آموزش ماسک کردن زیبراش بر اساس حفره و انسداد ZBrush Masking cavity occlusion

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

 در ادامه مبحث painting masks ، باید بگوییم که زیبراش میتواند بر اساس ساختار و استراکچر structure and detail ، آن مدل ، جزئیاتی را بسازد…

آموزش زیبراش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZBrush 4 Essential Training – 04 – Working with Tools : 04 – Masking based on cavity and occlusion

علاوه بر ماسک نقاشی با دست، از ZBrush می توانید ماسک را بر اساس تولید
00:00:05 ساختار و جزئیات از یک مدل.
00:00:07 پوشش های حفره بدان معنی است که نرم افزار Zbrush شناسایی که رئوس یک مدل
00:00:11 چین افسرده در داخل و ترک، و ماسک آنها را به صورت خودکار.
00:00:15 پوشش های انسداد محیط مشابه است، اما آن را ماسک کردن مناطقی که سطح
00:00:18 نزدیک به دیگر سطوح است.
00:00:20 آن را مانند اطراف یک شی با چراغ ها و پوشش قطعات که در آن شی است
00:00:24 سایه روی خود دارد.
00:00:26 بیایید باز کردن DemoRhino به چیزی به کار با، و اجازه دهید نیز
00:00:30 رنگ سفید خالص آن، به طوری که ما می توانیم ماسک با وضوح بیشتری ببینید.
00:00:33 من همچنین می خواهم به افزایش سطح زیربخش چند بار، به طوری که در حال حاضر بیش
00:00:37 جزئیات برای کار با.
00:00:39 تنها با کلیک کردن آن را دو بار باید به اندازه کافی خوب باشد.
00:00:41 بنابراین اجازه دهید پایین به پوشش پالت فرعی.
00:00:45 اولین چیزی که من می خواهم در مورد است حفره پوشش صحبت کنید.
00:00:48 بیایید زوم بر روی کرگدن و شناسایی مناطق در واقع حفره.
00:00:53 یک حفره در هر منطقه که در آن مانند یک افسردگی یا چین دار که در آن وجود دارد
00:00:57 مدل داخل می رود.
00:00:59 بنابراین شما می توانید بر روی زانو و یا مچ پا، یا هر چیز دیگری این است ببینید که در اینجا وجود دارد،
00:01:03 افسردگی به سمت داخل است.
00:01:05 برخی حفره شدید تر از دیگران هستند.
00:01:07 این یکی حق در اینجا در شانه است بسیار عمیق تر از یک حفره، و شما می توانید
00:01:11 کنترل چگونه از ZBrush تفسیر عمق حفره.
00:01:15 شما می توانید با شدت تجربه را به ماسک قوی تر و یا با شدت کمتر.
00:01:20 من قصد دارم به آن را ترک در 10 در حال حاضر، اما پیش بروید و آزمایش با که اگر شما
00:01:23 داشتن هر گونه مسائل با روند پوشش.
00:01:26 یک چیزی که من می خواهم برای باز کردن حفره مشخصات است.
00:01:28 این است که چگونه از ZBrush شما بگویم که چگونه شدید حفره را به قبل از آن را پوشانده است.
00:01:33 من به طور پیش فرض از ZBrush بیش از ماسک فکر می کنم.
00:01:36 پس چه من می خواهم انجام دهید این است به نرم افزار Zbrush به تنها حفره شدید تر نقاب،
00:01:42 و راه شما انجام این کار است شما فقط می تواند نوع بکشید تا حق در اینجا.
00:01:46 با تنظیم منحنی شبیه به این، آن را به این معنی است که یک سطح را به
00:01:49 و حتی بیشتر در حفره قبل از آن پوشانده می شود.
00:01:51 همه حق است، اجازه دهید ماسک کلیک توسط حفره به نتیجه را ببینید.
00:01:55 بنابراین می بینید ZBrush به رفت و در داخل هر زمینه نگاه است که در آن وجود دارد
00:02:00 افسردگی و نقاب آن را خاموش.
00:02:02 حالا اگر ما به حجاری در این، آن مناطق را پوشانده در حال رفتن به آن محافظت شود
00:02:05 درست مثل هر ماسک های دیگر است.
00:02:07 بیایید خنثیسازی آن، و اجازه دهید برای خلاص شدن از آن ماسک و همچنین با هدف قرار دادن
00:02:11 کلیدهای Ctrl + Shift + A را. ماسک های محیط انسداد مشابه است.
00:02:16 در حال حاضر محیط انسداد قرار است در بخش هایی از مدل نگاه کنید و ببینید اگر وجود دارد
00:02:19 سطح دیگری از این مدل است که در این نزدیکی هست.
00:02:23 یکی منطقه ای که آن را واقعا دوست دارد به در نگاه کنید مثل پا است.
00:02:27 بیایید ببینید اگر من می توانم یک نمایش خوب در این است.
00:02:29 این دو پا به یکدیگر نزدیک هستند و احتمالا در سایه
00:02:32 یکدیگر در زندگی واقعی است.
00:02:34 انسداد محیط است که به در آن رابطه نگاه کنید و ماسک کردن مناطق
00:02:38 که در آن یک پا یک سایه در یکی دیگر از بازیگران.
00:02:40 من می خواهم به دست انداز شدت انسداد تا حدود 2 یا 2.5 برای گرفتن نتیجه بیشتر شدید.
00:02:47 تغییر AO ScanDist یا محیط انسداد اسکن از راه دور، می تواند به شما نتایج متفاوتی را.
00:02:53 من می خواهم به آن را به چیزی مثل 0.5.
00:02:58 این است که اساسا در فاصله بین اشیاء به دنبال.
00:03:01 بنابراین بیشتر از راه دور شما می خواهم آن را به مجموعه، دورتر از ZBrush نگاه خواهد کرد
00:03:05 از یک بخشی از مدل به بعد برای دیدن اگر آن را در سایه است.
00:03:10 بنابراین اجازه دهید ببینید چه چیزی ما را دریافت کنید.
00:03:10 من قصد دارم به ضربه ماسک محیط انسداد در حال حاضر.
00:03:13 آگاه باشید که چند ضلعی بیشتر به شما مدل، انسداد دیگر محیط طول می کشد برای محاسبه.
00:03:18 شما معمولا می توانید با نتیجه آزمایش بر روی یک سطح زیربخش پایین تر، و
00:03:22 سپس هنگامی که شما آن را دوست دارم، شما می توانید تا سطح زیربخش و دوباره بپوشانند.
00:03:25 شما یک نتیجه نرم و صاف در سطوح زیربخش بالاتر است، اما آن طولانی تر خواهد شد.
00:03:29 در سطوح پایین تر، شما می توانید با سرعت بیشتری تجربه.
00:03:31 حالا اجازه دهید زوم کردن، ضربه F، و ببینید چه چیزی آن را مانند به نظر می رسد.
00:03:36 پس از آن ممکن است کاملا آشکار آنچه پوشانده شده است.
00:03:40 یکی از راه های به دست آوردن یک حس است که به آن چیزی را اشکار و کلیدهای Ctrl + Shift + A را برای روشن همه چیز.
00:03:45 سپس شما می توانید با چه چیزی تغییر می بینیم، آنچه است که در واقع پوشانده شده است.
00:03:49 برای آوردن ماسک تماس، به سادگی خنثیسازی. کلیدهای Ctrl + Z. به طوری که شما می توانید ببینید، از ZBrush است
00:03:56 بین سطوح متفاوت از شیء پوشانده شده است.
00:04:00 این نوع از شبیه سازی چگونه یک شی می سایه در خود رای دادند.
00:04:03 دلایل بسیاری برای ماسک های حفره و انسداد وجود دارد.
00:04:07 شما ممکن است بخواهید به استفاده از آن برای کمک به رنگ رنگ های تیره تر و شکاف به آنها تکیه تلفظ کردن.
00:04:12 شما ممکن است بخواهید به حجاری خش بر روی سطح از چیزی، اما نگه داشتن زنگ تفریح
00:04:15 مناطق حفاظت شده از آنها را مانند آنها در واقعیت باشد.
00:04:18 من مطمئن هستم که بسیاری دیگر از استفاده های خلاقانه برای سبک پوشش وجود دارد که
00:04:21 نه به آن فکر نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا