Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش مدلسازی پلنر راینو Taking advantage of the Planar modeling aid

آموزش مدلسازی پلنر راینو Taking advantage of the Planar modeling aid

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

00:00:00 سوم این مدل سازی راینو است که به نام مسطح. این مهم است که به یاد داشته باشید که همه هندسه در ساخت و ساز ایجاد می شود  هواپیما مگر اینکه شما خوراکی به نهاد دیگری با استفاده از جرقه بزند O است. پس چه اتفاقی می افتد اگر شما نیاز به رسم کردن هواپیما ساخت و ساز است و هیچ چیز به ضربه محکم و ناگهانی به وجود دارد؟
00:00:15 خب، که زمانی که شما با استفاده از حالت مسطح.
00:00:18 نگاهی که در آن بر روی رابط واقع، در اینجا در پایین.
00:00:22 این یک ضامن است، و شما را خاموش و تنها با کلیک کردن بارها و بارها.
00:00:26 ما در حال رفتن به آن را ترک کردن فقط برای این نسخه ی نمایشی اولین.
00:00:29 من قصد دارم به زوم در اینجا بر روی پورت بالای صفحه نمایش
00:00:31 کنید و ببینید چه نوع در چشم انداز اتفاق می افتد که من را جلب کند.
00:00:35 من یک کمی منحنی به شکل آزاد قرعه کشی. در حال حاضر من به این مورد ضربه محکم و ناگهانی.
00:00:40 من چند حالت نقطه وجود دارد.
00:00:41 و تا زمانی که من در فضای هستم که آن
00:00:45 به نظر می رسد مانند آن را باید در همان سطح طراحی.
00:00:48 اما بدون مسطح، شما می توانید ببینید از آن می رود
00:00:51 به محل پیش فرض هواپیما ساخت و ساز.
00:00:55 این چیزی است که ما می خواهیم نیست.
00:00:56 بیایید خاموش و من قصد دارم در واقع ضربه را حذف کنید.
00:00:58 ما قصد داریم برای روشن کردن حالت مسطح و سعی کنید که منحنی همان یک بار دیگر.
00:01:04 یکی دیگر از اشکال رایگان.
00:01:07 ضربه محکم و ناگهانی به آن نقطه.
00:01:09 تا زمانی که من دیگر O شی برخورد کند
00:01:10 ضربه محکم و ناگهانی در نزدیکی آن، باید آن را به همان سطح را حفظ کند.
00:01:14 بیایید
00:01:17 نگاهی در بندر دیدگاه. بنابراین وجود دارد، آن را در واقع کاملا کار می کرد.
00:01:23 اجازه دهید در این وضعیت نگاه که در آن شروع خواهد شد خوراکی،
00:01:26 و تمیز کردن حالت برنامه ریزی، و چگونه برای رفع آن.
00:01:29 بنابراین من قصد دارم که منحنی آخرین را حذف کنید و
00:01:32 انجام همان چیزی که چند بار بیشتر در اینجا.
00:01:34 من به این نقطه ضربه محکم و ناگهانی.
00:01:36 در مسطح، پس از آن باید در همان سطح باقی بماند.
00:01:41 در حال حاضر ما یک وضعیت
00:01:42 اشیاء که در آن دیگر به دام انداختن آن و خوراکی به آنها.
00:01:48 همه حق است، بنابراین ما یک منحنی است که کردم
00:01:50 همه انحنا، خوراکی به نقاط مختلف، گاهی اوقات هواپیما ساخت و ساز.
00:01:56 با این حال، قبل از من این یکی را حذف کنید، من قصد دارم به شما یک ثابت کمی را نشان می دهد.
00:01:59 گاهی اوقات شما مقدار زیادی از کار و شما انجام داده ام
00:02:00 نمی خواهید به حذف همه چیز و بیش از شروع.
00:02:02 من می خواهم به نوبه خود در نقاط کنترل برای این.
00:02:05 به نظر می رسد ما باید این دو در سطح اشتباه است.
00:02:10 من هیچ بیشتری نمی بینم.
00:02:14 خوب.
00:02:14 بنابراین فرمان من قصد دارم به شما نشان می دهد تحت متحول کند.
00:02:17 آن را به نام مجموعه X، Y، Z مختصات.
00:02:20 هنگامی که این بالا میآید، این وضعیت شما هرگز استفاده است، چرا که اگر من به دیدن همه موارد
00:02:24 داشتن X، Y و Z تمام بازی، و سپس همه آنها سقوط را به یک نقطه.
00:02:28 بنابراین بدیهی است شما هرگز می خواهم که.
00:02:30 در عوض ما در حال رفتن به فقط در مورد این فکر می کنم.
00:02:31 ما نمی خواهیم برای مطابقت با هر x یا y، ما می خواهیم به آن را در سطح Z است.
00:02:35 OK را بزنید.
00:02:37 در حال حاضر آن را در انتظار نقطه دیگری برای ما به کردهاید.
00:02:41 بنابراین در حال حاضر است که به همان سطح از آن ما بود به ارمغان آورد.
00:02:44 این بسیار شبیه به پروژه به است
00:02:46 ساخت هواپیما، به جز آن در سطح است
00:02:49 شما می خواهید، همه راه را به پایین و یا هر هواپیما ساخت و ساز اتفاق می افتد به.
00:02:52 من قصد دارم به نوبه خود این نقاط کنترل با F11 و این منحنی را حذف کنید.
00:02:57 به سعی کنید یکی چین و چروک بیشتر در حالت مسطح.
00:03:00 این بار، ما قصد داریم به نوبه خود در پروژه است.
00:03:03 بنابراین، ما می توانیم به استفاده از توانایی O ضربه محکم و ناگهانی به اشیاء دیگر که
00:03:06 مهم است، اما ما در همان سطح باقی بماند.
00:03:09 ما به نوعی فقط آنها را مرجع هم تا
00:03:11 یا پایین، اما هرگز ترک همان ارتفاع است.
00:03:14 دوبار کلیک کنید پورت دیدگاه برای به حداکثر رساندن.
00:03:18 آیا که منحنی همان دوباره.
00:03:19 بنابراین من نقطه ضربه محکم و ناگهانی است.
00:03:23 که در واقع، مراقب باشید، شما نمی خواهید
00:03:24 به نوبه خود این را در قبل از نقطه اول
00:03:25 به دلیل آن شروع خواهد شد طرح ریزی برای ساخت و ساز
00:03:27 هواپیما به طور پیش فرض، پس بیایید باشید که خاموش است.
00:03:30 شروع منحنی.
00:03:33 در حال حاضر پروژه را روشن و پس از آن حفظ خواهد شد
00:03:36 با O مسطح ضربه محکم و ناگهانی شما در همان سطح را حفظ کند.
00:03:40 و با پروژه، شما هنوز هم می توانید استفاده کنید O جرقه بزند، اما
00:03:44 تا رفتن یا پایین، بنابراین من فقط ارجاع این نقطه است.
00:03:50 به طوری که در همان سطح باقی ماند، تقریبا به عنوان اگر ما تا به حال
00:03:52 ساخت و ساز هواپیما در هوا، بدون نیاز به آن حرکت می کند.
00:03:56 بنابراین ضربه محکم و ناگهانی مسطح در شرایط بسیار مفید است
00:03:59 که در آن شما نیاز به رسم عناصر خارج هواپیما ساخت و ساز.
00:04:01 اما قطعا حداقل استفاده از هر چهار ایدز مدل سازی.
00:04:04 در اغلب موارد، شما ممکن است پیدا کردن آن را آسان تر به منظور جلب و یا ساخت هندسه به طور مستقیم در
00:04:07 هواپیما ساخت و ساز که در آن شما کنترل بیشتری و شما می توانید شبکه استفاده کنید.
00:04:12 سپس هندسه پایان رسید خود را بعد از آن به محل نهایی خود حرکت می کند.
00:04:15 در صورت تمایل اگر شما در حال انجام کار گسترده در محل های مختلف، شما می توانید پس
00:04:19 حرکت هواپیما ساخت و ساز را به سطح
00:04:21 که مورد نیاز و جلوگیری از استفاده از مسطح در دسترس نباشد.

 

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید