دانلود آموزش مدلسازی زیبراش: ابزار زد اسکچ ZBrush ZSketch

آموزش ZBrush ZSketch

آموزش ZBrush ZSketch (ابزار مدل سازی سه بعدی)

ابزار زد اسکچ زیبراش ZSketch ، راه دیگری برای مدلسازی با اشکال اولیه و تبدیل آنها به converted polymeshes است.با این ابزار میتوانید خیلی سریع احجام سه بعدی را به صورت مستقیم بساید و میتوانید با ابزار فوق العاده ZSpheres روی آن کار کنید…

 

آموزش زیبراش


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZSketch هنوز راه دیگری برای گوشت از اشکال جدید که پس از آن می توانید به polymeshes تبدیل می شود.
00:00:06 از همه روش های ذکر شده تا کنون، ممکن است روش جذاب ترین برای
00:00:10 هنرمندان سنتی، به دلیل nature– برچسب آن
00:00:13 منظورم این است که توانایی به سادگی رسم اشکال به طور مستقیم به فضای 3D.
00:00:18 ZSketch یک راه به سرعت طراحی جلد 3D در سکته مغزی است.
00:00:22 آن را در بالای ZSpheres موجود کار می کند.
00:00:25 بیایید با نحوه ایجاد آنها را بر روی ZSphere شروع می شود.
00:00:27 بنابراین اگر من بیش از رفتن به پالت ابزار من، من فقط رفتن به کلیک بر روی ZSphere و
00:00:31 کلیک کنید و کشیدن که به بوم.
00:00:33 ما همچنین به حالت ویرایش بروید و خاموش کردن جعبه نور دلیل آن را فقط در راه است.
00:00:38 برای شروع با ZSketch، ما فقط می خواهم به پایین به ZSketch پالت فرعی.
00:00:42 بنابراین، در اینجا آن باز می شود، و چندین گزینه مختلف وجود دارد، اما
00:00:45 تنها یکی از شما واقعا نیاز به نگرانی در مورد EditSketch است، و این فقط به نوبه خود
00:00:49 در حالت ZSketching.
00:00:50 بنابراین، شما می توانید ببینید که ZSphere تغییر رنگ.
00:00:54 این یکی رنگ جامد حال حاضر است. و همچنین قلم مو پالت در اینجا تا تغییر کرده است، به طوری که
00:00:59 این دیگر قلم مجسمه سازی سنتی است.
00:01:02 در حال حاضر از یک قلم مو ZSketch.
00:01:05 بنابراین راه این کار این است که فقط به سادگی با کلیک و کشیدن و ایجاد
00:01:09 سکته مغزی بر روی ZSphere و چه می کند آن را ایجاد یک زنجیره ای از ZSpheres در فضای 3D.
00:01:16 و شما فقط می توانید این حرکت در اطراف هر جهت شما می خواهید و با کلیک و کشیدن و
00:01:19 ایجاد اشیاء جدید. و شما همچنین می توانید اندازه قلم مو خود را تغییر دهید و ایجاد
00:01:24 جزئیات کوچکتر و ظریف.
00:01:26 بنابراین، شما می توانید برخی از موجودی عجیب و غریب مانند و یا کرم و یا چیزی است.
00:01:30 اگر شما را پایین نگه داشتن Alt در حالی که شما سکته مغزی، شما می توانید این ZSketches نیز حذف کنید.
00:01:37 اگر شما کلید Shift را نگه داشته اید سکته مغزی، آن را به نوعی از آنها صاف کردن و
00:01:41 ترکیب آنها با هم به یک کمی بیشتر از یک شکل نرم و صاف.
00:01:44 همانطور که شما در ZSketch خود را به کار، شما می توانید یک پیش نمایش از آن را به نگاه کنید
00:01:47 مانند هنگامی که آن را به یک polymesh تبدیل شده است.
کلید بر روی صفحه کلید برای دیدن آنچه که پیش نمایش به نظر می رسد و پس از آن مطبوعات 00:01:50
00:01:55 یک ضربه دوباره به بازگشت به ZSketching.
00:01:58 بنابراین، هنگامی که شما با شکل شما ایجاد کرده است، ما می توانیم آن را تبدیل
00:02:01 به طور دائم به یک شی چند ضلعی.
00:02:04 پس راه ما انجام این کار این است که ما در حال رفتن به باز کردن پوست متحد پالت فرعی
00:02:07 در اینجا و فقط ضربه به پوست یکپارچه.
00:02:11 این کار مانند هر چیزی به نظر نمی اتفاق افتاده است، اما در اینجا در جعبه ابزار است، یک وجود دارد
00:02:14 ابزار جدید است که ایجاد شده به نام Skin_ZSphere_1.
00:02:18 و این فقط مدل که ما مشغول به کار بودند، اما در شکل چند ضلعی است.
00:02:22 بنابراین شما می توانید در این حجاری و کار بر روی آن درست مانند هر مش چند ضلعی های دیگر است.
00:02:29 ZSketching گزینه دیگر زمانی که شما می خواهید برای ایجاد اشکال و فرم های جدید است.
00:02:32 این ارائه می دهد یک راه شل به گوشت از اشکال اما در هزینه از هر نوع
00:02:36 دقت دقیق.
00:02:38 این هم واقعا مفید به یک تبلت حساس به فشار در حالی که شما
00:02:41 کار چون شما می تواند یک نتیجه هنری با سطح از
00:02:45 حساسیت فشار.

ZBrush 4 Essential Training – Creating Meshes :04  how to Making a ZSketch

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا