Home / آموزش نرم افزار / آموزش زیبراش / آموزش کار با سابدیویژن لول زیبراش Zbrush subdivision levels

آموزش کار با سابدیویژن لول زیبراش Zbrush subdivision levels

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

آموزش نحوه مدیریت Subdivision Levels ها در زیبراش

یکی از مهم ترین قسمت های مدلسازی بهینه در زیبراش ، مدیریت روی تعداد سطوح است. در این آموزش ، نحوه مدیریت روی subdivision  را تمرین خواهیم کرد…

 

آموزش زیبراش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زیربخش یکی از ویژگی های اصلی نرم افزار Zbrush که اجازه می دهد تا شما را به حجاری پیچیده است
00:00:04 جزئیات بر روی مدل های خود را.
00:00:06 آن را تجزیه می مش چند ضلعی به چند ضلعی کوچکتر و کوچکتر.
00:00:09 با توجه به منابع کامپیوتر شما، شما می توانید میلیون ها چند ضلعی در یک مدل واحد داشته باشد.
00:00:15 اجازه دهید باز کردن پروژه SuperAverageMan.
00:00:18 پس من فقط می خواهم برای رفتن به هندسه پالت فرعی.
00:00:21 ما می توانید در تمام تنظیمات زیربخش ما اینجا نگاه کنید.
00:00:23 از آن است، این مدل در حال حاضر دارای دو سطح زیربخش.
00:00:26 ما فقط می توانید گرفتن نوار لغزنده را به از طریق آنها.
00:00:29 شما می بینید که یک چگالی کمتر است و از سوی دیگر کمی بالاتر است.
00:00:34 این در واقع چهار برابر متراکم.
00:00:37 شما همچنین می توانید حرکت بالا و پایین را از طریق سطوح زیربخش خود را بدون رفتن به این پالت.
00:00:42 شما میتوانید Shift + D را ضربه به پایین و یا فقط D ضربه به بالا رفتن سطح زیربخش.
00:00:49 گاهی اوقات می توان به نوبه خود در PolyFrame به دیدن چند ضلعی خود را به راحتی مفید است.
00:00:53 کلیدهای Shift + F به نوبه خود که در.
00:00:55 بنابراین در حال حاضر اگر من به پایین سطح زیربخش، شما می توانید که با وضوح بیشتری ببینید.
00:00:59 من می خواهم PolyFrame به خاموش کردن حال،
00:01:02 Shift + F را. جزئیات که شما بر روی یک مدل حجاری تنها می تواند به عنوان جریمه به عنوان مش متراکم است باشد.
00:01:08 اگر من در زوم و حجاری، شما ببینید که ما در حال هل دادن چند ضلعی بزرگ فقط around–
00:01:12 زیادی نیست کنترل خوب است.
00:01:14 من می خواهم به افزایش سطح زیربخش به بالاترین یکی از. حال حاضر، ما
00:01:19 ایجاد سطوح زیربخش حتی بیشتر را با کلیک کردن تقسیم می شوند.
00:01:23 هر بار که ما این کار را انجام تجزیه هر چند ضلعی را به چهار چند ضلعی کوچکتر است.
00:01:29 حالا که مش بسیار متراکم تر، ما می توانیم جزئیات ظریف حجاری.
00:01:32 من می خواهم به کوچک شدن برس پایین به طوری که ما که کنترل بهتر و
00:01:35 زوم در کمی.
00:01:42 یکی از چیزهایی که در مورد سطح زیربخش است که شما می توانید حجاری خوب
00:01:45 جزئیات را در یک سطح زیربخش بالا و پس از آن اگر می خواهید مطمئن واقعا گسترده
00:01:49 تغییرات گسترده، شما می توانید به سطح زیربخش پایین تر بروید، تغییر اشیاء،
00:01:54 و همه از جزئیات ریز هنوز هم وجود خواهد داشت زمانی که شما دوباره تقسیم.
00:01:57 من می خواهم برای گرفتن این و فقط قطره تمام راه را به پایین ترین سطح زیربخش.
00:02:01 من می خواهم برای افزایش اندازه قلم مو من و فقط برخی از تغییرات واقعا بزرگ به را
00:02:06 شکل بدن است.
00:02:07 من ضربه D چند بار به بالا به بالاترین سطح زیربخش.
00:02:17 توجه کنید که چگونه همه جزئیات دقیق هنوز هم وجود دارد، اما آن را مطابق با شکل جدید.
00:02:22 اگر معلوم است که شما واقعا به عنوان بسیاری از تقسیمات نیاز نیست که شما ساخته شده است،
00:02:26 شما می توانید آنهایی که بالاتر را حذف کنید.
00:02:27 تا به بالاترین سطح زیربخش که شما می خواهید برای حفظ رفتن، اجازه دهید بگویم 4
00:02:31 و به شما ضربه دل عالی.
00:02:33 این فقط رفتن به حذف سطح زیربخش بالاتر است.
00:02:35 شما همیشه می تواند دوباره تقسیم به دوباره ایجاد آن است.
00:02:38 شما همچنین می توانید سطح زیربخش پایین را حذف کنید.
00:02:41 بنابراین اجازه دهید بگویم کمترین یکی که من می خواهم برای حفظ سطح 2 است.
00:02:43 اگر من ضربه دل پایین، در حال حاضر به پایین ترین سطح زیربخش که ما داشته باشد.
00:02:50 توانایی به ایجاد تنظیمات بر روی هر سطح و این تغییرات به روز رسانی چه
00:02:54 اتفاق می افتد در سطوح دیگر یکی از ویژگی های قدرتمند ترین در ZBrush است.
00:02:58 این به شما آزادی می دهد برای ایجاد تغییرات بزرگ را به یک مدل در سطح پایین و بدون
00:03:02 از دست دادن جزئیات در سطوح بالا.

ZBrush 4 Essential Training – 04 – Working with Tools : 02 – Working with subdivision levels

About evermotion3d

Check Also

روش های پیدا کردن و حل مشکلات رایج ریبراش ZBrush files fixing

 آموزش زیبراش ZBrush files Recognizing  fixing  problems                   …

پاسخ دهید