Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش پایه ای راینو Performing basic transformations

آموزش پایه ای راینو Performing basic transformations

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

00:00:00 در این فیلم ما یک پیش نمایش کردن دزدکی حرکت کردن را
00:00:02 به برخی از transfermations اساسی در کرگدن.
00:00:04 به خاطر داشته باشید این فقط یک نسخه ی نمایشی کوتاه است.
00:00:05 اما ما هر یک از این تحول را پوشش میدهد
00:00:07 موضوعات در جزئیات بیشتر در بخش های آینده.
00:00:10 بیایید شروع کردن با انجام چند حرکت ساده است.
00:00:13 بنابراین ما در حال حاضر تحت پوشش ام یک کمی از این
00:00:14 تا آنجا که کشیدن، تنها با انتخاب و حرکت آن را در اطراف.
00:00:17 توجه کنید که چگونه آن را به هر نقطه آن را می بیند جرقه بزند.
00:00:19 من فقط رفتن به جلو بروید و کلیدهای Ctrl + Z برای خنثیسازی که.
00:00:22 آن را نیز در هواپیما ساخت و ساز در حال حرکت.
00:00:24 این مهم است که توجه داشته باشید.
00:00:25 بنابراین اشاره لازم است نوع خوب، من استفاده از این بسیار کمی است.
00:00:28 این که قبلا بحث شد، ما قصد داریم برای ضربه زدن به فلش بالا و پایین.
00:00:31 آن
00:00:35 یک راه عالی برای حرکت چیزهای از راه و یا به آن چیزی جدید و یا کپی کنید.
00:00:38 این چیزهای جدید خواهد بود که مختصات نسبی.
00:00:42 بیایید شی کلیک کنید و به حرکت می کند.
00:00:44 این هم تا در تبدیل نوار ابزار و در منوی تبدیل.
00:00:49 شما باید آن را یک نقطه به حرکت از.
00:00:52 من فقط رفتن به ضربه محکم و ناگهانی به مرکز.
00:00:54 توجه ضربه محکم و ناگهانی مرکز من روشن است.
00:00:56 و به جای خوراکی در جایی، ما قصد داریم به
00:00:58 فقط آن یک فاصله نسبی می دهد و یا
00:01:01 تعداد واحد، پس این R است
00:01:03 نماد، 50، صفر، و است که مخفف 50X و یک
00:01:08 0 در y و شما می توانید با کاما از هم با یک شماره سوم ضربه، و آن را در Z باشد.
00:01:12 اما ما فقط استفاده از دو مورد اول.
00:01:14 به طوری که با موفقیت انجام شد. بیایید Ctrl + Z را به خنثیسازی.
00:01:17 بیایید سعی کنید در حال حرکت این در یک زاویه. همان دستور حرکت کند.
00:01:22 شما باید یک نقطه شروع است.
00:01:23 و من در در تایپ می کنید، که خواهد بود که فاصله
00:01:26 90، و پس از آن زاویه است که علامت کوچکتر از 45 درجه است.
00:01:31 وجود دارد که شما بروید.
00:01:32 به طوری که باید شما تقریبا هر مناسبت به حرکت چیزهای اطراف است.
00:01:36 بعد تا ما را امتحان کنید برخی دوار.
00:01:37 من قصد دارم برای گرفتن این گروه از مسائل در اینجا، با پنجره عبور.
00:01:42 در اینجا چرخش است. ما فقط رفتن به 2D چرخش است.
00:01:47 پس من فقط می تواند یکی از نقاط پایانی را انتخاب کنید.
00:01:49 مهم نیست که در آن من شروع. فقط رفتن به چرخش در اطراف
00:01:51 که یک هواپیما. خنثیسازی آن.
00:01:55 من قصد دارم به آن را.
00:01:57 چرخش دیگر در مقابل، فقط به این جالب است.
00:02:01 بنابراین، من قصد دارم به ضربه محکم و ناگهانی که نقطه پایین، نقطه بالا، فقط آن را بیش از نوک یک کمی.
00:02:07 من به چشم انداز و انجام چیزی واقعا روی حیله و تزویر.
00:02:09 ما در حال انجام است.
00:02:10 این ترک تمام انتخاب شده است.
00:02:12 ما قصد داریم به راست به چرخش در 3D کلیک کنید.
00:02:14 این اجازه می دهد تا ما را به انتخاب دو نقطه
00:02:16 برای دسترسی، به همین دلیل من خط آبی ام وجود دارد.
00:02:19 در حال حاضر آن را می داند دقیقا چگونه آن را گرا می باشد.
00:02:22 و اگر ما یک نقطه شروع است. که در اطراف محور زاویه دار دیوانه می چرخد.
00:02:27 متوجه همه جرقه بزند کشیده شده است، بیش از حد، پس از آن پریدن در اطراف آن.
00:02:29 من قصد دارم به برای کمی مکث کنید.
00:02:33 خوب، قبل از ما بر روی مقیاس حرکت می کند، من
00:02:34 قصد دارم به شما ثابت کمی دیگر نشان برای چرخش.
00:02:37 اگر کسی به شما یک فایل را با چیزی در فرستاده بود
00:02:38 زاویه دیوانه و یا آن را به طور تصادفی چرخش، آن را ممکن است خوب
00:02:41 قادر به آن را تعمیر بدون دانستن تمام اعداد.
00:02:44 من قصد دارم به حرکت یکی از این بچه ها نشسته،
00:02:47 و من موقعیت شروع فعلی خود را نمی دانند.
00:02:50 من می خواهم برای رفتن به یکی از دیدگاه های جانبی.
00:02:52 برو روی صفحه نمایش کامل اینجا. بنابراین من قصد دارم به انتخاب این دو بخش است.
00:02:57 از قدم زنی با تبختر.
00:02:58 همچنین در اینجا در نظر حق در نظر شبح تبدیل گشته کردم این صفحه نمایش.
00:03:01 ما فقط انجام یک چرخش 2D واقعا ساده است. ضربه محکم و ناگهانی به مرکز،
00:03:08 زوم به عقب، ضربه محکم و ناگهانی به مرکز تا اینجا در
00:03:09 بالا، وجود دارد آن است، در حال حاضر من فقط تعریف یک زاویه.
00:03:13 چه آن زاویه، من هیچ نظری ندارم، و من واقعا نمی
00:03:15 مراقبت بنابراین من فقط رفتن به بارها و کلید Shift را پایین نگه دارید.
00:03:19 پس من از هر آنچه در آن به کاملا راست بود رفت.
00:03:22 این یک راه عالی برای رفع مسائل بدون نیاز به انجام هر نوع ریاضی است. باشه.
00:03:26 اجازه دهید بحث در مورد برخی از ایده های پوسته پوسته شدن.
00:03:29 بیایید شروع کردن با مقیاس 1D. بنابراین، ما می تواند بالا برود به نوار ابزار
00:03:33 در اینجا، در اینجا مقیاس 3D است، 2D و 1D کوچک نوار ابزار پرواز کردن.
00:03:37 بیایید سعی کنید در مقیاس 1D.
00:03:39 مقیاس 1D می تواند واقعا مفید، اما شما رو به مراقب، اگر ما هر انجام
00:03:42 پوسته پوسته شدن با فیله آنها به طور معمول از خراب
00:03:45 تا مگر اینکه شما را مانند یک پوسته پوسته شدن سه demionsal است.
00:03:47 شما در اینجا در یک ثانیه را ببینید.
00:03:48 پس من این یکی که راست بالا تبدیل شده است انتخاب کنید.
00:03:51 آیا مقیاس 1D.
00:03:53 بیایید آن را از اینجا انتخاب کنید. کسانی که اشیاء.
00:03:58 شما می دانید، من احتمالا باید قطعا در شود
00:04:00 شبح تبدیل گشته نمایش دوباره، تا در این درگاه نمایش.
00:04:02 اینجا این است که شبح تبدیل گشته، وارد کنید هنگامی که انجام می شود، هواپیما مبدا.
00:04:05 این جایی است که من می خواهم مطمئن شوم که در سمت راست مرکز آن دریافت کنید.
00:04:09 این هم ترازی نمایش شبح تبدیل گشته.
00:04:11 همچنین در چشم انداز شما می تواند در اطراف هر یک از متضاد چرخش
00:04:14 هندسه، بنابراین اگر ما به انتخاب مرکز وجود دارد به راحتی.
00:04:16 است مرکز بالا وجود دارد.
00:04:18 حالا در نهایت، ما می توانیم که یک بعد کشش.
00:04:21 اجازه دهید در مورد نوع دیگری از مقیاس 1D صحبت کنید.
00:04:27 من می خواهم به مقیاس پا در اینجا، و ما می بینیم
00:04:29 این مشکل من تا آنجا که دست دادن فیله ذکر شده است.
00:04:32 من می خواهم به کشش که راه پسر.
00:04:36 پس فقط یک کلمه از احتیاط، اگر شما در حال رفتن به پوسته پوسته شدن می شود مسائل.
00:04:39 بدون اینکه در 3 ابعاد، شما ممکن است بخواهید برای دریافت تمام فیله.
00:04:42 ذخیره آنها را برای بعد. ندارد آنها را در حال حاضر انجام مانند من در حال حاضر.
00:04:45 Cuzy و یا می توانید ببینید که به نوعی مانند آغشته، آن را احتمالا آنچه شما می خواهید نیست.
00:04:50 چنین چیزی برای پوسته پوسته شدن 2D.
00:04:56 به طوری که شما می شود فقط پوسته پوسته شدن بسیار در آن دو هواپیما.
00:05:00 نه به عنوان بد.
00:05:01 اما اگر شما می خواهید به دقت، و نه از دست دادن
00:05:04 هر گونه اطلاعات، شما قطعا می خواهید برای رفتن با مقیاس 3D.
00:05:07 بنابراین در اینجا ما در مقیاس 3D است.
00:05:09 بنابراین همه چیز را نسبت یکنواخت به یکدیگر داشت.
00:05:13 به خنثیسازی آن.
00:05:14 آخرین چیزی که من می خواهم برای پوشش، رب کپی است.
00:05:17 به نظر می رسد واقعا ساده است، اما، آن را
00:05:19 روش بسیار قدرتمند در هنگام مطالعه انواع مختلف
00:05:21 از طرح. برای مثال، ما در مورد فیله صحبت کردیم.
00:05:25 شما ممکن است wannna دیدن آنچه که یک فیله بزرگتر،
00:05:26 یا یک فیله ماهی کوچکتر، به نظر می رسد بر روی شی است.
00:05:28 بنابراین، من این کار را در همه زمان ها.
00:05:32 پس من یک گروه از گرفتن.
00:05:34 هندسه، و یا فقط یک قطعه واحد، مهم نیست، ضربه کپی، چسباندن.
00:05:39 با سه یا چهار اشاره، آن را به حرکت از راه.
00:05:42 کپی، چسباندن، یکی از آخرین.
00:05:46 بنابراین در حال حاضر من به برخی از هندسه برای کشف بر، و انجام
00:05:49 برخی از آزمایش، تغییر اندازه، شکل، مقیاس، فیله، هر آنچه.
00:05:55 اشیاء بنابراین ایجاد می رود دست در دست با قابلیت تبدیل
00:05:57 آنها، که آیا آن را در حال حرکت چرخش و یا پوسته پوسته شدن، و یا فقط ساخت تعداد زیادی از نسخه.
00:06:01 شما به راحتی می توانید ویرایش زمان بسیار بیشتری را صرف از شما ایجاد.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید