آموزش افتر افکت : جابه جا کردن انتخاب سطح moving selections

آموزش افتر افکت : جابه جا کردن انتخاب سطح moving selections

آموزش کامل After Effects انتخاب سطح و انواع ابزار های سلکشن و …

آموزش افترافکت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

After Effects Compositing 01: Intro to VFX _  An overview of moving selections

در طول چند دوره مختلف
00:00:01 در اینجا در Lynda.com ارائه شده،
00:00:03 من به عمق رفتن به شما نشان از روش های متعدد
00:00:06 به ایجاد حرکت انتخاب در فیلم.
00:00:09 اگر شما خودتان را اثر نظارت بر یک ساقه،
00:00:12 به عنوان من در این صحنه را
00:00:14 از جانوران وحشی جنوبی،
00:00:16 شما نیاز به یک نمای کلی از تمام این روش ها
00:00:19 به منظور تصمیم می گیرید که
00:00:21 مناسب ترین برای یک شات داده است،
00:00:23 و این چیزی است که من به شما پیشنهاد در اینجا،
00:00:25 با استفاده از این فیلم به عنوان مثال.
00:00:28 درست مثل یک فیلم شما ممکن است خودتان را،
00:00:31 جانوران وحشی جنوبی حال
00:00:33 بودجه تیراندازی بسیار جدی است.
00:00:35 وقتی که من برای اولین بار با سازنده جاش پن صحبت کرد
00:00:38 در مورد کار بر روی نشان می دهد،
00:00:39 او به من توضیح داد که چگونه این فیلم مستقل،
00:00:41 که در لوئیزیانا شاخه فرعی رودخانه به ضرب گلوله،
00:00:43 یک صحنه آب و هوایی شامل oracs موجودات به نام حال
00:00:46 تعامل با کودکان و چگونه بودجه
00:00:49 یک رویکرد گرافیک کامپیوتری اجازه نمی دهد.
00:00:52 من به تازگی در آواتار کار می کرد،
00:00:54 و این فیلم به سختی می تواند متفاوت تر بوده است.
00:00:58 oracs قرار بود توسط بچه خوک پوشیدن لباس های انجام میشود، در
00:01:02 با سرعت بالا بر روی یک مرحله صفحه نمایش سبز به ضرب گلوله،
00:01:04 و مرکب را به صحنه عمل زندگی می کنند شما اینجا را ببینید.
00:01:08 این رویکرد در فقط در مورد هر لمس
00:01:10 وضعیت ترکیب ممکن است،
00:01:12 و پس از آن را یک قاب بزرگ مرجع
00:01:15 چگونه به اولویت بندی روش های به پروژه خود را.
00:01:18 اصولا سه روش شما به استفاده وجود دارد.
00:01:22 یکی، کامپیوتر تولید تصاویر و یا CGI
00:01:25 با داده های شفافیت تعبیه شده،
00:01:27 و اگر آن را تعبیه شده است، به شما در تنظیم یک نقشه مسیر.
00:01:29 دو است، انتخاب رویه با استفاده از مقادیر پیکسل
00:01:33 برای ایجاد یک انتخاب.
00:01:35 معمولا این کلید زنی رنگ ترکیب AKA سبز روی صفحه نمایش.
00:01:42 شماره سه انتخاب دستی است.
00:01:45 این همه راه های مختلف از استفاده از ماسک است،
00:01:48 و متحرک آن در طول زمان،
00:01:51 طور کلی به عنوان rotoscoping شناخته شده است.
00:01:53 تو انتخاب اصلی است برای رفتن به
00:01:55 بین این سه روش است.
00:01:57 حالا CG، باور کنید یا نه، گاهی اوقات ترجیح داده است نیست،
00:02:00 به خصوص اگر آن را برای رفتن به خیلی آهسته و یا گران قیمت
00:02:04 و یا فقط نگاه بیش از حد مصنوعی.
00:02:07 طعم سازندگان فیلم در جانوران وحشی جنوبی
00:02:09 نشان داد که آنها نمی خواست به رفتن با این روش است.
00:02:13 بنابراین، این فقط بودجه آنها نیست.
00:02:15 حال حاضر، شما فکر می کنم که شما قصد استفاده از
00:02:17 رنگ کلید زنی فراوانی در هر زمان شما می توانید،
00:02:19 اما حقیقت این است، در جانوران، تنها خوک ها در صحنه و لباس
00:02:22 بر روی صفحه نمایش سبز به ضرب گلوله کشته شد.
00:02:24 سه دلیل اصلی ما انتخاب وجود دارد
00:02:26 به استفاده از آن بر روی مجموعه ای کامل نیست.
00:02:28 در پیش تولید، توصیه کردم که سازندگان فیلم
00:02:31 که حتی بازیگران ماهر گاهی اوقات مشکل
00:02:33 کار در مقابل یک خالی، پس زمینه سبز،
00:02:36 و، در این مورد، ستاره شش ساله بود.
00:02:39 حقیقت این است که Quvenzhane والیس بود
00:02:41 سطح سر از بسیاری از بازیگران بزرگسالان من با کار کرده،
00:02:44 اما همیشه باید مورد توجه قرار باشد
00:02:46 آیا اجرای استعداد خود را
00:02:48 خواهد شد نیاز به مقابله تغییر
00:02:50 با محیط زیست سبز روی صفحه نمایش فنی تر.
00:02:53 دوم، ما زمان خاص بود
00:02:55 و حتی محدودیت های زیست محیطی
00:02:57 ساخته شده است که راه اندازی صفحه نمایش دشوار است.
00:03:00 ما تنها حدود دو ساعت به حال
00:03:02 کل توالی اطراف ساعت سحر و جادو،
00:03:04 و حتی بدون باد، آن را دشوار است به خدعه و فریب
00:03:07 یک صفحه نمایش سبز بزرگ در کمتر از 45 دقیقه
00:03:11، و به عنوان شما می توانید در این فیلم ببینید
00:03:13 از ساقه اسکیت بورد برای این کلاس،
00:03:15 با باد، صفحه نمایش سبز می شود مانند یک بادبان بزرگ،
00:03:19 که می تواند امواج و سایه ترک
00:03:21 که در واقع نوع صفحه نمایش سبز از بی فایده است.
00:03:25 در نهایت، مشخص شد که این دنباله را از جانوران
00:03:27 قرار بود به استفاده از همان دستی،
00:03:30 مستند سبک تیراندازی است که فیلمبردار
00:03:33 بن ریچاردسون در طول فیلم با استفاده از شد.
00:03:36 هیچ راهی برای مطابقت با حرکت یک پس زمینه زندگی می کنند اقدام وجود دارد
00:03:40 به یک شات دستی زندگی می کنند،
00:03:42 تا روتو واقعا بهترین و تنها گزینه در اینجا بود.
00:03:46 حال حاضر، چند یادداشت های اضافی.
00:03:48 اگر شما rotoscope، شما ممکن است پیدا کردن آن مفید برای اضافه کردن
00:03:50 برخی از رنگ و کار شبیه سازی و همچنین،
00:03:52 اما آنها به طور کلی یک گزینه کمتر ترجیح داده خواهد شد
00:03:55 به عنوان آن را می سازد تداوم بسیار دشوار
00:03:58 در مقایسه با rotoscoping با ماسک.
00:04:01 آن را مفید برای مطمئن شوید که چه می توان با رنگ انجام
00:04:03 اما بر روی آن تکیه بیش از حد به شدت،
00:04:06 و ما به آن.
00:04:07 در نهایت، و در حال حاضر در اولویت پایین ترین،
00:04:11 انتخاب در حال حرکت به کمک کامپیوتر است.
00:04:13 ابزار روتو قلم مو متکی بر الگوریتم
00:04:16 بسیار پیچیده تر از حتی ابزار سبز روی صفحه نمایش
00:04:19 مانند Keylight یا Primatte،
00:04:20 اما هنوز هم نیاز شما را به رنگ در
00:04:23 انتخاب با دست و اصلاح آن را توسط قاب.
00:04:27 محصولات فعلی چند در تجزیه و تحلیل صحنه تکیه
00:04:29 مثل این که برنامه ریزی عکس،
00:04:31 اما ممکن است یک روز وجود دارد که همه از روش های دیگر
00:04:34 من در اینجا به هیچ وجه نزدیک به عنوان آسان و موثر توصیف کرده ام می
00:04:37 به عنوان آنچه که یک کامپیوتر می توانید انجام دهید برای منزوی
00:04:39 یک جسم در حال حرکت در یک صحنه.
00:04:41 در حال حاضر، البته rotoscoping همچنین شامل
00:04:44 مجموعه ای از درس که در آن ها Roto Brush را پدیدار
00:04:46 به عنوان ابزار مناسب برای کار،
00:04:48 اما ما قصد نداشت تا بر روی آن تکیه
00:04:50 هنگامی که ما که شات یا هر یک از آنهایی که برنامه ریزی شده
00:04:54 از جانوران وحشی جنوبی.
00:04:56 در حال حاضر، یک زن و شوهر از چیزهایی که شما نیاز به دانستن وجود دارد،
00:04:58 حتی در هنگام کار با به طور کامل انتخاب کامپیوتر تولید،
00:05:01 و ما کسانی که در درس بعدی را بررسی.
00:05:04 بنابراین، شما احتمالا به من لازم نیست به شما بگویم
00:05:06 که اثر نظارت یک مهارت پیشرفته است،
00:05:09 و در عین حال بسیاری از این هنرمندان فقط شروع کار
00:05:13 می خواهید برای کار بر روی عکس های خود را،
00:05:15 و اغلب به معنی آنها را تا پایان شروع
00:05:17 با نظارت بر ساقه.
00:05:21 در این درس، من شما خلاصه داده ام
00:05:23 که در واقع دهانه تمام از دوره های دیگر من
00:05:27 در اینجا در Lynda.com.
00:05:29 هنگامی که برنامه ریزی و نظارت بر یک شوت زیبا،
00:05:31 واقعا کمک می کند به درک آنچه می تواند انجام شود
00:05:34 به خصوص با کلید زنی، rotoscoping و ردیابی،
00:05:38 به طوری که وقتی شما خودتان را در مجموعه ای،
00:05:40 و هر کس خیره در شما مایل تصمیم
00:05:43 در مورد چگونگی ادامه،
00:05:44 شما با اعتماد به نفس پاسخ دهند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا