Home / آموزش نرم افزار / آموزش زیبراش / آموزش مدلینگ زیبراش: ساخت ویرایش توپولوژی جدید zbrush Creating topology

آموزش مدلینگ زیبراش: ساخت ویرایش توپولوژی جدید zbrush Creating topology

آموزش زیبراش ZBrush 4R7

دانلود آموزش اصولی زیبراش : zbrush Creating topology

 در قسمت های قبلی ، توپولوژی topology جدید خودمان را برنامه ریزی کردیم.حالا زمان ساخت توپولوژی هایی هست که edge flow ها را به نحو درستی ، تایید میکند …

 

آموزش زیبراش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zbrush 4 essential training

08 – Retopology- Making Riggable Models

create new topology in zbrush

 

00:00:00 حالا که ما برنامه ریزی شده توپولوژی جدید ما، آن زمان به واقع ایجاد این
00:00:04 چند ضلعی که به جریان لبه مناسب مطابقت خواهد داشت.
00:00:07 توجه نزدیک در اینجا. راه برای انجام این کار شامل برخی از مراحل عجیب و غریب.
00:00:12 این یکی از آن فرایندهایی که Pixologic با هم از مختلف بنیاد کرده است
00:00:16 باقی مانده از ویژگی های دیگر.
00:00:19 اما اگر شما این مراحل را حفظ، شما قادر به استفاده از این بسیار خواهد بود
00:00:23 راه قدرتمند به نوبه خود یک مدل مجسمه را به چیزی که می توان متحرک.
00:00:27 همه حق است، در حال حاضر اجازه را از طریق مراحل است.
00:00:30 اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که به Subtool پالت فرعی و اضافه را کلیک کنید.
00:00:35 ما می رویم به در یک ZSphere به ارمغان بیاورد.
00:00:37 من می دانم آن معنی های زیادی را نیست، اما فقط با من چوب در اینجا.
00:00:41 بیایید مطمئن شوید ما باید این ZSphere در subtool ما انتخاب، و اجازه دهید
00:00:46 دیدن سر ناپدید می شوند.
00:00:47 اجازه دهید فقط مطمئن شوید که دوباره قابل مشاهده است. آنچه ما می خواهیم انجام دهیم این است کوچک این پایین.
00:00:51 بنابراین من می خواهم برای رفتن به حالت مقیاس و فقط با کلیک و کشیدن بر روی ZSphere تا
00:00:56 ما نمی توانیم آن را دیگر نمی بینم.
00:00:57 خوب. و فقط به بازگشت به حالت قرعه کشی.
00:01:01 در حال حاضر ما باز کردن توپولوژی زیر پالت و کلیک کنید ویرایش توپولوژی.
00:01:09 ZBrush به طور خودکار به حالت املایی سوئیچ، و یا خاموش می شود حالت چشم انداز.
00:01:15 در حال حاضر ما فقط نیاز به کلیک بر روی مدل رئوس جدید، لبه، و چند ضلعی.
00:01:20 به من اجازه زوم در اینجا.
00:01:22 بنابراین تنها با کلیک کردن بر روی مدل، آن را به ایجاد رئوس و اتصال آنها
00:01:27 با لبه، و سپس هنگامی که شما آنها بستن، آن را ایجاد یک چند ضلعی.
00:01:30 در حال حاضر چند چیز را به یاد داشته باشید که شما این کار وجود دارد.
00:01:34 لبه جدید خواهد شد به راس است که یک دایره قرمز رنگ در اطراف آن متصل می شود.
00:01:39 که معمولا آخرین راس که ایجاد شد.
00:01:41 بنابراین شما می توانید ببینید که یک راس اینجا وجود دارد.
00:01:43 از آن است که دایره قرمز در اطراف آن.
00:01:45 هر جا که من کلیک کنید، راس جدید است که به به یکی قرمز متصل شود.
00:01:56 در حال حاضر، اجازه دهید بگویم که شما نمی خواهید به ادامه ساخت لبه های جدید از این راس قرمز؛
00:02:01 شما می خواهید به از جای دیگری شروع می شود.
00:02:02 راه شما این است که شما فقط کلیک کنید یک بار به منطقه باز است.
00:02:06 در حال حاضر شما می توانید شروع به ساخت یک راس در هر نقطه که شما می خواهید.
00:02:15 اگر شما را دوست ندارند که در آن یک راس است، شما می توانید آن را با پایین نگه داشتن کلید Alt حذف
00:02:19 تا شما را در آن کلیک کنید.
00:02:22 گاهی اوقات حذف یک راس را یک یا دو راس بعدی به آن را حذف کنید.
00:02:26 این نوع آزار دهنده زیرا ممکن است که شما راس نمی خواهید حذف کنید
00:02:29 حذف کنید، اما شما فقط باید آنها را از نو ترسیم. این آزاردهنده است.
00:02:33 اگر شما بر روی یک پاره خط کلیک کنید، شما یک راس جدید که کاهش درج
00:02:37 بخش در دو.
00:02:39 بنابراین شما ببینید که در اینجا، اگر ما شناور از ماوس بر این لبه سمت راست در اینجا، آن را
00:02:44 به ما نشان یک پیش نمایش از جایی که یک راس جدید اضافه خواهد شد.
00:02:47 فقط بر روی آن کلیک کنید، و سپس شما می توانید دوباره در لبه دیگر کلیک کنید، و آن را
00:02:52 به تقسیم آن به دو.
00:02:55 شما می توانید یک پیش نمایش از مدل های جدید خواهد شد مثل با هدف قرار دادن کلید یک نگاه است.
00:02:59 می توان آن را سخت به در حال حاضر چه خبر است، به طوری که من فقط رفتن به بالا برود
00:03:03 به Subtool پالت فرعی و اجازه دهید مخفی کردن سر.
00:03:07 بنابراین نمی زیادی برای دیدن در حال حاضر وجود دارد، اما اگر شما از بیشتر از گوشت بود
00:03:11 چهره، شما را از توپولوژی جدید و مدل جدید را ببینید. امیدوارم، همه چیز است که به دنبال خوب است.
00:03:15 این می تواند به شما در صورت هر گونه مشکلات وجود دارد نشان می دهد.
00:03:17 گاهی اوقات از ZBrush را کاملا نمی تفسیر چگونه می توانید چند ضلعی جدید در یک راه دقیق ایجاد شده است.
00:03:22 بنابراین این به شما اگر یک مشکل وجود دارد نشان می دهد. پس از آن شما می توانید بروید و حذف برخی از
00:03:25 لبه ها و یا بعضی از رئوس و سپس سعی کنید رسم آن را دوباره.
00:03:28 اجازه بدهید من فقط ضربه به بازگشت به حالت توپولوژی.
00:03:32 اطمینان حاصل کنید که شما رو سر خود را subtool قابل مشاهده است، و پس از آن شما می توانید کار ادامه خواهد داد.
00:03:35 پس پیش بروید و به برخی از زمان به گوشت از این چهره کل با توپولوژی های جدید است.
00:03:42 حتی اگر آن را دست و پا گیر، آن می تواند یک راه قدرتمند به نوبه خود یک مدل با بد
00:03:46 توپولوژی را به یکی که می تواند تقلب و متحرک.
00:03:49 حتی اگر یک مدل هرگز متحرک خواهد شد، این روند می تواند یک مدل یک
00:03:52 بسیار کارآمد تر و تمیز توپولوژی.

 

About evermotion3d

Check Also

روش های پیدا کردن و حل مشکلات رایج ریبراش ZBrush files fixing

 آموزش زیبراش ZBrush files Recognizing  fixing  problems                   …

پاسخ دهید