Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش راینو : کپی کردن آبجکت با دستور میرور Rhino Mirror

آموزش راینو : کپی کردن آبجکت با دستور میرور Rhino Mirror

Rhino tutorial architecture Modeling – Editing and Transforming

Duplicating objects using the Mirror command

 

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

تا بعد، ما بیش از فرمان Mirror بروید و چگونه به بهترین وجه از آن استفاده کنید.
00:00:03 این دستور مناسب برای هر متقارن است
00:00:05 هندسه آن است که آیا یک منحنی، سطح و یا جامد است.
00:00:07 این هم یک نجات دهنده بزرگ از شما فقط باید
00:00:09 به ساخت نصف و یا حتی یک چهارم از هندسه.
00:00:12 این نیز افزایش دقت از هر نیمه به طور خودکار منطبق طرف دیگر.
00:00:16 ما با این منحنی شروع کردن در اینجا و ما قصد داریم به تلاش یک تنوع کوچک جدید است.
00:00:20 ما قصد داریم برای ثبت تاریخ به عنوان ما را یک آینه،
00:00:22 بنابراین من قصد دارم به کلیک بر روی این دکمه پایین در اینجا، تاریخ ثبت،
00:00:26 انتخاب منحنی و فقط یک آینه ساده
00:00:33 (سر و صدا).
00:00:34 پس از آن از من می پرسی برای یک هواپیما. من یک خط محور در حال حاضر رسم کردم.
00:00:37 که خط قرمز است. بنابراین به نظر می رسد ما آینه اساسی ما است.
00:00:41 هیچ چیز خاص، اما تاریخ ثبت در واقع، آن را ترفند خوب کمی در اینجا.
00:00:47 بنابراین تنها اگر من در اصلی، به روز رسانی کپی کار و باقی می ماند متقارن.
00:00:54 چقدر سرد است؟
00:00:59، کی، یکی از کوچک نوک مرتبط است. من قصد دارم به نوبه خود نقاط کنترل است.
00:01:06 اضافه کردن هر دو طرف با هم
00:01:07 (صدا)
00:01:09 شما یک هشدار از هر چند، آن را به شما می پرسد اگر شما می خواهید برای شکستن تاریخ است.
00:01:12 ما چون ما در حال رفتن به در واقع در این بخش از حرکت می کند.
00:01:15 همچنین تاریخ خود را شکستن اگر شما در زمان
00:01:17 کپی در اینجا در سمت راست و آن را دور نقل مکان کرد.
00:01:19 اما آنچه من می خواهم به شما نشان می دهد نقاط کنترل است.
00:01:21 ما یک درز تیز کردم اینجا.
00:01:24 پس آنچه که من می خواهم به انجام، در بسیاری از اوقات پس از من یک آینه است حذف آن.
00:01:27 من می خواهم به برجسته هر دو، آنها بودند
00:01:29 نقاط مشترک، و فقط ضربه کلید Delete.
00:01:32 و بنابراین ممکن است یک کمی از یک تغییر،
00:01:35 اما در غیر این صورت آن را بسیار محسوس، به ویژه برای یک منحنی های آلی است.
00:01:39 اما در حال حاضر زمانی که من این ساخت به یک سطح مانند در یک انبار یا
00:01:43 اکسترود، من خرج کردن کم و یا یک درز همراه که آن سهیم اند.
00:01:46 پس از آن یک نوک کوچک خوب انجام دهید.
00:01:48 بیایید سعی کنید یکی دیگر از تغییرات از تاریخ ضبط، این بار با یک سطح.
00:01:55 من می خواهم برای انتخاب سطح، که تاریخ مطمئن رکورد است.
00:01:59 آن را می توانید خاموش اگر شما آن را به پایان برساند قبلا.
00:02:03 و سپس ما در حال رفتن به رفتن به تبدیل در منو است.
00:02:06 تقارن، به طوری که این فقط یکی دیگر از تغییرات در آینه است.
00:02:10 پس از آن از من می پرسی خط فرمان. یک لبه را انتخاب کنید، من می خواهم به انتخاب کنید در اینجا.
00:02:14 سپس آن را از من می پرسی برای همان دستور،
00:02:16 که در آن ما زودتر به ایجاد که هواپیما.
00:02:19 تفاوت هر چند با تقارن،
00:02:21 ایجاد آن پیوستن به حق بین وجود دارد که مجبور به
00:02:25 منحنی اولیه به شکل منحرف شود و تبدیل به یک سطح.
00:02:30 بنابراین اگر من در نقاط کنترل از سطح به نوبه خود این خیلی جالب است.
00:02:35 و اندازه گیری این اطراف، و به روز رسانی های طرف دیگر.
00:02:39 در همین حال، این لبه در اینجا این است که حفظ برخی
00:02:42 تداوم، پس از آن باید سمت راست وجود دارد صاف باقی بماند.
00:02:45 که کل هدف از تقارن است.
00:02:49 خوب، اجازه دهید این نتیجه گیری با برخی از هندسه سه بعدی.
00:02:53 من قصد دارم برای رفتن به یک زن و شوهر از لایه های جدید و خاموش کردن یکی از آخرین.
00:02:59 زوم کردن. در اینجا هنر و صنعت فضای لاک پشت ما است.
00:03:03 من قصد دارم به به تغییر جهت به
00:03:05 نمایش دیگری.
00:03:06 من قصد دارم با دوبار کلیک بر روی برچسب در اینجا.
00:03:09 و احتمالا بهترین مکان برای انجام این کار از نظر جلو است.
00:03:13 من می خواهم به انتخاب این چراغ جلو.
00:03:14 ما در واقع می خواهم در یک نمایش را انتخاب کنید و آن را در آینه مشاهده کند.
00:03:17 بنابراین من فقط رفتن به انتخاب چراغ جلو.
00:03:21 و بله، ما در حال رفتن به آینه آینه، بنابراین هیچ جوک لطفا.
00:03:27 خوب، پس قرار بود برای تبدیل آینه و شما
00:03:30 اطلاع با این هندسه بسیار و پیچیدگی آن است.
00:03:35 این تقریبا مهم است که آنها یک خط دسترسی داشته باشید.
00:03:37 من می خواهم که قادر به ضربه محکم و ناگهانی در نقاط پایان.
00:03:40 شما می توانید ببینید اونا به موقعیت بیش در طرف دیگر ضربه محکم و ناگهانی.
00:03:49 بنابراین فرمان Mirror علاوه استفاده از تاریخ و تقارن
00:03:53 هر دو روش بسیار خوبی برای ساخت به سرعت و با دقت تضمین شده است.
00:03:56 تقارن را به شما این توانایی را به
00:03:58 نیشگون گرفتن و کشیدن حالی که از دیدن نتیجه نهایی، اما
00:04:00 آگاه باشید که هنگامی که شما قسمت جدید حرکت به دور از محور تقارن شکسته است.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید