خانه / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش مدلسازی ارگانیک راینو : rhino free form curves organic modeling
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش مدلسازی ارگانیک راینو : rhino free form curves organic modeling" توسط تاریخ انتشار:30/08/2016

Drawing free-form curves- The key to organic modeling                               در این فیلم ما را چهار نوع اصلی از منحنی برچسب در کرگدن بررسی می کند. ما اختلافات خود را برجسته، و تا پایان با بهترین برچسب منحنی که شما باید با …

آموزش مدلسازی ارگانیک راینو : rhino free form curves organic modeling

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

Drawing free-form curves- The key to organic modeling

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این فیلم ما را چهار نوع اصلی از منحنی برچسب در کرگدن بررسی می کند.
ما اختلافات خود را برجسته، و تا پایان با بهترین برچسب
منحنی که شما باید با استفاده از هر زمان ممکن، یک منحنی کنترل.
با این حال، قبل از ما شروع، یک یادآوری در اهمیت منحنی برچسب.
ساخت و ساز و ویرایش آنها
اساسا پایه و اساس مدل سازی NURBS.
منحنی تمیز یک سطح تمیز است. شروع کردن با منحنی بسیار اولین بار در اینجا.
این است که به نام منحنی دسته.
این درست مثل شما در Illustrator استفاده کنید.
ما در حال رفتن به برجسته نوار ابزار ترسیم منحنی.
در اینجا دکمه منحنی دسته است.
و به این ترتیب به منظور جلب این تنوع، شما باید کلیک کنید و بکشید، به طوری که دستگیره بیرون می آیند.در غیر این صورت شما را تا پایان با یک نقطه تیز.من رفتن به جلو بروید و منحنی من فقط به پایان رسید را انتخاب کنید، ضربه F10. مشاهده کنید که چگونه سعی کنید من باید مراقب باشید.
در بسیاری از نقاط تیز در این وجود دارد منحنی به هر حال، به خصوص در آغاز و پایان.
بیایید سعی کنید یک بعدی.لیز خوردن بیش از، نقطه به نام اینترپوله این یکی است.
این اساسا اشاره راست بر روی منحنی.
00:01:00 شما می توانید ببینید که چگونه است که به عنوان من این را جلب کند.
00:01:02 این نوع از موثر منحنی در جلو و پشت.
00:01:08 شما همچنین می توانید منحنی برجسته و روشن نقاط کنترل با F10.
00:01:12 و پس از آن نوع را rearranges برخی از این نقاط کنترل، که خوب است.
00:01:16 من به نوبه خود F11 برای تبدیل آن پشت کردن.
00:01:20 و ما می توانیم این را برجسته و پس از آن نوبت نقاط ویرایش اصلی آن پشت در.
00:01:24 اما این نقاط است که هنوز هم در خط هستند.
00:01:27 این می تواند گاهی اوقات به چالش کشیدن را ویرایش کنید.
00:01:29 آن غیر قابل پیش بینی، علت آن را تحت تاثیر قرار می به جلو و عقب.
00:01:32 آمار F11 برای تبدیل آن پشت کردن.
00:01:35 بعد تا طرح است.
00:01:37 من دوست دارم را این، آسان برای استفاده، اما روش بسیار نادرست است.
00:01:41 بنابراین این دکمه است تا اینجا.
00:01:43 بنابراین شما در حال رفتن به کلیک کنید و پس از آن نگه به منظور جلب منحنی.
00:01:48 شما در حال رفتن به کلیک راست برای خروج که به فرمان.
00:01:50 شما در حال رفتن به انتخاب این و روشن کردن نقاط کنترل، دوباره F10.
00:01:52 بنابراین
00:01:55 این نوع از مخلوط تا کمی.
00:01:57 شما در تمام این من انجام بسیاری از پس از ویرایش طراحی اطلاع می دهد.
00:02:02 این بخش مهمی از ایجاد هر چیزی است.
00:02:04 ما قصد داریم به صرف مقدار زیادی از بار ویرایش.
00:02:06 ما بیشتر در مورد آن با یک بعدی صحبت کنید.
00:02:08 بنابراین تا بعد، چیزی است که شما معمولا باید با استفاده از توان، منحنی کنترل.
00:02:15 آن را تا اینجا در نوار ابزار ترسیم منحنی. اجازه دهید که فرمان راه اندازی.
00:02:20 پس این است که ایجاد قفس شما ممکن است
00:02:23 دیده اند زمانی که ما در نقاط کنترل روشن است.
00:02:27 بنابراین حتی اگر این بیت کمی ناراحت کننده و یا با شما نا آشنا،
00:02:29 آن را مشخص و با ارزش زمان و مشکل گرفتن راحت با استفاده از آن.
00:02:32 من قصد دارم به نوبه خود نقاط کنترل تماس با
00:02:34 F10، کسانی که در تمام نقاط من زمانی که رسم آن انتخاب شده ام.
00:02:40 بنابراین اطلاع است نیشگون، هیچ سبب گره خوردن وجود دارد. این بسیار رفت و در آنجا من کلیک.
00:02:44 هیچ شگفتی وجود دارد.
00:02:46 شما همچنین می توانید ویرایش این به راحتی ادامه خواهد داد.
00:02:49 من فقط می تواند با شتاب هر یک از نقاط کنترل، حذف و خلاص شدن از شر.
00:02:51 این نوع از صاف و روان آن را به خارج.
00:02:55 اگر شما می خواهید برای اضافه کردن در یک نقطه کنترل، آن است که بسیار آسان برای انجام.
00:02:57 شما می توانید به ابزار منحنی بروید، سپس بر سر به ویرایش نقطه.
00:03:02 و قرار دادن یک کنترل.
00:03:04 این
00:03:07 شما اجازه می دهد لکه های متعدد را انتخاب کنید، رفتن تا زمانی که شما می خواهید.
00:03:10 بنابراین توجه کنید که همانطور که ما این
00:03:12 نقاط نزدیک با هم، ما قادر به ضبط جزئیات بیشتر.
00:03:15 شما یک جوانه کوچک است.
00:03:17 اما ما می توانیم جزئیات کوچک تنها با داشتن نقاط کنترل را به هم نزدیک کند.
00:03:22 بنابراین اجازه دهید این روکش با ذکر چند کلید.
00:03:25 هر زمان که شما یک منحنی رسم، ساده تر است همیشه بهتر است.
00:03:28 شما می خواهید به استفاده از یک فاصله نزدیک من فقط برای جزئیات بیشتر بحث است.
00:03:32 سعی کنید برای جلوگیری از حلقه. این در واقع آسان برای انجام.
00:03:35 و آن را به ایجاد یک سطح معتبر است.
00:03:38 و همچنین مراقب.
00:03:39 اگر شما کمی درهم و برهم شما در حال رفتن برای پایان دادن به
00:03:41 تا با نقاط کنترل انباشته در بالای هر یک از دیگر.
00:03:44 این هم به علت مشکلات بزرگ است.
00:03:49 حالا که ما انواع مختلف بررسی کرده ایم
00:03:51 منحنی برچسب، آن را خوب است بدانید که هنگامی که ما
00:03:53 قرعه کشی آنها را در یک راه، ما می توانیم در هر یک از روش های دیگر تبدیل کنید و یا آنها را ویرایش کنید.
00:03:57 ما تقریبا همیشه زمان بیشتری را صرف افزایش سرعت یک منحنی از شما صرف ساختن آن است.
00:04:00 و به یاد داشته باشید، بیشتر از سطوح 3D خود را شروع خواهد شد به عنوان منحنی 2D.
00:04:04 بنابراین ساخت و ساز از منحنی پاک و ساده خواهد شد
نتیجه در هندسه 3D پاک و ساده بعد از آن.

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)