Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش رندر راینو :تنظیمات نورپدازی Rhino Setting stage lighting

آموزش رندر راینو :تنظیمات نورپدازی Rhino Setting stage lighting

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

Rhino tutorial :Setting the stage for lighting

 

00:00:00 در اولین بار از این از فیلم ها ارائه، ما تمرکز
00:00:02 در حال حاضر در ارائه کار 3D ما در CG تفاسیر.
00:00:05 دو امتیاز در نظر بگیرید.
00:00:07 ارائه یک نوع هنر است و آن طول می کشد بسیاری و بسیاری از تست و افزایش سرعت.
00:00:11 شما قطعا می خواهید برای ارائه در طول دوره پروژه و
00:00:13 همچنین زمان زیادی را در پایان ذخیره به کار بیشتر.
00:00:16 رفتن وجود دارد به تنظیمات بیشتر اینجا که ما می توانیم پوشش است که من نیز
00:00:19 به اشتراک گذاشتن همه از راهنمایی عالی ترین و عالی من، بیش از بسیاری از سال ها توسعه یافته است.
00:00:23 بیایید در رندر نوار ابزار ما به نوبه خود،
00:00:25 است که معمولا باز نمی شود.
00:00:27 من می خواهم به راست کلیک بر روی یک منطقه خالی، نمایش نوار ابزار، در پایین حرکت.
00:00:32 این یک راه طولانی به ارائه است.
00:00:36 است بارگزاری وجود دارد.
00:00:38 من تب گرفتن و حوض آن در اینجا در پایان.
00:00:41 حالا اجازه دهید در مورد این مرحله مجموعه ای صحبت کنید.
00:00:42 در حال حاضر می تواند زمان خوبی برای ارائه نشده است.
00:00:45 از آنجا که ما این فضاپیما در فضا شناور سفید کردم.
00:00:49 پس از آن نسبتا مهم است که نوعی از هواپیما به زمین و یا پس زمینه.
00:00:52 پس از آن تا یک محیط.
00:00:54 یک دلیل این است، آن را سایه و یا بازتاب نشان می دهد گرفتن.
00:00:58 این فقط می تواند نگرانکننده، دیدن چیزی در فضا شناور.
00:01:01 و به نظر می رسد جالب تر، که مبتنی است.
00:01:03 دو راه برای انجام این کار.
00:01:05 اولین روز در این ساخته شده است در سطح زمین است.
00:01:07 بنابراین باز کردن این پنل در اینجا. فقط رفتن به آن را روشن خلاصه.
00:01:10 بنابراین این نوع از هواپیما به زمین مسطح بی نهایت است که خاموش می رود به افق است.
00:01:15 اما من فکر نمی کنم من می خواهم به استفاده از این چون من
00:01:16 می خواهید برای دریافت بسیار کم، و من نمی خواهم برای دیدن که لبه.
به نوبه خود 00:01:19 اجازه دهید که عقب نشینی.
00:01:22 من در حال حاضر یک مجموعه آماده در اینجا. من قصد دارم به نوبه خود بر روی لایه تنظیم.
00:01:26 من زوم کردن، شما می توانید ببینید که دقیقا چه خبر است.
00:01:29 پس از آن این نوع مانند آنچه شما می خواهم در یک استودیو عکاسی را ببینید.
00:01:31 کدام یک بدون درز مقاله است.
00:01:33 و منحنی و خارج از دید.
00:01:34 همچنین گسترش هر دو روش، بنابراین شما خواهد شد که لبه گرفتن نیست.
00:01:38 راه آن ساخته شد در اینجا باید آشکار است.
00:01:40 این فقط یک خط آبی من به خود جلب کرد.
00:01:42 که یک کنترل فرم منحنی نقطه آزاد است، و فقط وری اکسترود.
00:01:46 اجازه می دهد زوم به عقب در.
00:01:47 شما می توانید نوع دید که چرا این را به خوبی کار می کند.
00:01:51 این بهترین است
00:01:52 برای نوع عکس های زاویه پایین.
00:01:56 بنابراین همه چیز چشمگیر تر هستند زمانی که شما در زیر این بخش میانی است.
00:02:01 و بنابراین در اینجا شما را محدود ما را ببینید.
00:02:03 ما نمی خواهیم به چرخش بیش از حد.
00:02:04 من می خواهم به نگه داشتن که زمینه پشت سر ما.
00:02:07 اجازه دهید در مورد دیگر متغیرهای محیطی صحبت کنید.
00:02:10 من قصد دارم به بیش از رفتن به توپ رندر در اینجا.
00:02:12 من قصد دارم به راست کلیک کنید برای دریافت تنظیمات.
00:02:15 بنابراین اولین چیزی که من می خواهم به تغییر نور محیط است.
00:02:18 من قصد دارم به نوبه خود که به سیاه و سفید پس چه که
00:02:21 انجام شده است در حال ایجاد هیچ نوری از اتاق رنس پس از یک فکر می کنم
00:02:25 استودیو عکاسی یک بار دیگر شما می خواهید به
00:02:27 چراغ های اضافی به جز برای آنهایی که شما می خواهید.
00:02:30 من هم رفتن به پس زمینه یک رنگ جامد است که باید سیاه و سفید.
00:02:35 و سپس، برای چراغ ما، ما در حال رفتن به نوبه خود بر روی پنجره سقفی.
00:02:38 بنابراین پنجره سقفی است، فقط به طوری که من خیالی کردم
00:02:40 گنبدی بر فراز آن صحنه خود را ریخته گری نوع درخشش ملایم در همه جا.
00:02:44 بنابراین شما باید نوع فوق العاده سایه های نرم.
00:02:47 بنابراین فقط به روکش.
00:02:48 من کنترل نور با سه تن از این تنظیمات است.
00:02:51 بدون نور محیط.
00:02:52 سیاه به عنوان پس زمینه.
00:02:54 همه نور را از یک نورگیر آینده.
00:02:57 تا بعد، من می خواهم به تغییر اندازه. به طور معمول ترجیح می دهند به سفارشی.
00:03:01 به این ترتیب من می توانید نسبت قفل کنید.
00:03:04 چه که می کند این است، مشاهده پورت پشت سر ما، که به نظر می رسد در
00:03:07 به اندازه، و پس از آن من می توانم تا شماره گیری است که یا پایین.
00:03:12 به طوری که قفل را نگه می دارد و آنها را در اندازه ثابت.
00:03:19 احتمالا آن را دست انداز تا حدود 900.
00:03:21 بنابراین آنجا خواهد بود یک نوع خوب از نگاه صفحه نمایش گسترده.
00:03:24 من از زدن کلید OK انجام یک تنظیم نهایی است.
00:03:27 ما فقط در مورد آماده برای ارائه کنید. مطلع کم، دریافت چشمگیر است.
00:03:32 حتی انجام یک کمی چرخش اگر شما
00:03:34 خواهید، اما مطمئن شوید که قطره پشت می کند در معرض نیست.
00:03:40 خوب، اجازه دهید شروع به رندر و کلیک بر روی آن توپ آبی وجود دارد.
00:03:50 بنابراین اجازه دهید چند دقیقه در حالی که ما ارائه.
00:03:51 چند یادداشت است.
00:03:53 کرگدن است برخی از ساخته شده است در مواد بسیار زیبا و محیط است، اما من فکر می کنم
00:03:56 کار خیلی بهتر به خود ما
00:03:58 مواد به صورت دستی و یادگیری در روند.
00:04:01 اما، با تمام معنی، شما باید به احساس رایگان
00:04:03 کشف کتابخانه های مختلف واقع در بارگزاری ابزارهای نوار ابزار.
00:04:07 ما در حال حاضر تنظیمات محیط زیست ما و پس زمینه در وضعیت خوبی است.
00:04:10 بنابراین ما می توانیم در مورد سایر تنظیمات کلیدی صحبت کنید.
00:04:12 شماره یک است که برای طراحی یک مدل جالب
00:04:15 با مقدار زیادی از جزئیات، که باید شامل لبه پر آن است.
00:04:18 اگر شما تعداد زیادی از لبه های تیز، آن را
00:04:24 مرده به دور است که مدل است
00:04:29 هنوز پایان رسید و یا شما ممکن است یک آماتور.
00:04:35 دو کلید دیگر مواد، و روشنایی است، که ما را پوشش بعدی می باشد.
00:04:37 من قصد دارم این ABIT مطرح و
00:04:38 (نامفهوم)
00:04:38 اجازه پایان رندر.
00:04:39 بسیار خوب، رندر ما finshed است، اجازه می دهد تا نگاهی به.
00:04:41 اولین چیزی که من متوجه است که ما
00:04:42 به هیچ وجه مواد در هر نقطه بسیار نرم حتی روشنایی.
00:04:44 این نتیجه نوع می دهد مانند
00:04:45 یک Mononymic، اما در واقع این چیز خوبی است.
00:04:47 این راه های بزرگ تمرکز صرفا بر روی یک طراحی و شکل است.
00:04:49 این یک استراتژی مشابه با استفاده از تمام کسانی که سیاه و سفید است
00:04:51 لایه ها و پیش نمایش درگاه نمایش در زنگ های خاکستری است.
00:04:53 من این فرم خنثی روش ارائه و همیشه استفاده از
00:04:56 قبل از آن من شروع به تجربه با مواد رنگی بعد.

 

 

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید