دانلود رایگان آموزش مقدماتی زیبراش : پرسپکتیو Using Perspective Floor

آموزش مقدماتی زیبراش zbrush

زیبراش هم مانند هر نرم افزار سه بعدی ساز 3D program دیگر، میتواند اشیاء را به صورت پرسپکتیو perspective نشان دهد تا چیزهایی که به دوربین نزدیک تر هستند، بزرگتر و آنهایی که از دوربین دورتر هستند، کوچکتر دیده شوند. همچنین در زیبراش یک ابزار grid داریم که میتواند در درک فضای سه بعدی، به شما کمک کند…

 

آموزش زیبراش


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مانند هر برنامه دیگر 3D، نرم افزار Zbrush می توانید دیدگاه شبیه سازی به طوری که همه چیز نزدیک
00:00:05 به دوربین بزرگتر و همه چیز به دور از دوربین کوچکتر است.
00:00:09 نرم افزار Zbrush همچنین می توانید شما یک شبکه برای کمک به شما تجسم فضای 3D نشان می دهد.
00:00:12 من قصد دارم برای باز کردن فایل های ورزش برای این فیلم.
00:00:15 من قصد دارم برای مخفی کردن جعبه نور دلیل آن را فقط در راه حق است.
00:00:21 و در حال حاضر اگر شما با کلیک و کشیدن و چرخش، شما خواهید دید که دو نسخه وجود دارد
00:00:25 این مرد فوق العاده به طور متوسط. یکی از آنها است پشت دیگر.
00:00:29 بنابراین با چشم انداز به طور پیش فرض تبدیل شده است، با این دکمه مشخص شده است،
00:00:32 شما خواهید دید که مدل این است که دورتر پشت کوچکتر است، درست مثل آن را در زندگی واقعی است.
00:00:38 با چشم انداز خاموش است، شما خواهید دید که آنها به نظر می رسد به همان اندازه،
00:00:41 حتی اگر یکی دورتر است.
00:00:44 من دوست دارم به نوبه خود چشم انداز در صورت من در تلاش برای مدل از یک مرجع
00:00:47 عکس. از آنجا که عکس چشم انداز، من می خواهم به مدل با چشم انداز در
00:00:52 به منظور کار با دقت.
00:00:55 یک راه برای کمک به تجسم مدل خود را در 3D است با تبدیل بر روی زمین.
00:00:59 این دهید و راست در اینجا.
00:01:01 واقعا فقط یک شبکه است که در پایه مدل خود را نشسته است.
00:01:04 شما می توانید شبکه در هر یک از سه محور با کلیک بر روی نامه های خود را در نوبت
00:01:08 بالای دکمه.
00:01:09 پس از آن نوع از سخت برای دیدن با استفاده از دکمه های روی زمین تبدیل شده است، اما شما می توانید ببینید
00:01:13 یک X، Y و Z در اینجا وجود دارد.
00:01:15 اگر من آن را تغییر دهید به X و پس از آن نوبت از Y، شما می توانید ببینید که ما در حال حاضر یک شبکه را بر روی
00:01:20 سمت. یا اگر شما در Z به نوبه خود، شما یک شبکه در پشت است.
00:01:28 شما حتی می توانید دو شبکه بر روی در یک بار.
00:01:30 شما ممکن است مایل به استفاده از کف اگر شما می خواهید مطمئن شوید که شما با قرار دادن
00:01:33 چیزی در افزایش به طور مساوی فاصله.
00:01:37 چشم انداز و کف دو ویژگی است که می تواند به شما کمک کند تجسم چگونه می خود را
00:01:40 مدل در فضای 3D متناسب.
00:01:42 این واقعا تا به اولویت خود را چگونه می توانید از آنها استفاده کنید، و یا اگر شما از آنها استفاده در همه.
00:01:45 گاهی اوقات آنها فقط می توانید در راه گرفتن، اما بار دیگر آنها واقعا می تواند به شما کمک کند
00:01:48 به جهت دهی در فضای 3D.

ZBrush 4 Essential Training – Understanding the Interface : 05 – Using Perspective and Floor

 

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا