Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش مدلسازی راینو : ابزار قدرتمند sub object select

آموزش مدلسازی راینو : ابزار قدرتمند sub object select

Rhino tutorial architecture Modeling –  Modeling- 3D Solids (AKA Polysurfaces)

Utilizing the powerful sub-object select

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

00:00:00 این ویدیو بعدی را پوشش عمدتا یکی دیگر از جدید است، اما
00:00:02 ابزار قطعا بهبود یافته برای ویرایش جامد، به نام زیر شی را انتخاب کنید.
00:00:07 این دستور به خوبی با تمام هندسه است که متشکل از چندین
00:00:10 سطوح که پیوست، اما آنها مجبور به 100٪ بسته شده است.
00:00:14 همانطور که خواهید دید، آن را قطعا اگر کمک می کند تا
00:00:15 سطوح مسطح و با حداقل مناطق کج شده هستند.
00:00:18 همچنین، شما باید سعی کنید برای نجات هر فیله لبه برای بعد از این مرحله از ویرایش.
00:00:22 اول اجازه دهید بررسی برخی از قوانین و کلید.
00:00:26 این کمی مبهم است.
00:00:28 برای انتخاب این لبه ها و یا چهره ما قصد داریم به
00:00:30 استفاده از ترکیبی از Ctrl و Shift را انتخاب کنید.
00:00:35 شما می توانید یا یک لبه یا یک چهره، و یا ترکیبی از را انتخاب کنید.
00:00:39 این بهترین آثار در مناطق مسطح همانطور که قبلا ذکر شده است.
00:00:42 شما می توانید حرکت، مقیاس یا چرخش، هر یک از انتخاب.
00:00:45 زن و شوهر نهایی راهنمایی، پس از تبدیل خود را، بررسی محیط خود را.
00:00:49 اطمینان حاصل کنید که چهره شما نقل مکان کرد چیزی نداشت
00:00:51 در طرف دیگر از جسم.
00:00:53 بسیاری از اوقات شما ریپ، خواهید دید امتداد یا tearings عجیب و غریب.
00:00:56 به طوری که می تواند یک فرصت بزرگ برای متوقف کردن
00:00:58 و خنثیسازی آن، و سعی کنید کار آن را در راه دیگری.
00:01:02 بنابراین اجازه دهید در مورد تفاوت بین لبه ها و چهره صحبت کنید.
00:01:05 بسیاری از اوقات آنها در حال صحبت در مورد همان چیزی.
00:01:08 عنوان مثال در اینجا، شما می خواهید شروع به چیدن برخی از این لبه.
00:01:11 کلیدهای Ctrl + Shift را، شما متوجه این لبه ها تا حدودی شکسته شده است.
00:01:15 یک مشکل نیست، من فقط می تواند نگه دارید تا زمانی که چیدن
00:01:17 ما به تمام راه در سراسر.
00:01:18 که در واقع کار بیش از حد، من قصد دارم به اینجا د را انتخاب کنید.
00:01:20 عوض کن، من قصد دارم به کلیدهای Ctrl و Shift، و درست و مناسب در
00:01:22 وسط آن صورت، پس از آن همان نتیجه، کار بسیار کمتر است.
00:01:26 شما همچنین می تواند اشیاء متعدد انتخاب کنید همچنان که اشاره شد.
00:01:29 بنابراین من می تواند هر دو از آن چهره را انتخاب کنید و حرکت آن.
00:01:32 اما در ابتدا، اجازه دهید در مورد شرایط که در آن کار نمی کند کاملا به عنوان خوب صحبت کنید.
00:01:37 این فرصت خوبی به ذکر است حالت سایه است.
00:01:39 در حال حاضر من از مجموعه نمایش بندر به سایه بان دار کردم.
00:01:42 Ursis
00:01:42 ارائه شده است.
00:01:43 به نظر می رسد کمی متفاوت است زیرا من تمام ISO کردم
00:01:45 منحنی خاموش است، به همین دلیل به نظر می رسد کمی متفاوت است.
00:01:47 اجازه دهید به جلو و پیدا کردن که در آن شما دسترسی به آن را انتخاب کنید.
00:01:50 با اشیاء انتخاب شده، من به پنل Properties بروید،
00:01:53 به سمت پایین، و فقط می گویند منحنی نشان می دهد Surfacized.
00:01:56 فقط از حالت انتخاب است که به طوری که آنها قابل مشاهده نیست.
00:01:59 بنابراین شما احساس بسیار بهتری برای آن کسانی که لبه هستند.
00:02:03 به دنبال در که ظرف رادار بزرگ در سمت چپ، که در واقع یک نامزد بد برای
00:02:07 این دستور.
00:02:08 دلیل بودن آن منحنی ترکیب بسیار در هر جهت است.
00:02:12 بسیار چند لبه اینجا وجود دارد.
00:02:14 و هر جنبش یک علت
00:02:15 بسیاری از اختلالات هندسه اطراف دیگر.
00:02:18 من می خواهم نیست که حتی امتحان کنید.
تمرکز 00:02:19 بیایید در رادار کوچک و زوم در.
00:02:24 در حال حاضر پیش بروید و این یک چهره را انتخاب کنید و
00:02:26 استفاده از صفحه بالا است که در جهت z جاهای تعیینشده.
00:02:32 وجود دارد که شما بروید.
00:02:32 بسیاری از اوقات این می شود د انتخاب پس از حرکت.
00:02:34 این فقط به پیچیدگی سطح بستگی دارد.
00:02:37 پس از آن یک مشکل نیست، شما فقط باید
00:02:38 دوباره انتخاب کنید، و شما می توانید آن را حرکت بالا و دوباره.
00:02:41 به نظر می رسد که زمان آن انتخاب شده باقی ماند.
00:02:44 خوب، که برخی از ویرایش چهره بود.
00:02:45 نه چندان، اما ما قصد داریم به سوئیچ را به لبه ها، و بحث در مورد آن.
00:02:50 این کمی یکپارچهسازی با سیستمعامل موشک برجسته تنها یکی از این لبه.
00:02:54 و یک ابزار عالی برای استفاده در این فرصت در حال حاضر مجموعه ای از جاهای تعیینشده است.
00:02:57 من به نوبه خود به Gumball من در، پس این واقعا مفید است.
00:03:01 من فقط رفتن به لیز خوردن که بیش و ببینید چه اتفاقی می افتد.
00:03:10 حتی برای شروع این بسیار به شدت، اگر شما واقعا می خواهید آن را میکشید تا.
00:03:13 بیایید
00:03:16 نگاه یک گزینه که در آن شما را انتخاب کنید بخش های متعدد در همان زمان.
00:03:19 من در اینجا آمده است.
00:03:19 این نسخه قبلی از پا فرود نهایی است.
00:03:23 اما من آن را نجات داد فقط در مورد من می خواهم که به انجام ویرایش درست مثل این.
00:03:26 من و تو نشان چگونه ما می توانیم تقسیم عددی بر مضرب در حال حاضر انجام
00:03:28 و من را انتخاب کنید هر دو از این، فقط اضافه کردن.
00:03:31 به یاد داشته باشید، ما با استفاده از Ctrl و Shift را انتخاب کنید، بنابراین کلید Shift است
00:03:34 کلیدی برای استفاده از زمانی که شما را بیشتر اضافه کردن به مجموعه.
00:03:37 بیایید آن بچه ها حرکت به بالا. که کار می کند
00:03:41 بسیار خوب است.
00:03:42 توجه ما قصد داریم در همان جهت به عنوان
00:03:43 چهره های مجاور، که در اطراف لبه یا صورت.
00:03:48 بیایید سعی کنید یکی دیگر از کمی مشابه، اجازه دهید سعی کنید به حرکت این چهره بزرگ منحنی، درست
00:03:54 در اینجا، و فقط نوع آن را برای اولین بار بررسی می کند. این رو بسیاری از مسائل در ارتباط است.
00:03:58 من قصد دارم به آن را امتحان کنید. در واقع به نظر می رسید به کار خوب.
00:04:03 هر چند، آن را تحمل یک سوراخ. بنابراین ما باید مراقب چیزهای مانند آن.
00:04:06 باز هم، این یکی از دلایل من در چشم انداز کار در هر زمان ممکن است.
00:04:10 در حال حاضر، این نسخه قبلی هیچ یک از چاله ها و یا چاه پایین پایین.
00:04:14 این در واقع باید خیلی خوب کار می کنند. اجازه دهید فقط این حرکت یک کمی.
00:04:19 هیچ مشکلی وجود ندارد، چرا که سطح از جزئیات تا حد زیادی کاهش می یابد.
00:04:23 بنابراین ما بسیاری از درجه اول در حال حرکت با تبدیل ما انجام می شود.
00:04:25 اجازه دهید به یک گزینه مقیاس سعی کنید در اینجا. دوباره به این ظرف کوچک اصلی است.
00:04:32 من قصد دارم به انتخاب چهره بالای این بخش، و همچنین در پایین.
00:04:38 توجه کنید که چگونه است که توپ آدامس جهش به وسط انتخاب چندگانه.
00:04:41 این خیلی خوب است.
00:04:43 اگر شما از پیش از آن به یاد داشته باشید، این جعبه ها در مقیاس.
00:04:46 بنابراین، من فقط رفتن برای گرفتن و کشیدن آن که راست پایین.
00:04:49 بنابراین، که یک ویرایش کاملا مناسب بود، اما ما هر یک از ندارد
00:04:53 مشکلات که قبلا مورد بحث تا آنجا که به پاره و پاره شدن دو ضلع مجاور.
00:05:00 بنابراین، توانایی ویرایش سطوح پلی پیچیده
00:05:02 یا به پایان رسید مواد جامد می تواند شگفت انگیز زمانی که کار می کند.
00:05:05 که کلید though.00: 05: 07 پس از کمی تمرین شما قادر خواهید بود به نقطه
00:05:09 شرایط زمانی که شما قادر خواهید بود به استفاده از آن به طور موثر.
00:05:11 این وجود، اگر شما فکر می کنم شما می توانید در زمان صرفه جویی، آن است که همیشه ارزش امتحان کنید.

About evermotion3d

Check Also

آموزش رندرگیری راینو : تغییر موقعیت دوربین Tweaking camera position and rendering

 Tweaking camera position and rendering                     …

پاسخ دهید