Home / آموزش نرم افزار / آموزش زیبراش / آموزش مدلسازی زیبراش مورف تارگت ZBrush Creating morph targets

آموزش مدلسازی زیبراش مورف تارگت ZBrush Creating morph targets

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

 ZBrush Creating morph targets ابزاری است که تنظیمات یک حجم و یا مدل سه بعدی را ذخیره میکند و شما میتوانید هر وقت که بخواید، آن تنظیمات را روی یک حجم دیگر اعمال کنید.

 

 

آموزش زیبراش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZBrush 4 Essential Training – 04 – Working with Tools : 10 – Creating morph targets

واژک هدف مانند یک نسخه ذخیره شده از مدل خود را که شما می توانید گردند.
00:00:04 این رکورد موقعیت هر یک از راس از مدل خود را و شما را به اجازه می دهد تا پس از آن
00:00:09 جلوه های ویژه گرافیکی بین آن و هر گونه نسخه های اصلاح شده از مدل.
00:00:13 گسترش DemoDog و گسترش هدف جلوه های ویژه گرافیکی پالت فرعی. در StoreMT کلیک کنید.
00:00:19 این مدل در وضعیت فعلی خود را نجات دهد.
00:00:23 حال حاضر، حرکت قلم مو و فقط برخی از پاپ تغییر شکل کلی از سگ.
00:00:27 من می خواهم به ضربه B + M + B به سوئیچ به ابزار Move، و من می خواهم به ضربه X
00:00:31 به نوبه خود در تقارن است.
00:00:46 در حال حاضر در سوئیچ را فشار دهید کلیک کنید.
00:00:49 این حالت مدل زمانی که شما ذخیره می شود بازده هدف برسد.
00:00:54 این نوع مانند شما همیشه می توانید پرش خنثیسازی.
00:00:57 دوباره کلیک کنید برای برگشت به نسخه ویرایش شده.
00:01:00 شما همچنین می توانید بین نسخه های قدیمی و جدید مخلوط کنید.
00:01:03 کشویی جلوه های ویژه گرافیکی اسلاید و تماشای نتیجه.
00:01:07 این می تواند مفید اگر شما می خواهید به انجام ویرایش، اما شما مطمئن هستید که شدید نیست
00:01:11 شما می خواهید تغییر.
00:01:12 تغییرات شدید و بعد از آن شما می توانید شماره گیری تماس بگیرید برای دریافت چیزی است که به نظر می رسد خوب است.
00:01:17 شما حتی می توانید اجرا از نوار لغزنده تماس و گرفتن یک نتیجه اغراق آمیز است.
00:01:22 شما میتوانید هدف های ذخیره شده در یک زمان برسد.
00:01:25 DelMT به پاک کردن حافظه کلیک کنید.
00:01:30 آگاه باشید که شما فقط می توانید تغییر دهید و یا مخلوط اهداف واژک زمانی که دستگاه شما است
00:01:34 سطح زیربخش عنوان آن بود که شما برای اولین بار ذخیره شده هدف برسد.
00:01:38 یک وضعیت که من می خواهم به استفاده از هدف جلوه های ویژه گرافیکی در زمانی که من یک مدل تقسیم کرده اند.
00:01:43 هنگامی که نرم افزار ZBrush به subdivides، آن را نیز کمی شل، پایین ترین زیربخش سطح.
00:01:48 اجازه بدهید من نشان می دهد.
00:01:49 اول، من یک هدف جلوه های ویژه گرافیکی در پایین ترین سطح از زیربخش صرفه جویی.
00:01:55 حال حاضر، من کلیدهای Ctrl + D را به تقسیم مدل چند بار. پس از آن ضربه شیفت + D یک
00:02:00 چندین بار برای رفتن به پایین ترین سطح زیربخش.
00:02:02 من می خواهم به ضربه F، بنابراین ما واضح تر کمی را ببینید.
00:02:06 این ممکن است مانند آن نگاه کنید، اما مدل یک تعریف کمی از دست داده است.
00:02:10 آمار تغییر دهید برای دیدن منظورم چیست.
00:02:15 من با استفاده از جلوه های ویژه گرافیکی اهداف تعریف شده به منظور بازگرداندن از دست داده هر زمان که من تقسیم
00:02:19 که تقسیم.
00:02:21 اهداف شما جلوه های ویژه گرافیکی استفاده خواهد کرد زمانی که شما به ایجاد تغییرات بزرگ به مدل خود را می
00:02:24 و شما فکر می کنم شما ممکن است بخواهید به برگرداندن یا تغییرات تن.
00:02:28 این هم فقط بسیاری از سرگرم کننده را به بازی با.

 

About evermotion3d

Check Also

روش های پیدا کردن و حل مشکلات رایج ریبراش ZBrush files fixing

 آموزش زیبراش ZBrush files Recognizing  fixing  problems                   …

پاسخ دهید