آشنایی با انواع تکنیک های مدلسازی زیبراش polygon-based models

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

دانلود آموزش تصویری مدل سازی سه بعدی زیبراش ورتکس و پولیگان polygon

نرم افزار زیبراش ZBrush هم مثل خیلی از اپلیکیشن های سه بعدی ساز، بر اساس ورتکس و پولیگان کار میکند. مدل هایی که بر اساس پولیگان ساخته میشوند را پولی مش polymeshes می نامند. درک اینکه اینها چی هستند و زیبراش چطور با این مفاهیم کار میکند، میتواند به درک شما در مدلسازی و حجاری در زیبراش کمک کند.

 

آموزش زیبراش


 

 

 

 

 

 

 

 

 

در ZBrush، و همچنین بسیاری دیگر از 3D برنامه، چند ضلعی ها و رئوس اساسی هستند
00:00:05 بلوک های ساختمان از مدل.
00:00:07 مدل ساخته شده تا از چند ضلعی ها polymeshes نامیده می شود.
00:00:10 درک آنها چه هستند و چگونه معاملات ZBrush با آنها کمک خواهد کرد که شما را به
00:00:13 حس گردش کار نرم افزار Zbrush است.
00:00:15 بیایید دوبار کلیک کنید بر روی این پروژه سگ برای باز کردن این است.
00:00:17 بنابراین یک چیزی که من می خواهم به انجام است را چند ضلعی که این مش روشن را تشکیل می دهند در واقع،
00:00:23 بنابراین من قصد دارم برای ضربه زدن به کلیدهای Shift + F. این روشن یک حالت به نام PolyFrame.
00:00:26 فقط آن را واقعا آسان برای دیدن جایی که لبه های چند ضلعی هستند.
00:00:30 حالا اگر من در رفتن به انجام هر گونه مجسمه سازی در این مدل، چیزی که شما واقعا می تواند به راحتی ببینید
00:00:37 است که قلم مو است که تنها بر رئوس و رئوس هستند
00:00:41 گوشه از چند ضلعی.
00:00:43 بنابراین شما می توانید ببینید که در همه جا قلم مو حرکت می کند، هر راس هایلایت شده است،
00:00:47 و در حال حاضر مش چند ضلعی واقعا تراکم اندازه کافی به هر جزئیات ریز دارند،
00:00:52 پس از آن فقط ساخت این بسیار بزرگ، نفت خام، تغییرات ناصاف است.
00:00:56 اگر من می خواهم به حجاری جزئیات ظریف به این، من نیاز به یک مش متراکم تر است.
00:01:01 بنابراین اجازه دهید باز کردن هندسه زیر پالت و کلیک بر روی تقسیم چند بار.
00:01:06 من فقط رفتن به کلیک سه بار.
00:01:09 من همچنین می خواهم به روز کردن نمایش PolyFrame است،
00:01:11 بنابراین من قصد دارم برای ضربه زدن به کلیدهای Shift + F به آن را خاموش و سپس دوباره آن را به آن را پشت در دوباره.
00:01:15 بنابراین آنچه از شما می توانید ببینید که وجود دارد چند ضلعی خیلی بیشتر است، رئوس خیلی بیشتر است
00:01:19 ساخت تا این مدل است.
00:01:20 بنابراین اگر من می خواهم به حجاری هر جزئیات ریز، آن را در حال حاضر امکان این دلیل است که وجود دارد
هندسه 00:01:24 خیلی بیشتر برای کار با.
00:01:26 من بیش از سطوح زیربخش رفتن و تقسیم یک مدل در فیلم بعد.
00:01:32 من فقط می خواهم مطمئن شوید که مفهوم چند ضلعی ها و رئوس روشن بود.
00:01:36 از آنجا که از این واقعیت است که چند ضلعی و راس بلوک های ساختمان اصلی در می
00:01:39 نرم افزار Zbrush، شما نیاز به درک چگونه آنها به منظور واقعا به کار
00:01:42 استفاده از همه که از ZBrush را ارائه کرده است.

ZBrush 4 Essential Training – Creating Meshes :Understanding polygon-based models

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا