Home / آموزش نرم افزار / آموزش زیبراش / آموزش مدلسازی زیبراش : انتقال جزئیات از مدل قدیمی به جدید

آموزش مدلسازی زیبراش : انتقال جزئیات از مدل قدیمی به جدید

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

zbrush modeling Transferring detail model

وقتی که توپولوژی جدیدی برای topology برای مدلتان اصلی تان ساختید، میتوانید به راحتی آن را به پلی مش polygon mesh تبدیل کنید …

آموزش زیبراش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zbrush 4 essential training

08 – Retopology- Making Riggable Models

04 – Transferring detail from the old model to the new

 

00:00:00 هنگامی که توپولوژی جدید شده است در اطراف مدل اصلی ساخته شده است، ما می توانیم تبدیل
00:00:04 آن را به یک مش چند ضلعی.
00:00:06 پس ما می توانیم کوچک بسته بندی مدل جدید در سراسر قدیمی را انتخاب کنید تا جزئیات آن است.
00:00:11 بیایید فایل head_retopo.ztl را باز کنید.
00:00:13 من فقط رفتن به کلیک کنید و کشیدن این را به بوم و رفتن به حالت ویرایش.
00:00:17 بیایید جعبه نور به دور است.
00:00:20 من می خواهم به ضربه F بنابراین ما می توانیم سر پر بر روی صفحه نمایش را ببینید.
00:00:24 حالا اجازه دهید باز کردن Subtool پالت فرعی و مطمئن شوید که ما کردم ZSphere
00:00:29 عنوان subtool فعال است. خوب آن است. خوبه.
00:00:31 حالا اجازه دهید به پایین به توپولوژی و اجازه دهید کلیک کنید ویرایش توپولوژی.
00:00:36 بنابراین در هر زمان شما retopology خود را ذخیره کنید در حال پیشرفت، شما همیشه می توانید رفتن به جایی که
00:00:41 شما با کلیک روی ویرایش توپولوژی با subtool ZSphere فعال مشغول به کار بودند، و
00:00:46 بعد از آن شما می توانید آن را انتخاب کنید و در ادامه به retopologize از هر کجا که شما را ترک کردن.
00:00:50 من به اندازه کافی از آن را انجام داده در حال حاضر به نشان دادن این حال کردم، بنابراین ما فقط رفتن به
00:00:55 از این نقطه ادامه خواهد داد.
00:00:57 باز کردن تطبیقی پوست پالت فرعی.
00:00:59 این کنترل بخش چگونه retopology خواهد شد به یک تبدیل
00:01:04 مدل چند ضلعی استاندارد.
00:01:05 واقعا بدون نیاز به تغییر هر یک از تنظیمات آن را به عنوان به خوبی کار می کند به طور پیش فرض وجود دارد.
00:01:09 همه ما باید انجام دهیم این است کلیک بر میک تطبیقی دکمه پوست.
00:01:12 این کار مانند چیزی تغییر به نظر می رسد نیست، اما اگر شما نگاه کردن در جعبه ابزار، شما می بینید
00:01:17 که یک مدل جدید به نام پوست ZSphere وجود دارد.
00:01:23 قبل از اینکه ما با مقابله، با این حال، اجازه دهید سر اصلی فعال
00:01:27 subtool و پنهان کردن retopology.
00:01:29 بنابراین من می خواهم برای رفتن دوباره به سر اصلی، و اجازه دهید این فعال و
00:01:34 پنهان کردن retopology.
00:01:36 حال حاضر ما نیاز به اضافه چهره به تازگی ایجاد شده به Ztool فعلی به عنوان یک subtool
00:01:42 به منظور محافظت از جزئیات در آن.
00:01:45 بنابراین من می خواهم به پایین در اینجا در subtool و اضافه را کلیک کنید.
00:01:49 ما که مش جدید شتاب خواهد و نگاه کردن در اینجا، و بله، آن را در به عنوان یک subtool به ارمغان آورد.
00:01:55 بنابراین ما می خواهیم مطمئن شوید که این subtool فعال است چرا که این یکی این است که
00:02:00 در حال رفتن به بر روی سر قدیمی پیچیده می شود.
00:02:04 در Subtool پالت فرعی، یک دکمه به نام پروژه همه وجود دارد.
00:02:08 طول می کشد تا subtool فعال و کوچک کاری ادامه داده اند آن را به مطابقت با هر subtools قابل مشاهده است.
00:02:13 بنابراین اجازه دهید که چه اتفاقی می افتد.
00:02:14 در حال حاضر آن را به ما می پرسد اگر ما می خواهیم به پروژه هر گونه اطلاعات polypaint به عنوان خوب،
00:02:20 هر رنگ آمیزی، هر نقاشی.
00:02:22 در این مورد هیچ، من نمی خواهم، چرا که آن را فقط project تمام کسانی که از خطوط
00:02:25 و من واقعا دیگر نیاز خطوط رنگ نیست.
00:02:29 داغ بنابراین من فقط مدل های جدید به قدیمی بینی، بنابراین من برداشت برخی از
00:02:33 بیشتر از آن جزئیات.
00:02:36 بیایید فقط پنهان کردن مدل های قدیمی واقعا سریع و نگاهی به این.
00:02:39 خوب، به طوری که به دنبال خیلی خوب است.
00:02:42 ما می خواهیم به گرفتن اطلاعات و حتی بیشتر، بنابراین اجازه دهید یکی دیگر از زیربخش این سر اضافه کنید.
00:02:47 بنابراین من می خواهم به کلیدهای Ctrl + D را به آن تقسیم یک بار دیگر.
00:02:49 بیایید مطمئن شوید ما باید سر قدیمی قابل مشاهده به طوری که زمانی که ما آن پروژه ما
00:02:55 می توانید اطلاعات بیشتری را دریافت کنید. و آن را از من می خواهد همین. نه، من نمی خواهم
00:03:01 پروژه polypainting.
00:03:02 همه حق است، که سرد است. بنابراین ما می تواند به تقسیم این شبکه جدید را ادامه دهد و
00:03:07 پروژه را به نگه داشتن چیدن جزئیات بیشتر و بیشتر.
00:03:12 در حال حاضر هر یک بار در در حالی که زمانی که طرح خود را به شما یک مشکل. خوشبختانه
00:03:15 ما آن را این زمان ندارد، اما گاهی اوقات چه اتفاقی می افتد در مناطق واقعا تنگ است
00:03:20 چه چیزی شما خواهید دید است که گاهی اوقات مش اشتباه می شود و ZBrush خواهد شد
00:03:24 برخی از رئوس مانند تیراندازی سرتاسر به طرف دیگر، و گاهی اوقات
00:03:29 چیزهای عجیب و غریب اتفاق خواهد افتاد.
00:03:30 بنابراین اگر که اتفاق می افتد، فقط خنثیسازی پروژه همه، و سپس شما فقط می خواهید به
00:03:35 رنگ یک ماسک، فقط پایین نگه Ctrl و رنگ یک ماسک بر هر زمینه که بودند
00:03:39 به شما مشکلات. به این ترتیب زمانی که شما پروژه همه دوباره، این مناطق خواهد بود
00:03:44 نادیده گرفته و تنها منطقه بدون نقاب بینی خواهد شد.
00:03:47 این بدان معناست که شما یک کمی از جزئیات دست بدهد، اما آن را بهتر از
00:03:51 داشتن چیزی است که به طور کامل بی فایده است.
00:03:54 علاوه بر retopologizing یک مدل، پروژه همه ویژگی در ZBrush می تواند
00:03:59 مورد استفاده در همه نوع شرایط برای به دست آوردن یک مدل را انتخاب کنید تا جزئیات و فرم از دیگری است.
00:04:05 این می تواند مورد استفاده قرار گیرد به شکل لباس به اطلاعات به شکل و یا انتقال رنگ از
00:04:09 یک شی به دیگری. این واقعا تنها توسط تصورات خود را محدود.

About evermotion3d

Check Also

روش های پیدا کردن و حل مشکلات رایج ریبراش ZBrush files fixing

 آموزش زیبراش ZBrush files Recognizing  fixing  problems                   …

پاسخ دهید