خانه / آموزش نرم افزار / آموزش زیبراش / آموزش مدلسازی به صورت قرینه در زیبراش ZBrush activating symmetry
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش مدلسازی به صورت قرینه در زیبراش ZBrush activating symmetry" توسط تاریخ انتشار:29/07/2016

دانلود آموزش تصویری زیبراش ZBrush activating symmetry امکان ویرایش و حجاری به صورت قرینه روی مدل سه بعدی، یکی از رایج ترین امکانات و ویژگی های بی نظیر ZBrush است. در واقع شما را قادر میکند تا هر تغییری را در هر دو سمت شیئ اعمال کند …                 …

آموزش مدلسازی به صورت قرینه در زیبراش ZBrush activating symmetry

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

دانلود آموزش تصویری زیبراش ZBrush activating symmetry

امکان ویرایش و حجاری به صورت قرینه روی مدل سه بعدی، یکی از رایج ترین امکانات و ویژگی های بی نظیر ZBrush است. در واقع شما را قادر میکند تا هر تغییری را در هر دو سمت شیئ اعمال کند …

 

آموزش زیبراش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توانایی ویرایش و حجاری مدل خود را متقارن یکی از مهمترین است
00:00:04 ویژگی های معمول مورد استفاده از نرم افزار Zbrush.
00:00:06 این اجازه می دهد تا شما را به همان تغییرات به هر دو نیمه از مدل خود را در همان زمان.
00:00:11 بیایید باز کردن SuperAverageMan Zproject به چیزی برای کار با.
00:00:18 به طور پیش فرض، تقارن خاموش است.
00:00:20 بنابراین اجازه دهید این قلم مو کمی کوچکتر به آن را آسان تر برای دیدن.
00:00:24 و اگر من هر گونه تغییر در یکی از نیمی از این مدل، شما می توانید ببینید که هیچ چیز است
00:00:27 اتفاق می افتد به طرف دیگر.
00:00:30 اجازه بدهید من این خنثیسازی با زدن Ctrl + Z. حالا من می خواهم به ضربه X بر روی صفحه کلید.
00:00:34 این است که به نوبه خود در تقارن است.
00:00:36 بنابراین شما می توانید ببینید که یکی دیگر از نقطه کمی در سمت دیگر که آینه وجود دارد
00:00:40 دقیقا همان جایی که مکان نما من است.
00:00:42 هر گونه ویرایشی من به مدل من در حال حاضر در سمت دیگر تکرار شود.
00:00:45 برخی از گزینه های که ما می توانیم برای تقارن در منو تبدیل مجموعه وجود دارد.
00:00:51 بنابراین شما می توانید ببینید آن را در اینجا فعال می شود.
00:00:54 شما همچنین می توانید آن را روشن یا خاموش در اینجا تبدیل شود.
00:00:56 شما می توانید تغییر است که محور بودن منعکس است.
00:00:59 بنابراین در حال حاضر آن را محور X است.
00:01:01 اگر من این را تغییر دهید به Y، در حال حاضر شما می توانید ببینید که تقارن است
00:01:05 اتفاق می افتد به صورت عمودی.
00:01:06 اجازه دهید به بالا به منو بروید تبدیل، و نوع دیگری از تقارن وجود دارد
00:01:12 ما می توانیم با استفاده از نام تقارن شعاعی.
00:01:15 چه می کند این است که آن را ایجاد چندین نقطه که در اطراف یک محور مرکزی می چرخند.
00:01:21 من می خواهم به استفاده از این بر روی یک فایل جداگانه تمرین،
00:01:24 پس من فقط رفتن به بالا برود به ابزار بارگذاری و باز کردن فایل cake.ZTL،
00:01:29 و اجازه دهید فقط زوم کردن کمی بنابراین ما می توانیم به وضوح این بیشتر را ببینید.
00:01:34 بنابراین اجازه دهید بگویم شما می خواستم به چیزی شبیه یک کیک عروسی.
00:01:37 شما می توانید تقارن شعاعی به حجاری و جواهر همان اطراف استفاده کنید، بنابراین شما
00:01:42 مجبور به انجام هر یک از آنها به صورت جداگانه.
00:01:44 بنابراین در تبدیل ما باید شعاعی تقارن روشن، یک تعداد از 8.
00:01:48 شما در واقع می تواند به عنوان بسیاری از شمارش را به عنوان شما می خواستند، و یا به عنوان بدترین، TOO.
00:01:52 اجازه دهید چیزی شبیه 8. همه حق!
00:01:55 بنابراین در حال حاضر ما می بینیم ما همه این نقطه است که در اطراف اشیاء رفتن کردم.
00:01:59 اگر شما هر تغییری به آن، شما می توانید ببینید شما می توانید از همین تمام راه در سراسر.
00:02:05 از آنجا که بسیاری از کار من در ZBrush انجام دهید این است در شخصیت، من استفاده از تقارن در همه زمان ها.
00:02:10 این مطمئن ضربان داشتن برای انجام همان مجسمه سازی دو بار مثل شما که به
00:02:13 با خاک رس واقعی است.

ZBrush 4 Essential Training – Understanding the Interface :  ZBrush activating symmetry

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)