آموزش کپی آینه ای گرفتن زیبراش How to Mirror geometry Zbrush

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

آموزش میرور گرفتن در زیبراش Zbrush mirror

 در مدلسازی سه بعدی، خیلی وقت ها پیش میاد که میخواید یک مدل را پشت و رو  flip a model کنید.میتونید آن را از هر سمت کپی بگیرید و بچرخانید.اما این کار وقت گیر هست و روش بهتر آن mirror geometry کپی گرفتن آینه ای میرور است که به راحتی با مشخص کردن یک محور و تعیین فاصله ، انجام میشود …

آموزش زیبراش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ممکن است زمان هایی وجود دارد که شما می خواهید به تلنگر یک مدل از یک طرف به طرف دیگر.
00:00:04 شما می توانید هندسه چپ به راست، جلو به عقب، یا بالا به پایین آینه.
00:00:08 این فرآیند به عنوان ساده به عنوان من ترجیح می دهم، به عنوان آن شامل یک بیت از
00:00:12 یک فرایند میدان، اما در پایان آن را بسیار آسان تر از دوباره مجسمه سازی
00:00:16 چیزی در جهت معکوس.
00:00:18 بیایید باز کردن DemoSoldier.
00:00:20 من نیز به گسترش هندسه و تغییر شکل زیر پالت.
00:00:25 بیایید بزرگنمایی بنابراین ما می توانیم آن را به راحتی کمی بیشتر را ببینید.
00:00:33 بیایید می گویند که ما می خواهیم پد شانه این مرد را بر روی شانه های دیگر است.
00:00:36 نگه دارید کلید Alt و فقط بر روی پد شانه کلیک کنید. که آن را به subtool فعال می سازد.
00:00:40 من در مورد subtools بیشتر در فیلم های بعد صحبت می کنید، اما در حال حاضر آن را نوعی از
00:00:44 مدل در یک مدل.
00:00:46 در حال حاضر، با کلیک بر روی آینه در تغییر شکل زیر پالت.
00:00:50 ما پیغام خطا دریافت می چون از ZBrush می توانید اشیاء را با آینه
00:00:54 سطوح زیربخش.
00:00:55 امیدوارم، Pixologic این رفع در آینده است.
00:00:58 در حال حاضر، ما باید انجام دهیم یک راه حل است.
00:01:00 ما می رویم به حذف تقسیمات اضافی و سپس آنها را به عقب پس از معکوس.
00:01:05 بیایید تا رفتن به هندسه پالت فرعی و کلیک دل پایین تر است.
00:01:10 بنابراین، که سطوح زیربخش پایین برداشته به طوری که فقط یک وجود دارد
00:01:14 سطح زیربخش است.
00:01:15 ما هم اکنون می توانید آینه، و پس از آن ما در کلیک بازسازی Subdiv
00:01:22 هندسه پالت فرعی.
00:01:24 بنابراین، آن را از این دکمه در اینجا است.
00:01:27 بازسازی Subdiv خواهد هندسه تجزیه و تحلیل و اگر پایین تر را ببینید
00:01:31 سطح زیربخش یک بار وجود داشته است. بنابراین، من کلیک کنید که.
00:01:35 شما ممکن است از سوئیچ هندسه به یک سطح پایین تر زیربخش متوجه.
00:01:38 اجازه دهید نگاه تا اینجا. خب، آره، بنابراین ما باید دو سطح تقسیم شده است.
00:01:43 شما پیدا خواهد کرد که آینه یک راه مناسب برای تلنگر همه چیز به جای است
00:01:46 بازآفرینی آنها در طرف دیگر.

ZBrush 4 Essential Training – 04 – Working with Tools : 08 – Mirroring geometry across an axis

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا