Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش کار با متریال و نور راینو : rhino materials lighting

آموزش کار با متریال و نور راینو : rhino materials lighting

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

rhino tutorial architecture  : Understanding materials and lighting

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

00:00:00 در فیلم تمرکز رندر دوم، اجازه دهید کار
00:00:03 در مواد و محل برخی از چراغ در صحنه است.
00:00:05 حال حاضر، تحت ابزار رندر یک ماده وجود دارد
00:00:09 پانل، که دارای بسیاری از ویژگی های خوب در اینجا.
00:00:12 اما ما قصد داریم برای حفظ این بسته است.
00:00:14 و ما در حال رفتن به محل کار در اینجا تحت خواص در سمت راست.
00:00:17 من قصد دارم به شروع به اختصاص برخی از مواد.
00:00:18 من قصد دارم برای شروع کردن با این پس زمینه است.
00:00:20 پس اول من آن را انتخاب کنید.
00:00:22 و در زیر خواص، ما قصد داریم برای رفتن به مواد.
00:00:25 و از آنجایی که
00:00:25 هیچ چیز اختصاص داده شده است، آن را فقط در حال حاضر به طور پیش فرض.
00:00:28 حالا من می خواهم به ترک به طور پیش فرض به تنهایی، و به جلو بروید و فقط کپی که.
00:00:31 و من نیاز به تغییر نام.
00:00:39 و ما فقط این زمینه پاسخ.
00:00:44 بنابراین ما یک کپی از پیش فرض و یکی از ساخته شده
00:00:47 مشکلاتی که به طور پیش فرض بود آن را به رنگ سفید خالص بود.
00:00:50 بنابراین این یک کلمه از هشدار است، ما باید جلوگیری از هر گونه مواد هستند که
00:00:53 سیاه و سفید خالص سفید و یا خالص زیرا آنها فقط در دنیای واقعی وجود ندارد.
00:00:56 یک نمونه از این است که اگر شما یک نور ایجاد یک برجسته.
00:01:00 بنابراین اگر مواد خود را در حال حاضر کاملا سفید، چگونه آن را دریافت کند سبک تر؟
00:01:04 این نمی تواند، و همه چیز شروع به نگاه واقعا عجیب و غریب.
00:01:05 بنابراین، ما در حال رفتن به رفتن به این رنگ در اینجا، و به آن دست کشیدن پایین در مورد یک
00:01:09 سوم از راه.
00:01:10 به محض این که مقدار زیادی از نور بازدید این، آن را روشن سمت راست به بالا.
00:01:13 اما حداقل ما باید برخی از ارزش، به طوری که شما می توانید آن را ببینید.
00:01:19 خوب تنظیمات دیگر ما نوع را به تنهایی ترک.
00:01:21 ما نمی خواهیم به هر گونه بازتاب در
قطره 00:01:23 تماس، در درجه اول به دلیل آن منحنی، و اگر ما
00:01:26 هر گونه بازتاب آن را ممکن است به نوع تبدیل
00:01:28 یک لنز و ما تحریف در وجود دارد.
00:01:31 به طوری که در لایه ای، من قصد دارم برای رفتن
00:01:32 جلو و قفل که ما آن را به طور تصادفی انتخاب نیست.
00:01:35 تا بعد، ما به برخی از مواد بر روی فضاپیمای قرار داده است.
00:01:38 بنابراین من فقط رفتن را به منظور جلب یک جعبه محدوده راست در اطراف آن.
00:01:42 من قصد دارم به بالا رفتن به مواد.
00:01:45 و ما باید برای انتخاب خرید شی اگر آن وجود به طور پیش فرض است.
00:01:48 ما نمی خواهیم به او واگذار مواد لایه، به دلیل
00:01:51 ممکن است ما می خواهید به تغییر اشیاء فردی به مواد مختلف است.
00:01:54 اما، آنها در همان لایه است.
00:01:55 بنابراین این کار بهترین راه با چیدن شی.
00:01:58 بنابراین پیش فرض وجود دارد مواد دوباره اجازه دهید که کپی.
00:02:02 من مواد جدید، در بسیاری از اوقات این اجازه را
00:02:05 شما تایپ می کنید به طور مستقیم به طوری که ما در حال رفتن به باید انجام دهید تغییر نام آمار کشتی.
00:02:07 حالا اجازه دهید چند تغییر،
00:02:10 برای رنگ اجازه دهید من جلو بروید و این کاملا
00:02:14 کمی تیره تر و شاید کمی از رنگ قرمز است.
00:02:17 سعی کنید به نوع فلزی از مواد است.
00:02:20 خوب، برای براقیت، اجازه دهید گرفتن نوار لغزنده
00:02:23 و کشیدن آن را در نیمه راه تا 50٪.
00:02:26 شما نمی خواهید به دریافت بیش از حد براق، بنابراین من باید بازتاب در حدود 20.
00:02:31 در حال حاضر، اگر ما از حالت انتخاب، ما می توانیم کمی از پیش نمایش را ببینید
00:02:36 اگر ما به ارائه شده در نمایش بندر تغییر دهید.
00:02:38 بنابراین ما نیز برخی از چراغ در صحنه به طوری که باعث برخی از تحریفات است.
00:02:41 ما نمی دانیم دقیقا چگونه آن را به نظر می رسد تا زمانی که ما ارائه.
00:02:43 در نهایت من می خواهید به اختصاص یک ماده به شیشه جلو در اینجا
00:02:46 بنابراین من قصد دارم به انتخاب آن، اجازه دهید این تکراری، آن را پاسخ پنجره.
00:02:55 در حال حاضر رنگ نمی خواهد بیش از حد و به همین دلیل مهم
00:02:58 است، من قصد دارم برای تغییر شفافیت پس از آن تقریبا شفاف 100٪.
00:03:03 در واقع، اگر شما دچار مشکل با این
00:03:04 مثلث کوچک، شما می توانید دوبار کلیک کنید.
00:03:05 و سپس، به شما یک فرصت برای وارد کردن اعداد در این زمینه کمی داشته باشد.
00:03:09 پس من آن را 98٪ شفاف.
00:03:11 (صدا)
00:03:11 و سپس، برای براقیت، میل لنگ که تا حدود 90 درصد، و بازتاب، 90٪.
00:03:18 به طوری که به شیشه ای واقعی نزدیک تر است.
00:03:19 بنابراین این پیش نمایش کوچک است که تقریبا ناپدید می شود.
00:03:22 اما خواهد شد که فقط در مورد حق.
00:03:23 در حال حاضر، قبل از اینکه جلوتر برویم، ما در واقع می تواند انجام یک رندر پیش نمایش سریع.
00:03:28 من قصد دارم به چرخش در اطراف و کمی نمایش بیشتر چشمگیر است.
00:03:32 پس این است که درست در کنار عادی ما ارائه.
00:03:34 این یک نسخه سریعتر است. بنابراین آن را به جست و خیز زیادی
00:03:37 از مراحل، و ما نوع از یک تقریب فازی است.
00:03:39 این در واقع بسیار خوب برای دیدن چگونه نور را
00:03:41 به دنبال، و مواد، و اگر شما هر چیزی از دست رفته ام.
00:03:46 بنابراین اجازه دهید نگاهی به عنوان آن را در آینده تا اینجا.
00:03:49 من برآورد این است که احتمالا سه یا
00:03:53 چهار برابر سریعتر از کیفیت و کامل بالا.
00:03:56 خوب، پیش نمایش سریع کمی انجام شده است.
00:03:57 و متوجه تصویر به نظر می رسد راه بهتر، بیشتر از قبل از ما هیچ مواد بود
00:04:01 در همه و هر، بنابراین به طور پیش فرض آن را مانند تخت سفید، بدون بازتاب بود.
00:04:06 برو جلو و بستن این. ما قصد داریم به اضافه کردن نور به صحنه است.
00:04:09 بنابراین، اجازه دهید به یک تور سریع از تمام انواع نور است.
00:04:12 من می خواهم شما را دعوت به استفاده از هرگز
00:04:14 کانون توجه یا نقطه نور، و در اینجا به همین دلیل است.
00:04:17 آنها لامپ که به معنای واقعی کلمه اندازه صفر، به طوری که
00:04:20 این بدان معناست که، حق کردن خفاش آنها از نوع غیر ممکن است.
00:04:23 اما همچنین، شما این تیغ تیز از
00:04:25 سایه همه جا، پس از آن به نظر می رسد قشنگ است.
00:04:28 چه من برای انجام شده است به جای آن، انتخاب این نور مستطیل شکل است.
00:04:32 من قصد دارم به آن را در بالای صفحه نمایش است که آسان تر است.
00:04:36 برای اندازه، من همیشه می خواهم به یک کمی بزرگتر
00:04:38 از جسم. من قصد دارم به آمار پایین کلید Alt.
00:04:41 آن را کمی بزرگتر، گاهی اوقات دو، گاهی سه بار بزرگتر است.
00:04:45 و این بنابراین ما باید نور نرم، اما
00:04:47 همچنین ما برجسته است که در سراسر جسم است.
00:04:50 به نظر می رسد آن ناپدید شد، اما در واقع در
00:04:51 پورت نمایش راست، ما می توانیم آن را در اینجا مشاهده کنید.
00:04:53 این در سطح زمین است، به طور پیش فرض.
00:05:45 و در اینجا نورگیر ما است.
00:05:47 اما در واقع آنچه که من قصد انجام دهید این است پنجره سقفی ترک
00:05:49 به تنهایی و فقط باید این نور ما اضافه شده آن 50٪ است.
00:05:52 خوب، ما در حال رفتن
00:05:56 به انتخاب چشم انداز، مطمئن شوید که نمایش انتخاب پورت است.
00:06:00 بنابراین ما قصد داریم برای انجام یک رندر با کیفیت بالا زیبا و آن را چک کنید.
00:06:05 خوب، رندر در نهایت انجام می شود. آن را به دنبال خیلی خوب است.
00:06:09 یک چند ترفند که بیشتر آن را ممکن است نیاز وجود دارد، اما ما کسانی که به زودی را پوشش میدهد.
00:06:12 بنابراین شما همچنان به یادگیری و تجربه، نگه داشتن
00:06:14 در ذهن یک تجارت کردن ثابت بین روشنایی و مواد وجود دارد.
00:06:18 برای مثال، اگر شما شدت روشنایی دو برابر شود.
00:06:20 اما پس از آن یک ماده ای که به عنوان نیمی
00:06:22 بازتابنده، قبل و بعد از تصاویر را نگاه یکسان است.
00:06:26 این بدان معناست که هر زمانی که شما هر چیزی نیشگون گرفتن و کشیدن،
00:06:28 آماده به ایجاد تنظیمات دیگر را نیز داشته باشد و
00:06:30 رندر نگاه داشتن.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید