Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش مدلسازی راینو سطوح منحنی : Rhino Revolve Rail Revolve

آموزش مدلسازی راینو سطوح منحنی : Rhino Revolve Rail Revolve

Rhino tutorial architecture Modeling: Using Revolve and Rail Revolve to create surfaces

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

 

در این فیلم، ما را پوشش چگونه به تولید سطوح از طریق فرمان می گذرد. خوشبختانه آن را در معنای بسیار بصری است که آن را بسیار آسان برای پیش بینی آنچه که در نتیجه خواهد بود، قبل از شما به پایان برسد. حداقل، معمولا. اجازه دهید یک نگاه.
00:00:11 نخست من می خواهم به شما معرفی به چند
00:00:12 قواعد ساده برای جلوگیری از مشکلات زمانی که شما میچرخد.
00:00:14 ما در حال رفتن به زوم در اینجا.
00:00:16 پس من همیشه توصیه می رسم خط محور، حتی اگر شما فکر نمی کنم شما به آن نیاز دارید.
00:00:23 این اولین چیزی است. دومین چیزی است که ما
00:00:25 رفتن به قرار دادن OSnaps به طوری که این خطوط محور را لمس کند.
00:00:29 اجازه دهید به جلو و انجام سریع می گذرد فقط برای دیدن چگونه کار می کند.
00:00:33 پس من بر روی منوی ایجاد سطحی هستم، این آیکون می گذرد وجود دارد.
00:00:36 و به همین دلیل محور تا دستی است، من در حال حاضر امتیاز خوراکی دارند.
00:00:40 فقط توجه داشته باشید دیگر، آنها باید در نقطه یا پایان است که شما به خوبی عمل می باشد.
00:00:45 بنابراین ما انتخاب دو سر که.
00:00:48 حال حاضر، اگر شما متوجه نشده اند، شما می توانید در واقع آن را شروع می دهد و
00:00:50 پایان دادن زاویه، به طوری که ما می تواند انجام مانند، 1 4 یک چرخند، و یا 1 3، و یا هر.
00:00:54 شما می توانید در درجه دقیق تایپ کنید.
00:00:56 من معمولا فقط تا به اینجا بروید و دایره کامل را انتخاب کنید.
00:00:58 که موجب صرفه جویی در من سه پرسش و پاسخ بعد.
00:01:02 بوم.
00:01:02 است خوب وجود دارد، تمیز میچرخد. حالا اجازه دهید نگاهی به یک مشکل چند چرخد.
00:01:06 این چیزها برای جلوگیری از می باشد.
00:01:09 بنابراین من این نیشگون و سوراخ است.
00:01:11 پس این است که هنگامی که خط بازدید محور، و آن را عمود بر است.
00:01:16 همچنین، شما می تواند کوتاه از محور، بنابراین ما تا پایان با یک کمی از یک سوراخ.
00:01:19 اجازه دهید به جلو و بررسی کنید که از.
00:01:23 تکرار فراغت از تحصیل، انتخاب کسانی که دو نقطه پایان، دایره کامل.
00:01:28 بنابراین اگر طراحی شما مورد نیاز این به صاف باشد، شما در حال حاضر خرج کردن است.
00:01:33 همچنین، در این سمت دیگر، ما باید یک سوراخ.
00:01:36 است که اخبار بد، به خصوص اگر نمونه سازی خود را.
00:01:39 است که فقط اشتباه آماتور. بنابراین، لطفا که نیست.
00:01:43 در نهایت، اگر شما می خواهید برای جلوگیری از این مشکلات ما فقط بحث، من سعی
00:01:47 به دو نقطه آخر ضربه در 90 درجه نسبت به محور.
00:01:52 به طوری که یک مسئله کمی جزئی است، اما شما خواهید دید
00:01:53 یک تفاوت بزرگ هنگامی که شما به سطوح منحنی در آینده در اطراف.
00:01:59 ضربه محکم و ناگهانی در دو نقطه انتهایی، فقط دایره کامل را انتخاب کنید.
00:02:04 دید که در حال حاضر یک لبه صاف وجود دارد، که احتمالا آنچه شما می خواهید.
00:02:07 و این، منحنی پیوسته صاف که در محور است، وجود خواهد داشت
00:02:10 هیچ puckering کم و یا فشار و یا سوراخ آنچه، و کلید است، 90 درجه است.
00:02:16 و کلید آن، حذف این، من نقاط کنترل در، F10 به نوبه خود،
00:02:20 شما همیشه می توانید تأیید کند که این مورد زمانی است که دو نقطه اخیر
00:02:24 در یک ردیف.
00:02:25 اما شما همیشه می توانید آنهایی که دیگر فراتر از دو مورد اول را تغییر دهید.
00:02:28 اما این دو که من برجسته باید
00:02:31 عمود بر، و است که به همه این مشکلات جوانه یا puckering را حل کند.
00:02:35 حالا اجازه دهید ساخت برخی از مسائل، من قصد دارم به نوبه خود بر روی لایه کشتی.
00:02:39 من قصد دارم به زوم کردن، بنابراین شما ممکن است تعجب می دانیم
00:02:43 که کل این بدنه کشتی بیرونی با یک ساخته شده بود میچرخد.
00:02:47 چقدر سرد است.
00:02:49 ما همچنین موتور پایین در اینجا در پایین، می شود گردان که به عنوان خوبی است.
00:02:53 همچنین، نوع چین و چروک خوردن کمی جدید،
00:02:55 ما اشکال اضافی کردم ما می توانیم با هم میچرخد.
00:02:58 اما قبل از من انجام این کار، من به نوعی نشان می دهد می خواهید
00:02:59 شما چگونه من کسانی که فقط در مورد آن علاقه ایجاد شده است.
00:03:01 من می خواهم به بیا اینجا این فضای خالی کمی و فقط جلب یک موتور سریع است.
00:03:06 من می خواهم برای شروع کردن با یک نقاشی منحنی و فقط یک منحنی نقطه کنترل سریع است.
00:03:13 در اینجا نازل موتور من است.
00:03:14 بنابراین به یاد داشته باشید، ما لازم نیست به منحنی های اضافی،
00:03:18 هر زمان که ممکن است، و این است که با استفاده از افست.
00:03:22 من می خواهم به شما یک تنوع کمی را نشان می دهد
00:03:23 از افست که ما چند بار قبل استفاده می شود.
00:03:26 به جای تایپ کردن در یک عدد، من قصد دارم به استفاده Throughpoint عنوان یک گزینه.
00:03:30 این بدان معناست که من فقط می تواند کره چشم هر آنچه که من می خواهم، و یا رفتن هر دو طرف.
00:03:33 که در مورد حق به نظر می رسد به من. تا بعد، من قصد دارم به انجام برخی از منحنی است.
00:03:37 من قصد دارم به استفاده از خط پلی است. بنابراین،
00:03:40 من فقط رفتن را به منظور جلب یک زن و شوهر بخش است.
00:03:43 من پایین نگه داشتن کلید Shift.
00:03:46 در اینجا ما. این مشخصات در خارج وجود دارد.
00:03:48 و در حال حاضر ما نیاز به نوع شکل در داخل.
00:03:50 بنابراین اجازه دهید یکی از کسانی که انجام می دهند. من قصد دارم به ضربه محکم و ناگهانی به این نقطه پایانی.
00:03:55 (سر و صدا)
00:03:57 و سپس ضربه زدن به محور بهترین راه برای انجام این کار است به نوبه خود در عمود.
00:04:01 بنابراین اگر آن را یک خط مستقیم است که واقعی آسان است.
00:04:02 فقط بر روی عمود ضربه محکم و ناگهانی به نوبه خود.
00:04:05 خوب، یک زن و شوهر از خطوط ساده، واقعا متصل نشده است وجود دارد.
00:04:08 بنابراین اجازه دهید انجام این کار.
00:04:10 یکی دیگر از نوک بزرگ، برای ابزار و منحنی، فیله است.
00:04:14 ما پیش از این انجام داده ام.
00:04:15 من قصد دارم به شما یک ترفند عالی را نشان می دهد.
00:04:16 ما در حال رفتن به تغییر شعاع ما را از پنج به صفر است.
00:04:20 بنابراین در حال حاضر زمانی که من این دو منحنی انتخاب کنید، فقط
00:04:22 سازمان دیده بان.
00:04:24 آنها نه تنها به یکدیگر متصل است، اما شما
00:04:26 همچنین می توانید EM در همان زمان پیوستن به.
00:04:28 ما در حال رفتن به سعی کنید که در یک بعدی.
00:04:31 تکرار می کنم که فیله فرمان حق در اینجا، تنها
00:04:34 این زمان ما در حال رفتن به می گویند اضافه کردن برابر بله.
00:04:37 بنابراین اگر کسانی هم تداخل دارند شدند، این امر در حال حاضر
00:04:40 حذف شود و در همان زمان پیوسته است.
00:04:43 باشه؟
00:04:44 بیایید یک بخش کوتاه، به طراحی منحنی رسم.
00:04:47 من فقط نیاز به یک خط سریع از آن نقطه به آن نقطه.
00:04:51 و
00:04:54 ما می توانیم یک جعبه در اطراف قرعه کشی و یا این بچه ها را انتخاب کنید.
00:04:56 و ما می خواهیم به آنها بپیوندید.
00:04:58 بنابراین خط فرمان را بررسی کنید می گوید چهار منحنی را به یکی منحنی باز پیوست شده است.
00:05:03 به طوری که بسیاری از جزئیات، شما می توانید بسیار کمی از اطلاعات را در یک سیر پرتاب.
00:05:06 برو جلو و فقط از فراغت از تحصیل که در حال حاضر. ایجاد سطح می گذرد، استفاده از محور.
00:05:14 و دایره کامل را انتخاب کنید. پس از آن فقط چند خط است
00:05:19 با تیپ که ما بخشی و نه پیچیده ساخته شده است.
00:05:22 من که از راه را با ضربه را حذف کنید.
00:05:24 چیز دیگری که من می خواستم به این نکته اشاره این جزئیات کمی در اینجا، در سمت بود.
00:05:29 این نوع مانند یک درز.
00:05:30 من قصد دارم به شما یک نسخه ی نمایشی سریع را چگونه به انجام
00:05:32 که، پس از آن یک فرایند ساده که در آن ما شاید رسم است.
00:05:36 یکی منحنی بزرگ است. اجازه بازگشت به منحنی نشیمن.
00:05:40 و انجام یکی دیگر از منحنی شکل آزاد.
00:05:42 کسانی که کار بسیار خوب است. من کلیک کنید
00:05:44 راست در مورد وجود دارد و پس از آن آمده است. زوم کردن کمی.
00:05:48 وجود دارد که شما بروید.
00:05:49 در واقع، من یک کمی متفاوت است.
00:05:52 من می خواهم به استفاده از یک دایره است.
00:05:54 و من امیدوارم قادر خواهید بود به ضربه محکم و ناگهانی در اینجا، درست در اواسط باشد.
00:05:56 وجود دارد که شما بروید. و هم همپوشانی دارند.
00:05:59 این یکی کمی ساده تر از کشتی فضایی.
00:06:01 علت که یک مربع بود، این یکی یک دایره واحد است.
00:06:04 بنابراین ما فقط انجام یک دو trims سریع است.
00:06:06 پس اول ما با قطع
00:06:09 قوس، را وارد کنید، و سپس از قسمت دیگر دایره خلاص شدن از شر.
00:06:13 حال حاضر ما فقط تکرار رفتن راه دیگر.
00:06:15 بنابراین اشیاء برش دایره است.
00:06:19 را وارد کنید و از آن قطعه از قوس خلاص شوید.
00:06:23 بنابراین کسانی که در حال حاضر از هم جدا.
00:06:25 من قصد دارم به فقط یک Ctrl + J را، و یا شما می توانید قطعه پازل را ضربه.
00:06:29 و است که می تواند به سرعت می گذشت.
00:06:30 بنابراین شما می توانید نوع تجسم چگونه است که شما نگاه کنید.
00:06:32 ما تا اینجا، و به پایان کار ما بر روی این فضاپیما.
00:06:36 بنابراین، در واقع، من می خواهم برای شروع در این موشک.
00:06:40 این نوع سرد است.
00:06:41 ما در حال رفتن به انتخاب تمام این منحنی های مختلف،
00:06:42 این است که در واقع سه جداگانه.
00:06:45 بسیار خوب، ما مشخصات برای موشک خود را کردم، و پس از آن این
00:06:49 دو دایره جزئیات کمی. من قصد دارم برای رفتن به سطح ایجاد.
00:06:54 انتخاب کنید میچرخد. و فراموش نکنید که به استفاده از جرقه بزند خود را.
00:06:58 این نگاه مانند آنها نسبتا خوب تراز وسط قرار دارد.
00:07:02 انتخاب کنید و سپس دایره کامل.
00:07:05 به طوری که همیشه شگفتی مردم زمانی که آنها منحنی های اضافی را ببینید
00:07:08 فقط پیش رفتن و جان پناه همه در همان زمان.
00:07:12، کی، در حال حاضر اجازه دهید کل بدنه
00:07:14 از کشتی.
00:07:14 من می خواهم به تکرار دستور می گذرد.
00:07:18 توجه کنید که چگونه مفید این محور هستند.
00:07:22 من قادر به ضربه محکم و ناگهانی و نه هر چیزی دیوانه هستم.
00:07:25 دایره کامل.
00:07:27 پس از آن نوع خوب است که چیزی آن قدر بزرگ و
00:07:30 پیچیده در واقع تنها با یک گروه ساده منحنی ساخته شده بود و پس از آن می چرخند.
00:07:35 در نهایت، ما در حال رفتن به نگاهی پسر عموی گذرد،
00:07:38 راه آهن می گذرد.
00:07:40 من فقط رفتن به جلو بروید و فقط حذف این پس از آن در راه است.
00:07:45 پس راه راه آهن می گذرد آثار است که شما
00:07:47 نوع اطراف، نه فقط در یک دایره کامل است.
00:07:50 پس از آن با استفاده از چرخش محور خطی، اما یک مسیر غیر دایره ای.
00:07:54 بنابراین اگر ما تا به آیکون می گذرد، پسر عموی خود را وجود دارد، راه آهن می گذرد.
00:07:58 با راست کلیک کنید.
00:08:00 این می تواند یک کمی روی حیله و تزویر با بسیاری از منحنی های مختلف در اینجا در این صحنه.
00:08:04 بنابراین، آن را می گوید اولین منحنی آن به دنبال یک پروفایل است.
00:08:07 و خواهد بود که این یکی در اینجا. توجه داشته باشید از قبل است.
00:08:10 این هدف قرار دادن محور در 90 درجه، و همچنین یک ساخت و ساز کوچک انجام
00:08:14 خط به مطمئن شوید که آن خوراکی بود سمت راست وجود دارد و همچنین در پایین.
00:08:18 خوب، آن را بعدی برای منحنی راه آهن از من می پرسی.
00:08:22 به طوری که دایره بیرونی است، و در حال حاضر ما آن را محور گردان به من بدهید.
00:08:25 بنابراین در اینجا که در آن ما فقط می توانید در چند نقطه که در محور باشد را انتخاب کنید.
00:08:30 بنابراین بررسی کنید که از. آن را به شکل بسیار دیوانه است.
00:08:33 بنابراین دستورات می گذرد به طور کلی بهترین خود را هنگامی که با استفاده از خط محور کار می کنند.
00:08:38 بنابراین سعی کنید به در عادت ایجاد که محور اول دریافت کنید.
00:08:40 تنها یک خط راست، به طوری هیچ بهانه ای است.
00:08:44 بعد از آن شما می توانید با استفاده از کمک های مدل سازی OSnapping که به منظور بررسی مشخصات
00:08:47 منحنی ضربه محور اگر و که در آن شما می خواهید آن را به ضربه.
00:08:51 چند ثانیه بیشتر به این جزئیات
00:08:53 صرفه جویی شما را ساعت ها جدی دردناک تمیز کردن بعد.
00:08:56 شما نمی خواهید به صرف ساعت تلاش برای رفع بسیاری از، بسیاری از اشتباهات کوچک که
00:09:00 به راحتی می توانید به قطعات دیگر پنهان

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید