Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش کار با پنل پروپرتیس راینو Properties panel

آموزش کار با پنل پروپرتیس راینو Properties panel

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در این فیلم، ما از پنل Properties کشف و یاد بگیرند که چگونه می توان آن را مورد استفاده برای ارائه بازخورد به هر شی انتخاب شده است.  و سپس ایجاد تغییرات سریع.  اگر آن را به طور پیش فرض باز نمی شود، شما می توانید آن را دریافت کنید  به راحتی با راست کلیک بر روی هر یک از قسمت پانل بخش بالا. کلیک راست کنید در اینجا، این است که در آن شما می خواهم آن را دسترسی داشته باشید.
00:00:16 و سپس آن را جلو و به جای خود، اما در حال حاضر به پایین باز شود.
00:00:19 همینجا. بنابراین من با استفاده از این یکی.
00:00:21 عملکرد این پنل Properties است به
00:00:23 شما یک گزارش کامل در هر چیزی انتخاب می دهد.
اما اگر 00:00:25
00:00:25 چیزی انتخاب نشده باشد، آن را فقط به شما می گوید
00:00:26 در مورد پورت نمای فعلی شما به دنبال در.
00:00:29 بنابراین در حال حاضر، ما متوجه آن می گوید این یک دیدگاه است.
00:00:32 به ما می گوید که در آن دوربین است، که در آن هدف را به دنبال.
00:00:34 و اگر من کمی چرخش کار، شما می توانید ببینید این بچه ها به روز رسانی.
00:00:38 اجازه دهید به جلو و یک شی را انتخاب کنید.
00:00:41 زوم کردن فقط یک کمی، این منحنی را انتخاب کنید.
00:00:44 بنابراین برخی از اطلاعات کسب می کنید این است که آن
00:00:46 در یک لایه خاص است که رنگ، نوع خط، و غیره
00:00:49 و دیگری انتخاب کنید
00:00:51 شی، در اینجا یک polysurface بسته است.
00:00:54 این هم ظرف رادار، به طوری که یک منطقه وجود دارد
00:00:56 در اینجا که در آن شما ممکن است بخواهید آن یک نام بدهید.
00:00:58 فقط در رادار، بنابراین دفعه بعد من به آن شیء است.
00:01:02 نام جمعیت است، به طوری که می تواند بسیار مفید در
00:01:04 پروژه های بزرگ که تعداد زیادی از پیچیده و یا هندسه کثیف.
00:01:08 شما می توانید همه چیز را به نام در صورت نیاز داشته باشد.
00:01:10 نکته جالب دیگر در شما می توانید تغییر دهید، من بدنه را انتخاب کنید.
00:01:13 تراکم isoparm است.
00:01:16 بنابراین این به نظر می رسد کمی پیچیده و شلوغ با تمام این isoparms است.
00:01:19 من می خواهم به ببینید که چگونه این سطح به نظر می رسد، شاید ایده آل تر و تمیز.
00:01:23 فقط برای یک بازخورد کمی طراحی شده است.
00:01:24 من می خواهم به خاموش کردن این isocurve دید.
00:01:28 بنابراین در حال حاضر شما به هیچ کدام از isocurves، فقط لبه نشان می دهد.
00:01:33 بنابراین روش دیگر برای دریافت برخی از بازخورد بزرگ برای طراحی کنید.
00:01:35 تصمیم گیری در طول راه.
00:01:36 حالا اجازه دهید زوم برای این موشک ها. بنابراین این نوع عجیب و غریب است که در اینجا،
00:01:41 من در واقع رنگ اصلاح شده است.
00:01:43 همه آنها در لایه همان است، اما به من گفته
00:01:45 رنگ نمایش به نسبت رنگ لایه های مختلف است.
00:01:48 اما چیزی که من می خواهم به شما نشان می دهد این است که چگونه به این ثابت شده است.
00:01:51 انتخاب کنید همه از این، پایین نگه داشتن کلید Shift + کلیک کنید.
00:01:55 و ما باید این دکمه بازی، این
00:01:58 است که واقعا خوب چون ما در حال رفتن به کلیک کنید بازی.
00:02:00 تا در خط فرمان آن را گفت چه منبع است.
00:02:02 من فقط رفتن به انتخاب کشتی بیش از اینجا. پس ما باید گزینه های
00:02:06 در اینجا است که با آن هماهنگ به دسته های متعدد. مانند، به همین نام را تغییر دهید.
00:02:10 تغییر همان لایه. من فقط رفتن برای گفتن همه چیز.
00:02:14 بنابراین، در حال حاضر آنها منتقل شده است به طوری که آنها را به همان رنگ، همان لایه.
00:02:18 ما می تواند انجام این کار با این پا و همچنین، فقط
00:02:22 جلو و پایین به طوری که من می توانید آن را ببینید، دکمه مطابقت وجود دارد.
00:02:25 انتخاب هر شی، و ضربه درست است. آن را بسیار سریع می رود.
00:02:30 در نهایت، یک راه برای گرفتن برخی وجود دارد
00:02:32 اطلاعات بسیار فنی، اگر شما علاقه مند در این نیست.
00:02:34 شما می توانید این منحنی اصلاحات را انتخاب کنید.
00:02:37 باز هم، این است که در پایین واقع شده است. من در Details کلیک کنید.
00:02:40 بنابراین این به شما می گوید برخی از بیشتر
00:02:42 اطلاعات فنی که شما می توانید در مورد هیجانزده.
00:02:45 این به شما می گوید تعدادی از نقاط کنترل و برخی از ارزش آن.
00:02:50 هنگامی که شما در وسط یک پروژه بسیار پیچیده است، آن را می توانید
00:02:52 آسان برای فراموش که اشیاء، رنگ ها، و لایه استفاده می شود است.
00:02:56 با نگه داشتن گفت و گو خواص قابل مشاهده است، شما یک سریع داشته
00:02:59 راه برای دیدن آن همه چیز هستند و به ایجاد تغییرات.
00:03:01 من به شدت توصیه نگه داشتن آن لنگر انداخت و برای همه از کار خود را باز.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید