Home / آموزش نرم افزار / آموزش زیبراش / آموزش مدلسازی زیبراش : درک نومال صفحه surface normal direction

آموزش مدلسازی زیبراش : درک نومال صفحه surface normal direction

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

خیلی وقت ها پیش میاد که وقتی حجمی را وارد زیبراش میکنید، بعضی از سطوح آن سیاه است. این مشکل بخاطر درست نبودن جهت نرمال، آن صفحه است. در این آموزش، معنی و مفهوم لوکال نرمال یک صفحه را برای شما توضیح خواهم داد…

 

آموزش زیبراش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZBrush 4 Essential Training – 04 – Working with Tools : 11 – Understanding surface normal direction

گاهی اوقات، شما ممکن است دریابید که مدل است که شما از برنامه های دیگر وارد خواهد شد
00:00:04 به نظر می رسد در داخل و خارج است.
00:00:06 دلیل این است که چند ضلعی دو طرف: یک جبهه و یک تماس.
00:00:10 جهتی است که چهره طرف مقابل است طبیعی نامیده می شود، که
00:00:13 یک اصطلاح ریاضی است.
00:00:15 به این معنا نیست چه کلمه “طبیعی” به طور معمول در این متن به معنی.
00:00:19 گاهی اوقات از ZBrush اشتباه می شود در مورد این که کدام طرف که باشد.
00:00:23 از آنجا که پشت یک چند ضلعی نامرئی به طور پیش فرض است، این مدل می به نظر می رسد در داخل و خارج است. lynda.com
00:00:29 این مشکل به راحتی قابل اصلاح است.
00:00:31 بیایید باز کردن DemoSoldier و گسترش خواص ها زیر پالت.
00:00:40 در حال حاضر، هیچ مشکلی با نرمال وجود دارد.
00:00:43 اما اگر ما بر روی دکمه تلنگر کلیک کنید، subtool فعال به نظر می رسد مانند آن را به عقب.
00:00:47 شما ببینید در حال حاضر ما در حال دیدن داخل مدل.
00:00:53 دلیل این است که از ZBrush به تازگی بدبختانه که طرف چند ضلعی جلو هستند
00:00:56 و هستند.
00:00:58 فلیپ کلیک کردن دوباره را به افراد بهنجار در جهت صحیح تنظیم شده است.
ضربه 00:01:02 بیایید تلنگر یک بار دیگر به منظور دیدن آنچه دو برابر می کند.
00:01:06 دو هر دو طرف از مدل به جای فقط سمت جلو قابل رویت می سازد.
00:01:12 یکی وضعیت که در آن شما می خواهید به تلنگر نرمال است اگر شما در حال مجسمه سازی یک غار است.
00:01:16 من فقط رفتن به یک Sphere3D ابتدایی برای کار با و اجازه دهید کلیک کنید را
00:01:22 PolyMesh به طوری که ما می توانیم بر روی آن حجاری.
00:01:23 من می خواهم به ضربه F تا بزرگنمایی شود.
00:01:25 همه حق است، پس بیایید به قلم مو حرکت تغییر دهید.
00:01:29 من می خواهم به ضربه B + M + B، و من فقط رفتن به شروع به ساختن این حوزه نگاه
00:01:33 کمی آلی بیشتر، به نوعی مانند یک غار به طور طبیعی است.
00:01:37 در حال حاضر اگر شما می خواهید شروع جزئیات مجسمه سازی مانند استالاکتیت و استالاگمیت
00:01:44 در داخل غار شما می خواهید به آن را از داخل ببینید.
00:01:50 معکوس نرمال اجازه می دهد تا ما را به دیدن و حجاری از درون مدل.
00:01:59 واقعا پایین می آید به اولویت خود را که آیا شما نرمال خود را تلنگر و یا دو برابر آنها؛
00:02:03 با این حال، ممکن است تفاوت را اگر شما از مدل صادرات به مختلف
00:02:06 برنامه، از برخی از نرم افزار تفسیر جهت نرمال متفاوت است.

 

About evermotion3d

Check Also

روش های پیدا کردن و حل مشکلات رایج ریبراش ZBrush files fixing

 آموزش زیبراش ZBrush files Recognizing  fixing  problems                   …

پاسخ دهید