Home / آموزش نرم افزار / آموزش زیبراش / آموزش مدلسازی به صورت قرینه در زیبراش ZBrush activating symmetry

آموزش مدلسازی به صورت قرینه در زیبراش ZBrush activating symmetry

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

دانلود آموزش تصویری زیبراش ZBrush activating symmetry

امکان ویرایش و حجاری به صورت قرینه روی مدل سه بعدی، یکی از رایج ترین امکانات و ویژگی های بی نظیر ZBrush است. در واقع شما را قادر میکند تا هر تغییری را در هر دو سمت شیئ اعمال کند …

 

آموزش زیبراش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

توانایی ویرایش و حجاری مدل خود را متقارن یکی از مهمترین است
00:00:04 ویژگی های معمول مورد استفاده از نرم افزار Zbrush.
00:00:06 این اجازه می دهد تا شما را به همان تغییرات به هر دو نیمه از مدل خود را در همان زمان.
00:00:11 بیایید باز کردن SuperAverageMan Zproject به چیزی برای کار با.
00:00:18 به طور پیش فرض، تقارن خاموش است.
00:00:20 بنابراین اجازه دهید این قلم مو کمی کوچکتر به آن را آسان تر برای دیدن.
00:00:24 و اگر من هر گونه تغییر در یکی از نیمی از این مدل، شما می توانید ببینید که هیچ چیز است
00:00:27 اتفاق می افتد به طرف دیگر.
00:00:30 اجازه بدهید من این خنثیسازی با زدن Ctrl + Z. حالا من می خواهم به ضربه X بر روی صفحه کلید.
00:00:34 این است که به نوبه خود در تقارن است.
00:00:36 بنابراین شما می توانید ببینید که یکی دیگر از نقطه کمی در سمت دیگر که آینه وجود دارد
00:00:40 دقیقا همان جایی که مکان نما من است.
00:00:42 هر گونه ویرایشی من به مدل من در حال حاضر در سمت دیگر تکرار شود.
00:00:45 برخی از گزینه های که ما می توانیم برای تقارن در منو تبدیل مجموعه وجود دارد.
00:00:51 بنابراین شما می توانید ببینید آن را در اینجا فعال می شود.
00:00:54 شما همچنین می توانید آن را روشن یا خاموش در اینجا تبدیل شود.
00:00:56 شما می توانید تغییر است که محور بودن منعکس است.
00:00:59 بنابراین در حال حاضر آن را محور X است.
00:01:01 اگر من این را تغییر دهید به Y، در حال حاضر شما می توانید ببینید که تقارن است
00:01:05 اتفاق می افتد به صورت عمودی.
00:01:06 اجازه دهید به بالا به منو بروید تبدیل، و نوع دیگری از تقارن وجود دارد
00:01:12 ما می توانیم با استفاده از نام تقارن شعاعی.
00:01:15 چه می کند این است که آن را ایجاد چندین نقطه که در اطراف یک محور مرکزی می چرخند.
00:01:21 من می خواهم به استفاده از این بر روی یک فایل جداگانه تمرین،
00:01:24 پس من فقط رفتن به بالا برود به ابزار بارگذاری و باز کردن فایل cake.ZTL،
00:01:29 و اجازه دهید فقط زوم کردن کمی بنابراین ما می توانیم به وضوح این بیشتر را ببینید.
00:01:34 بنابراین اجازه دهید بگویم شما می خواستم به چیزی شبیه یک کیک عروسی.
00:01:37 شما می توانید تقارن شعاعی به حجاری و جواهر همان اطراف استفاده کنید، بنابراین شما
00:01:42 مجبور به انجام هر یک از آنها به صورت جداگانه.
00:01:44 بنابراین در تبدیل ما باید شعاعی تقارن روشن، یک تعداد از 8.
00:01:48 شما در واقع می تواند به عنوان بسیاری از شمارش را به عنوان شما می خواستند، و یا به عنوان بدترین، TOO.
00:01:52 اجازه دهید چیزی شبیه 8. همه حق!
00:01:55 بنابراین در حال حاضر ما می بینیم ما همه این نقطه است که در اطراف اشیاء رفتن کردم.
00:01:59 اگر شما هر تغییری به آن، شما می توانید ببینید شما می توانید از همین تمام راه در سراسر.
00:02:05 از آنجا که بسیاری از کار من در ZBrush انجام دهید این است در شخصیت، من استفاده از تقارن در همه زمان ها.
00:02:10 این مطمئن ضربان داشتن برای انجام همان مجسمه سازی دو بار مثل شما که به
00:02:13 با خاک رس واقعی است.

ZBrush 4 Essential Training – Understanding the Interface :  ZBrush activating symmetry

About evermotion3d

Check Also

روش های پیدا کردن و حل مشکلات رایج ریبراش ZBrush files fixing

 آموزش زیبراش ZBrush files Recognizing  fixing  problems                   …

پاسخ دهید