Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش ابزار جدید راینو rhino architecture Gumball manipulator

آموزش ابزار جدید راینو rhino architecture Gumball manipulator

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

برای این فیلم، ما یک تور از نام تجاری ابزار به Gumball جدید rhino architecture را.  اگر شما در دیگر نرم افزار 3D کار کرده ام، شما ممکن است  چیزی دیده بسیار مشابه، هر یک از اسباب و یا یک کنترل نامیده می شود.  ما بررسی کنید که چگونه شما می توانید از این استفاده کنید ابزار به Gumball به تبدیل سریع به هندسه خود را. اما صبر کنید.
00:00:14 شما حتی می توانید اکستروژن عمومی، و کپی ایجاد، TOO.
00:00:18 بیایید شروع کردن با برخی از عمل در حال حرکت تا به طور پیش فرض به Gumball است که احتمالا
00:00:25 روشن نیست.
00:00:26 بنابراین من قصد دارم به کلیک کردن در اینجا در پایین آن را فعال.
00:00:29 در حال حاضر هر چیزی که من پس از آن را انتخاب کنید، می شود این
00:00:32 دستگاه کوچک با تمام دسته و فلش.
00:00:35 بنابراین ما سه محور X، Y و Z و شما میتوانید با کلیک بر روی، بر روی
00:00:39 فلش، کشیدن نگه دارید و آن را به حرکت، کلیدهای Ctrl + Z به آن حرکت به عقب، همان عمودی.
00:00:45 اما آن را نیز می تواند کاملا دقیق باشد.
00:00:46 برای مثال، اگر من فقط بر سر پیکان کلیک کنید، پس من یک جعبه متن به طوری
00:00:50 من می تواند در 22 واحد را تایپ کنید. و آن حرکت خواهد کرد.
00:00:54 من قصد دارم به پرش به چهار دیدگاه پورت تا
00:00:56 شما می توانید برخی از دیگر عملیات های در حال حرکت را مشاهده کنید.
00:00:58 در چشم انداز، من قصد دارم برای گرفتن این هواپیما کوچک به طوری که
00:01:01 من نشان می دهد که در حال حرکت بین دو محور؛ عمودی و افقی قرمز است.
00:01:07 بنابراین، اگر من فقط آن را در اطراف حرکت می کند، آن را نه
00:01:08 آشکار، در چشم انداز نمایش پورت، اما اگر شما نگاه
00:01:11 در بالای صفحه نمایش، و یا حق مشاهده شما
00:01:12 می توانید ببینید که آن را در حال به یک صفحه محدود شده است.
00:01:16 برو به چشم انداز، به حداکثر برساند. در حال حاضر برای عملیات جایزه در اینجا.
00:01:23 من می خواهم به آن حرکت می کند اما کلید Alt را پایین نگه دارید که من آن را دور بکشید.
00:01:28 آن را چک کنید. من یک نسخه رایگان دریافت کنید.
00:01:33 خوب، بعد تا ما را پوشش دوار. ما با این ظرف رادار اینجا شروع می شود.
00:01:38 به زوم در، و چرخش در جهت محور Z.
00:01:42 چرخش، در این محور سبز.
00:01:46 احتمالا متوجه شده که یک راه خوب برای چرخش نیست.
00:01:50 من می خواهم به کلیدهای Ctrl + Z به خنثیسازی.
00:01:52 و ما قصد داریم برای دسترسی به یکی از ساخته شده در گزینه است.
00:01:55 این توپ منو کمی است که همچنین به نام دم اسم حیوان دست اموز.
00:01:58 کلیک بر روی آن و با استفاده از به Gumball نقل مکان به طوری که
00:02:02 به ما اجازه خواهد جابجا کردن مبدا در هر نقطه که می خواهیم.
00:02:04 اگر شما در خط فرمان نگاه کنید، آن
00:02:06 در حال حاضر شما می خواهم که در آن شما می خواهید به آن بروید.
00:02:08 من قصد دارم که به اینجا بیاییم و سعی کنید آن ضربه محکم و ناگهانی به مرکز.
00:02:12 بررسی O جرقه بزند من.
00:02:13 به نظر می رسد مانند بسیاری از گزینه های وجود دارد.
00:02:16 بنابراین من قصد دارم به کلیک در مرکز. در حال حاضر آن نیز به من برای دو محور درخواست.
00:02:20 برای X ما فقط می توانید یکی از راه.
00:02:22 و برای y، من 90 درجه راه های دیگر بروید.
00:02:25 در حال حاضر، ما آن را نقل مکان کرده ام. بنابراین، اجازه دهید زوم به عقب کمی.
00:02:29 بنابراین، هنگامی که من می خواهم که چرخش، آن را در واقع
00:02:32 اطراف محل که باعث می شود بیشتر حس می چرخد.
00:02:37 من یک چیز بیشتر. من قصد دارم برای خنثیسازی این.
00:02:38 و اگر شما در این کمان زاویه دار کلیک کنید، شما دوباره، به نوع در هر تعداد.
00:02:46 خب، حالا برای عمل پاداش ما در اینجا، ما در حال رفتن به کلیک
00:02:48 در این قوس، و من قصد دارم برای شروع به آن حرکت عمودی.
00:02:53 در طول حرکت، شما کلیدهای Ctrl.
00:02:55 شما کمی خط خاکستری عمودی اطلاع می دهد.
00:02:59 که به ما اجازه نه تنها حرکت کند، اما اکسترود در همان زمان.
00:03:02 در نهایت، ما برخی از پوسته پوسته شدن است.
00:03:04 من قصد دارم برای رفتن به این زمین و یا پا و
00:03:06 پوسته پوسته شدن است با استفاده از این دسته که جعبه کمی می باشد.
00:03:10 فلش بنابراین در حال حرکت بوده است،
00:03:11 چرخش است کمان بوده است، و پوسته پوسته شدن است جعبه بوده است.
00:03:14 بیایید فقط گرفتن این محور قرمز است.
00:03:17 پس از آن بسیار بسیار دور پوسته پوسته شدن 1D سازمان یافته است.
00:03:20 که همه که نه مفید است.
00:03:22 اما اقدام پاداش کمی در اینجا این است که اگر ما
00:03:24 را پایین نگه دارید تغییر شما مقیاس سه بعدی.
00:03:28 بنابراین به Gumball بهترین برای آنچه که من دوست دارم را سنگهای راف، یا یو پی اس ساختگی است.
00:03:31 به عبارت دیگر این یک راه بسیار خوبی برای انجام سریع
00:03:33 تبدیل هندسه خود را بدون هیچ گونه نگرانی بیش از حد در مورد دقت.
00:03:37 اگر احساس می کنید نیاز به کنترل دقیق تر پس از آن شما
00:03:40 باید با استفاده از rhino architecture دستورات استاندارد از حرکت، چرخش، و مقیاس است.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید