Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش مقدماتی راینو rhino architecture construction planes grids

آموزش مقدماتی راینو rhino architecture construction planes grids

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

00:00:00 در این بخش، ما بررسی
00:00:02 ویژگی هواپیما ساخت و ساز و آن را منطق درون راینو در معماری است.
00:00:05 توجه داشته باشید که کرگدن به هواپیما ساخت و ساز به عنوان هر دو
00:00:07 یک هواپیمای ساخت و ساز و هواپیما C برای دست کوتاه است.
00:00:09 اما هم مدت به معنی همان چیزی.
00:00:11 بدون استفاده از یک هواپیما ساخت و ساز شما ممکن است قادر به
00:00:13 ساخت بیشتر از هر چیز، به طوری که چقدر مهم است برای نرم افزار است.
00:00:18 بنابراین بدون یک هواپیما ساخت و ساز، کرگدن نیست
00:00:20 مطمئن شوید که در آن شما کلیک شد، و واقعا اشتباه گرفته شود.
00:00:23 اما اجازه دهید نگاهی و ساخت اشیاء چند ساده برای نشان دادن.
00:00:26 اول از همه، من می خواهم به این نکته اشاره کرد که رابط کاربری در 3D است با تمام این
00:00:29 دیدگاه های مختلف، و ما باید سه بعد،
00:00:32 X، Y و Z، با هواپیما ساخت و ساز مربوطه.
00:00:36 برای کسانی که سه بعد، به طوری که به عنوان مثال، بالای صفحه نمایش.
00:00:39 هواپیما ساخت و ساز ما صاف بر روی زمین است و
00:00:43 نمایش جلو، آن را به سمت شما را مطابق با آن مواجه است
00:00:46 که مشاهده و به سمت راست، دوباره، آن را یکی دیگر از
00:00:48 هواپیما ساخت و ساز چرخش 90 درجه، اما تنها سه وجود دارد
00:00:51 آنها.
00:00:52 تنها استثنا برای این قاعده است
00:00:53 در چشم انداز، ما با استفاده از هواپیما ساخت و ساز بالا.
00:00:57 در حال حاضر، فقط یک مختصر کنار.
00:00:58 هواپیما ساخت و ساز می شود، اصلاح شده، نقل مکان کرد، بله.
00:01:01 اما همچنین، نمایندگی خود را از این مربع کوچک است.
00:01:04 این است که، شبکه.
00:01:05 بنابراین یکی برای نمایش دیگر.
00:01:07 اجازه دهید به بررسی کنید، به طور خلاصه، تنظیمات ما
00:01:09 شبکه، و نگاه که در آن شما می توانید آن را تغییر دهید.
00:01:11 ما آن را در جزئیات بیشتری کشف کمی بعد.
00:01:13 من می خواهم برای رفتن، ابزارهای گزینه. شبکه را تا اینجا در بالای صفحه.
00:01:17 بنابراین اگر این نیاز به هر دلیل اصلاح شود، شما می توانید تغییر
00:01:20 تعداد خطوط، تعداد، فاصله، و ضربه محکم و ناگهانی فاصله است.
00:01:23 شما می توانید آن مؤثر بر یک پورت نمایش و یا تمام.
00:01:27 من فقط ترک تنظیمات به عنوان آنها بود. خوب، یک زن و شوهر قوانین اساسی است.
00:01:31 تنها دو وجود دارد. این نسبتا جهانی هستند.
00:01:33 من قبلا ذکر شد، اما ارزش آن را تکرار، شما فقط می توانید
00:01:36 دیدن یک هواپیما ساخت و ساز در یک زمان در هر پورت نظر.
00:01:40 بنابراین نه تنها می تواند به شما تنها یک مشاهده کنید، شما می توانید تنها یک استفاده
00:01:42 در یک زمان در هر مشاهده پورت.
00:01:44 قانون دوم این است، هواپیما ساخت و ساز در محل پیش فرض خود را برای
00:01:47 هر چیزی که شما انجام دهید، آیا آن را ایجاد
00:01:49 هندسه، یا در حال حرکت هندسه، و یا چرخش آن است.
00:01:52 به جز، اگر شما O جرقه بزند است.
00:01:55 بنابراین پس از آن خواهیم آن O جرقه بزند به آن حرکت استفاده کنید، و یا چین
00:01:58 آن را با این تنظیمات، در ابتدا به عنوان فقط رفتن در هواپیما ساخت و ساز.
00:02:01 بنابراین، از شما هواپیما ساخت و ساز به عنوان محل پیش فرض خود فکر می کنم.
00:02:04 هیچ جرقه بزند O گفتن که در آن به وجود دارد.
00:02:06 من قصد دارم برای نشان دادن این ویژگی.
00:02:09 بنابراین ما قصد داریم به دو پورت دیدگاه باز در اینجا،
00:02:10 و من می خواهم به رسم یک خط در جلو.
00:02:13 نوع ساعت چه در دیدگاه های دیگر اتفاق می افتد.
00:02:18 بنابراین، خط من رسم شده است برای رفتن به یک منحنی شکل رایگان در اینجا.
00:02:21 نقاط کنترل.
00:02:22 زوم کردن کمی، و متوجه، آن است که ماندن در یک صفحه مسطح.
00:02:29 همانطور که من نزدیک به هر هندسه دیگر، آن شروع می شود خوراکی، جلو و عقب.
00:02:32 O جرقه بزند در حال لگد زدن در.
00:02:34 (صدا)
00:02:38 بنابراین، شما متوجه خواهید شد از بالای صفحه نمایش و حق
00:02:39 نمایش، آن را فقط به طور ناگهانی واقعا دیوانه است.
00:02:46 و اگر ما این قسمت را تکمیل، اجازه دهید فقط این را می گویم برخی از زمین آن است
00:02:48 قرار بود به زمین، می خواستم به یک شکل از آن بعد.
00:02:51 این است که در واقع یک مشکل نیست، از این است که یک
00:02:54 راه عالی برای کار، به نظر می رسد خوب از یک نمایش است.
00:02:56 بنابراین، شما در واقع کاملا سرد است.
00:02:58 آنچه ما باید انجام دهید، این است پهن که از.
00:03:00 که بسیار قابل استفاده نیست، نوع پریدن به جلو و عقب.
00:03:03 یک دستور بسیار ساده من می خواهم به شما معرفی به وجود دارد.
00:03:06 تبدیل پروژه به هواپیما C. برای بسیاری به فرمان، فقط مطمئن
00:03:11 توجه داشته باشید، آن را به کار فقط در یک پورت نمایش، و
00:03:13 که یک جریان برجسته است، که نمای Front.
00:03:17 اجازه دهید فقط آن را شروع کن.
00:03:19 فقط یک سوال وجود دارد. شما می خواهید به حذف ورودی.
00:03:21 او منحنی کج، بنابراین ما در حال رفتن به خلاص شدن از شر
00:03:23 از یک کج و تنها یکی از مسطح نگه دارید.
00:03:25 پس من ضربه بله.
00:03:27 پس من از نمای بالا، مشاهده حق تماشا کنید.
00:03:29 این کاملا پهن، پس از آن، به
00:03:34 مقابل که در آن من آن را به خود جلب کرد، آن را از هیچ نگاه متفاوت است.
00:03:36 و در واقع من قادر به استفاده از برخی خوراکی بود
00:03:38 برای کمک به من از آن جایی که من آن را می خواهم.
00:03:40 بیایید فقط حرکت که پایین.
00:03:41 ممکن است برخی از زمین آن را تلاش برای فرود بر روی وجود دارد.
00:03:44 بیایید
00:03:47 انجام اکستروژن سریع فقط برای تفریح.
00:03:50 منحنی SurfaceExtrude، راست، با این گزینه راه هر دو.
00:03:58 شما می توانید از این روش برای به دست آوردن چیزهای پهن هنگامی که آن را بیش از حد خوراکی استفاده کنید.
00:04:04، کی، اجازه دهید در مورد حرکت هواپیما ساخت و ساز صحبت کنید.
00:04:06 من قصد دارم برای به حداکثر رساندن دید پرسپکتیو در اینجا.
00:04:07 شما می توانید پیش بروید و خلاص شدن از این
00:04:10 هندسه، آن را مصرف تا کمی فضای بیش از حد.
00:04:14 من گفتم: شما تنها می توانید یک داشته باشد، اما من می گویند شما می توانید آنها را به حرکت در اطراف.
00:04:17 من می خواهم برای قرار دادن نوار ابزار هواپیما C فعال حق در اینجا، اگر آن را در حال حاضر نیست.
00:04:21 بنابراین ما در ساخت و ساز بالای صفحه نمایش هستید
00:04:24 هواپیما، اما ما در یک پورت دیدگاه است.
00:04:27 بنابراین ما می توانیم آن را به، شاید پورت مقابل را تغییر دهید.
00:04:32 بنابراین همه چیز من در حال حاضر قرعه کشی خواهد شد در هواپیما تخت می باشد.
00:04:34 اجازه دهید یک نسخه ی نمایشی سریع است.
00:04:41 خیلی باحال، ما فقط می توانید پرش در اطراف در این نرم افزار قرار داده و مسائل هر کجا
00:04:45 شما می خواهید، و به محدود نیست
00:04:46 سه هواپیما ساخت و ساز که کرگدن به ما می دهد.
00:04:48 ما همیشه می توانید سفارشی و حرکت این اطراف در هر زمان.
00:04:51 اگر شما چند بار نقل مکان کرد و شما می خواهید
00:04:53 بازگشت به اصلی، نگران نباشید، این همه بازنشانی جهانی هستند.
00:04:56 توجه آنها می گویند جهان، کسانی هستند که می
00:04:59 به طور پیش فرض، شما همیشه می توانید به آن به راحتی.
00:05:02 بیایید به چیزی است که یکی از ساخته شده، قابل فهم نیست حرکت هواپیما ساخت و ساز.
00:05:05 بیایید می گویند
00:05:07 من می خواستم برای انجام یک کمی از کار بر روی این رادار
00:05:09 ظرف بنابراین در اینجا ما می توانیم از مبدا به هر نقطه که می خواهیم حرکت می کند.
00:05:13 هرجا می توان به ضربه محکم و ناگهانی.
00:05:14 شما می توانید X را ببینید و y آماده رفتن محور.
00:05:21 به طوری که به علت، محل پیش فرض ما برای هندسه است،
00:05:23 پس من شاید می تواند در برخی از ویژگی های جدید کار می کنند و
00:05:28 ادامه ساخت و ساز، و همه چیز را در هواپیما ساخت و ساز شود، مگر آن جرقه بزند.
00:05:37 که معمولی، نمایش صفحه، ساخت و ساز خود را
00:05:39 هواپیما که ما فقط به ارمغان آورد.
00:05:41 اجازه دهید چیزی کمی دیوانه تر، یک قطعه از هندسه است.
00:05:45 بیایید می گویند من می خواهم به اضافه کردن برخی از جزئیات این، نوک از این ظرف رادار.
00:05:48 بنابراین ما می توانید هر شی که صورت صاف بر روی آن است را انتخاب کنید.
00:05:51 و ما در حال رفتن به استفاده از این دستور، تنظیم هواپیما C به یک شی.
00:05:56 در ابتدا، این بسیار گیج کننده است.
00:05:58 بنابراین فقط سعی کنید به زوم در داخل و چشم پوشی از همه چیز کج دیگر هر جای دیگر.
00:06:03 بنابراین شما می توانید شروع به کشیدن ویژگی های شما وجود دارد.
00:06:13 و دوباره، اگر شما اشتباه و یا گیجی، شما می توانید همیشه فقط
00:06:16 استفاده از این جهانی جهانی بازنشانی به عقب بر گردیم به نقطه اصلی است.
00:06:25 هواپیما C یکی از کمک های مدل سازی اساسی ترین در هر نرم افزار 3D است.
00:06:28 کرگدن اجازه می دهد تا شما را به تغییر مکان، و
00:06:30 جهت گیری از هواپیما C برای هر نظر،
00:06:32 اما به یاد داشته باشید، که شما تنها می توانید یک هواپیما C فعال در هر نمایش در یک زمان.
00:06:37 اگر این ایده در حال حرکت یا سفارشی هواپیما C کمی بیش از حد برای پیشرفته است
00:06:40 سطح راحتی خود را، و سپس آن را همیشه تمرین خوبی
00:06:43 فقط برای ساخت اشیاء محور در مبدا.
00:06:45 سپس شما می توانید با استفاده از تبدیل دستورات به
00:06:47 حرکت و یا چرخش آنها را به موضع نهایی آن است.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید