آموزش کامل زیبراش ZBrush 4R7

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

زیبراش ZBrush چیست؟ What is ZBrush

ZBrush نرم افزاری منحصر بفرد که شما را قادر میکند که مدل های خیلی پیچیده و ارگانیک را به روش هایی ایجاد کنید که هیچ نرم افزار دیگری قادر به این کار نیست.البته نرم افزارهای فوقالعاده دیگری هم مثل مایا – تری دی مکس وجود دارند. اما وقتی نوبت به مدلسازی خیلی پیچیده و جدی میشود، ZBrush نرم افزار ثانویه ای هست که اینکار را به نحو بی نظیری انجام میدهد.

با زیبراش میتوانید همه جور مجسمه سازی sculptures و یا مدلسازی را با درجه دقت خیلی بالا را بسازید و آزادی عمل خیلی بالایی دارید !بجای اکسترود extruding polygons کردن پولیگانها در مایا، میتوانید در زیبراش، حجاری خودتان را فوری شروع کنید. به این معنی که میتوانید روی شروع کار فوکوس کنید و نیازی نیست تمام روز را با ورتکس ها vertices ، بازی کنید….

آموزش زیبراش



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZBrush 4 Essential Training – Understanding the Interface : Making sense of ZBrush

ZBrush به یک تکه بزرگ از نرم افزاری است که اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد بسیار پیچیده است و
00:00:05 فرم آلی در راه است که دیگر برنامه می توانید نیست.
00:00:08 گرفتن وظایف 3D عمومی انجام می شود در مایا و یا نرم افزار 3ds Max بزرگ است، اما هنگامی که شما نیاز انجام برخی از مدل های جدی، از ZBrush یک برنامه عالی ثانویه به نوبه خود به است.
00:00:18 این اجازه می دهد تا شما را به انواع مجسمه و مدل های با درجه بالایی
00:00:21 از آزادی خلاق.
00:00:23 به جای اینکه نگران اکسترودر چند ضلعی در مایا، شما بلافاصله می توانید شروع به
00:00:27 مجسمه سازی در ZBrush.
00:00:29 این به این معنی که شما می توانید در خلاق بودن به جای افزایش سرعت راس تمام روز تمرکز می کنند.
00:00:34 بعد از آن شما می توانید صادرات مدل همراه با نقشه های بافت را به موتورهای بازی و یا هر
00:00:38 نرم افزار های دیگر برای تقلب، انیمیشن، رندر و یا.
00:00:41 اول، ZBrush به شما اجازه می دهد با اشکال اساسی که به راحتی می تواند منتقل شود شروع
00:00:46 اطراف و بدون نگرانی در مورد جزئیات ریز تنظیم می شود.
00:00:49 سپس آن اشکال را می توان تصفیه شده و با برس که به طور طبیعی واکنش نشان می دهند مجسمه.
00:00:54 توانایی استفاده از عکس به طور مستقیم در مدل 3D برای نقاشی وجود دارد و یا
00:00:59 اضافه کردن بافت سطح.
00:01:00 شما می توانید با ساخت جزئیات خوب کار غیر خطی و سپس تغییر در مقیاس بزرگ
00:01:05 نسبت بدون از دست دادن هر یک از این جزئیات.
00:01:07 مدل را می توان قطع کردن، ترکیب و به شکل مناسب مدل های دیگر، و اصلاح شده در یک
00:01:12 تعداد زیادی از راه های.
00:01:14 همه این گزینه ها این معنی است که شما آزاد هستید به سرعت کشف هنری هستید
00:01:17 تصمیمات در ZBrush.
00:01:19 بودن برنامه پیچیده ای است که در آن است، از ZBrush می تواند گیج کننده به استفاده از در زمان.
00:01:24 من نظر خاص در طول دوره را به برجسته کردن ویژگی دشوار
00:01:28 و در حال حاضر راه حل برای مشکلات رایج است.
00:01:31 هدف من این است به حذف رمز و راز از چگونه از ZBrush کار می کند به طوری که شما می توانید
00:01:35 همه چیز فوق العاده با حداقل مشکل.
00:01:36 نرم افزار Zbrush قادر به چیز شگفت انگیز است که فقط چند سال پیش غیر قابل تصور بود است.
00:01:41 با کمی تمرین، دید هنری خود را می توان به زندگی با آورده
00:01:45 کمک این برنامه قدرتمند است.

00 قبل از اینکه ما به گوشت از ZBrush، من فقط می خواهم در مورد صفحه نمایش صحبت
وضوح 00:00:03 برای یک دقیقه.
00:00:05 در حال حاضر، من وضوح صفحه نمایش در بالاترین تنظیمات و همه چیز خود را کردم
00:00:09 که شما می توانید در ZBrush انجام در حال حاضر بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده است.
00:00:13 با این حال، هنگامی که ما این البته ما قصد داریم به استفاده از یک صفحه نمایش با وضوح پایین تر ضبط کنید.
00:00:18 و این بدان معناست چند چیز در حال رفتن به قطع.
00:00:21 برجسته ترین این آثار، یک چند دکمه وجود دارد حق را در اینجا زیر می چرخد.
00:00:25 این همه از Polyframe پایین است که در واقع رفتن به خارج بر روی صفحه نمایش در هنگام قطع می شود
00:00:30 ما این دوره را ضبط کنید.
00:00:32 بنابراین اگر هر چیزی را که نیاز به کسانی که دکمه های باید انجام شود، وجود دارد من فقط
00:00:36 ذکر است که این پایین که در آن ما می توانید ببینید.
00:00:39 چیز دیگری که اتفاق خواهد افتاد این است در اینجا با کانون توجه بر روی
00:00:43 قسمت پایین صفحه نمایش،
00:00:45 تعداد کمی از این دکمه در حال رفتن به در بالای هر یک دیگر چندپاره و فاقد تأثیرگذاری شود. این درست است.
00:00:49 ما واقعا در واقع نمی خواهید به استفاده از هر یک از این دکمه، اما فقط آگاه باشید
00:00:52 آن ممکن است کمی گیج کننده است.
00:00:54 یک چیز دیگر که به نگاه کمی کردن وجود دارد، و آن این است این
00:01:00 ActivePoints و بخش TotalPoints؛
00:01:01 این فقط می گوید به تعداد چند ضلعی در مدل ما در یک بار.
00:01:05 این بخشی است که به نوع به لبه، له می کردن و همچنین.
00:01:08 اگر شما نیاز به دید که، شما فقط می توانید بر روی این دکمه کلیک کنید در اینجا و در
00:01:11 که شما بیش از در پالت در سمت راست لیز خوردن و به شما اجازه ببینید که چگونه
00:01:15 تعداد چند ضلعی در مدل شما می باشد.
00:01:18 حتی اگر شما در حال کار در رزولوشن پایین تر از خود، شما هنوز هم می توانید انجام دهید
00:01:22 همه چیز را که باید انجام شود.
00:01:23 اما به جای فشار دادن یک دکمه، شما ممکن است به استفاده از یک ترکیب کلید فوری بر روی صفحه کلید.

ZBrush 4 Essential Training : 03 – What is ZBrush + 04 – A note on screen resolution

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا