دانلود آموزش مدلسازی زیبراش: ابزار زد اسکچ ZBrush ZSketch

این بخش شامل برخی از کد کوتاه است که به Jannah Extinsions نیاز دارد. شما می توانید آن را از منوی تنظیمات تم < نصب پلاگین نصب کنید.

آموزش ZBrush ZSketch

آموزش ZBrush ZSketch (ابزار مدل سازی سه بعدی)

ابزار زد اسکچ زیبراش ZSketch ، راه دیگری برای مدلسازی با اشکال اولیه و تبدیل آنها به converted polymeshes است.با این ابزار میتوانید خیلی سریع احجام سه بعدی را به صورت مستقیم بساید و میتوانید با ابزار فوق العاده ZSpheres روی آن کار کنید…

 

آموزش زیبراش

[divider]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZSketch هنوز راه دیگری برای گوشت از اشکال جدید که پس از آن می توانید به polymeshes تبدیل می شود.
00:00:06 از همه روش های ذکر شده تا کنون، ممکن است روش جذاب ترین برای
00:00:10 هنرمندان سنتی، به دلیل nature– برچسب آن
00:00:13 منظورم این است که توانایی به سادگی رسم اشکال به طور مستقیم به فضای 3D.
00:00:18 ZSketch یک راه به سرعت طراحی جلد 3D در سکته مغزی است.
00:00:22 آن را در بالای ZSpheres موجود کار می کند.
00:00:25 بیایید با نحوه ایجاد آنها را بر روی ZSphere شروع می شود.
00:00:27 بنابراین اگر من بیش از رفتن به پالت ابزار من، من فقط رفتن به کلیک بر روی ZSphere و
00:00:31 کلیک کنید و کشیدن که به بوم.
00:00:33 ما همچنین به حالت ویرایش بروید و خاموش کردن جعبه نور دلیل آن را فقط در راه است.
00:00:38 برای شروع با ZSketch، ما فقط می خواهم به پایین به ZSketch پالت فرعی.
00:00:42 بنابراین، در اینجا آن باز می شود، و چندین گزینه مختلف وجود دارد، اما
00:00:45 تنها یکی از شما واقعا نیاز به نگرانی در مورد EditSketch است، و این فقط به نوبه خود
00:00:49 در حالت ZSketching.
00:00:50 بنابراین، شما می توانید ببینید که ZSphere تغییر رنگ.
00:00:54 این یکی رنگ جامد حال حاضر است. و همچنین قلم مو پالت در اینجا تا تغییر کرده است، به طوری که
00:00:59 این دیگر قلم مجسمه سازی سنتی است.
00:01:02 در حال حاضر از یک قلم مو ZSketch.
00:01:05 بنابراین راه این کار این است که فقط به سادگی با کلیک و کشیدن و ایجاد
00:01:09 سکته مغزی بر روی ZSphere و چه می کند آن را ایجاد یک زنجیره ای از ZSpheres در فضای 3D.
00:01:16 و شما فقط می توانید این حرکت در اطراف هر جهت شما می خواهید و با کلیک و کشیدن و
00:01:19 ایجاد اشیاء جدید. و شما همچنین می توانید اندازه قلم مو خود را تغییر دهید و ایجاد
00:01:24 جزئیات کوچکتر و ظریف.
00:01:26 بنابراین، شما می توانید برخی از موجودی عجیب و غریب مانند و یا کرم و یا چیزی است.
00:01:30 اگر شما را پایین نگه داشتن Alt در حالی که شما سکته مغزی، شما می توانید این ZSketches نیز حذف کنید.
00:01:37 اگر شما کلید Shift را نگه داشته اید سکته مغزی، آن را به نوعی از آنها صاف کردن و
00:01:41 ترکیب آنها با هم به یک کمی بیشتر از یک شکل نرم و صاف.
00:01:44 همانطور که شما در ZSketch خود را به کار، شما می توانید یک پیش نمایش از آن را به نگاه کنید
00:01:47 مانند هنگامی که آن را به یک polymesh تبدیل شده است.
کلید بر روی صفحه کلید برای دیدن آنچه که پیش نمایش به نظر می رسد و پس از آن مطبوعات 00:01:50
00:01:55 یک ضربه دوباره به بازگشت به ZSketching.
00:01:58 بنابراین، هنگامی که شما با شکل شما ایجاد کرده است، ما می توانیم آن را تبدیل
00:02:01 به طور دائم به یک شی چند ضلعی.
00:02:04 پس راه ما انجام این کار این است که ما در حال رفتن به باز کردن پوست متحد پالت فرعی
00:02:07 در اینجا و فقط ضربه به پوست یکپارچه.
00:02:11 این کار مانند هر چیزی به نظر نمی اتفاق افتاده است، اما در اینجا در جعبه ابزار است، یک وجود دارد
00:02:14 ابزار جدید است که ایجاد شده به نام Skin_ZSphere_1.
00:02:18 و این فقط مدل که ما مشغول به کار بودند، اما در شکل چند ضلعی است.
00:02:22 بنابراین شما می توانید در این حجاری و کار بر روی آن درست مانند هر مش چند ضلعی های دیگر است.
00:02:29 ZSketching گزینه دیگر زمانی که شما می خواهید برای ایجاد اشکال و فرم های جدید است.
00:02:32 این ارائه می دهد یک راه شل به گوشت از اشکال اما در هزینه از هر نوع
00:02:36 دقت دقیق.
00:02:38 این هم واقعا مفید به یک تبلت حساس به فشار در حالی که شما
00:02:41 کار چون شما می تواند یک نتیجه هنری با سطح از
00:02:45 حساسیت فشار.

ZBrush 4 Essential Training – Creating Meshes :04  how to Making a ZSketch

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

بستن