خانه / آموزش نرم افزار / آموزش زیبراش / آموزش مدلسازی زیبراش مورف تارگت ZBrush Creating morph targets
بازدید: 4.5 - "آموزش مدلسازی زیبراش مورف تارگت ZBrush Creating morph targets" توسط تاریخ انتشار:30/07/2016

 ZBrush Creating morph targets ابزاری است که تنظیمات یک حجم و یا مدل سه بعدی را ذخیره میکند و شما میتوانید هر وقت که بخواید، آن تنظیمات را روی یک حجم دیگر اعمال کنید.                         ZBrush 4 Essential Training – 04 – Working with …

آموزش مدلسازی زیبراش مورف تارگت ZBrush Creating morph targets

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

 ZBrush Creating morph targets ابزاری است که تنظیمات یک حجم و یا مدل سه بعدی را ذخیره میکند و شما میتوانید هر وقت که بخواید، آن تنظیمات را روی یک حجم دیگر اعمال کنید.

آموزش زیبراش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZBrush 4 Essential Training – 04 – Working with Tools : 10 – Creating morph targets

واژک هدف مانند یک نسخه ذخیره شده از مدل خود را که شما می توانید گردند.
00:00:04 این رکورد موقعیت هر یک از راس از مدل خود را و شما را به اجازه می دهد تا پس از آن
00:00:09 جلوه های ویژه گرافیکی بین آن و هر گونه نسخه های اصلاح شده از مدل.
00:00:13 گسترش DemoDog و گسترش هدف جلوه های ویژه گرافیکی پالت فرعی. در StoreMT کلیک کنید.
00:00:19 این مدل در وضعیت فعلی خود را نجات دهد.
00:00:23 حال حاضر، حرکت قلم مو و فقط برخی از پاپ تغییر شکل کلی از سگ.
00:00:27 من می خواهم به ضربه B + M + B به سوئیچ به ابزار Move، و من می خواهم به ضربه X
00:00:31 به نوبه خود در تقارن است.
00:00:46 در حال حاضر در سوئیچ را فشار دهید کلیک کنید.
00:00:49 این حالت مدل زمانی که شما ذخیره می شود بازده هدف برسد.
00:00:54 این نوع مانند شما همیشه می توانید پرش خنثیسازی.
00:00:57 دوباره کلیک کنید برای برگشت به نسخه ویرایش شده.
00:01:00 شما همچنین می توانید بین نسخه های قدیمی و جدید مخلوط کنید.
00:01:03 کشویی جلوه های ویژه گرافیکی اسلاید و تماشای نتیجه.
00:01:07 این می تواند مفید اگر شما می خواهید به انجام ویرایش، اما شما مطمئن هستید که شدید نیست
00:01:11 شما می خواهید تغییر.
00:01:12 تغییرات شدید و بعد از آن شما می توانید شماره گیری تماس بگیرید برای دریافت چیزی است که به نظر می رسد خوب است.
00:01:17 شما حتی می توانید اجرا از نوار لغزنده تماس و گرفتن یک نتیجه اغراق آمیز است.
00:01:22 شما میتوانید هدف های ذخیره شده در یک زمان برسد.
00:01:25 DelMT به پاک کردن حافظه کلیک کنید.
00:01:30 آگاه باشید که شما فقط می توانید تغییر دهید و یا مخلوط اهداف واژک زمانی که دستگاه شما است
00:01:34 سطح زیربخش عنوان آن بود که شما برای اولین بار ذخیره شده هدف برسد.
00:01:38 یک وضعیت که من می خواهم به استفاده از هدف جلوه های ویژه گرافیکی در زمانی که من یک مدل تقسیم کرده اند.
00:01:43 هنگامی که نرم افزار ZBrush به subdivides، آن را نیز کمی شل، پایین ترین زیربخش سطح.
00:01:48 اجازه بدهید من نشان می دهد.
00:01:49 اول، من یک هدف جلوه های ویژه گرافیکی در پایین ترین سطح از زیربخش صرفه جویی.
00:01:55 حال حاضر، من کلیدهای Ctrl + D را به تقسیم مدل چند بار. پس از آن ضربه شیفت + D یک
00:02:00 چندین بار برای رفتن به پایین ترین سطح زیربخش.
00:02:02 من می خواهم به ضربه F، بنابراین ما واضح تر کمی را ببینید.
00:02:06 این ممکن است مانند آن نگاه کنید، اما مدل یک تعریف کمی از دست داده است.
00:02:10 آمار تغییر دهید برای دیدن منظورم چیست.
00:02:15 من با استفاده از جلوه های ویژه گرافیکی اهداف تعریف شده به منظور بازگرداندن از دست داده هر زمان که من تقسیم
00:02:19 که تقسیم.
00:02:21 اهداف شما جلوه های ویژه گرافیکی استفاده خواهد کرد زمانی که شما به ایجاد تغییرات بزرگ به مدل خود را می
00:02:24 و شما فکر می کنم شما ممکن است بخواهید به برگرداندن یا تغییرات تن.
00:02:28 این هم فقط بسیاری از سرگرم کننده را به بازی با.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)