خرید پستی مجموعه کامل Evermotion – Archmodels Vol 1- 210

خرید پستی مجموعه کامل Evermotion - Archmodels Vol 1-162

خرید پستی مجموعه کامل Evermotion - Archmodels Vol 1-162

آرچ مدل (مدل های آماده سه بعدی) Archmodels

مجموعه آرچ مدل ساخت شرکت اورموشن، یکی از شناخته شده ترین و پر استفاده ترین ابزار برای طراحان معماران است. که شامل اشیاء دسته بندی شده بر اساس لوازم داخل آشپزخانه ، فضای خواب، مبلمان شهری و … است. از آبجکت های  این مجموعه میتوانید برای پر کردن فضای داخل پروژه های خودتان در کم ترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن استفاده کنید و حتی برای نمونه فایل برای رندر گرفتن، و نمونه متریال میتوانید از آنها استفاده کنید…

خرید پستی مجموعه کامل Evermotion - Archmodels Vol 1-162


 

 

 

 

 

 

 

 

 

حالا اجازه دهید نگاهی به سینما 4D.
00:00:02 سینما 4D Archmodels یک مجموعه کامل است
00:00:04 مدل سازی، رندر، و ابزار انیمیشن.
00:00:07 این است که عمدتا در حرکت های گرافیکی استفاده می شود،
00:00:10 اما آن را نیز در جلوه های بصری استفاده می شود،
00:00:12 فیلم های، و بازی.
00:00:14 در حال حاضر، اگر شما یک پس از اثر کاربر هستید،
00:00:17 شما یک کپی از نرم افزار Cinema 4D بازگشت به محتوا |
00:00:19 همراه با پس از اثر.
00:00:21 و این دو برنامه با هم کار واقعا خوب است.
00:00:24 بنابراین اجازه دهید نگاهی به رابط کلی
00:00:27 و طرح از نرم افزار Cinema 4D بنابراین ما می توانیم با آن آشنا است.
00:00:31 و سپس ما میام جلو و شیرجه رفتن به نرم افزار است.
00:00:34 در حال حاضر، سینما 4D در ویندوز در دسترس است
00:00:37 و نسخه مکینتاش،
00:00:39 و هر دو نسخه بسیار شبیه هستند.
00:00:41 پنجره اصلی در اینجا،
00:00:43 این رابط به طور پیش فرض در اینجا است.
00:00:45 اگر ما می خواهیم ما می توانیم راه سینما 4D به نظر می رسد تغییر دهید.
00:00:49 بنابراین، در حال حاضر، من در آنچه به نام رابط استاندارد هستم،
00:00:53 یا رابط راه اندازی، یکی یا دیگری.
00:00:57 اما ما همچنین یک عدد
00:00:58 از انواع مختلف دیگر از رابط.
00:01:00 بنابراین اگر شما می خواهید به انجام انیمیشن Archmodels
00:01:02 یا اگر شما می خواهید انجام دهید، می گویند، مدل سازی،
00:01:05 شما می توانید نرم افزار به بهترین متناسب با نیازهای شما پیکربندی مجدد.
00:01:09 اما ما میخوایم بازگشت به طرح استاندارد.
00:01:12 بنابراین این طرح اینجا تعدادی از ابزارهای.
00:01:16 بنابراین در امتداد بالا، ما باید از منوی استاندارد است.
00:01:19 و این تمام ابزار ما برای باز کردن فایل های نزدیک و
00:01:22 تحت منوی File، ما یک منوی Edit
00:01:24 برای برش، کپی و چسباندن.
00:01:26 ما یک منوی درست، که اجازه می دهد تا شما
00:01:28 برای ایجاد هر تعداد از انواع مختلف از اشیاء.
00:01:31 انتخاب، ابزار و غیره.
00:01:35 و سپس به عنوان ما بیشتر به سمت راست دریافت کنید،
00:01:37 ما ابزار که خاص به یک کار می باشد
00:01:40 مانند شبیه سازی و یا رندر، و یا مجسمه سازی است.
00:01:44 در حال حاضر در زیر این منوی اصلی، ما باید آنچه را به نام
00:01:48 یک گروه دستور، و یا یک نوار ابزار.
00:01:50 و این به ما می دهد برخی از دستورات اصلی
00:01:52 که ما استفاده کنید.
00:01:53 بنابراین، واگرد و ازنو اینجا هستید،
00:01:55 این انتخاب، حرکت، مقیاس، چرخش.
00:01:58 ما همچنین می توانیم حرکت در امتداد محور خاص محدود.
00:02:03 بنابراین اگر ما می خواهید ما می توانیم آن را خاموش
00:02:05 در جهت Y و غیره.
00:02:07 و پس از آن در اینجا، ما pulldowns
00:02:09 برای بسیاری از ابزار عمده.
00:02:10 بنابراین اگر ما می خواستیم به انجام برخی از مدل سازی،
00:02:12 ما می تواند اشیاء را در اینجا ایجاد کنید.
00:02:14 این هستند بسیاری از اشیاء مشابه شما را پیدا
00:02:16 در منوی ایجاد کنید.
00:02:18 بنابراین همه از این اشیاء در اینجا، شما می توانید در اینجا پیدا کنید.
00:02:21 پس از آن بسیار آسان به حرکت به این.
00:02:24 در حال حاضر بیش از اینجا Archmodels به سمت چپ،
00:02:25 ما باید آنچه را به نام فرماندهی پالت،
00:02:27 و این پایه، دستورات استاندارد هستند
00:02:29 که شما با استفاده از تمام وقت.
00:02:31 حالا در اینجا در وسط، ما یک دید،
00:02:34 یا در سینما 4D، آن را به نام یک پنجره ویرایشگر.
00:02:38 اما این پنجره شما می دهد یک دیدگاه
00:02:40 به صحنه های 3D خود را،
00:02:42 و این جایی است که تو می خواهی انجام می شود مقدار زیادی از کار خود را.
00:02:45 در حال حاضر، بیش از اینجا به سمت راست،
00:02:47 ما باید آنچه را به نام مدیر شی.
00:02:50 و این اجازه می دهد تا ما را به دیدن همه ی از اشیاء مختلف
00:02:54 که در صحنه در حال حاضر Evermotion – Archmodels
00:02:56 در حال حاضر، این یک رابط tabbed است.
00:02:58 بنابراین لیندا ما باید زبانه های اضافی در اینجا.
00:03:00 ما چه چیزی از مرورگر محتوای ما اجازه می دهد به نام
00:03:03 به واقع از طریق هارد دیسک ما فهرست
00:03:05 برای پیدا کردن مطالب و همچنین برخی از چیزهای دیگر.
00:03:09 اما به طور معمول، ما این را در بدهید شی.
00:03:11 در حال حاضر، در زیر اینجا، ما باید آنچه را به نام یک مدیر صفت.
00:03:15 و این اساسا اجازه می دهد تا ما را به تغییر ویژگی های مختلف
00:03:19 از اشیاء است که ما در حال کار با.
00:03:22 بنابراین اگر ما یک شی را انتخاب کنید، این تغییر خواهد کرد
00:03:24 به منعکس کننده که شی که ما در حال کار با.
00:03:27 حالا در اینجا در زیر این دید یک نوار لغزنده است
00:03:31 و همچنین کنترل های پخش
00:03:33 برای زمانی که شما در حال انجام انیمیشن.
00:03:35 و در زیر آن، ما باید آنچه که یک پنجره مواد نامیده می شود.
00:03:39 بنابراین این به ما اجازه می دهد تا به انتخاب مواد مختلف
00:03:42 در صحنه، و آنها را ویرایش کنید در مدیریت ویژگی.
00:03:47 در حال حاضر در اینجا در نهایت ما باید مختصات،
00:03:49 در حال حاضر، این اجازه می دهد تا ما را به تغییر مختصات
00:03:52 از اشیاء در صحنه ما،
00:03:53 و این یک راه عالی برای تایپ در قرار دادن بسیار خاص است
00:03:56 از اشیاء خود را.
00:03:58 بنابراین همانطور که مشاهده می کنید، این یک بسته نسبتا قوی است
00:04:01 با بسیاری از چیزهای مختلف در آن است.
00:04:03 اما، ما پیش بروید و شکستن آن
00:04:05 همانطور که ما به عمیق تر به سینما 4D.

introduction-to-3d- Introduction to CINEMA 4D

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا