Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش مدل سازی پایه ای راینو : منحنیRhino curve extrusions

آموزش مدل سازی پایه ای راینو : منحنیRhino curve extrusions

Rhino tutorial architecture  Modeling- Basic Surfaces

 curve extrusions

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

00:00:00 در این فیلم، ما را پوشش آنچه  اولین و تنها پیش مقدمه ویدئویی دیگر، دستور خروج است.
00:00:06 قبل از اینکه ما بسیار دور به یک اکستروژن چگونه فوق العاده و آسان می توانید
00:00:08 شود، ابتدا باید برای پوشش دو راه که در آن ساخته شده است.
00:00:11 من قصد دارم به زوم به این ردیف پشت اشیاء نمونه.
00:00:18 بنابراین، برای اولین بار یک توجه داشته باشید تکنولوژی.
00:00:19 به طور پیش فرض، دستور خروج کرگدن
00:00:21 با استفاده از روش حافظه صرفه جویی گاهی اوقات فوق العاده است.
00:00:24 دادن به شما اکستروژن سبک است، که به کمی متفاوت است
00:00:26 پس از آن زمانی که دستورات دیگر را به تولید سطوح پلی استفاده می شود.
00:00:29 هدف این است که برای کاهش حافظه، بنابراین به لحاظ نظری این شما را نجات
00:00:32 حدود 90 درصد از مقدار فضای در حافظه نسبت به هندسه طبیعی است.
00:00:37 اجازه دهید یک نگاه.
00:00:40 بنابراین، تمام این اشکال شبیه سطوح پلی that’ve اکسترود شده است.
00:00:43 اما، آنها به عنوان سبک وزن است. و شما را پیدا که از.
00:00:46 شما یکی از آنها را انتخاب کنید و به نوبه خود در F10.
00:00:49 کدام نقاط کنترل است. است که برای یک سطح پلی مجاز نیست.
00:00:53 اما، شما آنها را دریافت کنید.
00:00:55 این تنها چند مورد که در آن شما نسخه بسیار سبک وزن و اکستروژن.
00:00:59 و من آنها را در اینجا نشان داده ایم.
00:01:01 ما در جعبه کردم.
00:01:02 سیلندر، لوله، اسلب، و تبعید یک منحنی، اما هر زمان که شما نمی
00:01:06 یک طرف راست، به عنوان مثال، آن را کمی از یک منحنی است
00:01:09 که می تواند یک اکستروژن سبک است.
00:01:12 بنابراین اجازه دهید در مورد چگونه ما می توانیم با آنها کار می کنند، یا اجتناب از آنها صحبت می کنید، به عنوان مورد ممکن است.
00:01:16 پس پیش بروید و تنها اکستروژن سریع را در اینجا.
00:01:19 ایجاد سطح. راست منحنی اکسترود.
00:01:25 بنابراین این به نظر می رسد مثل یک polysurface طبیعی است.
00:01:27 اما وقتی که من بر روی کنترل به نوبه خود
00:01:28 نقاط دیگر، ما در حال رفتن به این دسته است.
00:01:32 بنابراین این ممکن است فنجان چای شما اگر شما می خواهید به حرکت آن به بالا یا پایین برای تغییر.
00:01:36 من قصد دارم به استفاده از صفحه من پایین فقط به حرکت است که در اطراف یک کمی.
00:01:39 پس از آن هنوز به خوبی به توانایی ویرایش کنید.
00:01:42 فقط شاید گیج کننده برای دیدن این دسته اضافی وجود دارد.
00:01:45 در حال حاضر این دسته زاویه شما اجازه می دهد به شکل چرخش.
00:01:51 همچنین در داخل یک نقطه پایه، که شما می توانید آن را در اطراف حرکت می کند.
00:01:54 توصیه نیست که، چرا که دو چوب دیگر جایی که آنها هستند.
00:01:57 این کمی کمی کج.
00:01:58 من قصد دارم به تغییر نمایش دهید. آیا یک ویرایش سریع.
00:02:01 بنابراین ما دو کلیک بر روی برگه مشاهده پورت.
00:02:05 روشن کردن آن نقاط کنترل با F11. و انجام یک تر و تمیز سریع است.
00:02:09 من این را پیدا معمولا در منوی استاندارد.
00:02:12 فقط فرمان تر و تمیز.
00:02:14 اشیاء برش این منحنی من در حال حاضر ساخته شده است.
00:02:17 را وارد کنید، و پس از آن فقط حذف بالا.
00:02:20 اکنون که اساسا به یک سطح استاندارد تبدیل شده است.
بحث 00:02:24 بیایید در مورد چگونگی تبدیل چیزهای بدون نیاز به ویرایش به هیچ وجه.
00:02:28 شاید شما نمی خواهید ایجاد یک تغییر به آن، اما
00:02:29 شما فقط نیاز آن را به یک پلی سطحی به دلیل دیگری.
00:02:32 اجازه دهید تکرار همان دستور، ایجاد سطح از طریق راست منحنی.
00:02:38 بنابراین متاسفانه یک آیتم منو که من وجود ندارد
00:02:40 یافت اما شما می توانید این کار را در خط فرمان تایپ کنید.
00:02:42 من قصد دارم به نوع در اکستروژن تبدیل کنید. بنابراین من قصد دارم به انتخاب این شیء است.
00:02:47 باز هم اجازه دهید به نوبه نقاط کنترل بر روی تنها
00:02:49 به شما نشان می دهد که اکستروژن سبک وزن است.
00:02:52 نه سطح پلی معمولی است. به نوبه خود F11 که عقب نشینی.
00:02:55 سطح را انتخاب کنید. من قصد دارم به تایپ کردن در اینجا، تبدیل کنید.
00:03:01 این گزینه اکستروژن وجود دارد.
00:03:03 احتمالا می خواهید به حذف ورودی، چرا که ما نمی
00:03:05 خواهید به نگه داشتن دو نسخه در بالای هر یک دیگر.
00:03:08 ضربه را وارد کنید، و در حال حاضر شما می بینید isocurve اضافی در اطراف.
00:03:11 به طوری که تغییر کمی، و اگر من سعی کنید به نوبه کنترل
00:03:13 امتیاز، تنها سطح ممکن انجام این کار، اما
00:03:16 برخی از این آنهایی که پیچیده تر نیست.
00:03:19 در نهایت، ما می توانید این گزینه به طور کامل با استفاده از دستور دیگر را غیرفعال کنید.
00:03:22 اکستروژن بنابراین تمام آینده فقط سطوح پلی عادی خواهد بود.
00:03:26 من می خواهم برای رفتن به بالا به فرمان
00:03:28 خط دوباره، و نوع استفاده از اکستروژن، بالا میآید سمت راست.
00:03:34 در حال حاضر، این به من می دهد گزینه.
00:03:35 بنابراین اکستروژن، که نسخه سبک وزن ما ام
00:03:37 شده است کار بر روی تا کنون، و که به طور پیش فرض است.
00:03:40 من قصد دارم برای تغییر همه آنهایی که در آینده به
00:03:42 سطوح پلی، کلیک راست وجود دارد، و آن است.
00:03:45 بنابراین من قصد دارم به جلو بروید و سعی کنید این، فقط به آن را اثبات کند.
00:03:49 پس اکنون که یک سطح پلی استاندارد است.
00:03:53 به طوری که آخرین فرمان است در حال حاضر همه به طور پیش فرض سطوح پلی روشن باشد.
00:03:57 نسخه بیشتر سبک در حال رفتن به تولید می شود.
00:04:00 اگر شما بسیاری از کسانی که وزن نور در صحنه، و
00:04:03 خواهید همه آنها را تبدیل در یک بار، به جای چیدن آنها را یک به یک.
00:04:06 شما می توانید در دستور نوع را انتخاب کنید
00:04:07 اکستروژن، که در واقع از Sel و سپس اکستروژن.
00:04:12 خواهیم دید که همه آن بچه ها در ردیف عقب فقط روشن.
00:04:15 پس ما می تواند اکستروژن تبدیل اگر شما می خواهید برای انجام این کار استفاده کنید.
00:04:20 بنابراین نیازی به استرس بیش از این ویژگی های جدید که شما هرگز نمی دانستند شما نیاز وجود دارد.
00:04:23 شما به راحتی می توانید به طور پیش فرض تبدیل هر اکستروژن بسیار سبک وزن و به یک
00:04:26 polysurface، قبل یا بعد از یک بعدی را ایجاد می کنید.
00:04:30 این حال، اگر این دستورات مختلف مانند چیزی به نظر می رسد شما ترجیح می جلوگیری از مجموع
00:04:33 بعد از آن جلو بروید و تایپ SEL اکستروژن، polysurface را انتخاب کنید، و آن را آسان.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید