Home / آموزش نرم افزار / آموزش راینو / آموزش مدلسازی راینو : ابزار قدرتمند sub object select

آموزش مدلسازی راینو : ابزار قدرتمند sub object select

Rhino tutorial architecture Modeling –  Modeling- 3D Solids (AKA Polysurfaces)

Utilizing the powerful sub-object select

آموزش راینو rhino 5 tutorial architecture

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این ویدیو بعدی را پوشش عمدتا یکی دیگر از جدید است، اما
ابزار قطعا بهبود یافته برای ویرایش جامد، به نام زیر شی را انتخاب کنید.
این دستور به خوبی با تمام هندسه است که متشکل از چندین
سطوح که پیوست، اما آنها مجبور به 100٪ بسته شده است.
همانطور که خواهید دید، آن را قطعا اگر کمک می کند تا
سطوح مسطح و با حداقل مناطق کج شده هستند.
همچنین، شما باید سعی کنید برای نجات هر فیله لبه برای بعد از این مرحله از ویرایش.
اول اجازه دهید بررسی برخی از قوانین و کلید. این کمی مبهم است.
برای انتخاب این لبه ها و یا چهره ما قصد داریم به
استفاده از ترکیبی از Ctrl و Shift را انتخاب کنید.
شما می توانید یا یک لبه یا یک چهره، و یا ترکیبی از را انتخاب کنید.
این بهترین آثار در مناطق مسطح همانطور که قبلا ذکر شده است.
شما می توانید حرکت، مقیاس یا چرخش، هر یک از انتخاب.
زن و شوهر نهایی راهنمایی، پس از تبدیل خود را، بررسی محیط خود را.
اطمینان حاصل کنید که چهره شما نقل مکان کرد چیزی نداشت در طرف دیگر از جسم.
بسیاری از اوقات شما ریپ، خواهید دید امتداد یا tearings عجیب و غریب.
به طوری که می تواند یک فرصت بزرگ برای متوقف کردن
و خنثیسازی آن، و سعی کنید کار آن را در راه دیگری.
بنابراین اجازه دهید در مورد تفاوت بین لبه ها و چهره صحبت کنید.
بسیاری از اوقات آنها در حال صحبت در مورد همان چیزی.
عنوان مثال در اینجا، شما می خواهید شروع به چیدن برخی از این لبه.
کلیدهای Ctrl + Shift را، شما متوجه این لبه ها تا حدودی شکسته شده است.
یک مشکل نیست، من فقط می تواند نگه دارید تا زمانی که چیدن ما به تمام راه در سراسر.
00:01:18 که در واقع کار بیش از حد، من قصد دارم به اینجا د را انتخاب کنید.
00:01:20 عوض کن، من قصد دارم به کلیدهای Ctrl و Shift، و درست و مناسب در
00:01:22 وسط آن صورت، پس از آن همان نتیجه، کار بسیار کمتر است.
00:01:26 شما همچنین می تواند اشیاء متعدد انتخاب کنید همچنان که اشاره شد.
00:01:29 بنابراین من می تواند هر دو از آن چهره را انتخاب کنید و حرکت آن.
00:01:32 اما در ابتدا، اجازه دهید در مورد شرایط که در آن کار نمی کند کاملا به عنوان خوب صحبت کنید.
00:01:37 این فرصت خوبی به ذکر است حالت سایه است.
00:01:39 در حال حاضر من از مجموعه نمایش بندر به سایه بان دار کردم.
00:01:42 Ursis
00:01:42 ارائه شده است.
00:01:43 به نظر می رسد کمی متفاوت است زیرا من تمام ISO کردم
00:01:45 منحنی خاموش است، به همین دلیل به نظر می رسد کمی متفاوت است.
00:01:47 اجازه دهید به جلو و پیدا کردن که در آن شما دسترسی به آن را انتخاب کنید.
00:01:50 با اشیاء انتخاب شده، من به پنل Properties بروید،
00:01:53 به سمت پایین، و فقط می گویند منحنی نشان می دهد Surfacized.
00:01:56 فقط از حالت انتخاب است که به طوری که آنها قابل مشاهده نیست.
00:01:59 بنابراین شما احساس بسیار بهتری برای آن کسانی که لبه هستند.
00:02:03 به دنبال در که ظرف رادار بزرگ در سمت چپ، که در واقع یک نامزد بد برای
00:02:07 این دستور.
00:02:08 دلیل بودن آن منحنی ترکیب بسیار در هر جهت است.
00:02:12 بسیار چند لبه اینجا وجود دارد.
00:02:14 و هر جنبش یک علت
00:02:15 بسیاری از اختلالات هندسه اطراف دیگر.
00:02:18 من می خواهم نیست که حتی امتحان کنید.
تمرکز 00:02:19 بیایید در رادار کوچک و زوم در.
00:02:24 در حال حاضر پیش بروید و این یک چهره را انتخاب کنید و
00:02:26 استفاده از صفحه بالا است که در جهت z جاهای تعیینشده.
00:02:32 وجود دارد که شما بروید.
00:02:32 بسیاری از اوقات این می شود د انتخاب پس از حرکت.
00:02:34 این فقط به پیچیدگی سطح بستگی دارد.
00:02:37 پس از آن یک مشکل نیست، شما فقط باید
00:02:38 دوباره انتخاب کنید، و شما می توانید آن را حرکت بالا و دوباره.
00:02:41 به نظر می رسد که زمان آن انتخاب شده باقی ماند.
00:02:44 خوب، که برخی از ویرایش چهره بود.
00:02:45 نه چندان، اما ما قصد داریم به سوئیچ را به لبه ها، و بحث در مورد آن.
00:02:50 این کمی یکپارچهسازی با سیستمعامل موشک برجسته تنها یکی از این لبه.
00:02:54 و یک ابزار عالی برای استفاده در این فرصت در حال حاضر مجموعه ای از جاهای تعیینشده است.
00:02:57 من به نوبه خود به Gumball من در، پس این واقعا مفید است.
00:03:01 من فقط رفتن به لیز خوردن که بیش و ببینید چه اتفاقی می افتد.
00:03:10 حتی برای شروع این بسیار به شدت، اگر شما واقعا می خواهید آن را میکشید تا.
00:03:13 بیایید
00:03:16 نگاه یک گزینه که در آن شما را انتخاب کنید بخش های متعدد در همان زمان.
00:03:19 من در اینجا آمده است.
00:03:19 این نسخه قبلی از پا فرود نهایی است.
00:03:23 اما من آن را نجات داد فقط در مورد من می خواهم که به انجام ویرایش درست مثل این.
00:03:26 من و تو نشان چگونه ما می توانیم تقسیم عددی بر مضرب در حال حاضر انجام
00:03:28 و من را انتخاب کنید هر دو از این، فقط اضافه کردن.
00:03:31 به یاد داشته باشید، ما با استفاده از Ctrl و Shift را انتخاب کنید، بنابراین کلید Shift است
00:03:34 کلیدی برای استفاده از زمانی که شما را بیشتر اضافه کردن به مجموعه.
00:03:37 بیایید آن بچه ها حرکت به بالا. که کار می کند
00:03:41 بسیار خوب است.
00:03:42 توجه ما قصد داریم در همان جهت به عنوان
00:03:43 چهره های مجاور، که در اطراف لبه یا صورت.
00:03:48 بیایید سعی کنید یکی دیگر از کمی مشابه، اجازه دهید سعی کنید به حرکت این چهره بزرگ منحنی، درست
00:03:54 در اینجا، و فقط نوع آن را برای اولین بار بررسی می کند. این رو بسیاری از مسائل در ارتباط است.
00:03:58 من قصد دارم به آن را امتحان کنید. در واقع به نظر می رسید به کار خوب.
00:04:03 هر چند، آن را تحمل یک سوراخ. بنابراین ما باید مراقب چیزهای مانند آن.
00:04:06 باز هم، این یکی از دلایل من در چشم انداز کار در هر زمان ممکن است.
00:04:10 در حال حاضر، این نسخه قبلی هیچ یک از چاله ها و یا چاه پایین پایین.
00:04:14 این در واقع باید خیلی خوب کار می کنند. اجازه دهید فقط این حرکت یک کمی.
00:04:19 هیچ مشکلی وجود ندارد، چرا که سطح از جزئیات تا حد زیادی کاهش می یابد.
00:04:23 بنابراین ما بسیاری از درجه اول در حال حرکت با تبدیل ما انجام می شود.
00:04:25 اجازه دهید به یک گزینه مقیاس سعی کنید در اینجا. دوباره به این ظرف کوچک اصلی است.
00:04:32 من قصد دارم به انتخاب چهره بالای این بخش، و همچنین در پایین.
00:04:38 توجه کنید که چگونه است که توپ آدامس جهش به وسط انتخاب چندگانه.
00:04:41 این خیلی خوب است.
00:04:43 اگر شما از پیش از آن به یاد داشته باشید، این جعبه ها در مقیاس.
00:04:46 بنابراین، من فقط رفتن برای گرفتن و کشیدن آن که راست پایین.
00:04:49 بنابراین، که یک ویرایش کاملا مناسب بود، اما ما هر یک از ندارد
00:04:53 مشکلات که قبلا مورد بحث تا آنجا که به پاره و پاره شدن دو ضلع مجاور.
00:05:00 بنابراین، توانایی ویرایش سطوح پلی پیچیده
00:05:02 یا به پایان رسید مواد جامد می تواند شگفت انگیز زمانی که کار می کند.
00:05:05 که کلید though.00: 05: 07 پس از کمی تمرین شما قادر خواهید بود به نقطه
00:05:09 شرایط زمانی که شما قادر خواهید بود به استفاده از آن به طور موثر.
00:05:11 این وجود، اگر شما فکر می کنم شما می توانید در زمان صرفه جویی، آن است که همیشه ارزش امتحان کنید.

Leave a Reply