خانه / آموزش نرم افزار / آموزش زیبراش / آموزش نقاشی و تکسچر دهی زیبراش نور Painting and texturing Spotlight
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش نقاشی و تکسچر دهی زیبراش نور Painting and texturing Spotlight" توسط تاریخ انتشار:30/07/2016

 امکان پراجکت کردن تصاویر 2بعدی project 2D images در مدل های سه بعدی ، چندین سال است که در ZBrush وجود دارد. اما پروسه و بهبود  ابزار Spotlight پیشرفت بسیار عظیمی کرده است. در ادامه چند نمونه از توسعه این ابزار را برسی خواهیم کرد ….                   …

آموزش نقاشی و تکسچر دهی زیبراش نور Painting and texturing Spotlight

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

 امکان پراجکت کردن تصاویر 2بعدی project 2D images در مدل های سه بعدی ، چندین سال است که در ZBrush وجود دارد. اما پروسه و بهبود  ابزار Spotlight پیشرفت بسیار عظیمی کرده است. در ادامه چند نمونه از توسعه این ابزار را برسی خواهیم کرد ….

آموزش زیبراش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zbrush 4 essential training

07 – Painting and Texturing with Color

03 – Painting and texturing with Spotlight

 

00:00:00 توانایی به پروژه تصاویر 2D بر روی مدل های 3D است در ZBrush برای چند شده
00:00:05 نسخه در حال حاضر، اما با ویژه روند راحت تر از همیشه بیشتر شده است.
00:00:10 بیایید DemoRhino آماده برای نقاشی.
00:00:13 من می خواهم به نوبه خود رنگ آمیزی در Polypaint، و من همچنین می خواهم به تقسیم
00:00:17 مدل چند بار با زدن Ctrl + D. با این کار ما چند ضلعی بیشتر و بیشتر به
00:00:21 جزئیات برای کار با.
00:00:23 در حال حاضر، ما می توانیم یک تصویر به نقاشی با از طریق پالت بافت وارد کنید.
00:00:26 بیایید به واردات، و من می خواهم به پیدا کردن یک تصویر در داخل ZTextures، و ما
00:00:32 برخی از تصاویر که با نرم افزار Zbrush آمده است. و من فقط رفتن به پایین تا من تصویر 4823.
00:00:38 آن بسیار به کار با کرگدن ندارد، اما آن را به یک تنوع خوب از رنگ و بافت.
00:00:43 در حال حاضر ما این را به ویژه با کلیک بر روی بافت دوباره، و کلیک کنید
00:00:47 دکمه ویژه.
00:00:49 جعبه نور ظهور، و آن را فقط در راه، بنابراین من می خواهم برای کشتن.
00:00:52 یک چیز عجیب و غریب شما باید انجام دهید قبل از اینکه شما شروع به نقاشی وجود دارد، و این به
00:00:56 مجموعه ای از ویژه شعاع.
00:00:58 این اساسا فقط یک پیش نمایش از آنچه که شما در حال رفتن به دیدن می شود قبل از نقاشی می کردم.
00:01:02 بنابراین، اگر دکمه شعاع ویژه شما کلیک کنید و با کلیک و کشیدن، شما یک حلقه را مشاهده کنید
00:01:07 افزایش و کاهش در اندازه.
00:01:09 این فقط به اندازه پیش نمایش بر روی مدلی که ما در حال رفتن به است
00:01:12 نقاشی با، بنابراین فقط این را به اندازه متوسط خوب تنظیم و رها کردن ماوس.
00:01:18 حال حاضر ما نیاز به تغییر لکه از تصویر حالت ویرایش به حالت نقاشی 3D.
00:01:22 شما این کار را با هدف قرار دادن کلید Z.
00:01:24 در حال حاضر به عنوان قلم مو شما حرکت در اطراف، شما یک پیش نمایش از رنگ خواهد شد را ببینید.
00:01:28 من می خواهم به ضربه F برای دریافت کرگدن به اینجا نزدیک تر است، و اجازه دهید فقط حرکت
00:01:33 این اطراف به سمت.
00:01:35 بنابراین، در حال حاضر، از ZBrush در حالت حجاری است به طور پیش فرض، به عنوان شما می توانید با دیدن
00:01:40 دکمه Zadd فعال است.
00:01:42 ویژه با استفاده از مناطق نور و تاریکی از تصویر برای تعیین مقدار
00:01:46 مجسمه سازی انجام می شود.
00:01:47 بنابراین هر منطقه ای که نور را دریافت خواهید بیرون کشیده و هر منطقه ای که اراده تاریک است
00:01:52 کمتر از اثر بر روی مدل.
00:01:55 شما می توانید تمام برس همان، تنظیمات سکته مغزی، و آلفا در ترکیب با استفاده از
00:01:59 مجسمه سازی ویژه.
00:02:01 حالا اجازه دهید با رنگ رنگ.
00:02:03 خاموش Zadd و روشن RGB.
00:02:06 در حال حاضر، به عنوان شما را سکته مغزی، شما را با تنها رنگ نقاشی.
00:02:10 آگاه باشید وضوح رنگ تنها به عنوان بالا به عنوان چگالی چند ضلعی از مدل خواهد بود.
00:02:15 اگر نتیجه های خیلی است، سعی کنید تقسیم مدل چند بار.
00:02:18 بنابراین شما می توانید ببینید که اگر ما مدل حرکت در اطراف، ما همه همان چگالی کردم
00:02:25 اطلاعات بافت که در تصویر بود در حال حاضر بر روی مدل منتقل شده است.
Z ضربه 00:02:29 بیایید به بازگشت به حالت 2D در حال ویرایش.
00:02:33 اگر شما با ویژه انجام می شود، شما فقط می توانید ضربه بر روی دکمه X و آن را ببندید
00:02:37 از حالت ویژه.
00:02:39 نگاهی به برخی از هم اکنون به آزمایش با تمام چیزهایی که شما در مورد ویژه به دست آوردید.
00:02:42 ترکیب تنظیمات مختلف و شناسایی پتانسیل برای برخی از اثرات واقعا خلاق.
00:02:47 ویژه یک ابزار ضروری برای ایجاد همه انواع بافت است،
00:02:50 الگوها، و رنگ.
00:02:52 شما آن را همه زمان ها استفاده کنید را به که سطح اضافی از واقع گرایی به مدل های خود را.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)