آموزش مدلسازی زیبراش : استخراج و باز سازی مدل سه بعدی Extracting mesh

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

آموزش تبدیل حجم سه بعدی زیبراش Extracting mesh

خیلی وقت ها پیش میاد که میخواید از یک بخش از مدل سه بعدی ای که قبلا ساختید، استفاده کنید.با استفاده از ابزار استخراج زیبراش ZBrush’s Extract function به میتوانید به راحت اینکار را انجام بدید.جدا شدن مدل آبجکت از سایر قسمت ها ، بسیار راحت انجام میشود …

 

آموزش زیبراش


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گاهی اوقات شما ممکن است بخواهید به استفاده از بخشی از یک شبکه موجود برای ایجاد مدل های جدید و یا لوازم جانبی.
عملکرد عصاره 00:00:05 نرم افزار Zbrush می تواند هر بخشی از مش خود را و جدید
00:00:09 polymeshes از آنها.
00:00:12 اجازه دهید باز کردن یکی از سران است که همراه با ZBrush و در اینجا با کلیک بر روی ابزار
00:00:16 و سپس با دوبار کلیک DemoHead.
00:00:17 من فقط رفتن را کلیک کنید و کشیدن برای ایجاد یک کپی از این و ضربه ویرایش برای رفتن به حالت ویرایش.
00:00:23 در حال حاضر کار بر روی انتخاب نقاب دار کردن عصاره. بنابراین آنچه که ما نیاز به انجام است رسم یک
00:00:28 انتخاب بر روی سر، و این برای رفتن به چه ZBrush به عصاره به یک
00:00:32 قسمت جدا از هندسه.
00:00:34 بنابراین، من فقط می خواهم به کوچک شدن برس من کمی را به یک ظریف مفصل نقاشی در اینجا.
00:00:40 و اگر شما پایین کلیدهای Ctrl را نگه دارید و کلیک کنید و بکشید، که شما می توانید یک ماسک یا یک انتخاب است.
00:00:45 هر آنچه که شما نقاشی، این چیزی است که از ZBrush است که برای استخراج.
00:00:48 بنابراین، شما می توانید واقعا هر چیزی که شما می خواهید اینجا.
00:00:51 من می خواهم به یک کشتی گیر مکزیکی، luchador.
00:00:55 هنگامی که شما با انتخاب شما را ساخته اند، شما می توانید به Subtool رفتن
00:01:01 پالت فرعی و در گزینه های عصاره نگاه کنید.
00:01:04 وجود دارد تمام راه را در اینجا در پایین. ما در بر دکمه Extract کردم که
00:01:07 در واقع ایجاد استخراج، و پس از آن برخی از تنظیمات در اینجا وجود دارد که نمی
00:01:10 یک مقدار زیادی از حس، اما اجازه دهید من بیش چگونه کار می کنند است.
00:01:12 E SMT مخفف لبه صاف.
00:01:16 این مقدار صاف که دور از مرز از ماسک کمک خواهد کرد.
00:01:19 گاهی اوقات آن را می شود کمی خشن و ZBrush می توانید تا برای شما صاف است.
00:01:23 دومین S SMT، که مخفف صاف کردن سطح است.
00:01:28 این اساسا به تمام سطح اعمال می شود صاف.
00:01:31 من دوست دارم به نوبه خود این یکی کردن به طوری که من می توانید هر چیزی دستی صاف که به آن نیاز دارد،
00:01:35 نه که اجازه ZBrush به آن را برای من.
00:01:37 بنابراین من می خواهم به کشیدن این یکی را به صفر، پس از آن هیچ کاری انجام نمی.
00:01:41 تنظیمات آخرین ضخامت است.
00:01:44 این هندسه استخراج و پف آن را.
00:01:47 اگر شما آن را به صفر، وجود خواهد داشت بدون ضخامت در همه.
00:01:50 اگر شما آن را به یک عدد منفی، ضخامت خواهد شد به پشت ماسک اضافه شده است.
00:01:54 همه حق است، بیایید ببینید که چگونه آن را با این تنظیمات کار می کند.
00:01:56 من فقط رفتن به کلیک عصاره اینجا.
00:01:59 حال حاضر، چه آن را انجام داده است ایجاد یک مدل جدید بر مبنای شکل خواهد بود که
00:02:02 نقاشی بر روی صورت، و شما می توانید ببینید آن را به یک subtool جدید ایجاد کرده است در اینجا.
00:02:07 من در مورد subtools در ویدیو های مختلف صحبت می کنید، اما در حال حاضر، من فقط می خواهم
00:02:10 کلیک بر روی ماسک که ایجاد شده بود، و ما یک نگاهی به این است.
00:02:14 بنابراین، از آن ساخته شده کمی از ضخامت، اما نه چندان که ما واقعا می توانید ببینید، بنابراین ما
00:02:17 می توانید این حذف و بیش از شروع با برخی از تنظیمات مختلف تا زمانی که ما یک
00:02:21 نتیجه که ما خوشحال هستند.
00:02:22 بنابراین، من فقط رفتن به ضربه را از اینجا حذف در Subtool پالت فرعی و سپس
00:02:28 فقط می گویند بله، یا OK.
00:02:29 در حال حاضر، اجازه دهید مطمئن شوید که ما رو سر ما دوباره انتخاب شده، و اجازه بازگشت
00:02:34 به پایین.
00:02:36 من فقط می خواهم به آن را کمی ضخیم تر، آن را کمی بیشتر
00:02:38 آشکار آنچه اتفاق افتاده.
00:02:39 بنابراین، اجازه دهید بالا بردن این ضخامت تا حدود 0.1 و سپس دوباره کلیک کنید عصاره.
00:02:44 خوب، پس بله، ما می تواند اثرات کمی واضح تر در حال حاضر.
00:02:47 است که در واقع برخی از ضخامت وجود دارد.
00:02:48 به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک ماسک باور که شما در واقع در زندگی واقعی را ببینید.
00:02:51 حالا من تا بروید و مطمئن شوید ما ماسک انتخاب کردم.
00:02:54 من می خواهم به روی آن کلیک کنید در اینجا.
00:02:56 در حال حاضر، یکی از اشکال با استخراج وجود دارد.
00:02:59 قطعه استخراج نگه می دارد که در ابتدا انتخاب رنگ شده بود و آن را قفل در محل.
00:03:04 مشکل این است که از ZBrush را به شما نشان نمی دهد که هر چیزی که انتخاب شده است، بنابراین اگر شما
00:03:08 سعی کنید به حرکت ماسک، تنها بخشی از آن حرکت خواهد کرد.
00:03:11 بنابراین، بیایید ببینید که چگونه است که کار می کند.
00:03:13 من می خواهم به بیش از چگونه به استفاده از این کنترل حرکت در یک ویدیو بعد بروید، اما برای
00:03:17 در حال حاضر فقط توجه کنید که چگونه آن را تمام ماسک گرفتن زمانی که من سعی می کنم آن حرکت کند.
00:03:21 بنابراین، آنچه ما باید انجام دهیم واضح است هر انتخاب که ما به این ماسک ساخته شده، بنابراین
00:03:27 من فقط رفتن به کلیدهای Ctrl + Z کلیدی برای خنثیسازی آن جنبش.
00:03:29 و راه برای پاک کردن انتخاب کلیدهای Ctrl + Shift + A را است. و شما هیچ کدام را نمی بیند
00:03:34 تغییر است، اما آن را از ماسک نامرئی است که در این شر.
00:03:39 پس اکنون که ما به آن حرکت کند، شما می توانید ببینید که آن را در واقع حرکت کل
00:03:42 ماسک. و اگر شما برگردید به حالت قرعه کشی، شما می توانید این ماسک مانند هر ویرایش
00:03:49 قطعه دیگر از هندسه است.
00:03:50 شما را پیدا خواهد خود را به عنوان یک راه سریع برای ایجاد لباس، زره، و دیگر عصاره
00:03:56 اشیاء است که که می تواند به شکل یک مدل موجود است.

Text

ZBrush 4 Essential Training – Creating Meshes : 05 – Extracting from an existing mesh

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا