Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش فیدبک گرفتن راینو rhino command line status bar

آموزش فیدبک گرفتن راینو rhino command line status bar

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

 

 

rhino   همیشه شما را با انواع ارائه از اطلاعات بازخورد برای کمک به شما کار می کنند. بازخورد ارائه rhino   در وسط بسیاری از دستورات. در این فیلم ما باید یاد بگیرند که در آن برای که نگاه  بازخورد، بنابراین ما دریافت نتایج بیشتر قابل پیش بینی و افزایش دقت است. همچنین آگاه باشید که بسیاری از دستورات را داشته باشد
00:00:14 مراحل متعدد با گزینه های در دسترس در هر مرحله،
00:00:17 پس از آن بسیار آسان است به از دست بر روی برخی از این گزینه در طول راه.
00:00:20 من قصد دارم به طور مستقیم توجه خود را به بالا بسیار.
00:00:21 بسیاری از اوقات ما اطلاعات مفید در این خط فرمان را دریافت کنید.
00:00:25 و گاهی اوقات
00:00:25 افراد نزدیک این راه بیش از حد کوچک است.
00:00:28 من توصیه در مورد سه خط، بنابراین شما می توانید ببینید چه برخی از مراحل پیش از آن.
00:00:32 و نه در مورد گزینه های اشتباه گرفته شود.
00:00:35 در غیر این صورت، شما ممکن است آن را بطور کامل از دست ندهید، و دستور کار نخواهد کرد.
00:00:38 بنابراین اجازه دهید به ساختن چیزی پرش.
00:00:39 من قصد دارم برای رفتن به یک چند ضلعی، و این چیزی است که من کره چشم پاسخ
00:00:43 روش، به این معنی من قصد دارم به واقعا نگرانی نیست
00:00:45 خودم با هر یک از صحت و یا بعد.
00:00:48 ما قصد داریم تا با نوار منحنی ابزار طراحی شروع،
00:00:51 در اینجا ستاره چند ضلعی است.
00:00:52 من قصد دارم برای تعویض این از پیش فرض پنج طرف به 16.
00:00:56 کردم برخی O جرقه بزند، شما متوجه خواهید شد که در بسیار پایین آن را می گوید پایان و نقطه.
00:01:01 که به دنبال کمک. اما تا آنجا که چقدر بزرگ این است، هیچ ایده.
00:01:07 این چیزی است که به نام روش کره چشم.
00:01:08 بیایید بروید و دقیق کمی بیشتر این زمان آینده.
00:01:10 بنابراین ما قصد داریم به انجام چند چیز است.
00:01:12 من قصد دارم به رسم و این با ابعاد خاص،
00:01:14 همچنین من می خواهم شما را به نگاه کردن در اینجا در
00:01:16 خط وضعیت که در آن من با اشاره به، به طوری که به من می دهد
00:01:18 X، مکان y و z و همچنین هر گونه فاصله که من نقل مکان کرد.
00:01:23 بنابراین آن را با ستاره، چند ضلعی، تغییر تکرار
00:01:27 این پنج اندازه، آن را درخواست مرکز.
00:01:30 ما وجود دارد ضربه محکم و ناگهانی است. آن را می خواهد فاصله گوشه.
00:01:34 که 50 برای شعاع اول بود.
00:01:36 تا بعد، آن را می خواهد بداند که در آن است که گوشه ای واقع شده است.
00:01:39 من فقط رفتن به پایین نگه داشتن کلید Shift را پس از آن جرقه بزند تا.
00:01:42 و سپس ما می تواند آن را کره چشم.
00:01:43 اما نه، من قصد دارم به وارد کنید در 20، به طوری
00:01:45 ستاره چند ضلعی بسیار دقیق خود را با پنج طرف وجود دارد.
00:01:49 بیایید سعی کنید به انجام یک کمی از ویرایش توسط
00:01:51 فقط یک چرخش ساده، و سعی کنید برخی از ایده است.
00:01:55 بنابراین ما قصد داریم تا بیش رفتن به نوار ابزار اصلی در اینجا.
00:01:57 این چرخش 2D.
00:01:59 ما قصد داریم به انتخاب ستاره. را وارد کنید آن را بپذیرید.
00:02:03 انتخاب یک مرکز در اینجا.
00:02:05 در حال حاضر، این برای یک نقطه شروع می پرسد. این که واقعا مهم نیست.
00:02:07 شما می توانید در هر نقطه شروع می شود. بنابراین در اینجا از روش کره چشم است.
00:02:09 ما فقط آن را حرکت در اطراف.
00:02:11 من قصد دارم به جلو بروید و فقط در 47 تایپ می کنید،
00:02:13 چون احساس می کنم که رفتن به زاویه مطلوب است.
00:02:16 وجود دارد که شما بروید.
00:02:17 بنابراین، همه چیز انجام شده به عنوان دقیق که ممکن است.
00:02:19 فراموش نکنید که.
00:02:19 شما می توانید چیزهای کره چشم، و سپس مخلوط آن را با
00:02:22 بعد خاص و بازگشت به روش کره چشم.
00:02:25 بنابراین این رویکرد بعدی نوع ترکیبی از هر دو است.
00:02:27 ما در حال رفتن به به بخش ابزار به اینجا بروید و گزینه های ما را بررسی کنید.
00:02:33 بنابراین این نام راهنمایی ابزار مکان نما، بنابراین اگر شما اگر شما
00:02:37 این باز کردن، شما در حال رفتن به آمده تمام راه را نزدیک به پایین.
00:02:39 بنابراین مدلسازی ایدز مکان نما وجود دارد.
00:02:42 و ما فقط رفتن به نوبه خود بسیاری از این است.
00:02:44 OK را بزنید تا بسته شود.
00:02:46 بنابراین برای این مثال، من قصد دارم فقط ساخت یک جعبه.
00:02:49 ضربه محکم و ناگهانی به مرکز.
00:02:50 روشن کردن یک چند بیشتر از این osnaps در، فقط برای تفریح.
00:02:56 این فرمان جعبه. آن را نیز در منوی اصلی.
00:02:59 در حال حاضر، ما باید برخی از گزینه های اینجا که در خط فرمان آمد.
00:03:01 این است که چرا این مهم است که همیشه نگاه کردن وجود دارد.
00:03:03 در غیر این صورت، شما می توانید از دستور شروع و چیزی را از دست.
00:03:05 بنابراین من می خواهم به آن را محور، میزارم روی آن کلیک کنید.
00:03:08 بنابراین این در حال حاضر وسط که کادر، بسیار مفید است.
00:03:13 و با تمام O من جرقه بزند رفتن، شما می توانید به نقطه پایان و یا یک نقطه اواسط ضربه محکم و ناگهانی.
00:03:16 یا در مرکز این دایره در اینجا.
00:03:18 اما توجه کنید، من برای یک ثانیه را متوقف کند.
00:03:20 شما می توانید ببینید که دقیقا چه خوراکی که فقط اتفاق افتاده، آن را پریدن به مرکز.
00:03:24 این 100 واحد دور، و یا 100 کل.
00:03:27 به شما می دهد تمام انواع زاویه، و همچنین آنچه آن را در انتظار،
00:03:30 آن در واقع مایل به انتخاب یک گوشه از پایه یا طول.
00:03:35 به نظر می رسد مثل یک محل خوب، پس بیایید انتخاب وجود دارد.
00:03:37 در حال حاضر ما در حال رفتن به عمودی، و اگر شما
00:03:40 نگاه به دوست مکان نما وجود دارد، آن را می گوید ارتفاع.
00:03:43 که واقعا خوب در اینجا، ما فقط می توانید ضربه وارد کنید و
00:03:45 آن را بعد آخرین استفاده از عرض، اما من قصد دارم برای مطابقت با
00:03:49 ارتفاع این مخروط مرجع.
00:03:52 بنابراین توجه کنید که چگونه آن جرقه بزند بیش از وجود دارد، از ویژگی های واقعا خوب کم است.
00:03:56 ما لازم نیست به آن را در هر نقطه در نزدیکی.
00:03:58 تا زمانی که آن می توانید آن را پیدا کنید، آن را می داند جعبه دارای ساخته شود عمودی.
00:04:02 بنابراین آن را به هر چیزی در صحنه واقعا ضربه محکم و ناگهانی.
00:04:05 برای مناطق بازخورد، آن را تا حد زیادی می تواند
00:04:06 کاهش خطاهای خود را، با ارائه به روز رسانی زمان واقعی است.
00:04:09 آن را نه تنها به شما تا به حال گزینه بگویید، اما
00:04:10 همچنین وضعیت خود را، مانند فاصله فعلی و یا زاویه.
00:04:13 شما نمی خواهد نیاز به استفاده از این بازخورد
00:04:15 ویژگی های نزدیک به عنوان اغلب به عنوان شما راحت تر با rhino  ، اما آنها
00:04:17 همیشه وجود دارد و یک راه بسیار خوبی به منظور بررسی گزینه های خود را قبل از اینکه متعهد.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید