Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش مدلسازی راینو : ویرایش solids با Boolean functions

آموزش مدلسازی راینو : ویرایش solids با Boolean functions

Rhino tutorial architecture Modeling –  Modeling- 3D Solids (AKA Polysurfaces)

Editing solids with the Boolean functions

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بعد، ما از توابع بولی را پوشش میدهد. اگر شما کلمه شنیده ام هرگز بولی، آن را به یک ظرف کاخون است. بهتر است به عنوان ریاضی با مواد جامد تعریف شده است.این فرآیند شامل در نظر گرفتن دو یا بیشتر مواد جامد و سپس با اضافه کردن آنها با هم، کم کردن آنها، و یا تفاضل آنها برای به دست آوردن نتیجه جامد جدید است. این واقعا عنوان ساده به عنوان برابر تفریق سوراخ پانچ، و علاوه بر این برابر است با ادغام هندسه با هم. اجازه دهید یک نگاهی که در آن ما می توانیم برخی از این دستورات را پیدا ما شروع کردن با خلق جامد، چگونه می توانید به مواد جامد. Booleans می تحت ابزار جامد هستند، درست در کنار آن.
00:00:32 بنابراین اجازه دهید شروع کردن با یک علاوه بر بولی، یا اتحادیه، شرایط هستند
00:00:38 تعویض بسیاری از نرم افزار پاسخ خواهد
00:00:40 آنها یکی یا دیگری، گاهی هر دو.
00:00:41 بنابراین ما قصد داریم به شروع به ترکیب برخی از این اشکال در اینجا در جت پک.
00:00:45 من باید آن را بسته T برای بسته لاک پشت است.
00:00:47 بنابراین ما در حال رفتن به اتحادیه در برخی از این براکت.
00:00:50 من قصد دارم به
00:00:51 سوئیچ سرعت در اینجا به حالت شبح تبدیل گشته است، بنابراین شما
00:00:53 می توانید همپوشانی که من به عمد گنجانیده ببینید.
00:00:56 بنابراین، این اشکال در اینجا با هم تداخل دارند سخاوتمندانه.
00:01:00 که بر روی هدف بود، بنابراین من می تواند مطمئن شوید
00:01:02 یک تقاطع است که می تواند unioned هم پاک است.
00:01:06 بنابراین ما در حال رفتن به سمت چپ بالای کمی، اتحادیه بولی.
00:01:08 من فقط رفتن برای انجام این چند در
00:01:11 یک زمان، من با استفاده از شیفت، و یا فقط چیدن نگه دارید.
00:01:14 را وارد کنید که انجام می شود.
00:01:16 بنابراین کسانی که در حال حاضر باید پیوست شود، اشکالی ندارد؟ بنابراین اجازه دهید انتخاب کنید تا به سرعت در اینجا.
زن و شوهر 00:01:21 شاید انتخاب کنید بیایید اشیاء با هم با استفاده از شیفت برای اضافه کردن.
00:01:29 در حال حاضر ما فقط آن را مجموعه ای از هندسه را کنید و سعی کنید که دوباره.
00:01:32 که بسیار سریع بود از این هندسه تمیز است.
00:01:36 در نهایت ما براکت اینجا رسید.
00:01:40 در واقع ما باید برخی از موتورهای در پایین بیایید گرفتن آن بچه ها.
00:01:43، کی یک بار دیگر.
00:01:45 زیبا سریع و کارآمد برای چیزهای ساده است.
00:01:48 خوب تا بعد، ما در حال رفتن به انجام یک کمی از debossing آرم.
00:01:51 در اینجا آرم از پیش ساخته شده من است، بنابراین ما قصد داریم به حرکت است، اما ابتدا، اجازه دهید
00:01:55 یک مسیر انحرافی را طی کمی و یاد بگیرند که چگونه به انجام برخی از متن خودت هستی.
00:01:58 من قصد دارم برای برگشت به حالت سایه بان دار، پس از آن کمی آسان تر برای دیدن.
00:02:03 و در منوی استاندارد است که در آن ما
00:02:05 T برای متن. احتمالا ساده ترین مکان است.
00:02:07 باز هم، بسیاری از این دستورات را در سه یا چهار مکان می باشد.
00:02:10 متن شگفت آور برای بسیاری از چیزهای مختلف مفید است.
00:02:12 نه فقط Deboss.
00:02:14 بنابراین اجازه دهید در نوع T-PACK.
00:02:19 شما یک فرصت برای استفاده از هر فونت بر روی سیستم خود داشته باشید.
00:02:23 شما همچنین می توانید گزینه های ضخیم و یا ایتالیک استفاده کنید.
00:02:27 و این قسمت سرد است.
00:02:27 شما می توانید آن بیرون می آیند فقط به عنوان منحنی. این می تواند یک سطح صاف.
00:02:31 در حال حاضر ما در حال رفتن به چوب با مواد جامد.
00:02:33 بنابراین ارتفاع و همچنین قابل ویرایش است.
00:02:36 اجازه دهید آن را 40 را، و ضخامت.
00:02:38 بیایید سعی کنید 20. خوب، و سپس شما می توانید آن را قرار دهید.
00:02:46 بنابراین این که چگونه شما را به برخی متن را به هندسه 3D.
00:02:49 بسیار آسان است.
00:02:49 حالا من قصد دارم به تبدیل به
00:02:50 چهار نمای، دوبار کلیک بر روی برچسب دیدگاه.
00:02:54 و در اینجا ما در تماس هستند.
00:02:55 و در اینجا است که لوگو ما فقط در قبل از آن ناظر است.
00:02:58 بنابراین با استفاده از فلش و یا با ارنج زدن ابزار.
00:03:00 من قصد دارم به فشار که در طول پس از آن با هم تداخل دارند فقط در مورد حق.
00:03:03 آنچه که من ممکن خواهید به انجام آن در چشم انداز،
00:03:05 من قصد دارم به تماشای آنچه اتفاق می افتد بنابراین اجازه دهید دوباره در اطراف.
00:03:10 بسیار خوب، اجازه دهید دوباره گرفتن این هندسه.
00:03:16 بنابراین این خواهد بود که Deboss که قبلا ذکر شد.
00:03:20 بنابراین من می خواهم به آن کف و خوب و پاک.
00:03:24 من بر می گردم به حداکثر رساندن چشم انداز، ابزار جامد برای
00:03:28 عملیات، به طوری که این امر می تواند تفریق بولی، یا تفاوت.
00:03:33 بنابراین هنگام انجام یک تقاطع بولی آن را می توانید
00:03:36 گیج کننده است که بخشی از آن به انتخاب اول و دوم است.
00:03:38 پس راه من سعی می کنم به یاد داشته باشید، این است که با چیدن قطعات شما می خواهید
00:03:41 حفظ اول، و قطعات شما می خواهید به خلاص شدن از شر، و یا استفاده رفع دوم.
00:03:46 باز هم می تواند گاهی اوقات یک کمی گیج کننده است،
00:03:48 بنابراین شما ممکن است برای تنظیم Ctrl + Z را واگرد و
00:03:50 سعی کنید آن را دوباره، اما امیدوارم که شما را در مسیر درست نگه می دارد.
00:03:52 پس از آن درخواست برای سطوح به کم کردن از، که مامان.
00:03:56 من قصد دارم به راست کلیک کنید، و سپس من قصد دارم به
00:03:58 انتخاب کنید تمام این قطعات کوچک در اینجا، نامه های فردی.
00:04:02 توجه همپوشانی، که کلید است.
00:04:05 راست کلیک کنید یا Enter را بپذیرد. و در حال حاضر من یک Deboss آرم واقعا سرد است.
00:04:11 بیایید بسته بندی با یک تقاطع بولی.
00:04:15 بنابراین ما قصد داریم به تفریق و یا در واقع، آن را تفریق و یا علاوه نیست.
00:04:19 این نوع مانند چیزی در میان است.
00:04:21 بنابراین این دو نهاد بیش از دامان در حال حاضر. دو قطعه از هندسه.
00:04:25 بنابراین به نظر من این است که احتمالا دست کم مفید است و به همین دلیل، این نوع از
00:04:29 مانند شما در حال طراحی دو بخش است که شما برای بخش که شما لازم نیاز ندارد.
00:04:34 به نظر می رسد نوع از عقب.
00:04:35 اما من، گمان می کنم این موارد که در آن این امر می تواند بسیار مفید باشد.
00:04:38 بنابراین در اینجا از دستور حق در اینجا، تقاطع بولی است.
00:04:41 بنابراین ما قصد داریم به انتخاب اولین مجموعه. قبول کردن.
00:04:44 مجموعه دوم.
00:04:45 کلیک راست کنید.
00:04:47 و وجود دارد، من حدس می زنم، تقاطع جایی که آنها همپوشانی.
00:04:50 نه آنچه که من انتظار می رود و یا واقعا مورد نیاز، اما همیشه وجود دارد اگر شما نیاز به
00:04:56 آن است.
00:04:56 بنابراین این سه عملیات بولی همیشه بزرگ در اشکال کار.
00:04:59 آنها ساده، تمیز، و بسته است.
00:05:01 اما شما احتمالا خواهید به برخی از محدودیت اجرا به خصوص
00:05:04 عنوان شما را با اشکال آلی یا پیچیده تر مدل.
00:05:07 من می خواهم به استفاده از Booleans می توانید اولیه برای ناشران سیاه و سفید، و یا
00:05:10 بعد برای جزئیات نهایی، و کار بر روی سطح دیگر دستورات را در میان.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید