Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش کار با محدود کننده های کرزر موس راینو rhino cursor constraints

آموزش کار با محدود کننده های کرزر موس راینو rhino cursor constraints

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

00:00:00 تا بعد، اجازه دهید یک نگاه آنچه که در محدودیت مکان نما نامیده می شود.
00:00:03 من مطمئن هستم که اگر من می خواهم پاسخ این پنهان نیست، اما آنها دانش مشترک است.
00:00:07 این محدودیت مکان نما در حال مدل سازی با استفاده از کمک های میانبرهای صفحه کلید،
00:00:10 برای آن هیچ دکمه و یا منو انتخاب ارائه شده است.
00:00:14 آنها در رابطه با O استفاده
00:00:15 جرقه بزند و به طور معمول به صورت پویا انجام می شود، به این معنی
00:00:18 در وسط یک دستور مانند نقاشی یا در حال حرکت یک شی.
00:00:22 من فقط یک گزارش است که ما نیاز به انجام آزمایش آنتن بیشتر را دریافت کرده ام
00:00:26 با توجه به برخی مسائل مربوط به ارتباطات.
00:00:27 بنابراین ما قصد داریم تا رفتن به پنجره چشم انداز و دوبار کلیک کنید.
00:00:32 ما قصد داریم برای انجام بسیاری از کار ما در اینجا در مقابل، حداقل در ابتدا.
00:00:36 زوم در اینجا.
00:00:37 ما قصد داریم به شروع کردن با رسم یک خط ساده است.
00:00:40 اوه، به هر حال، من از پایان کردم
00:00:42 نقطه، نقطه، مرکز، عمود بر، و ربع O جرقه بزند است.
00:00:49 بنابراین اجازه دهید با رسم یک خط آغاز خواهد شد.
00:00:51 ما به منوی ترسیم منحنی است. من خوراکی به این نقطه است.
00:00:55 و
00:00:57 ما در حال آمدن است. مشاهده تمام جرقه بزند O لگد زدن در.
00:01:00 یک عمود بر وجود دارد.
00:01:02 یک ربع وجود دارد. یک مرکز و یک سرد وجود دارد.
00:01:06 اجازه دهید فقط شروع کردن با خوراکی به مرکز.
00:01:08 در حال حاضر، در اینجا است که آن را در ضربات. ما قصد داریم به استفاده از کلید tab.
00:01:11 من قصد دارم به آن کلیک کنید در حال حاضر در حالی که من در آن اشاره دارد.
00:01:14 من می توانم اجازه رفتن، و در حال حاضر آن را محدود به زاویه ای که من فقط شناسایی کرده ایم.
00:01:19 بنابراین من می تواند به جلو بروید، عقب، حتی جهت مخالف است.
00:01:22 بنابراین، من هنوز هم کامل نیست
00:01:23 دستور خط. من درست در وسط است.
00:01:24 اگر شما به دنبال پایین در نوار وضعیت، درست در کنار
00:01:27 به نام فصل، آن را به شما می دهد بازخوانی پویا از فاصله
00:01:31 سفر، بنابراین اگر من می خواستم به طول دقیق
00:01:33 من فقط می تواند در نوع 80 و من خط به پایان رسید.
00:01:37 بیایید یک بیشتر از کسانی که انجام می دهند.
00:01:41 ضربه محکم و ناگهانی از اینجا، در اینجا شروع تنها با پیدا کردن
00:01:44 که لبه، به نوعی مانند یک خرناس آن را.
00:01:46 برگه را ضربه بزنید و سپس ما می توانید نگه دارید که زاویه دقیق.
00:01:50 بیایید سعی کنید یک بار دیگر با حق جسم جامد در این صحنه.
00:01:56 بنابراین ما نقطه پایان، perpendiculars، و مرکز ضربه محکم و ناگهانی.
00:01:59 برگه را ضربه بزنید.
00:02:00 به خاطر رفتن.
00:02:01 اجازه بازگشت به بنادر دیدگاه.
00:02:04 من قصد دارم به دو برابر با کلیک بر روی جلو، و
00:02:07 ما پورت دیدگاه در اینجا به حداکثر برساند.
00:02:11 محدودیت بعدی این است که حالت آسانسور نامیده می شود.
زوم 00:02:14 اجازه دهید در یک کمی اینجا، و این آثار بزرگ در چشم انداز.
00:02:18 بیایید شروع کردن با رسم یک خط، و استفاده از خط پلی این
00:02:21 زمان بنابراین ما باید بخش های مختلف.
00:02:24 در حال حاضر O ضربه محکم و ناگهانی من باید مرکز برای ما پیدا کنید.
00:02:26 آن وجود دارد. در آن کلیک کنید.
00:02:29 حال حاضر، من آماده برای رفتن به هر جهت با استفاده از هر O هستم
00:02:32 جرقه بزند، به جز عمودی، و این که در آن این حالت آسانسور لگد.
00:02:36 ما در حال رفتن به دسترسی به آن کلید Ctrl و رفتن
00:02:39 و در نقطه اصلی که در آن حق با ما در آن هستید ضربه محکم و ناگهانی.
00:02:42 فقط کنترل کلیک کنید و به عنوان من حرکت به دور، من به صورت عمودی طراحی شده است.
00:02:47 این سخت است برای انجام هر راه دیگری.
00:02:48 بنابراین من فقط رفتن به نگه بر روی محدودیت تغییر ارتو.
00:02:54 من می توانم نقاشی در آن سطح بالاتر ادامه خواهد داد.
00:02:56 من فکر نمی کنم این امکان وجود دارد هر راه دیگری به جز
00:02:59 برای حالت آسانسور، و است که با استفاده از کلید Ctrl.
00:03:02 پس اجازه می دهد انجام یک حرکت دهید.
00:03:03 آنتن را انتخاب کنید.
00:03:06 برو به منوی سمت در اینجا، در منوی اصلی.
00:03:08 حرکت می کند.
00:03:09 هنگامی که در نقطه شروع، ما قصد داریم به کلیک بر روی آن مرکز.
00:03:13 در حال حاضر، قبل از ما شروع به حرکت، من قصد دارم به کلیک دکمه های Ctrl که نقطه اصلی است.
00:03:19 حالا ما می توانیم به صورت عمودی است.
00:03:25 محدودیت های مکان نما بنابراین این ساده هستند یک راه خوب برای کمک به شما
00:03:27 کار سریع تر اما مهمتر از آن، آنها در نمای پرسپکتیو کار بزرگ است.
00:03:31 با یک مدل پیچیده آن می توانید روی حیله و تزویر و یا حتی غیر ممکن است برای انتخاب
00:03:34 وضعیت زمانی که آنها در بالای هر یک دیگر در بنادر نمایش ارتو انباشته.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید