آموزش نقاشی و تکسچر دهی زیبراش نور Painting and texturing Spotlight

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

 امکان پراجکت کردن تصاویر 2بعدی project 2D images در مدل های سه بعدی ، چندین سال است که در ZBrush وجود دارد. اما پروسه و بهبود  ابزار Spotlight پیشرفت بسیار عظیمی کرده است. در ادامه چند نمونه از توسعه این ابزار را برسی خواهیم کرد ….

آموزش زیبراش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zbrush 4 essential training

07 – Painting and Texturing with Color

03 – Painting and texturing with Spotlight

 

00:00:00 توانایی به پروژه تصاویر 2D بر روی مدل های 3D است در ZBrush برای چند شده
00:00:05 نسخه در حال حاضر، اما با ویژه روند راحت تر از همیشه بیشتر شده است.
00:00:10 بیایید DemoRhino آماده برای نقاشی.
00:00:13 من می خواهم به نوبه خود رنگ آمیزی در Polypaint، و من همچنین می خواهم به تقسیم
00:00:17 مدل چند بار با زدن Ctrl + D. با این کار ما چند ضلعی بیشتر و بیشتر به
00:00:21 جزئیات برای کار با.
00:00:23 در حال حاضر، ما می توانیم یک تصویر به نقاشی با از طریق پالت بافت وارد کنید.
00:00:26 بیایید به واردات، و من می خواهم به پیدا کردن یک تصویر در داخل ZTextures، و ما
00:00:32 برخی از تصاویر که با نرم افزار Zbrush آمده است. و من فقط رفتن به پایین تا من تصویر 4823.
00:00:38 آن بسیار به کار با کرگدن ندارد، اما آن را به یک تنوع خوب از رنگ و بافت.
00:00:43 در حال حاضر ما این را به ویژه با کلیک بر روی بافت دوباره، و کلیک کنید
00:00:47 دکمه ویژه.
00:00:49 جعبه نور ظهور، و آن را فقط در راه، بنابراین من می خواهم برای کشتن.
00:00:52 یک چیز عجیب و غریب شما باید انجام دهید قبل از اینکه شما شروع به نقاشی وجود دارد، و این به
00:00:56 مجموعه ای از ویژه شعاع.
00:00:58 این اساسا فقط یک پیش نمایش از آنچه که شما در حال رفتن به دیدن می شود قبل از نقاشی می کردم.
00:01:02 بنابراین، اگر دکمه شعاع ویژه شما کلیک کنید و با کلیک و کشیدن، شما یک حلقه را مشاهده کنید
00:01:07 افزایش و کاهش در اندازه.
00:01:09 این فقط به اندازه پیش نمایش بر روی مدلی که ما در حال رفتن به است
00:01:12 نقاشی با، بنابراین فقط این را به اندازه متوسط خوب تنظیم و رها کردن ماوس.
00:01:18 حال حاضر ما نیاز به تغییر لکه از تصویر حالت ویرایش به حالت نقاشی 3D.
00:01:22 شما این کار را با هدف قرار دادن کلید Z.
00:01:24 در حال حاضر به عنوان قلم مو شما حرکت در اطراف، شما یک پیش نمایش از رنگ خواهد شد را ببینید.
00:01:28 من می خواهم به ضربه F برای دریافت کرگدن به اینجا نزدیک تر است، و اجازه دهید فقط حرکت
00:01:33 این اطراف به سمت.
00:01:35 بنابراین، در حال حاضر، از ZBrush در حالت حجاری است به طور پیش فرض، به عنوان شما می توانید با دیدن
00:01:40 دکمه Zadd فعال است.
00:01:42 ویژه با استفاده از مناطق نور و تاریکی از تصویر برای تعیین مقدار
00:01:46 مجسمه سازی انجام می شود.
00:01:47 بنابراین هر منطقه ای که نور را دریافت خواهید بیرون کشیده و هر منطقه ای که اراده تاریک است
00:01:52 کمتر از اثر بر روی مدل.
00:01:55 شما می توانید تمام برس همان، تنظیمات سکته مغزی، و آلفا در ترکیب با استفاده از
00:01:59 مجسمه سازی ویژه.
00:02:01 حالا اجازه دهید با رنگ رنگ.
00:02:03 خاموش Zadd و روشن RGB.
00:02:06 در حال حاضر، به عنوان شما را سکته مغزی، شما را با تنها رنگ نقاشی.
00:02:10 آگاه باشید وضوح رنگ تنها به عنوان بالا به عنوان چگالی چند ضلعی از مدل خواهد بود.
00:02:15 اگر نتیجه های خیلی است، سعی کنید تقسیم مدل چند بار.
00:02:18 بنابراین شما می توانید ببینید که اگر ما مدل حرکت در اطراف، ما همه همان چگالی کردم
00:02:25 اطلاعات بافت که در تصویر بود در حال حاضر بر روی مدل منتقل شده است.
Z ضربه 00:02:29 بیایید به بازگشت به حالت 2D در حال ویرایش.
00:02:33 اگر شما با ویژه انجام می شود، شما فقط می توانید ضربه بر روی دکمه X و آن را ببندید
00:02:37 از حالت ویژه.
00:02:39 نگاهی به برخی از هم اکنون به آزمایش با تمام چیزهایی که شما در مورد ویژه به دست آوردید.
00:02:42 ترکیب تنظیمات مختلف و شناسایی پتانسیل برای برخی از اثرات واقعا خلاق.
00:02:47 ویژه یک ابزار ضروری برای ایجاد همه انواع بافت است،
00:02:50 الگوها، و رنگ.
00:02:52 شما آن را همه زمان ها استفاده کنید را به که سطح اضافی از واقع گرایی به مدل های خود را.

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا