Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / مقایسه ابزار های مدلسازی راینو : NURBS surfaces and mesh surfaces

مقایسه ابزار های مدلسازی راینو : NURBS surfaces and mesh surfaces

مقایسه ابزار های مدلسازی راینو : NURBS surfaces and mesh surfaces

در این آموزش ، به مهم ترین ابزار های مدلسازی و مقایسه هر کدام از آنها خواهیم پرداخت ….

 

 

 

 

 

 

 

 

این این فیلم، ما تعریف و بررسی NURBS and curves, simpler اصطلاحات بصری مربوط به سطوح NURB.
00:00:05 که شامل مش گیج کننده مدت است.
00:00:07 که سپس می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای توصیف دو چیز کاملا متفاوت است، اما مرتبط.
00:00:12 ما همچنین می خواهید یک isocurve و آنچه در آن است تلاش برای برقراری ارتباط به ما را تعریف کنیم.
00:00:16 پس من سطح NURB از اوایل استفاده می شود و ساخته شده است این قایق دوست داشتنی.
00:00:23 دو خط بر روی سطح isocurves نامیده می شود، و در نظر گرفته
00:00:27 به شما بازخورد بصری از صافی سطح و پیچیدگی است.
00:00:31 به یاد داشته باشید، یک سطح NURB همیشه بی نهایت صاف، و آن را
00:00:34 بر اساس ریاضی است که برای ایجاد آن استفاده شده است.
00:00:37 همچنین یک فرصت برای تغییر چگالی دارند
00:00:39 از این isocurves اگر آن را فقط ترجیح شخصی شما است.
نمایش 00:00:42 بیایید که در آن است که در اینجا در زیر زبانه خواص قابل تنظیم است.
00:00:46 و من قصد دارم به خم این
00:00:48 تا حدود 30.
00:00:49 بنابراین این فقط منحنی صفحه نمایش بازخورد هستند، آنها انجام
00:00:52 پیچیدگی سطح تغییر نه در همه.
00:00:54 اگر من آن را به عقب به یکی از اصلی،
00:00:56 و سپس من قصد دارم به نوبه خود در نقاط کنترل.
00:01:00 کدام F10 میانبر است.
00:01:02 شما خواهید دید که که یک آرایه بسیار ساده کمی از نقاط است.
00:01:05 که من می توانید استفاده کنید به حرکت و ویرایش کنید. اجازه دهید آن را به عقب برگردانم است.
00:01:09 شما می توانید F11 است.
00:01:11 من قصد دارم به زوم در کمی. شما ممکن است قادر به دیدن این
00:01:13 اما در بسیاری از اوقات کارت گرافیک خود را به شما segmentations کمی را نشان می دهد.
00:01:17 این خواهید بود خطوط مستقیم است.
00:01:19 این چیزی است که یک مش ها نامیده می شود.
00:01:21 که فقط کارت گرافیک خود را در تلاش به منظور جلب چیز به سرعت و
00:01:24 کارآمد که ممکن است، به طوری که صفحه نمایش خود را حفظ خواهد کرد حال حرکت در اطراف هنگامی که شما چرخش.
00:01:29 از هندسه مش، که ما در آینده نگاه متفاوت است که.
00:01:34 پس امیدوارم شما می توانید تفاوت در اینجا ببینید، ما بسیاری از چند ضلعی کردم.
00:01:37 بخش راست، در تعریف هواپیما فردی که همه با هم پیوست.
00:01:44 شما ممکن است این از یک تبدیل داخل کرگدن داشته باشد، اما
00:01:47 معمولا آن را از واردات و یا صادرات برای بسته نرم افزاری دیگری است.
00:01:51 بنابراین ما فقط در سطح NURB به نوبه خود نقاط کنترل ما است.
00:01:53 بیایید سعی کنید تبدیل آنها برای این مش، ضربه F10.
00:01:57 من فقط رفتن برای گرفتن یک نقطه کنترل و کلیک کنید و بکشید.
00:02:01 و شما به سرعت خواهید دید که چرا این یک راه خوب برای مدل یا یک راه خوب برای ویرایش کنید.
00:02:06 بنابراین اجازه دهید سعی کنید برای جلوگیری مش، باید ما.
00:02:09 حالا اجازه دهید
00:02:09 دوباره یکی دیگر از نمونه NURBS. این یکی یک کمی پیچیده تر است.
00:02:13 بنابراین در اینجا.
00:02:14 بنابراین ما فقط در مورد isocurves دادن به شما یک نوع از صحبت
00:02:17 بازخورد، اما تغییر نمی کند به شکل سطح زیرین در همه.
00:02:20 بنابراین این می تواند گیج کننده است، اما من می توانم
00:02:22 تفاوت برجسته فقط با انتخاب این سطح، تبدیل
00:02:25 در نقاط کنترل با F10، و در حال حاضر شما
00:02:28 می توانید ببینید که که یک سطح پیچیده تر است.
00:02:30 حتی اگر آن را به اشتراک می گذارد یک شکل شبیه.
00:02:31 این از شما احتمالا خواهد بود نقاط کنترل بیشتر است
00:02:34 نیاز به انجام هر گونه ویرایش.
00:02:36 پس من فقط می تواند یک یا دو تا از این بچه ها گرفتن.
00:02:39 من ضربه شیفت به انتخاب بیش از یک، من قصد دارم به
00:02:42 اطراف می آیند به نمایش جانبی، و سپس کلیک کنید و بکشید.
00:02:46 بنابراین این ممکن است چیزی است که شما علاقه مند هستند
00:02:47 در اگر شما می خواهید برای قرار دادن جزئیات در مناطق کوچک.
00:02:51 اما احتمالا آن را Overkill برای سطح شما می خواهید برای ایجاد.
00:02:54 بنابراین isocurves شما را به سطح از پیچیدگی سطح را نشان می دهد.
00:02:58 به ویژه هنگامی که آنها در پیش فرض هستید
00:02:59 تنظیم است.
00:03:00 که همیشه چیز خوبی است برای بررسی زمانی که شما برای اولین بار در سطح تولید کند.
00:03:04 شما می توانید حق دور بگویم اگر آن را به نظر می رسد بیش از حد متراکم.
00:03:06 و اگر چه به نظر بیش از حد متراکم، هدف
00:03:07 باید این باشد که سطح خود را به عنوان ساده به عنوان امکان پذیر است.
00:03:10 این بدان معناست که ایجاد آن از کمترین تعداد منحنی ها، و نقاط کنترل.
00:03:14 وقتی که با NURBS و منحنی ها، ساده تر است همیشه بهتر است.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید