Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش راینو Bezier curves, B-splines, and NURBS objects

آموزش راینو Bezier curves, B-splines, and NURBS objects

آموزش راینو Bezier curves, B-splines, and NURBS objects

در این آموزش نرم افزار راینو ، میخواهیم مقایسه کاملی داشته باشیم از مهم ترین ابزار های مدلسازی و رندر راینو  Bezier curves, B-splines, and NURBS objects. دانلود در ادامه مطلب …

 

 

 

 

 

 

 

در این فیلم، ما یک نگاه پایه و اساس مدل آلی، organic modeling, the B Spline ما آن را به آن را به خوبی شناخته شده تر پسر عموی مقایسه،
00:00:07 بزیر منحنی، برای آن است که اغلب اشتباه گرفته شود.
00:00:10 بزیر منحنی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گیرد
00:00:11 در برنامه های کاربردی 2D مانند Illustrator و فتوشاپ Illustrator and Photoshop
00:00:14 بیایید نگاهی دقیق تر، توجه داشته باشید دستگیره در های Bezier، آنها آن را آسان به منظور جلب
00:00:19 و آسان برای ویرایش، اما به عنوان بزرگ به عنوان آنها را برای 2D کار، آنها واقعا در 3D بدبو است.
00:00:24 به عنوان یک نقطه مرجع، اجازه دهید فقط توجه داشته باشید که
00:00:25 نقطه در منحنی و دو فرمان خاموش منحنی وجود دارد.
00:00:29 من بحث در مورد این که چرا این برای 3D در یک لحظه کار نمی کند.
00:00:32 در حال حاضر، اجازه دهید کشف B-Spline ها.
00:00:34 من قصد دارم به برجسته کردن این و تبدیل نقاط کنترل در
00:00:39 با نقاط روی فرمان، و یا شما می توانید use F10. استفاده کنید.
00:00:42 و به این ترتیب این نقاط منفرد کردن منحنی هستند single points off  چه
00:00:44 به ویرایش بسیار کارآمد و آسان تر به انجام این کار را.
00:00:48 من کشیده ام چندین منحنی دیگر
00:00:51 در صحنه است.
00:00:51 و من این با استفاده از این فرمان تا به اینجا انجام داد، نقطه کنترل منحنی.
00:00:55 بنابراین من قصد دارم به جلو بروید و اتصال این را به یک سطح، من فرمان انبار استفاده می شود.
00:01:00 من فقط پیش بروید و به نوبه خود که در.
00:01:02 به طوری که آنها یک سطح بسیار تمیز و چیز زیادی در تولید
00:01:06 در مورد این است که آن را بی نهایت صاف با توجه به ریاضیات درگیر.
00:01:09 اما حتی بهتر، این است که ما می توانید کنترل تبدیل
00:01:10 امتیاز برای سطح و همچنین منحنی.
00:01:13 very clean surface  بنابراین من قصد دارم به جلو بروید و فقط با استفاده از همان
00:01:16 امتیاز در، شما در حال حاضر این قفس از نقاط کنترل را از سطح را ببینید.
00:01:21 و هنوز هم اجازه می دهد ناتوانی باور نکردنی است.
00:01:23 بنابراین من فقط گرفتن یک نقطه کنترل و من فقط رفتن به کلیک
00:01:28 و کشیدن نگه داشتن بر روی شیفت پس از آن امیدوارم بیرون می آیند کاملا مستقیم.
00:01:33 بنابراین، شگفت آور سطح است که هنوز هم قابل ویرایش، در واقع، شما می توانید
00:01:37 چنگ زدن به کنترل واحد، گروه از نقاط کنترل یا
00:01:41 import an Illustrator file drawn فقط هر یک دیگر به گرفتن برخی از سطوح واقعا سرد است.
00:01:43 پس این است که چرا ما نوع بزیر منحنی استفاده کنید.
00:01:46 میله دسته فقط خیلی سخت تر به تنظیم شود
00:01:50 به این معنا که آنها سه نقطه کنترل به عنوان یک مخالف است.
00:01:54 بنابراین biezblind واژه ی صدای شبیه به بزیر، اما
00:01:56 biez-پرده اجباری و برتر زمانی که شما شروع به کار در 3D.
00:02:00 biez-پرده با قفس خود از نقاط کنترل قرار کردن
00:02:03 خط اصلی، انجام گرفتن یک کمی عادت کردن به.
00:02:06 اما در اینجا خبر خوب است.
00:02:07 شما می توانید یک فایل تصویرگر کشیده شده با در بزیر وارد کنید. editing, building 3D surfaces
00:02:10 کرگدن آنها را به biez-پرده برای ویرایش تبدیل خواهد شد، ساختمان سطوح 3D.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید