyping راینو : پوسته دادن به مدل سه بعدی rhino Shelling

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 در این فیلم ما را در ایجاد ضخامت دیوار است که همچنین به نام گلوله باران تمرکز می کنند. آیا آماده خود را برای نمونه سازی یا تولید، اصلی نگرانی خواهد شد ایجاد یک ضخامت دیواره در سراسر. تا کنون ما در ساخت چیز متمرکز شده است نگاه خوب اما به معنای ترین مدل در حال حاضر دارای یک سطح واحد با ضخامت در هر نقطه. به طوری که بهترین راه برای طراحی است، اما در حال حاضر، اجازه دهید به بررسی گلوله باران خودکار جدید نرم افزار راینو ، و ببینید که چگونه آن را در چند قسمت کار می کند. فقط یک مختصر سر، این دستور تنها با بسته پلی سطوح کار می کند.

00:00:28 بیایید شروع کردن با زوم کردن در به این صندلی کمک خلبان.
00:00:35 و فرمان بر روی ابزار جامد نوار ابزار است.
00:00:39 این است که به نام، شل بسته پلی سطح. بنابراین انتخاب کنید.
00:00:44 رفتن ضخامت من به تغییر در اینجا، به سه، و برای
00:00:48 برخی از این دلیل ما باید به تایید می کنند که بار دوم.
00:00:51 گام بعدی این است، ما قصد داریم به انتخاب سطوحی که برداشته میشود.
00:00:56 پس این را حس می کند در یک ثانیه است.
00:00:58 من می خواهم به کسانی که دو انتهای باز باشد.
00:01:02 راست کلیک کنید زمانی که انجام می شود. طول می کشد در حالی که کمی تولید کند.
00:01:06 بررسی کنید که از آن ساخته شده است یک جبران و سپس پوش که لبه سمت راست وجود دارد.
00:01:11 که در واقع بسیار مفید بود.
00:01:13 خوب اجازه دهید مثال دیگری را امتحان کنید. ببینید اگر این همچنان ادامه مفید باشد.
00:01:17 خوب، پس من قصد دارم به تکرار فرمان. پوسته پلی سطح بسته.
00:01:22 من قصد دارم به ترک همان ضخامت، و من
00:01:24 رفتن به پایین بود که بخش که حذف.
00:01:26 کلیک راست کنید به پذیرفتن.
00:01:28 (MUSIC)
00:01:32 و در اینجا یک موضوع که اتفاق می افتد در واقع راه بیش از حد اغلب است.
00:01:37 نتیجه یک جامد نیست.
00:01:39 ما نوع نگاه در اینجا و کشف کردن، احتمالا، یکی از
00:01:42 جزئیات ما باید دلیل است که در واقع کوچکتر از ضخامت دیوار.
00:01:45 پس من متوجه شده ام این دستور می توانید مشکل دارند
00:01:48 با جزئیات است که کوچکتر از ضخامت دیوار.
00:01:51 بنابراین فقط هیچ ارتباطی وجود دارد وجود دارد، وجود دارد
00:01:53 در واقع یک جسم شناور آن را به هیچ وجه متصل نیست.
00:01:57 اجازه دهید آن را یکی دیگر از ضربه را به خود از گرو در اوردن است.
00:02:00 من می خواهم این را امتحان کنید ارابه فرود.
00:02:02 ما همان ضخامت است. بنابراین دستور را تکرار کنید.
00:02:05 شل، رفتن به پایین به حذف. کلیک راست کنید به پذیرفتن.
00:02:12 عبور انگشتان دست خود را.
00:02:14 (MUSIC)
00:02:16 که کار نمی کند. بنابراین اجازه دهید تجزیه و تحلیل چه خبر است در اینجا.
00:02:19 ما آن را تلنگر در اطراف.
00:02:21 ما فقط پیچیدگی بیش از حد، احتمالا
00:02:23 تغییر سریع جهت، با این سطوح.
00:02:26 ما فیله.
00:02:28 ما یک قطعه کوچک.
00:02:29 پس ما می توانیم دو دیوار بسیار نزدیک، تقریبا بیش از حد نزدیک به هم به پوسته از.
00:02:34 بنابراین، این دستور بهترین آن می تواند،
00:02:36 اما برخی از آثار کمی عجیب و غریب در آن وجود دارد.
00:02:39 بنابراین اجازه دهید فقط روکش. من هستم
00:02:43 به پاسخ این راهنمایی نقل قول، چرا که آنها
00:02:45 همیشه کار نمی کند، اما بهتر از هیچ چیز.
00:02:47 همچنین به ذکر، شما همیشه نیاز به یک دیوار، به عنوان مثال،
00:02:49 بخشی خود را ممکن است کافی نباشد کوچک است که ممکن است آن را جامد تولید شده است.
00:02:52 با توجه به آن، ما برخی از تکنیک های دستی بعدی اکتشاف.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید