Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش کار با یونیس واحد راینو Setting measurement units tolerance

آموزش کار با یونیس واحد راینو Setting measurement units tolerance

آموزش کار با یونیس واحد راینو Setting measurement units tolerance

 

 

 

 

در این فیلم ما را با شرایط تعریف
00:00:01 واحد و تحمل و توضیح ارتباط آنها.
00:00:04 متاسفانه، برخی از مردم مدل سازی شروع و فراموش
00:00:07 برای بررسی این دو تنظیمات حیاتی برای
00:00:08 یک پروژه جدید، و یا شاید فقط با استفاده از فایل های شخص دیگری آنها فکر نمی کنم به تیک بزنید.
00:00:12 بعد از آن شما می توانید تا پایان با مشکلات جدی دقت بعد از آن.
00:00:16 گاهی اوقات این اشتباهات می تواند بسیار ذاتی که
00:00:18 محصول نیاز به با تنظیمات مناسب تر بازسازی شود.
00:00:21 بله، من با عرض پوزش به شما بگویم این است، اما گاهی اوقات شما نیاز به بیش از شروع.
00:00:25 پس من شروع کردن
00:00:25 با واحد، این بسیار آسان است.
00:00:27 این اندازه گیری های اساسی مانند اینچ یا میلی متر برای طراحی محصول می باشد.
00:00:30 پا و یا متر برای پروژه های مقیاس بزرگتر.
00:00:33 و آنها در اینجا بر روی منوی Tools گزینه های ذکر شده.
00:00:37 در اینجا واحد ما، در حال حاضر ما در میلی متر است.
00:00:40 اما شما باید یک طیف گسترده ای از گزینه های اینجا.
00:00:42 همه چیز از چیزهای استاندارد به پارسک و سال نوری، اگر شما به آن نیاز دارید.
00:00:47 مطمئن نیستم که چرا. و شما می توانید آن را در هر زمان تغییر دهید.
00:00:50 این بدان معناست که کرگدن از شما می خواهد اگر شما می خواهم به
00:00:52 مقیاس آن، که در این صورت همه چیز باقی می ماند به اندازه سازگار است.
00:00:55 حالا اجازه دهید در تحمل است.
00:00:57 این گیج کننده به برخی از مردم است، اما آن را چیزی بیش از دقت و صحت.
00:01:00 هر عمل آن را خواهد، در حال حاضر، سه رقم اعشار.
00:01:04 که اندازه بسیار کوچک است، و که مربوط به دقت بالا.
00:01:08 من در حال حاضر می خواهم به شما یک تظاهرات را
00:01:09 چگونه این دو تنظیمات می توانید هندسه خود را تحت تاثیر قرار دهد.
00:01:12 بستن پایین.
00:01:13 من قصد دارم به زوم به جزئیات کمی در اینجا.
00:01:17 بنابراین با تحمل مجموعه در سه رقم اعشار، من جلو رفتم و ساخته شده
00:01:22 شعاع 0.4 میلی متری در لبه از بادبان و به نظر می رسد، نه یک مشکل.
00:01:28 این اندازه شعاع که می تواند در تحمل، هیچ مشکلی مناسب است.
00:01:33 پس به پرش به جلو و در منطقه ای که تحمل نگاه
00:01:35 راه خیلی کم بود، بنابراین در اینجا آن را هزار بار تحمل بالاتر است.
00:01:40 پس از آن فقط می توانید جزئیات گرفتن در حدود
00:01:42 این اندازه است.
00:01:43 اما نگاه کنید، ما پیش رفت و شعاع که کمی زیر که مدل شده است.
00:01:48 بنابراین هر زمان که شما این محصول موضوع دیدن تا، انفجار
00:01:51 فیله، شما می دانید که آن را احتمالا یک مسئله تحمل بود.
00:01:54 همانطور که ما در اطراف این شکل آنها ظاهر در همه جا است.
00:01:58 بنابراین راه حلی برای اجتناب از این مشکلات است
00:02:00 به مجموعه ای از تحمل صدا خود را به درستی در ابتدا.
00:02:03 حالا وقتی که شما برای اولین بار راه اندازی کرگدن، به شما این صفحه نمایش چلپ چلوپ کمی اینجا دریافت کنید،
00:02:08 بنابراین فقط برای یکی از قالب های کرگدن که با جسم خود را کار می کند نگاه کنید.
00:02:13 بنابراین شما رو خیلی استاندارد
00:02:14 تنظیمات برای اشیاء بزرگ و اشیاء کوچک است.
00:02:16 در حال حاضر من با استفاده از این یکی.
00:02:19 این می گوید که من میلی متر با سه کردم
00:02:21 رقم اعشار دقت به عنوان تحمل من.
00:02:24 خوب، نوک نهایی در این موضوع،
00:02:27 ساختمان چیزهای به مقیاس و اندازه درست است.
00:02:29 این نوع از نوک شخصی در اینجا است.
00:02:31 بسیاری از مردم فقط مدل سازی شروع و
00:02:34 حتی در مورد اندازه مراقبت
00:02:36 شی، آنها شکل آنها می توانند آن را به بعد در مقیاس.
00:02:38 که به طور بالقوه می تواند باعث مشکلات اگر شما پیدا کردن که شما یک
00:02:40 هزار بار بیش از حد بزرگ و یا خیلی کوچک، و شما باید به مقیاس چیزی.
00:02:44 شما در واقع می تواند یک کمی از جزئیات از دست داده و باعث مسائل تحمل.
00:02:48 بنابراین توصیه من است، قبل از شروع یک پروژه،
00:02:49 تنها چیزی که در فایل به اندازه صحیح قرار داده است.
00:02:53 حتی می توانید، فقط یک جعبه مرزی باشد.
00:02:55 شما می دانید، من مطمئن هستم که چگونه بزرگ این کشتی خواهد بود نیست، اما آن را به تقریبا می شود
00:02:59 12 18 واحد.
00:03:00 بنابراین شما می توانید تنها نادیده گرفت که، و نگه داشتن مدل سازی.
00:03:02 و سپس شما لازم نیست که مسائل محصول تا بعد.
00:03:06 بنابراین واحد و تحمل اغلب اشتباه گرفته یا
00:03:08 نادیده گرفته، اما آنها که سخت است درک واقعا نمی شود.
00:03:11 من پیشنهاد می کنم شما با استفاده از قالب با کرگدن.
00:03:14 این حال، اگر این پروژه انتظار دارد که شما به جزئیات بسیار پیچیده،
00:03:17 سپس با تمام معنی، افزایش تحمل توسط یک عامل از ده.
00:03:20 یکی از نهایی، نوک حیاتی است.
00:03:22 اگرچه شما می توانید تحمل هر تغییر
00:03:24 زمان در کرگدن، این یک راه حل خوب نیست، آن را به راحتی می تواند مشکلات را بدتر کند.
00:03:29 تحمل تغییر تنها اشیاء ایجاد شده از آن نقطه به تاثیر می گذارد.
00:03:33 و آن اشیاء قدیمی تر در همه تغییر دهید.
00:03:35 در این صورت، مشکل بدتر
00:03:37 تحمل مختلف در قطعات مختلف از هندسه.
00:03:40 بنابراین کار را نمی.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید