Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش ساخت سالید، مدل سازی راینو : rhino tutorial Making solids primitives

آموزش ساخت سالید، مدل سازی راینو : rhino tutorial Making solids primitives

Rhino tutorial architecture Modeling  3D Solids (AKA Polysurfaces) : Making solids with primitives

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

 

 در این فیلم بعدی، ما یک تور منظره از دستورات جامد ساخته شده است. که به شما اجازه ساخت شکلهای هندسی اولیه به طور مستقیم یا از طریق تک فرمان. نمونه هایی از شکلهای هندسی اولیه شامل کره، مخروط، جعبه ها و بسیاری دیگر. با استفاده از این دستورات نتیجه هندسه است است که دارای یک مشخصه اصلی یک جامد است. بسته شدن. به عبارت دیگر، آن است که به طور کامل بسته خواهد شد و هیچ دهانه یا شکاف داشته باشد.اگر من در اینجا زوم، ما قصد داریم به شروع به ساخت بیش از در سمت چپ. همچنین، من برخی از نقاط حال حاضر راه اندازی پس از آن خواهید همه چیز را به یک کمی سریعتر کردم.
00:00:30 اما مطمئن شوید که اگر شما در حال رفتن به دنبال همراه، شما رو
00:00:32 نقطه O ضربه محکم و ناگهانی، و شما در جامد نوار ابزار ایجاد کنید.
00:00:36 ما با یک جعبه پایه شروع کردن.
00:00:38 فقط به ضربه محکم و ناگهانی هر گوشه ای، در یک زمان.
00:00:42 که همه به آن وجود دارد، اما من می خواهم برای نشان دادن
00:00:43 شما یک ترفند کوچک سرد بر روی این به تنوع.
00:00:46 بنابراین، من قصد دارم به شروع به فرمان است.
00:00:48 در این زمان، من قصد دارم به انتخاب مرکز به عنوان یکی از گزینه های قبل از من شروع به کشیدن.
00:00:52 برو به تقاطع.
00:00:53 و من بیرون کشیدن، من می توانم هر گونه
00:00:56 بعد من می خواهم، اما من قصد دارم به پایین نگه داشتن کلید Shift.
00:00:58 به طوری که شما دو همان است.
00:01:01 X همان و y. در حال حاضر من در حال بالا رفتن به صورت عمودی.
00:01:03 اگر شما در خط فرمان نگاه کنید، ضربه را وارد کنید و یا کلیک راست
00:01:06 بر روی موس، آن را به ارتفاع و عرض به عمق مطابقت.
00:01:10 هر سه یکسان هستند، پس از آن یک مکعب کامل است.
00:01:13 بعد این حوزه است.
00:01:15 من قصد دارم به انتخاب یکی از اولین است که به طور پیش فرض حوزه مرکز شعاع.
00:01:18 ضربه محکم و ناگهانی به مرکز، رفتن کمی. حوزه عمومی.
حرکت 00:01:22 بیایید به همراه elipsoids. این است درست در کنار حوزه واقع شده است.
00:01:27 این کمی بیشتر به چالش کشیدن زیرا آنها بسیاری از محور در اینجا.
00:01:30 ما در واقع مانند چهار نقطه مختلف چیدن.
00:01:32 و
00:01:34 ما در حال رفتن به ساخت یک مخروط سریع، بسیار آسان به نقطه.
00:01:37 شما باید برای ایجاد یک پایگاه و سپس ارتفاع.
00:01:42 فراموش نکنید که شما می توانید در اعداد در تایپ
00:01:43 هر نقطه در طول این فرایند، برای به دست آوردن ابعاد دقیق.
00:01:48 کی، که ساختمان به اندازه کافی، اجازه دهید فقط یک را
00:01:49 نگاهی به برخی از آنهایی که دیگر داریم.
00:01:50 اهرام، مخروط ناقص، سیلندر، لوله، و چنبره.
00:01:56 خوب، اجازه دهید ساخت چند شکلهای هندسی اولیه، در پشت
00:01:59 از turtleboy. به دنبال مانند او نیاز به یک بسته جت.
00:02:03 پس من برخی از اشیاء نقطه های کوچک دیگری را در اینجا.
00:02:06 به من کمک کند. بیایید او را یک مخزن گاز است.
00:02:09 بنابراین ما باید سیلندر اساس ما در حال رفتن به ضربه محکم و ناگهانی است.
00:02:12 بیا تا، بسیار آسان است. تا بعد، من می خواهم به یک کره.
00:02:15 ما در حال رفتن به استفاده از همان ضربه محکم و ناگهانی.
00:02:17 من قصد دارم برای نشان دادن یک مشکل است که بسیار معمول رخ می دهد.
00:02:20 پس به تو نزدیک به لبه، آن شروع به ضربه محکم و ناگهانی همه جا.
00:02:23 اگر شما ضربه کلید Alt
00:02:25 در حالی که شما در حال حرکت، آن را خاموش همه جرقه بزند ای،
00:02:28 فقط نوع از همه چیز را نادیده می گیرد در حالی که آن را در حال برگزار شد.
00:02:33 خوب، در نهایت، اجازه دهید انجام یک ابزار جامد.
00:02:35 ما در حال رفتن به این جزئیات بیشتری دریافت کنید، اما این یک پیش نمایش کوچک خوب است.
00:02:38 ابزار جامد.
00:02:40 ما در حال رفتن به اتحادیه منطقی.
00:02:42 در حال حاضر ما فقط می خواهم این کار را انجام زمانی که طراحی بسیار کامل و مجموعه ای است.
00:02:47 در غیر این صورت من می خواهم به نگه داشتن مدل سازی و اجازه دهید همه چیز فقط با هم تداخل دارند.
00:02:50 من فکر می کنم که یک راه بسیار خوبی برای رفتن است.
00:02:53 اما، با فرض این که کامل است، اجازه دهید انجام اتحادیه.
00:02:56 من را انتخاب کنید دو جسم، کلیک راست، و
00:02:59 در حال حاضر آنها مداوم بسته جامد، درست مثل دو بخش اصلی است.
00:03:04 دستورات ابتدایی جامد آن را بسیار آسان برای ساخت هندسه سریع و تمیز.
00:03:09 اما، شما قطعا می خواهید برای جلوگیری از توقف وجود دارد.
00:03:11 من توصیه ادامه به اضافه کردن جزئیات بیشتر. مانند فیله، chamfers، یا خطوط بخشی.
00:03:15 به منظور ایجاد مدل خود را جالب تر و واقع گرایانه.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید