Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش مدلسازی راینو : آبجکت اسنپ rhino 5 architecture object snaps

آموزش مدلسازی راینو : آبجکت اسنپ rhino 5 architecture object snaps

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 در چهارم کمک مدل سازی کرگدن، ما در حال حاضر پوشش یکی از مهم ترین، ضربه محکم و ناگهانی شی، O ضربه محکم و ناگهانی نیز نامیده می شود.  پس من ذکر کرده ام قبل از آن هدف ما این است منحنی را به عنوان تمیز و به عنوان دقیق که ممکن است.  و تنها راه برای انجام این کار با استفاده از ضربه محکم و ناگهانی ای. بیش از ده تنظیمات مختلف ما می توانید استفاده کنید، اما خوشبختانه، همه آنها به وضوح و به طور مستقیم با برچسب. حتی بهتر، شما احتمالا تا پایان فقط با استفاده از تعداد کمی از این برای بسیاری از کار خود را. نگاهی به پورت دیدگاه. من فکر می کنم این است
00:00:25 بسیار شگفت انگیز است که این مجموعه کوچک از منحنی
00:00:28 در واقع طیف فضاپیما برای پسر لاک پشت ساخته شده است.
00:00:31 اما اجازه دهید شروع کردن با رسم برخی از منحنی در نمایش جلو هستند.
00:00:34 من می خواهم به بیش از اینجا به حداکثر رساندن با دو بار کلیک، و ما باید ای
00:00:38 ضربه محکم و ناگهانی روشن در حال حاضر، اما آن را ضامن، بنابراین می توان آن به جلو و عقب جابجا شده است.
00:00:44 همچنین، اگر آن را در جایگاه نیست، من به شدت توصیه شما مطمئن شوید که
00:00:46 آن را در آن موقعیت دقیق شما وجود دارد در پایین است.
00:00:49 من قصد دارم به جلو که و فقط به شما نشان می دهد.
00:00:50 در صورتی که شما آن را ندارید، در ضربه محکم و ناگهانی O کلیک کنید و آن را.
00:00:55 سپس، آن حوض پایین فقط با کشیدن آن را به قسمت های پایین تر.
00:00:59 با شروع پایان ضربه محکم و ناگهانی، پس از آن نزدیک، پس از آن نقطه.
00:01:03 همه این را می توان با هر نوع استفاده
00:01:04 نهاد، که آیا آن منحنی دیگر، یک سطح، و یا یک جامد است.
00:01:08 این حال، برای این نسخه ی نمایشی، من قصد دارم به ماندن بیشتر در برخی از منحنی متمرکز شده است.
00:01:12 دو مورد آخرین می بینید، پروژه و غیر فعال کردن، واقعا نمی O جرقه بزند.
00:01:15 اینها تنها حالت برای دیگر O جرقه بزند برای کار با.
00:01:18 فقط یک سر در مورد یکی از خاص O ضربه محکم و ناگهانی، نزدیک است.
00:01:22 هیچ چیز ذاتا اشتباه با آن وجود دارد، اما چه اتفاقی می افتد است، شما بیش از حد دریافت
00:01:25 نزدیک به یک تقاطع، و یا نزدیک به یک نقطه پایانی، و سپس آن را در ضربات.
00:01:29 بسیاری از اوقات، شما تنها به آن نیاز دارید برای یک عملیات، اما شما فراموش نکنید که به نوبه خود
00:01:33 آن را خاموش، و سپس عملیات بعدی یک
00:01:35 کمی نادرست اگر در نزدیکی طول می کشد.
00:01:37 شما هیچ وقت نمی دانید اگر سه یا چهار جرقه بزند پا زدن در، و خواهیم دید که
00:01:40 فقط در یک دقیقه.
00:01:42 همچنین، یک چیزی که واقعا جالب به دانستن در مورد این است که این O-جرقه بزند می تواند روشن و خاموش.
00:01:46 که شامل در وسط یک فرمان، که می تواند بسیار باشد
00:01:48 دستی اگر شما با داشتن مشکلات خوراکی به نقطه دقیق که شما می خواهید.
00:01:51 بسیار خوب، یک نوک، قبل از ما شروع به کشیدن.
00:01:54 اگر شما ضربه محکم و ناگهانی O می کنید رخ می دهد که شما دنبال آن هستید،
00:01:57 احساس رایگان به نوبه خود در نقاط کنترل برای هر منحنی شما را ببینید.
00:02:01 من قصد دارم به انتخاب این بیضی در اینجا، ضربه F10، و در حال حاضر آن
00:02:05 می تواند اشخاص است که ما می توانیم به ضربه محکم و ناگهانی.
00:02:07 برو به منحنی رسم منو، فقط
00:02:08 رفتن به قرعه کشی یک سری از خطوط مستقیم در اینجا.
00:02:13 بنابراین در اینجا پایه ضربه محکم و ناگهانی به نقطه پایان خود را است.
00:02:15 من به نوبه خود از بقیه از این بچه ها در.
00:02:18 نقطه میانی، مرکز، تقاطع، عمود بر، تانژانت، چهار و نه.
00:02:25 پس من فقط رفتن به زوم در داخل و رسم چند خط بیشتر است.
00:02:27 شما خواهید دید که گاهی اوقات شما مقدار زیادی از گزینه اینجا.
00:02:30 در اینجا یک نقطه اواسط، در اینجا یک نقطه پایان، یک تقاطع و یک نیست.
00:02:35 اجازه دهید خط پلی بنابراین ما می توانیم در حال رفتن به یک بعدی.
00:02:38 در اینجا یک نقطه پایان است.
00:02:40 ما Shift را نگه داشته و فقط راست رسم به سمت.
00:02:42 من می خواهم برای دیدن اگر ما می توانیم یک خط مماس را پیدا
00:02:44 آره، این خیلی جالبه به من.
00:02:47 یکی دیگر از یکی از مورد علاقه ضربه محکم و ناگهانی مرکز است.
00:02:49 آن را کمی فریب گاهی اوقات است. برو جلب بخش واحدی است.
00:02:54 برای پیدا کردن مرکز شما در مرکز به نظر نمی
00:02:57 شی چون می تواند بسیاری از محافل در مجاورت بسیار نزدیک وجود دارد.
00:03:01 کاری است که رفتن به محیط، و آن را پیدا کرد
00:03:03 مرکز برای شما. بنابراین مردم این بسیار کمی فراموش کرده ام.
برای پیدا کردن مرکز 00:03:06 کلیک بر روی آن لبه. در حال حاضر علاوه بر ده
00:03:11 یا 11 از این جرقه بزند O، بسیاری از دستورات ساخته شده اند در خوراکی خود را دارند.
00:03:16 اجازه دهید یک نگاه. ما قصد داریم برای رفتن به منوی منحنی.
00:03:19 اگر ما خط را انتخاب کنید، آن را به مماس عمود بر آن، و غیره قبلا تعیین.
00:03:25 همچنین، در زیر دایره و قوس الکتریکی ما یک مقدار زیادی از گزینه های وجود دارد.
00:03:32 استفاده از O ضربه محکم و ناگهانی به ایجاد منحنی های ساده و تمیز حیاتی است.
00:03:35 در واقع، شما می توانید به راحتی تمام دقت از دست دادن
00:03:37 اگر شما سعی می کنید به جست و خیز با استفاده از O جرقه بزند در دسترس نباشد.
00:03:40 و از آنجایی که ما در حال ایجاد سطوح از بسیاری از این
00:03:42 منحنی، آن را حتی مهم تر برای به دست آوردن منحنی سمت راست.
00:03:46 من پیشنهاد می کنم حتی اگر شما در حال ایجاد مدل های مطالعه سریع، آن را هنوز هم ارزش
00:03:48 تلاش برای کم کردن سرعت فقط به اندازه کافی به استفاده از جرقه بزند O خود را.
00:03:52 چند ثانیه اینجا و آنجا به عنوان شما را در طول خواهد رفت
00:03:54 ساعت بسیاری از درد شما را نجات دهد نسبت به پایان یک پروژه است.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید