Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش مدلسازی ارگانیک راینو : rhino free form curves organic modeling

آموزش مدلسازی ارگانیک راینو : rhino free form curves organic modeling

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

Drawing free-form curves- The key to organic modeling

00:00:00 در این فیلم ما را چهار نوع اصلی از منحنی برچسب در کرگدن بررسی می کند.
00:00:04 ما اختلافات خود را برجسته، و تا پایان با بهترین برچسب
00:00:07 منحنی که شما باید با استفاده از هر زمان ممکن، یک منحنی کنترل.
00:00:10 با این حال، قبل از ما شروع، یک یادآوری در اهمیت منحنی برچسب.
00:00:14 ساخت و ساز و ویرایش آنها
00:00:15 اساسا پایه و اساس مدل سازی NURBS.
00:00:18 منحنی تمیز یک سطح تمیز است. شروع کردن با منحنی بسیار اولین بار در اینجا.
00:00:24 این است که به نام منحنی دسته.
00:00:25 این درست مثل شما در Illustrator استفاده کنید.
00:00:28 ما در حال رفتن به برجسته نوار ابزار ترسیم منحنی.
00:00:30 در اینجا دکمه منحنی دسته است.
00:00:33 و به این ترتیب به منظور جلب این تنوع، شما باید کلیک کنید و بکشید، به طوری که دستگیره بیرون می آیند.
00:00:37 در غیر این صورت شما را تا پایان با یک نقطه تیز.
00:00:38 من
00:00:42 رفتن به جلو بروید و منحنی من فقط به پایان رسید را انتخاب کنید، ضربه F10.
00:00:46 مشاهده کنید که چگونه سعی کنید من باید مراقب باشید.
00:00:47 در بسیاری از نقاط تیز در این وجود دارد
00:00:48 منحنی به هر حال، به خصوص در آغاز و پایان.
00:00:52 بیایید سعی کنید یک بعدی.
00:00:54 لیز خوردن بیش از، نقطه به نام اینترپوله این یکی است.
00:00:57 این اساسا اشاره راست بر روی منحنی.
00:01:00 شما می توانید ببینید که چگونه است که به عنوان من این را جلب کند.
00:01:02 این نوع از موثر منحنی در جلو و پشت.
00:01:08 شما همچنین می توانید منحنی برجسته و روشن نقاط کنترل با F10.
00:01:12 و پس از آن نوع را rearranges برخی از این نقاط کنترل، که خوب است.
00:01:16 من به نوبه خود F11 برای تبدیل آن پشت کردن.
00:01:20 و ما می توانیم این را برجسته و پس از آن نوبت نقاط ویرایش اصلی آن پشت در.
00:01:24 اما این نقاط است که هنوز هم در خط هستند.
00:01:27 این می تواند گاهی اوقات به چالش کشیدن را ویرایش کنید.
00:01:29 آن غیر قابل پیش بینی، علت آن را تحت تاثیر قرار می به جلو و عقب.
00:01:32 آمار F11 برای تبدیل آن پشت کردن.
00:01:35 بعد تا طرح است.
00:01:37 من دوست دارم را این، آسان برای استفاده، اما روش بسیار نادرست است.
00:01:41 بنابراین این دکمه است تا اینجا.
00:01:43 بنابراین شما در حال رفتن به کلیک کنید و پس از آن نگه به منظور جلب منحنی.
00:01:48 شما در حال رفتن به کلیک راست برای خروج که به فرمان.
00:01:50 شما در حال رفتن به انتخاب این و روشن کردن نقاط کنترل، دوباره F10.
00:01:52 بنابراین
00:01:55 این نوع از مخلوط تا کمی.
00:01:57 شما در تمام این من انجام بسیاری از پس از ویرایش طراحی اطلاع می دهد.
00:02:02 این بخش مهمی از ایجاد هر چیزی است.
00:02:04 ما قصد داریم به صرف مقدار زیادی از بار ویرایش.
00:02:06 ما بیشتر در مورد آن با یک بعدی صحبت کنید.
00:02:08 بنابراین تا بعد، چیزی است که شما معمولا باید با استفاده از توان، منحنی کنترل.
00:02:15 آن را تا اینجا در نوار ابزار ترسیم منحنی. اجازه دهید که فرمان راه اندازی.
00:02:20 پس این است که ایجاد قفس شما ممکن است
00:02:23 دیده اند زمانی که ما در نقاط کنترل روشن است.
00:02:27 بنابراین حتی اگر این بیت کمی ناراحت کننده و یا با شما نا آشنا،
00:02:29 آن را مشخص و با ارزش زمان و مشکل گرفتن راحت با استفاده از آن.
00:02:32 من قصد دارم به نوبه خود نقاط کنترل تماس با
00:02:34 F10، کسانی که در تمام نقاط من زمانی که رسم آن انتخاب شده ام.
00:02:40 بنابراین اطلاع است نیشگون، هیچ سبب گره خوردن وجود دارد. این بسیار رفت و در آنجا من کلیک.
00:02:44 هیچ شگفتی وجود دارد.
00:02:46 شما همچنین می توانید ویرایش این به راحتی ادامه خواهد داد.
00:02:49 من فقط می تواند با شتاب هر یک از نقاط کنترل، حذف و خلاص شدن از شر.
00:02:51 این نوع از صاف و روان آن را به خارج.
00:02:55 اگر شما می خواهید برای اضافه کردن در یک نقطه کنترل، آن است که بسیار آسان برای انجام.
00:02:57 شما می توانید به ابزار منحنی بروید، سپس بر سر به ویرایش نقطه.
00:03:02 و قرار دادن یک کنترل.
00:03:04 این
00:03:07 شما اجازه می دهد لکه های متعدد را انتخاب کنید، رفتن تا زمانی که شما می خواهید.
00:03:10 بنابراین توجه کنید که همانطور که ما این
00:03:12 نقاط نزدیک با هم، ما قادر به ضبط جزئیات بیشتر.
00:03:15 شما یک جوانه کوچک است.
00:03:17 اما ما می توانیم جزئیات کوچک تنها با داشتن نقاط کنترل را به هم نزدیک کند.
00:03:22 بنابراین اجازه دهید این روکش با ذکر چند کلید.
00:03:25 هر زمان که شما یک منحنی رسم، ساده تر است همیشه بهتر است.
00:03:28 شما می خواهید به استفاده از یک فاصله نزدیک من فقط برای جزئیات بیشتر بحث است.
00:03:32 سعی کنید برای جلوگیری از حلقه. این در واقع آسان برای انجام.
00:03:35 و آن را به ایجاد یک سطح معتبر است.
00:03:38 و همچنین مراقب.
00:03:39 اگر شما کمی درهم و برهم شما در حال رفتن برای پایان دادن به
00:03:41 تا با نقاط کنترل انباشته در بالای هر یک از دیگر.
00:03:44 این هم به علت مشکلات بزرگ است.
00:03:49 حالا که ما انواع مختلف بررسی کرده ایم
00:03:51 منحنی برچسب، آن را خوب است بدانید که هنگامی که ما
00:03:53 قرعه کشی آنها را در یک راه، ما می توانیم در هر یک از روش های دیگر تبدیل کنید و یا آنها را ویرایش کنید.
00:03:57 ما تقریبا همیشه زمان بیشتری را صرف افزایش سرعت یک منحنی از شما صرف ساختن آن است.
00:04:00 و به یاد داشته باشید، بیشتر از سطوح 3D خود را شروع خواهد شد به عنوان منحنی 2D.
00:04:04 بنابراین ساخت و ساز از منحنی پاک و ساده خواهد شد
00:04:07 نتیجه در هندسه 3D پاک و ساده بعد از آن.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید